Oon huomannu palstapoikien puhuvan siitä että heidän naisettomuutensa johtuu huonoista kemioista naisten kanssa.
Kuulemma jännämiehet osaa kostuttaa naisten pikkarit, mutta ätmistä siihen ei olisi. Nyt voitaisiin jakaa vähän vinkkejä kuinka pikkarit kostuu.
Mä voisin aloittaa vinkillä jonka sain palstalla eräältä viehättävältä daamilta, l. tiskaaminen, imurointi ja kaupassakäynti kuulemma käypi hyvin esileikistä. Mitä muuta?
Miten nainen kiihotetaan
170
1824
Vastaukset
Tuot hänelle lahjana vihollisen irtileikatun pään..
- Nnnnnnainennnnn
Tiskaaminen, imurointi ja kaupassakäynti on pahimpia seksintappajia.
- Nnnnnnainennnnn
Pertti-setä kirjoitti:
Mikä sut sytyttää?
Ruuanlaitto ja pyykkien pesu.
Nnnnnnainennnnn kirjoitti:
Ruuanlaitto ja pyykkien pesu.
Tuohan on heti ihan eri sarjaa kuin tiskaaminen, imurointi ja kaupassakäynti....no ainakin tuo ruuanlaitto.
Millä ruualla sut hurmataan?
- Tekniikkakostutin
Ainakaan sillä ei kostu naisen paikat jos kostuttaa omat "bokserinsa" ensin.
😀- Tekniikkajuhlatilaisuus
Kerran mulle kyllä kävi niin, että olin ystäväni hautajaisissa ja taputtelin siinä arkkuun läksiäisiksi.
Leski illalla oli sinä mieltä, että nyt.
Heti meni "boksereihin".
😀 - Tekniikkiihme
Tekniikkajuhlatilaisuus kirjoitti:
Kerran mulle kyllä kävi niin, että olin ystäväni hautajaisissa ja taputtelin siinä arkkuun läksiäisiksi.
Leski illalla oli sinä mieltä, että nyt.
Heti meni "boksereihin".
😀Ota nyt selvää naisen päästä. Koputat puulootaan ja heti tipahtaa alushousut.
😀 - Tekniikkapöheikkö
Tekniikkiihme kirjoitti:
Ota nyt selvää naisen päästä. Koputat puulootaan ja heti tipahtaa alushousut.
😀Itse kastelin juuri äsken yöpukuni kun katselin dokkaria Angkor Watista. Pöheiköstä paljastui kokonainen suurkaupunki ja vähän lisää.
Aika siisti laseri kundeilla (Lidar).
😀 - Tekniikkapuska
Tekniikkapöheikkö kirjoitti:
Itse kastelin juuri äsken yöpukuni kun katselin dokkaria Angkor Watista. Pöheiköstä paljastui kokonainen suurkaupunki ja vähän lisää.
Aika siisti laseri kundeilla (Lidar).
😀Kiva varmaan dilppailla puskissa, joissa makaa ruosteisia miinoja ja käärmeitä ja kadonnutta historiaa siellä täällä.
😀
- näinloppuelämänajan
Ei mitenkään ja siihen on monta syytä ja ne ovat pysyviä.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Tiskaan joka päivä ja imuroin ainakin 2 kertaa viikossa. Ei vaan pillua näy missään?
- Nnnnnnainennnnn
Olet ätminkäinen.
Pertti-setä kirjoitti:
Mikä olisi oikea osoite?
XDD naisen asunto tietysti. sen naisen keneltä sitä pillua haluaa.
Nainen_28v kirjoitti:
XDD naisen asunto tietysti. sen naisen keneltä sitä pillua haluaa.
No nyt rupeaa avautuun tuokin juttu. Tiskit, imurointi ja kaupassakäynti...noillako lohkeaa satavarmasti?
Pertti-setä kirjoitti:
No nyt rupeaa avautuun tuokin juttu. Tiskit, imurointi ja kaupassakäynti...noillako lohkeaa satavarmasti?
Jaa a. En oo ikinä päästäny ketään tekemään noita asioita kotiini. :D
(paitsi eksä teki osan kotitöistä.)Nainen_28v kirjoitti:
Jaa a. En oo ikinä päästäny ketään tekemään noita asioita kotiini. :D
(paitsi eksä teki osan kotitöistä.)Voiko tuosta päätellä että silloin kun joku saa sulta luvan tuohon, niin silloin lohkeaa?
Pertti-setä kirjoitti:
Voiko tuosta päätellä että silloin kun joku saa sulta luvan tuohon, niin silloin lohkeaa?
Suurempi kynnys mulla on päästää kiva mies siivoamaan mun kotia kuin maata sen kanssa. :D todnäk seksilupa tulisi ennen siivouslupaa.
Nainen_28v kirjoitti:
Suurempi kynnys mulla on päästää kiva mies siivoamaan mun kotia kuin maata sen kanssa. :D todnäk seksilupa tulisi ennen siivouslupaa.
Sinällään tuo on tietysti hyvä asia, on uroolla vielä paukkuja panna.
Pertti-setä kirjoitti:
Sinällään tuo on tietysti hyvä asia, on uroolla vielä paukkuja panna.
Voi pena, pena :D
Nainen_28v kirjoitti:
Voi pena, pena :D
Olen tottunut näkemään asioissa aina positiiviset puolet, ja onhan tuo daaminkin etu.
Pertti-setä kirjoitti:
Olen tottunut näkemään asioissa aina positiiviset puolet, ja onhan tuo daaminkin etu.
Sama vika. Paskaa sataa mutta hymy ei hyydy. :)
Nainen_28v kirjoitti:
Sama vika. Paskaa sataa mutta hymy ei hyydy. :)
Nyt voisit saada muutakin...
Nainen_28v kirjoitti:
Sataako huomenna mulkkuja?
Jos riittävästi toivoo, niin se voi käydä toteen.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Nainen_28v kirjoitti:
Teet ne väärässä asunnossa.
Miten sun asuntoon pääsee? Kyllä minä pidän kotini siistinä aina mutta ei sillä naista saa.
Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:
Miten sun asuntoon pääsee? Kyllä minä pidän kotini siistinä aina mutta ei sillä naista saa.
Tässä on nyt jonoa.
Pertti-setä kirjoitti:
Jos riittävästi toivoo, niin se voi käydä toteen.
Mitäköhän se pertti nyt meinaa
Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:
Avaimella :P
Jaa a musta on vaan ihanaa jos mies voi osallistua kodinhoitoon jollain tavalla. Siisteys on vaan plussaa kunhan ei tule liikaa valitusta puolin tai toisin. :)Pertti-setä kirjoitti:
Mä ajattelin toteuttaa sun haaveesi.
Kaatamalla ämpärillisen mulkkuja mun päälle?
Nainen_28v kirjoitti:
Kaatamalla ämpärillisen mulkkuja mun päälle?
Jos nyt aloitettaisiin siitä yhdestä, kaadan sen sun päälle.
Pertti-setä kirjoitti:
Jos nyt aloitettaisiin siitä yhdestä, kaadan sen sun päälle.
Onko tämä se palstanainen per vko kampanja? :P
Nainen_28v kirjoitti:
Onko tämä se palstanainen per vko kampanja? :P
Onko tämmöisiä kampanjoita ollut palstalla?
- Paljastuit
Pertti-setä kirjoitti:
Onko tämmöisiä kampanjoita ollut palstalla?
Ei, mutta nyt on. Pertti-setä yrittää treffi- ja sinkut-palstalta kaikkia sinisiä.
Paljastuit kirjoitti:
Ei, mutta nyt on. Pertti-setä yrittää treffi- ja sinkut-palstalta kaikkia sinisiä.
Aika hyvä idea, mutta pysyttelen naisissa.
- Paljastuit
Pertti-setä kirjoitti:
Aika hyvä idea, mutta pysyttelen naisissa.
Ymmärrän, kaikkia mahdollisia naisia, mutta kukaan ei lämpene.
Paljastuit kirjoitti:
Joskus vielä...
- ätminkainen
Paljastuit kirjoitti:
Ätmi huutelee puskista xD
Paljastuit kirjoitti:
Hieman juuri näin. :P
- Ikis..M
"Mä voisin aloittaa vinkillä jonka sain palstalla eräältä viehättävältä daamilta, l. tiskaaminen, imurointi ja kaupassakäynti kuulemma käypi hyvin esileikistä. Mitä muuta?"
No meillähän on muutenkin täällä palstalla mitä mainioimmat naiset koska väittämiensä mukaan:
- Hyvät käytöstavat miehellä takaavat parisuhteeseen pääsyn
- Miehen ulkonäöllä ei ole väliä koska sisin ratkaisee
- Miehen rahoilla tai varallisuudella ei ole väliä, sisin ratkaisee
- Miehen autolla ei ole väliä kunhan se ei ole statusmerkki, ne on yäk
- Yksikään ei ole vanhentunut päivääkään täytettyään maagiset 25v.
- Liki jokaisella on ollut mallin ura ulottuvilla mutta ei vaan huvittanut
- Kukaan ei varsinaisesti etsi mitään, muuten vaan ovat seuranhakupalveluissa
- Kaikilla on ollut pelkästään hyviä kilttejä & kunnollisia exiä, kukaan ei ole kaltoin kohdellut
- Jos uusi suhde aloitetaan exät katoavat palstanaisen muistista täysin.
Nuo nyt ekana tuli mieleen, on paljon muutakin osoitusta siitä että palstalle on jostain syystä etsiytyneet mitä erikoisimmat & mainioimmat naiset parisuhteen etsintää ajatellen, kiltti & kunnollinen mies ei parempia voisi mistään muualta löytää."Nuo nyt ekana tuli mieleen, on paljon muutakin osoitusta siitä että palstalle on jostain syystä etsiytyneet mitä erikoisimmat & mainioimmat naiset parisuhteen etsintää ajatellen, kiltti & kunnollinen mies ei parempia voisi mistään muualta löytää."
Sulla on mennyt usko meidän daameihin?- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
"Nuo nyt ekana tuli mieleen, on paljon muutakin osoitusta siitä että palstalle on jostain syystä etsiytyneet mitä erikoisimmat & mainioimmat naiset parisuhteen etsintää ajatellen, kiltti & kunnollinen mies ei parempia voisi mistään muualta löytää."
Sulla on mennyt usko meidän daameihin?Ei kun minähän vain vilpittömästi ihmettelin miten ollaan tänne palstalle saatu noin mainioita naisia kun uutiset muualta maailmasta jatkuvasti raprtoi jännämiesten naismenestyksestä, meidän palstan naiset ei ole ollenkaan niiden perään niin eikös se ole aika hieno juttu? en minä usko että noista kotitöistä kiihottuviakaan juuri mistään löytää mutta meidän palstan naisten kohdalla sekin onnistuu.
Ajattele nyt miten hieno juttu miehen kannalta, ei tarvitse kuin käväistä kaupassa, täyttää pesukone ja vähän imuroida ja emäntä on valmista kauraa pantavaksi. Jonkun ulkomaailman vaativaisen naisen kanssa saisi ostella kukat, varailla ravintolat ja käyttää konsertit eikä siltikään olisi varmaan saanti niin onhan nämä nyt huippunaisia täällä :) Ikis..M kirjoitti:
Ei kun minähän vain vilpittömästi ihmettelin miten ollaan tänne palstalle saatu noin mainioita naisia kun uutiset muualta maailmasta jatkuvasti raprtoi jännämiesten naismenestyksestä, meidän palstan naiset ei ole ollenkaan niiden perään niin eikös se ole aika hieno juttu? en minä usko että noista kotitöistä kiihottuviakaan juuri mistään löytää mutta meidän palstan naisten kohdalla sekin onnistuu.
Ajattele nyt miten hieno juttu miehen kannalta, ei tarvitse kuin käväistä kaupassa, täyttää pesukone ja vähän imuroida ja emäntä on valmista kauraa pantavaksi. Jonkun ulkomaailman vaativaisen naisen kanssa saisi ostella kukat, varailla ravintolat ja käyttää konsertit eikä siltikään olisi varmaan saanti niin onhan nämä nyt huippunaisia täällä :)Ehkä meidän daamit on enempi "jalat maassa-tyyppiä", eli meidänkaltaisemme arjen romanttiset sankarit on niitä unelmamiehiä...mitä luulet?
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Ehkä meidän daamit on enempi "jalat maassa-tyyppiä", eli meidänkaltaisemme arjen romanttiset sankarit on niitä unelmamiehiä...mitä luulet?
Se voi olla joo, ehkäpä ne siksi täällä palstalla viihtyykin kun täällä on paljon sellaisia arjen sankareita joita ne kaipaavatkin. Eivät oikein vaan saa sanotuksi niin se ihastus sitten usein purkautuu vähättelevinä ja äkäisinä kommentteina, onneksi me itse kuitenkin tiedetään että aina kun palstanainen moittii niin oikeasti se tykkääkin.
- arkionjuhlaa
Näin se on. Se on sitä oikeaa elämää mielestäni.
Ikis..M kirjoitti:
Se voi olla joo, ehkäpä ne siksi täällä palstalla viihtyykin kun täällä on paljon sellaisia arjen sankareita joita ne kaipaavatkin. Eivät oikein vaan saa sanotuksi niin se ihastus sitten usein purkautuu vähättelevinä ja äkäisinä kommentteina, onneksi me itse kuitenkin tiedetään että aina kun palstanainen moittii niin oikeasti se tykkääkin.
Sanonta "rakkaudesta se hevonenkin potkii" voisikin sorvata muotoon "rakkaudesta se palstanainenkin vähättelee".
Ei ehkä osata sanoa niitä perimmäisiä ajatuksia vaikka sydämessä olisi lämmön tunnetta ja mielessä kaipaus palstapoikien hyväiltäväksi.Mulla ainakin ulkonäkö merkkaa. Se joka väittää muuta, valehtelee. No poikkeuksiakin on. Kaikki on mahdollista. Mutta merkkaa se muukin.
Ja itse olen aika haasteellinen, mua ei kannata ottaa.
Se, että pääsee malliksi ei välttämättä paljoa vaadi. Kaikki nuoret naiset ovat melkeinpä nättejä ja hoikkia. Se riittää. Huoppumallit ja missitkin on varmaan jo vähän eri juttu.- karkkisipsisiiderinaiset
Nainen34v kirjoitti:
Mulla ainakin ulkonäkö merkkaa. Se joka väittää muuta, valehtelee. No poikkeuksiakin on. Kaikki on mahdollista. Mutta merkkaa se muukin.
Ja itse olen aika haasteellinen, mua ei kannata ottaa.
Se, että pääsee malliksi ei välttämättä paljoa vaadi. Kaikki nuoret naiset ovat melkeinpä nättejä ja hoikkia. Se riittää. Huoppumallit ja missitkin on varmaan jo vähän eri juttu."Kaikki nuoret naiset ovat melkeinpä nättejä ja hoikkia."
Ai Suomessa vai? No johan on vitsi. Siiderivauvaa kantavia nuoria naisia on todella paljon. Hoikkia nuorista naisista on ehkä 10%, loput sitten kasvavassa määrin toinen toistaan pulskempia "muotoja löytyy" -lyllertäjiä.
Naiset on niinkuin elukat..
Osotat epävarmuutta otteissas niin ne vetää herneen nokkaan.
Raa´alla kädellä vaan käsiksi herkkuihin niin kyllä se nainen siinä lämpenee. :DTuossa on kyllä persettä (perää), naiset on hulluna miehiin jotka ei voi hillitä himojaan. Siinä on sitä kemiaa...
Pertti-setä kirjoitti:
Tuossa on kyllä persettä (perää), naiset on hulluna miehiin jotka ei voi hillitä himojaan. Siinä on sitä kemiaa...
Niinhän se menee.. Miehen pitää olla kiimasena himoamassa heitä. :D
Eräkettu kirjoitti:
Niinhän se menee.. Miehen pitää olla kiimasena himoamassa heitä. :D
Välillä tuntuu ettei naisille riitä mikään.
Pertti-setä kirjoitti:
Välillä tuntuu ettei naisille riitä mikään.
No jos jätät herrasmies estot makuukammarin ulkopuolelle niin saattaa eukko väsähtää ennen sinua. :D
Eräkettu kirjoitti:
No jos jätät herrasmies estot makuukammarin ulkopuolelle niin saattaa eukko väsähtää ennen sinua. :D
Tuokin on totta, mutta kun koittaa uusi huomen, niin kainalossasi kehrää entistä kiimaisempi kissa.
Pertti-setä kirjoitti:
Tuokin on totta, mutta kun koittaa uusi huomen, niin kainalossasi kehrää entistä kiimaisempi kissa.
Vain jos se on krapulassa. :D
Eräkettu kirjoitti:
Kunnolla kun hoidat niin sillä on paikat kipeänä. :D
Oon vain huomannut että samanlailla se omakin sauva hiertyy vereslihalle.
Pertti-setä kirjoitti:
Oon vain huomannut että samanlailla se omakin sauva hiertyy vereslihalle.
No liukasteella siitäkin selvitään. :D
Eräkettu kirjoitti:
No liukasteella siitäkin selvitään. :D
Niinpä, sulta ei keinot lopu näissä hommissa.
Pertti-setä kirjoitti:
Niinpä, sulta ei keinot lopu näissä hommissa.
Aika peruskeino tuo liukaste.. :D
Eräkettu kirjoitti:
Aika peruskeino tuo liukaste.. :D
Rehellisesti myönnettävä ettei ole koskaan tullut kokeiltua.
Pertti-setä kirjoitti:
Rehellisesti myönnettävä ettei ole koskaan tullut kokeiltua.
Et oo koskaan räkässy nupin tai pimpsan päälle? :D
Eräkettu kirjoitti:
Et oo koskaan räkässy nupin tai pimpsan päälle? :D
Sylkeä on sentäs tullut käytettyä liukasteena, mutta joskus olisi ollut paikallaan liukastusaineetkin.
Pertti-setä kirjoitti:
Sylkeä on sentäs tullut käytettyä liukasteena, mutta joskus olisi ollut paikallaan liukastusaineetkin.
Kunnon voitelu jos meinaat ihan oikeasti koko yön panna menemään. :D
Ai miten minusta se on niin henkilökohtaista. Oon monesti kiihottunut palstapoikien puheista lämmittävät pöksyjä tietämättään.
Eräkettu kirjoitti:
Kuka sun pöksyt nyt ois saanu lämpeämään? :D
Pilvenpiirtäjä😱 se oli mahtava ja yllätyksellisesti sai minut pysymään aiheessa vaikka tuumasin että tuli pisti liian kuumalle😂
Se oli kiva mutta minulle riittää seksuaalijännite hinkkaan ukon jalkaa. Pitää hommatta ratsastushousut ettei reikää tuu.
Sain rakkauden iltalääkkeeni se oli ihan tänään pehmeänä lämittämässä että yllätyin .joka toinen ilta lääkkeen saaminen ollut hyvä tahti.valtakunta kirjoitti:
Pilvenpiirtäjä😱 se oli mahtava ja yllätyksellisesti sai minut pysymään aiheessa vaikka tuumasin että tuli pisti liian kuumalle😂
Se oli kiva mutta minulle riittää seksuaalijännite hinkkaan ukon jalkaa. Pitää hommatta ratsastushousut ettei reikää tuu.
Sain rakkauden iltalääkkeeni se oli ihan tänään pehmeänä lämittämässä että yllätyin .joka toinen ilta lääkkeen saaminen ollut hyvä tahti.Sulavaliikkeinen mies se pilvenpiirtäjä. :D
Eräkettu kirjoitti:
Sulavaliikkeinen mies se pilvenpiirtäjä. :D
Sulava se oli "ikävä palstalla". Vaikka liikkeitä en tie mittää ja parempi vaan, kyllä sellainen herra tarvitsee kunnon emännän.
valtakunta kirjoitti:
Sulava se oli "ikävä palstalla". Vaikka liikkeitä en tie mittää ja parempi vaan, kyllä sellainen herra tarvitsee kunnon emännän.
Niin no en mie ihan oikeita fysikaalisia liikkeitä meinannukkaan. :D
Sai sut kuitenki puheillaan lämpimäksi.Eräkettu kirjoitti:
Niin no en mie ihan oikeita fysikaalisia liikkeitä meinannukkaan. :D
Sai sut kuitenki puheillaan lämpimäksi.Miten kaikki hoito aina laiminlyödään, fysikaalinen hoito lämmittää hyvin ilolihaksia ja karvahirviö olisi ollut onnellinen ja palo olisi ollut sammutettupesästä ukon voimin mutta joutuu sit oikein vesipainetta pistämään.Tässä pääsee ihan hiiltymään vaikka paineessa siitä tulee timantti.
Oon tehnyt kyykkyjä ja silloin harjoita ilolihaksia. oon ihan kaksin kerroin kun liikkuminen pitää veren kiertää ilolihaksissa. Äänähtelen nautinnosta,en suorituksesta.valtakunta kirjoitti:
Miten kaikki hoito aina laiminlyödään, fysikaalinen hoito lämmittää hyvin ilolihaksia ja karvahirviö olisi ollut onnellinen ja palo olisi ollut sammutettupesästä ukon voimin mutta joutuu sit oikein vesipainetta pistämään.Tässä pääsee ihan hiiltymään vaikka paineessa siitä tulee timantti.
Oon tehnyt kyykkyjä ja silloin harjoita ilolihaksia. oon ihan kaksin kerroin kun liikkuminen pitää veren kiertää ilolihaksissa. Äänähtelen nautinnosta,en suorituksesta.Minusta liikkuminen on tehty vaaralliseksi😂
- Kokenutmies-
Miten nainen saadaan kiimaiseksi. No naiset erilaisia ja kaikille ei sovi samat jutut. Ihan perusjuttu on että sanoo naiselle että haluaa naida sitä. Aika monet tykkää suorasta toiminnasta.
- kemikaaliX
Hieronta toimii aina. Niska-hartia-jalkahieronta.
- EdesUnissa
Syön ravintolassa joten kaupassakäynti ja tiskikoneen käyttö jää tosi vähäiseksi.
Lisäksi minulla on robotti-imuri joten taitaa tulla pitkä kuiva kausi...- Tekniikkapatteriharja
Sama täällä. Mutta vaikka koneita olisikin niin niitä pitää itse käyttää.
Robo olen tietysti minä itse. Käyn yleensä lataamassa sen radalla.
😀 - EdesUnissa
Eihän tätä peliä vielä olekaan menetetty vaikka syönkin ravintolassa ja robotti imuroi !
Mietin tuossa että auttaisiko yhtään jos veisin daamin ravintolaan ja sanoisin etten kykene maksamaan laskua, mutta jäisin tiskaamaan ? Kyllä sen pitäisi olla edes hiukan avuksi naisen saannissa ? EdesUnissa kirjoitti:
Eihän tätä peliä vielä olekaan menetetty vaikka syönkin ravintolassa ja robotti imuroi !
Mietin tuossa että auttaisiko yhtään jos veisin daamin ravintolaan ja sanoisin etten kykene maksamaan laskua, mutta jäisin tiskaamaan ? Kyllä sen pitäisi olla edes hiukan avuksi naisen saannissa ?Huomaan että luovuutesi on rajaton mikäli palkinto on mielestäsi tavoittelemisen arvoinen.
Itse ehkä yrittäisin vetäistä varvin ravintolan vessassa ennenkuin menen tiskaamaan, muuten daami voi olla jo kotonaan koisaamassa kun sun työt on tehty...menisi uhrautuminen ehkä hukkaan.
- että.silleen
No ei sytytä edes nämät setien pähkäillyt, mutt kieltämättä kirpoittavat kepeät naurut! Siinäpä teille äijät pohdinnan aihetta... jatkakaa rauhassa kuorolaulantaanne. =)
Poistun häiritsemästä syvällistä keskusteluanne, mutt haluaisin kuitenkin kysyä erästä toista asiaa... kunteitä tässä nyt on koolla isompikin ryhmä (ehkä?).
Broidi väitti mulle ettei sinistä nikkeä pysty trollaamaan, siis pitäisi olla huippu nörtti jos sen tekee... eikä sellainen laita taitoaan vaakalaudalle tälle "suolelle".
Mustan nikken pystyy jokainen kuulemma väärentämään... ja jos sinisen nikkenkin; niin mitä hyötyä olisi siis kenenkään rekisteröityä?
Voisiko joku vastata, kun Broidin selitys oli ett; sinisen nikken TROLLIT ...trollaavat itse itseään? Niinkö on asia?- Ikis..M
Sinisen niken voi väärentää jos siellä kirjaimia jotka voi tehdä muutenkin. Oletetaan että sinä rekisteröit "että.silleen"
Trollin versiot:
trollin 1. rekisteröi että.silleen (ää onkin alt tuplayläpiste ja aa)
trollin 2. rekisteröi että.silleen (ensimmäinen pikku ällä onkin iso ii)
trollin 3. rekisteröi että.silleen (toinen pikkuällä onkin iso ii)
trollin 4. rekisteröi että.silleen (eka ja toinen pikkuällä onkin iso ii)
jne. noiden eri yhdistelmät vielä tekee niin trolli/trollit saa aika monta "että.silleen" nikkeä tehtyä jotka fyysisesti näyttää sun nikeiltä. Eli kannattaa sitten kyllä miettii uus nikki jos aiot rekisteröityä. Huomaan että meillä on vielä opiskeltavaa jotta saamme sut avoimesti kerjäämään lempeä, silti kiva huomata että käyt välillä tekemässä itseäsi tykö. Jotain me tehdään oikein...
Noista trollailuista en niin tiedä, mutta luulen että oikeat trollit kirjoittelee mustilla nikeillä omana itsenään ja käyttävät sinistä nikkeä marionettina. Älä kysy miksi...- toimhuom
Ikis..M kirjoitti:
Sinisen niken voi väärentää jos siellä kirjaimia jotka voi tehdä muutenkin. Oletetaan että sinä rekisteröit "että.silleen"
Trollin versiot:
trollin 1. rekisteröi että.silleen (ää onkin alt tuplayläpiste ja aa)
trollin 2. rekisteröi että.silleen (ensimmäinen pikku ällä onkin iso ii)
trollin 3. rekisteröi että.silleen (toinen pikkuällä onkin iso ii)
trollin 4. rekisteröi että.silleen (eka ja toinen pikkuällä onkin iso ii)
jne. noiden eri yhdistelmät vielä tekee niin trolli/trollit saa aika monta "että.silleen" nikkeä tehtyä jotka fyysisesti näyttää sun nikeiltä. Eli kannattaa sitten kyllä miettii uus nikki jos aiot rekisteröityä.Miten teet tuon Pertti-setä -nikistä?
toimhuom kirjoitti:
Miten teet tuon Pertti-setä -nikistä?
Jos sä onnistut tekeen siitä jonkun riittävän hyvän, mulla on jo uusi nikki mietittynä.
Et sä minuna pysty touhuamaan palstalla.- 09809
Pertti-setä kirjoitti:
Jos sä onnistut tekeen siitä jonkun riittävän hyvän, mulla on jo uusi nikki mietittynä.
Et sä minuna pysty touhuamaan palstalla.Hoh hoh.. Et ikävä kyllä kiinnosta pätkääkään -vanha ukko jo. Sua vainoo noin 5 ätmiä, joita sun persoona vituttaa.
09809 kirjoitti:
Hoh hoh.. Et ikävä kyllä kiinnosta pätkääkään -vanha ukko jo. Sua vainoo noin 5 ätmiä, joita sun persoona vituttaa.
Pyydä niitä neljää muutakin huuteleen puskista, nyt sä oot harmittavan yksinäsi.
- että.silleen
Pertti-setä kirjoitti:
Huomaan että meillä on vielä opiskeltavaa jotta saamme sut avoimesti kerjäämään lempeä, silti kiva huomata että käyt välillä tekemässä itseäsi tykö. Jotain me tehdään oikein...
Noista trollailuista en niin tiedä, mutta luulen että oikeat trollit kirjoittelee mustilla nikeillä omana itsenään ja käyttävät sinistä nikkeä marionettina. Älä kysy miksi...Älä turhaan... pitkästytte kuitenkin, koska mä ainoastaan kommentoin tänne.
Hyvää yötä ja kiitos kaikille seurastanne... nukkukaa hyvin! että.silleen kirjoitti:
Älä turhaan... pitkästytte kuitenkin, koska mä ainoastaan kommentoin tänne.
Hyvää yötä ja kiitos kaikille seurastanne... nukkukaa hyvin!Öitä sullekin.
- tämäontosionon
Kasvata parta, ota kunnon rusketus ja höpise arabiaa, eiköhän sillä irtoa.
- Eiolevaikeaa
Eiköhän ihan perusasiat toimi muhun hyvin. Oikeanlainen makuukamarikatse, älykäs flirtti, ihon alle menevä syvällinen keskustelu, oikein ajoitettu intohimoinen suudelma. Olettaen, että kaikki muukin on kunnossa eli mies kiinnostaa monella tasolla.
Pitkässä parisuhteessa samat ja lisäksi: ns ylipitkä esileikki eli lemmekäs ilmapiiri ja kosketus ilman seksiä. Tuhmat viestit. Hieronta. Vartaloöljy. Huomaavaiset yllätykset. Jakamaton huomio. Läheisyys. Huumori. Skumppa. Seksikkäät alusvaatteet (lähinnä mulla). Kynttilät. Panomusiikki. Urpoilun välttäminen.
Periaatteessa näin. Helppoa.
Peruskauraa, menkää ja tehkää.Tuossa viestissä oli jo intohimo mukana, ehkä aito. Hyvä kommentti ja sait mut miettimään miten suhun sais yhteyden...
- EdesUnissa
Tein juuri noin kun neuvoit, ja silti jäin ilman. Juuri kun laitoin panomusiikin soimaan niin vaimo perkele tuli kotiin....
- Eiolevaikeaa
Pertti-setä kirjoitti:
Tuossa viestissä oli jo intohimo mukana, ehkä aito. Hyvä kommentti ja sait mut miettimään miten suhun sais yhteyden...
Tietenkin aito ja tosi. Kaikkeni annoin lähimmäisenrakkaudesta ätmeihin.
Ja et mitenkään. Voit silti vapaasti hyödyntää näitä neuvoja muihin naisiin. Eiolevaikeaa kirjoitti:
Tietenkin aito ja tosi. Kaikkeni annoin lähimmäisenrakkaudesta ätmeihin.
Ja et mitenkään. Voit silti vapaasti hyödyntää näitä neuvoja muihin naisiin.Olen kiitollinen neuvoistasi, mutta henkilökohtaisesti pettynyt.
Ehkä tilanteet muuttuu, muista silloin Pertti-setä...- Eiolevaikeaa
Pertti-setä kirjoitti:
Olen kiitollinen neuvoistasi, mutta henkilökohtaisesti pettynyt.
Ehkä tilanteet muuttuu, muista silloin Pertti-setä...Muistan juttusi "kaapatusta rekisteröidystä nimimerkistä" ja "trollista treffeillä".
Eiolevaikeaa kirjoitti:
Muistan juttusi "kaapatusta rekisteröidystä nimimerkistä" ja "trollista treffeillä".
Näin oletinkin.
Tiskaan, pesenpyykkiä, imuroin, teen ruokaa ja käyn kaupassa vähän väliä, niin eipä tunnu pikkuhousut juurikaan kastuvan.
Pertti-setä kirjoitti:
Kuulemma sulla pitäisi olla daami jonka kotona teet noita...
Täytyy käydä katsomassa onko naapuri kotona, niin voisin käydä pyörähtää pölyhuiskan kanssa
Mahtavaaa kirjoitti:
Täytyy käydä katsomassa onko naapuri kotona, niin voisin käydä pyörähtää pölyhuiskan kanssa
Nyt olisi otollinen hetki kun naapuri on varmasti jo yöasusteessa...
Pertti-setä kirjoitti:
Nyt olisi otollinen hetki kun naapuri on varmasti jo yöasusteessa...
Ei etes avannu ovea perhana
Mahtavaaa kirjoitti:
Ei etes avannu ovea perhana
Yleensä vähän määrätietoisempi koputustyyli tehoaa paremmin...
Pertti-setä kirjoitti:
Yleensä vähän määrätietoisempi koputustyyli tehoaa paremmin...
Sanoi soittavansa poliisit seuraavalla kerralla
- Pano-Pertti
Joopa joo.....ei kyllä nuo edelliset ohjeet toimi....suoraan vaan kinkusta kii ja kiihkeää suutelua,,,siinä mirri on muijalla märkänä minuutissa ja ei muuta ku nauttimaan! :)
- Kiltti-ja-kunnollinen
Naisen saa kiimaiseksi olemalla jännä. No minulta meni mahkut sitten heti.
Olen kyllä monesti miettinyt että miten sen naisen saisi kiinnostumaan kun ei puheet eikä suorat puheet auta.Puhe ei riitä, naisen pitää tajuta että olet tosissasi.
Jos sanot että haluat panna, niin sun pitää tarkoittaa sitä.
Tämä kuulostaa varmaan liian suurpiirteiseltä, mutta itse tykkään, kun mies on jotenkin mies. Päättäväinen, määrätietoinen ja etenkin itsevarma. Jotenkin ärsyttävän itsevarma on joskus hyvä, kunhan se ei mene ylimielisyyden puolelle. Raja on veteenpiirretty viiva.
Itsevarmuutta ei voi olla liikaa korostamatta.
Olen kirjoittanut tähän muutaman esimerkin oikeasta elämästä, mutta pyyhkinyt ne pois, kun ei niistä saa mitään tolkkua. Yritän vielä miettiä esimerkkejä...Terve sulle, kiva nähdä ja kiitos eilisistä jutuista. Mä pidän sun tyylistäsi, sana on hallussa.
Itsevarmuus on varmasti sytyttävä piirre, näin uskoisin kokemuksesta ja kyllä se itsevarmuus vetoaa joihinkin miehiinkin.
Esimerkit on kivoja, mutta kun puhutaan kiihottamisesta niin ehkä jotain voisi jättää hieman "verhonkin" taakse, täällä voi olla kokemattomia miehiä palstalla.Pertti-setä kirjoitti:
Terve sulle, kiva nähdä ja kiitos eilisistä jutuista. Mä pidän sun tyylistäsi, sana on hallussa.
Itsevarmuus on varmasti sytyttävä piirre, näin uskoisin kokemuksesta ja kyllä se itsevarmuus vetoaa joihinkin miehiinkin.
Esimerkit on kivoja, mutta kun puhutaan kiihottamisesta niin ehkä jotain voisi jättää hieman "verhonkin" taakse, täällä voi olla kokemattomia miehiä palstalla.Tervehdys sullekin!
Oli oikein virkistävä keskustella eilen. Meinasinkin laittaa vielä palstalle viestiä, että eikös heti saatukin aikaan oikein hyvä keskusteluketju hyvässä hengessä. Kiitos siitä sulle.
Ja esimerkkejä en tietenkään mistään itse toiminnasta olisi laittanut, vaan lähinnä siitä, mikä saa fiiliksen aikaan. Kamala, että edes ajattelit noin! 😅
Tarkoitin siis sitä, että joskus todella harvoin mies onnistuu toiminnallaan tai sanoillaan saamaan toisen kuumaksi, vaikka mitään seksiin viittaavaankaan ei ole kyseessä. Hitsit kun en vaan keksi mitään esimerkkiä.Nainen34v kirjoitti:
Tervehdys sullekin!
Oli oikein virkistävä keskustella eilen. Meinasinkin laittaa vielä palstalle viestiä, että eikös heti saatukin aikaan oikein hyvä keskusteluketju hyvässä hengessä. Kiitos siitä sulle.
Ja esimerkkejä en tietenkään mistään itse toiminnasta olisi laittanut, vaan lähinnä siitä, mikä saa fiiliksen aikaan. Kamala, että edes ajattelit noin! 😅
Tarkoitin siis sitä, että joskus todella harvoin mies onnistuu toiminnallaan tai sanoillaan saamaan toisen kuumaksi, vaikka mitään seksiin viittaavaankaan ei ole kyseessä. Hitsit kun en vaan keksi mitään esimerkkiä.Hmmm, ehkä tosiaan oikeaoppinen (toinen käsi niskan taakse vietynä) intohimoinen miehen ohjaama suudelma on kyllä aika jalat-alta -meininkiä. 🙈
Nainen34v kirjoitti:
Hmmm, ehkä tosiaan oikeaoppinen (toinen käsi niskan taakse vietynä) intohimoinen miehen ohjaama suudelma on kyllä aika jalat-alta -meininkiä. 🙈
Pitäisi joskus harjoitella tuota niin osaisi sitten pelitilanteessa...jotenkin mä pystyn vähän hahmottaan sitä mielessäni...
Pertti-setä kirjoitti:
Pitäisi joskus harjoitella tuota niin osaisi sitten pelitilanteessa...jotenkin mä pystyn vähän hahmottaan sitä mielessäni...
Hahaha, aivan. Niin sä et varmaan tiedä muuta tapaa kuin tämä...
Nainen34v kirjoitti:
Hahaha, aivan. Niin sä et varmaan tiedä muuta tapaa kuin tämä...
Jotain on itselläkin takataskussa, mutta jos joku pystyy opettamaan lisää niin olen halukas opiskelemaan...
Pertti-setä kirjoitti:
Jotain on itselläkin takataskussa, mutta jos joku pystyy opettamaan lisää niin olen halukas opiskelemaan...
Eikös mies ole se, joka vie.
Pertti-setä kirjoitti:
Ei aina.
Jotkut miehet haluaa kokoajan, että nainen vie. Se on mulle totaalinen turn-off.
Nainen34v kirjoitti:
Jotkut miehet haluaa kokoajan, että nainen vie. Se on mulle totaalinen turn-off.
Se että naisen tulee viedä välillä, on puhtaasti itsetunnon kohottamisen takia.
Nainen on tyytyväisempi suhteessa jos se saa kokea olevansa täysivaltainen osapuoli. Seksissä mies yleensä vie, mutta jotkut naiset haluavat myös tuntea olevansa mielihyvän tuottajia.Pertti-setä kirjoitti:
Se että naisen tulee viedä välillä, on puhtaasti itsetunnon kohottamisen takia.
Nainen on tyytyväisempi suhteessa jos se saa kokea olevansa täysivaltainen osapuoli. Seksissä mies yleensä vie, mutta jotkut naiset haluavat myös tuntea olevansa mielihyvän tuottajia.Se on totta, jos ymmärsin oikein. Kyllä miehestäkin täytyy tuntua, että hän on haluttava.
Nainen34v kirjoitti:
Se on totta, jos ymmärsin oikein. Kyllä miehestäkin täytyy tuntua, että hän on haluttava.
Myös noin, seksi ja parisuhdeasiat vaikuttavat itsetuntoon ja siksi on tärkeää että ollaan tasa-arvoisia.
Mies on yleensä kyllä dominoiva osapuoli, mutta naisenkin pitää saada irroitella.Pertti-setä kirjoitti:
Myös noin, seksi ja parisuhdeasiat vaikuttavat itsetuntoon ja siksi on tärkeää että ollaan tasa-arvoisia.
Mies on yleensä kyllä dominoiva osapuoli, mutta naisenkin pitää saada irroitella.Hmmm. En kyllä ihan tuollaisenaan sopimukseen laittaisi allekirjoitustani.
Nainen34v kirjoitti:
Hmmm. En kyllä ihan tuollaisenaan sopimukseen laittaisi allekirjoitustani.
Mitäpä ehdottaisit sijalle?
Nainen34v kirjoitti:
Se on totta, jos ymmärsin oikein. Kyllä miehestäkin täytyy tuntua, että hän on haluttava.
Ma veikkaan että tuossa vuoronperää 'vievänä' osapuolena 'jutussa' on se, että ei tule fiilista että toinen on ns. "lahna" joka on kokoajan vain se joka nauttii ja toinen on se aktiivinen ja tekevä/toimiva osapuoli. Tuollainen ei ole mielestäni nautittavaa pidemmän päälle ja käy tylsäksi.
Tosin ymmärrän kyllä, että 'antautumien' on jokseenkin vapauttava ja ehken jopa pelottavakin kokemus, jossa saattaa oppia uusia puolia itsestään. Tosin haluaisin myös itsekkin kokea tämän välillä, joten itse toivon että myös nainen on valmis ottamaan 'ohjat' ja tekemisen roolin seksissä. Siinä voipi oppia myös siitä toisesta uusia asioita.Pertti-setä kirjoitti:
Mitäpä ehdottaisit sijalle?
Kannatan kyllä tasa-arvoa. Toista pitää siis arvostaa ja kunnioittaa.
Kaikki naiset eivät silti halua irroitella. Tämä ei tarkoita, että nainen olisi lahnana suhteessa.pete_pjn kirjoitti:
Ma veikkaan että tuossa vuoronperää 'vievänä' osapuolena 'jutussa' on se, että ei tule fiilista että toinen on ns. "lahna" joka on kokoajan vain se joka nauttii ja toinen on se aktiivinen ja tekevä/toimiva osapuoli. Tuollainen ei ole mielestäni nautittavaa pidemmän päälle ja käy tylsäksi.
Tosin ymmärrän kyllä, että 'antautumien' on jokseenkin vapauttava ja ehken jopa pelottavakin kokemus, jossa saattaa oppia uusia puolia itsestään. Tosin haluaisin myös itsekkin kokea tämän välillä, joten itse toivon että myös nainen on valmis ottamaan 'ohjat' ja tekemisen roolin seksissä. Siinä voipi oppia myös siitä toisesta uusia asioita.Joo ymmärrän kyllä, että lahnanainen ei ole toivottu kumppani kenellekään. Sitä en tässä nyt hae. Mielestäni se, että mies on sängyssä dominoiva, ei tarkoita sitä, että nainen olisi lahna. Tätä on vaikea selittää niin, että menisi yksityiskohtiin.
- 121212121212
Nainen34v kirjoitti:
Eikös mies ole se, joka vie.
Tuosta linkattiin palstalle kyselytutkimus.
Naisista 95% halusi miehen vievän seksissä, 75% halusi vähintäänkin kevyttä alistamista. Mies toimiva subjekti, nainen haluttu objekti.
Miehistä vain 40% halusi viedä.
Tässä sis toiveet eivät kohtaa. Miehissä on paljon vaihtelua, tasa-arvoista seksiä haluavia on melkoisen paljon (ml. minä) ja alistuvia muistaakseni 10x enemmän kuin dominoivia naisia. Naiset puolestaan ovat melkoinen klooniarmeija.
Niinpä kaikille ei riitä dominoivia miehiä joille tasa-arvoinen, vahva ja itsenäinen nainen pääsisi alistumaan. 121212121212 kirjoitti:
Tuosta linkattiin palstalle kyselytutkimus.
Naisista 95% halusi miehen vievän seksissä, 75% halusi vähintäänkin kevyttä alistamista. Mies toimiva subjekti, nainen haluttu objekti.
Miehistä vain 40% halusi viedä.
Tässä sis toiveet eivät kohtaa. Miehissä on paljon vaihtelua, tasa-arvoista seksiä haluavia on melkoisen paljon (ml. minä) ja alistuvia muistaakseni 10x enemmän kuin dominoivia naisia. Naiset puolestaan ovat melkoinen klooniarmeija.
Niinpä kaikille ei riitä dominoivia miehiä joille tasa-arvoinen, vahva ja itsenäinen nainen pääsisi alistumaan.Tämä tilasto varmaan pitää aika hyvin paikkaansa.
Kaikki eivät millään saa sitä, mit haluavat.
Ja mua ei kyllä tippaakaan kiihota kyllä mies imuroimassa tai kotitöissä. 😅
Nainen34v kirjoitti:
En jaksa uskoa, että Pertti-setä olisi näitä käyttänyt ikinä naisen lämmittämiseen...
En ole näitä oikeasti käyttänyt, mutta pelitilanteessa käyttäisin jos niillä pääsisi kotipesään.
Pertti-setä kirjoitti:
En ole näitä oikeasti käyttänyt, mutta pelitilanteessa käyttäisin jos niillä pääsisi kotipesään.
Siinä kohtaa Jännä-Pertti olisi kyllä verhoutunut Kilttikunnollinen-Pertiksi...
Nainen34v kirjoitti:
Siinä kohtaa Jännä-Pertti olisi kyllä verhoutunut Kilttikunnollinen-Pertiksi...
On sen värkin eteen hullumpiakin juttuja tehty, tuossahan tulisi putipuhdasta ja pääsisi vielä tyhjentämään kassit. Kaikki voittaisivat...
Yks tapahan on mennä ihan nöyränä talonpoikana koputtelemaan naisen ovelle hyvin ajateltujen lahjojen kera.
:D Kiihottuvat aivan varmasti.- elämänviisaus
Ylimeikatut ja provosoivasti pukeutuvat "neidit" antavat ymmärtää mutta eivät ymmärrä antaa (lahnoja) joten kannattaa katsella niitä "harmaavarpusia" Eivät provosoi ja halua huomion keskelle mutta kun mukaansa saa ovat melkoisia petoja sängyssä ; ) Antaa vapaat kädet ja nauttii olosta.
Ai Nii`ku ne Kiltin Näköiset ja oloiset "neidit" on Nii`ku Just niit Kaikkein Tuhmimpii?.. Ja Sit Nii`ku ne Tuhmiksen näköiset on Nii`ku kiltimpii ja Siveempii?.. ;P
Onks tää se sama juttu, Nii`ku se, et "ei" on Oikeest "kyllä" jne.. ;DNo jaa. Mutta sen verran voisin kyllä kompata, että ne herkimmät ja kunnollisimmat yksilöt löytyivät nuoruudessa useimmin sieltä punkkari- tai hevimaskin takaa. Miksi ei siis myös bilemaskin takaa nykyään.
LinerT.2 kirjoitti:
No jaa. Mutta sen verran voisin kyllä kompata, että ne herkimmät ja kunnollisimmat yksilöt löytyivät nuoruudessa useimmin sieltä punkkari- tai hevimaskin takaa. Miksi ei siis myös bilemaskin takaa nykyään.
Niin että hyvä seksi on paitsi tietysti toista kunnioittavaa ( muut perus-), myös luovaa, hauskaa, herkkää, moniuloitteista. Hyvä seksi on hyvin harvoin pornoa, jossa jyystetään joka suunnasta ja tehdään temppu jos toinenkin.
Kiihottumiseen riittää, kun jo tietää mitä on luvassa.LinerT.2 kirjoitti:
No jaa. Mutta sen verran voisin kyllä kompata, että ne herkimmät ja kunnollisimmat yksilöt löytyivät nuoruudessa useimmin sieltä punkkari- tai hevimaskin takaa. Miksi ei siis myös bilemaskin takaa nykyään.
No enpä tiedä onko sillä mille on saanut itsensä näyttämään mitään tekemistä seksuaalisen halun, kiihkon tai riemun kanssa. Jossain tutkimuksessa väitettiin, että kävelytyylistä voi päätellä naisen kyvystä nauttia seksistä. Lantion viehkeä liike kuulemma vinkkasi siihen suuntaan.
LinerT.2 kirjoitti:
Niin että hyvä seksi on paitsi tietysti toista kunnioittavaa ( muut perus-), myös luovaa, hauskaa, herkkää, moniuloitteista. Hyvä seksi on hyvin harvoin pornoa, jossa jyystetään joka suunnasta ja tehdään temppu jos toinenkin.
Kiihottumiseen riittää, kun jo tietää mitä on luvassa.Tuosta olen samaa mieltä, pelkkä tuntikausien jyystö osoittaa että hommassa olisi vähän kehittelemistä.
Pertti-setä kirjoitti:
Tuosta olen samaa mieltä, pelkkä tuntikausien jyystö osoittaa että hommassa olisi vähän kehittelemistä.
5 min pornoa voi jo olla pornoa. Hyvä seksi ei ole pornoa.
Pertti-setä kirjoitti:
Tuosta olen samaa mieltä, pelkkä tuntikausien jyystö osoittaa että hommassa olisi vähän kehittelemistä.
Mulla kun käy ajatus tänään ylikierroksilla... Seksistä tulee huonoa, jos hommat hoitaa niin kuin sinä, eli työnnät ne huonot asiat sivuun, käsittelemättä. Minä en ainakaan toimi niin osioissa, että voisin eritellä seksin irti kokonaisuudesta.
LinerT.2 kirjoitti:
5 min pornoa voi jo olla pornoa. Hyvä seksi ei ole pornoa.
Tuosta olen samaa mieltä, hyvä seksi on tietyllä tapaa kommunikointia, siinä seurataan toisen ilmeitä ja eleitä jotta tiedetään mikä tuntuu hyvältä.
LinerT.2 kirjoitti:
Mulla kun käy ajatus tänään ylikierroksilla... Seksistä tulee huonoa, jos hommat hoitaa niin kuin sinä, eli työnnät ne huonot asiat sivuun, käsittelemättä. Minä en ainakaan toimi niin osioissa, että voisin eritellä seksin irti kokonaisuudesta.
Kai mä tunteeni käsittelen aktiivisissa ihmissuhteissa, joitain harvoja ihmissuhteita olen päättänyt käsittelemättä asioita kummemmin mutta nekään ei ole olleet parisuhteita.
Pertti-setä kirjoitti:
Kai mä tunteeni käsittelen aktiivisissa ihmissuhteissa, joitain harvoja ihmissuhteita olen päättänyt käsittelemättä asioita kummemmin mutta nekään ei ole olleet parisuhteita.
Minä en tarkoittanut suhteita enkä niiden päättämisiä. Vaan seksiä ja mikä kaikki vaikuttaa siihen onko seksi hyvää.
LinerT.2 kirjoitti:
Minä en tarkoittanut suhteita enkä niiden päättämisiä. Vaan seksiä ja mikä kaikki vaikuttaa siihen onko seksi hyvää.
Mutulla ja ylistäen sanoisin, ettei miehet aina ymmärrä miten herkästi kokonaisuus, se kaikki mikä tunne-elämässä on menossa, vaikuttaa siihen naisen seksuaaliseen haluun ja nautintoon, siihen mikä koetaan hyväksi seksiksi.
LinerT.2 kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä mistä sä tiedät mun työntävän huonot asiat käsittelemättä sivuun?
LinerT.2 kirjoitti:
Mutulla ja ylistäen sanoisin, ettei miehet aina ymmärrä miten herkästi kokonaisuus, se kaikki mikä tunne-elämässä on menossa, vaikuttaa siihen naisen seksuaaliseen haluun ja nautintoon, siihen mikä koetaan hyväksi seksiksi.
Tuossa on varmasti vinha perä.
- Rva43
Täällä rehevä harmaavarpunen ja mieheni joskus valittaa liiallista tarjontaa. Harmi minulle, mutta mies on tyytyväinen. Kun on sillä tuulella ja vilkaisee niin paikat märkänä. Pitää suunnattomasti kun märkä p hankaa alavatsaa. Pitää kyllä huolen että minäkin saan osani, se laatu ei määrä. Eipä voi valittää, sääliksi käy tuttuja miehiä kun puolisot tihkaita tavaran päältä. Eivät tiedä mitä menettävät.
Sellattis Nii`ku Olemal Oma Ittes.. Nii`ku.. ;D
Jos ei Nii`ku vastaus kelpaa.. Niin olkoot Nii`ku kelpaamat.. ;DTuo siivous ja tiskaus toimii ehkä vuoden, sitten siitä tulee turnoff.
Ei välttämättä turnoffia sentään, mutta yksinään se ei riitä vuottakaan. Olen 100% varma, että kiihottumiseen vaaditaan aina sellainen aktiivisesti haluava ja haluttu tunne, eli jotain henkilökohtaista lähestymistä. Pelkkä tiskaamisen katselu jää kohtuu passiiviseksi.
disappearer kirjoitti:
Ei välttämättä turnoffia sentään, mutta yksinään se ei riitä vuottakaan. Olen 100% varma, että kiihottumiseen vaaditaan aina sellainen aktiivisesti haluava ja haluttu tunne, eli jotain henkilökohtaista lähestymistä. Pelkkä tiskaamisen katselu jää kohtuu passiiviseksi.
Pertillä onkin ihan oma reseptinsä tuohon tiskaamiseen. Daami vois olla siellä allaskaapissa nivusten tasolla siinä samalla kun Pertti tiskaa.
LinerT.2 kirjoitti:
Pertillä onkin ihan oma reseptinsä tuohon tiskaamiseen. Daami vois olla siellä allaskaapissa nivusten tasolla siinä samalla kun Pertti tiskaa.
Tämä oli ihan hyvä täsmennös Linerilta, mä en itsekään ollut satavarma toimiiko tuo tiskaaminen kiihottimena kuinka.
LinerT.2 kirjoitti:
No nyt alkoi kuulostaa paremmalta.
- Huomaaja
Naiset ovat selvästi kiihottuneet tämän keskustelun panojutuista.
Seksistä puhuminen sytyttää naiset jos mies on haluttava.
Jos mies on öklöttävä, niin jutut muuttuu ahdisteluksi.
- ryppis
Naisia kiihotetaan miehekkäällä olemuksella ja käytöksellä. Ei mulla muuta.
- eimullamuuta-
Pillua ja klitorista nuolemalla nainen kiihottuu
- kotityömies
Normaaliahan se olisi jakaa kotityöt, että eivät jää vaan toisen kontolle. Mutta siitä on usein seurauksena äärimmäistä tyytymättömyyttä naisten suunnalta. Ja pillun anto loppuu pikkuhiljaa, ja parisuhde siinä samassa. Nainen vie lopulta lapset ja puolet talosta (eli käytännössä kaiken)
http://www.kotivinkki.fi/jutut/kotitoita-tekeva-mies-ei-tee-naista-onnelliseksi
Eli mieluummin tekee sille akalle selväksi, että ei ole sellainen vätys (naisten silmissä) ja jättää kotityöt tekemättä, muistaa aina muistuttaa naista hänen heikommasta asemastaan, ja pettää joka tilaisuuden tullen. Näillä ohjeilla pysyy jännite suhteessa, ja nainen ei tylsisty. Se on pahinta mitä moderni nainen tietää.
Eiku siis hetkonen.... Meniköhän se ihan niinkään? :D
Se teissä naisissa ajoittain harmittaa, että logiikka on välillä kieroakin kierompaa. Olkaa nyt ihmeessä tyytyväisiä, jos teillä on osallistuva mies. Ei se vie hänen miehisyyttään, jos te ette itse niin ajattele. Ja imurointi tiskikone / pyykit ovat niin yksinkertaisia asioita, että niistä ei paljon kannata nipottaakkaan, jos ne tapahtuvat "väärillä" tavoilla. Ellei nyt vaatteita tuhota tms.
Ja itse kiihottamiseen liittyen. Epävarma ja ns. kyselevä / tunnusteleva mies on erittäin paha turn off monelle naiselle. Mutta hommahan on kuitenkin varsinkin alussa ihan sattuman kauppaa osaako vetää juuri oikeista naruista, ellei tunnustele? Ja seksi nyt jänskättää miehiäkin, vaikka kaikkia ei tietenkään ihan yhtä paljon. Antakee armoa ja kertokaa mikä tuntuu hyvältä. Rohkaiskaa miestä viemään jos sitä haluatte ja tämä arkailee. Ei se ole helppoa astua voimakkaasti toisen tontille ja ottaa ns. tilannetta haltuun, kun on joka paikassa toitotettu, että TASA_ARVO ja YHDESSÄ SOVITAAN yms.Noh, tässä oli paljon asiaa.. Monella naisella tuntuu olevan enemmän tai vähemmän ongelmia oman TunneElämänsä hallinnassa ja sen Säätelyssä jne.. Ja sitten Outoillen siirtävät niiden Hallinnan Miesten Vastuuksi/Syyksi, jos itse Outoilee, eikä pysty olemaan Itsensä Ruorissa.. ;P
Ja sitten nämä samat naiset selittävät joka puolella miten on Olevinaan "vakaita" Yksilöitä.. VoiVeljet mitä touhua.. Ja Itsekkyyttä ja ItsePetosta.. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833852
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t332746Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261608Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454- 271446
Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731443