Työttömänä tulee nukuttua pitkään. Miksei haastatteluja voi hoitaa iltapäivällä? Olen käynyt nyt kolmessa työhaastattelussa ja aina ovat että pääsetkö huomenna kello 8 haastatteluun, no en pääse.
Törkeää...
Miksi työhaastattelu aina kello 8 aamulla?
6
920
Vastaukset
- Normiaika
Työelämässä ollaan töissä jo klo 8. Oliko tämä uusi tieto sinulle?
- Sinuatestataan
Testaavat onko sinusta siihen aikaan töihin menijäksi, vai mitä?
Voi voi... Itse olen nuorempana saanut herätä klo 04 aamulla ja töihin klo kuudeksi. Toki, onhan niitä töitä ja työaikoja hyvin erilaisia:) - Bataatti123
Se voi olla...
- testi, kykenetkö elämään normaalirytmin mukaisesti,
- haastatteluun kutsutaan myös työpaikanvaihtajia, joten haastattelu keskellä päivää olisi heille hankala. Yritys ei ehkä halua asettaa työtöntä työnhakijaa eriarvoiseen asemaan, vaan tarjoaa "kätevän aamuajan" kaikille.
Itse en ole kyllä huomannut mitään ilmiötä tässä, ihan kaikenlaisia aikoja on ollut klo 9 - 16.30 välillä. - Insinööri_ei_aamuvirkku
Itse olen käynyt lukuisissa työhaastatteluissa ja suurimmassa osassa haastatteluaika ollut klo 12-16 välillä. Muutamassa paikassa 10-12 välillä. Yhdessäkään näistä 50 haastattelusta ei ole ollut ennen klo 10:tä haastatteluaika. Haastattelut ovat olleet insinööri tason työpaikkoihin.
- Anonyymi
Selvästikään ei Suomen kielen vaan insinööri tason työ paikkoja.
- Anonyymi
jos itselläsi on mahdollisuus vaikuttaa työhaastattelusi ajankohtaan, niin siitä on kyllä hyötyä itsellesi. Etenkin jos haluat sen työn. Haastattelija on ihminen ja hänelläkin on heikkoutensa ja heikot hetkensä. Vältä ehdottomasti maanantai- ja perjantai päiviä. Vältä olemasta aamun ensimmäinen haastateltava. Haastattelija luontaisesti vertaa tentattavaa edeliiseen "potilaaseen" hyvässä ja pahassa. Jos olet ensimäinen aamulla niin haastattelijalla ei ole sinulle vertailupohjaa. Olet silloin kyllä varsin heikoilla. Kriteerit on silloin kovat. Aamupäivä 9.30 -11.00 on paras ajankohta onnistumiselle. Sillä on iso merkitys ketä haastatellaan juuri ennen sinua. Jos edeltävä kaveri on todellinen surkimus, niin pahan stigma voi tarttua sinuun kuin tarra. "Taasko näitä heikkolahjaisia". Haastattelija on ihminen eikä pysty nollaamaan itseänsä täysin haastattelujen välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004746801- 262511
- 2182467
- 1401759
- 1141698
- 741113
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41095Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1371017Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62907