Miksi työhaastattelu aina kello 8 aamulla?

ghjghjghj

Työttömänä tulee nukuttua pitkään. Miksei haastatteluja voi hoitaa iltapäivällä? Olen käynyt nyt kolmessa työhaastattelussa ja aina ovat että pääsetkö huomenna kello 8 haastatteluun, no en pääse.

Törkeää...

6

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normiaika

      Työelämässä ollaan töissä jo klo 8. Oliko tämä uusi tieto sinulle?

    • Sinuatestataan

      Testaavat onko sinusta siihen aikaan töihin menijäksi, vai mitä?

      Voi voi... Itse olen nuorempana saanut herätä klo 04 aamulla ja töihin klo kuudeksi. Toki, onhan niitä töitä ja työaikoja hyvin erilaisia:)

    • Bataatti123

      Se voi olla...
      - testi, kykenetkö elämään normaalirytmin mukaisesti,
      - haastatteluun kutsutaan myös työpaikanvaihtajia, joten haastattelu keskellä päivää olisi heille hankala. Yritys ei ehkä halua asettaa työtöntä työnhakijaa eriarvoiseen asemaan, vaan tarjoaa "kätevän aamuajan" kaikille.

      Itse en ole kyllä huomannut mitään ilmiötä tässä, ihan kaikenlaisia aikoja on ollut klo 9 - 16.30 välillä.

    • Insinööri_ei_aamuvirkku

      Itse olen käynyt lukuisissa työhaastatteluissa ja suurimmassa osassa haastatteluaika ollut klo 12-16 välillä. Muutamassa paikassa 10-12 välillä. Yhdessäkään näistä 50 haastattelusta ei ole ollut ennen klo 10:tä haastatteluaika. Haastattelut ovat olleet insinööri tason työpaikkoihin.

      • Anonyymi

        Selvästikään ei Suomen kielen vaan insinööri tason työ paikkoja.


    • Anonyymi

      jos itselläsi on mahdollisuus vaikuttaa työhaastattelusi ajankohtaan, niin siitä on kyllä hyötyä itsellesi. Etenkin jos haluat sen työn. Haastattelija on ihminen ja hänelläkin on heikkoutensa ja heikot hetkensä. Vältä ehdottomasti maanantai- ja perjantai päiviä. Vältä olemasta aamun ensimmäinen haastateltava. Haastattelija luontaisesti vertaa tentattavaa edeliiseen "potilaaseen" hyvässä ja pahassa. Jos olet ensimäinen aamulla niin haastattelijalla ei ole sinulle vertailupohjaa. Olet silloin kyllä varsin heikoilla. Kriteerit on silloin kovat. Aamupäivä 9.30 -11.00 on paras ajankohta onnistumiselle. Sillä on iso merkitys ketä haastatellaan juuri ennen sinua. Jos edeltävä kaveri on todellinen surkimus, niin pahan stigma voi tarttua sinuun kuin tarra. "Taasko näitä heikkolahjaisia". Haastattelija on ihminen eikä pysty nollaamaan itseänsä täysin haastattelujen välillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1706
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1317
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1275
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      880
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      871
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      108
      821
    Aihe