Moi! Olen siis 12v tyttö, oon ratsastanu n. 4 vuotta kohta. Osaan hallitusti ratsastaa käyntiä, ravia ja laukkaa. Olen käynyt monissakin estekisoissa ja koulukisoissa. Koulua mentäessä osaan tehdä esim. Pohkeenväistöjä, peruutuksia, sulkutaivutuksia, avotaivutuksia, etuosakäännöksiä ja takaosakäännöksiä, sekä kaikkea tavallista esim asetuksia pysähdyksiä laukanvaihtoja väistöjä jne.
Haluisin alkaa vuokrata sellasta ponia, jolla tällä hetkellä valmentaudun ja menen tunneilla ja kilpailen. Oon ratsastanu sillä näytöksessä ja tunnen sen myös hoitaessa hyvin. Se on siis ratsastuskoulun oma. En tiedä olisinko valmis vuokraamaan sitä/jotain muuta? Olen jo valmiiksi keksinyt miljoona eri asiaa mitä voin tehdä itsenäisellä, mutta en ole varma olenko valmis alkamaan vuokraamaan sitä?
Valmis vuokraamaan? Ongelmia
3
173
Vastaukset
- z--
Ei vuokraamiseen ole mitään sääntöä, että pitäisi olla tietyntasoinen jotta voisi vuokrata. Hevosen omistaja päättää, millaisen vuokraajan ottaa: toiset ottaa kokemattomiakin, toiset vain kokeneempia, osa vaatii että on täysi-ikäinen, toinen ottaa myös lapsia...
Vuokraamisessa ei yleensä oleellista ole se, mitä osaa ratsastaessa. Yksittäiset temput ei siis oikeastaan vaikuta. Oleellista on se, pärjääkö hevosen kanssa itsenäisesti. Toisaalta moni on myös valmis opettamaan tuota itsenäisesti toimimista, eli sekään ei ole aina ongelma, vaikka ei osaisikaan.
Eli kannattaa tietysti kysyä, voisitko vuokrata!
Ongelma voi olla se, että ratsastuskoulut harvoin hevosia vuokraa. SRL:n alaiset ratsastuskoulut eivät muistaakseni edes saa vuokrata hevosia ratsastukseen ilman valvontaa.
Ratsastustunteja ei pidä unohtaa, vaikka vuokraisikin, koska ratsastustaidon kehittäminen on oma ja hevosen etu.- VuokraponiEhkä
Kiitti tosi paljon! Aion kysyä.
- Anonyymi
Itse olen saman ikäinen, mutta olen kyllä ratsastanut koko ikäni. Mielestäni olet valmis vuokraamaan jotain hevosta/ponia😊 Mutta tietenkin täytyy jutella hevosen/ponin omistajan kanssa perus asioista😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268