Ehkä suurentelen asiaa, mutta ajattelin näkyvyyteni tähden olevan ihan asiallista ilmoittaa sulkevani Pertti-setä-profiilini palstalla.
Profiilini on liikaa minua itseäni jotta sillä kirjoittelu olisi enää järkevää minun kannaltani, nyt on aika päättää tarina tähän.
Älkää silti hämmästelkö jos näkyviin ilmestyy viestejä tai avauksia joissa on jotain perttisetämäisiä vivahteita, palstailua en kokonaan lopeta.
Pertti-setä kiittää kaikkia ihania naisia ja jokaikistä muutakin palstalaista.
PS: Älkää antako räyhähengen lannistaa ja pilata fiiliksiänne.
Pertti-setä sulkee profiilinsa
141
1519
Vastaukset
Jaa.... sitten odottamaan kuinka nopiasti joku surviainen rekkaa tuon nikin itselleen ja alkaa kirjoittelemaan sillä.
- huoranlupausta
Pertti-setä lupaa taas lopettaa, eikä sitten kuitenkaan ymmärrä häipyä täältä.
Miksi ihmeessä sulkisit. Minä tykkään seurastasi.
valtakunta kirjoitti:
Et kai aio viedä sitäkin pientä palasta minulta että tiedän sinun olemassa olosi😱
Ethän vie minun mielikuvitusystävää😰
Mutta jos pelkäät ymmärrän.
- trollaatakaisin
Se on aina ihanaa nähdä, kun palsta on niin rakas, että sivuun jättäytymisestä pitää tehdä numero. :)
Että ei voi vaan lakata kirjoittamasta sillä profiililla tai häipyä vähin äänin.
Ikävää, että sut trollattiin ulos. :(- lbövjfk
Olisi ikävää jos palstan vakionaamat vain katoaisi.
Pertsa älä mee.
- ätminki
Pertillä on kaksi naista palstalla jotka ovat jo rakastuneet perttiin.
Mietin itse ihan samaa äsken. Meinasin kirjoittaa aloituksen, jossa kerron, että joku koodari, joka on töissä suomi24.fi:sä kiusaa minua. Minun salasanani on kräkätty. Ja se ei liene mahdollista, kuin niin että joku itse systeemistä onnen tehnyt.
Äsken kun kirjauduin tililleni omilla tunnuksillasi, avautui profiilikseni joku N38, siis minun salasanallani ja sähköpostiosoitteellani.
Tämä alkaa olemaan liikaa. Tunnen oloni turvattomaksi.
Sinua tulee jopa ikävä Pertti-setä."Äsken kun kirjauduin tililleni omilla tunnuksillasi, avautui profiilikseni joku N38, siis minun salasanallani ja sähköpostiosoitteellani."
Eihän tänne mihinkään kirjauduta sähköpostiosoitteella.. Mitäs sä nyt oikein höpiset?.. ;P
Onko tuo jotain trollamista vai onko täällä menossa joku Epidemia, jossa Yhdellä jos Toisella PääPehmenee.. ;P- Youknowwhatimean
Yksi hlö lopettaa, kaksi häviää 😉
NuuskaMuikkune kirjoitti:
"Äsken kun kirjauduin tililleni omilla tunnuksillasi, avautui profiilikseni joku N38, siis minun salasanallani ja sähköpostiosoitteellani."
Eihän tänne mihinkään kirjauduta sähköpostiosoitteella.. Mitäs sä nyt oikein höpiset?.. ;P
Onko tuo jotain trollamista vai onko täällä menossa joku Epidemia, jossa Yhdellä jos Toisella PääPehmenee.. ;PMistä sinä tiedät mitkä mun tunnukset on? Tämä on niin ärsyttävää kun kaikkea tarvii epäillä, mitä muut kirjoittaa. Otin kuules taas screenshotin näkymästä.
Tällä neidillä alkaa tosissaan mennä hermot.- Pertti_setä
Nainen34v kirjoitti:
Oletko muuten löytänyt naisen, kun lopetat täällä?
Löysin Ikis..M:n <3
- bvbnnvbvb
Youknowwhatimean kirjoitti:
Yksi hlö lopettaa, kaksi häviää 😉
Vaikea sanoa, mikä täällä on enää totta..
(Ois kyllä aika huvittavaa, jos Ikis olis liehitellyt Pertti-sedän luomaa hahmoa..) :)))))))))))))))))))) - tosiatkvelhoasialla
Nainen34v kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mitkä mun tunnukset on? Tämä on niin ärsyttävää kun kaikkea tarvii epäillä, mitä muut kirjoittaa. Otin kuules taas screenshotin näkymästä.
Tällä neidillä alkaa tosissaan mennä hermot.Jos haluat lähteä palstalta, senkus lähdet. Ei tartte kehitellä tuollaisia ihme tarinoita jostain hakkeroidusta käyttäjätilistä ym. salaliittoteorioista.
"Äsken kun kirjauduin tililleni omilla tunnuksillasi, avautui profiilikseni joku N38, siis minun salasanallani ja sähköpostiosoitteellani."
No ihan varmaan niin. Minäkin kirjauduin eilen illalla työsähköpostiini kotoa ja aukesikin Barack Obaman sähköpostitili näkyville. - flowersreally
tosiatkvelhoasialla kirjoitti:
Jos haluat lähteä palstalta, senkus lähdet. Ei tartte kehitellä tuollaisia ihme tarinoita jostain hakkeroidusta käyttäjätilistä ym. salaliittoteorioista.
No ihan varmaan niin. Minäkin kirjauduin eilen illalla työsähköpostiini kotoa ja aukesikin Barack Obaman sähköpostitili näkyville.Heh. Mullekin pläjähti inboxiin kaikki Hilary Clintonin kadonneet mailit. Nyt on kone ihan jumis.
Nainen34v kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mitkä mun tunnukset on? Tämä on niin ärsyttävää kun kaikkea tarvii epäillä, mitä muut kirjoittaa. Otin kuules taas screenshotin näkymästä.
Tällä neidillä alkaa tosissaan mennä hermot."Mistä sinä tiedät mitkä mun tunnukset on?"
No voi ElämänKevät.. ;D
En tiedä millainen "KirjautumisSivu" Sulle Olevinaan ilmestyy... Mulle ainakin ilmestyy sellainen, missä on Vain Kaksi kenttää.. Toiseen tulee Käyttäjätunnus ja toiseen Salasana.. KäyttäjätunnusHan on Nimimerkki.. Eli minulla "NuuskaMuikkune".. Jos se käyttäjätunnus olisi Olevinaan joku muu, niin silloin se näkyisi minun NimiMerkkinä.. Eikö Vain?.. ;P
Väitätkö nyt ihan Tosissasi, että olet kirjoittanut Kirjautumissivulle oman nimimerkkisi, eli "Nainen34v" ja oman Salasanasi ja sitten olet Muka Ilmestynyt tänne "N38" NimiMerkillä?.. ;P
Hei ihan Oikeesti.. Ja Huh-Huh.. ;P
Laitas kuule YlläPidolle Viestiä ja kerro mitä ne sanoo tuosta sun Väitteestäsi.. Mä laitan sen jälkeen kanssa sinne viestiä ja kyselen hieman, että onko Muka tälläisiä tapauksia Oikeasti käynyt ja kerron sitten täällä mitä ne vastasi.. ;P
Tällä hetkellä en usko Sanaakaan noista Sun Höpinöistäsi.. ;PNainen34v kirjoitti:
Tällä neidillä alkaa tosissaan mennä hermot.Jos otit muuten siitä ScreenShotin, kun Muka Kirjauduit omilla tunnuksilla ja sitten päädyit väärään Profiiliin, niin laitas se ScreenShotti myös meillä näkyville ja anna se myös YlläPidolle samalla, kun laitat heille Kysely MukaTapahtumasta.. ;P
- julianassangenhaamu
flowersreally kirjoitti:
Heh. Mullekin pläjähti inboxiin kaikki Hilary Clintonin kadonneet mailit. Nyt on kone ihan jumis.
Ikävä juttu, mitä niitä nyt oli, jotain 30000 kpl. Maksaiskohan venäläiset noista viesteistä jotain... vaikka karvahatun ja pullon parasta vodkaa.
Jos tulis jotain ongelmia, voisi Nainen34v:n pyytää todistamaan että ihan omilla tunnuksilla pääsee käsiksi toisen tiliin ja tietoihin. tosiatkvelhoasialla kirjoitti:
Jos haluat lähteä palstalta, senkus lähdet. Ei tartte kehitellä tuollaisia ihme tarinoita jostain hakkeroidusta käyttäjätilistä ym. salaliittoteorioista.
No ihan varmaan niin. Minäkin kirjauduin eilen illalla työsähköpostiini kotoa ja aukesikin Barack Obaman sähköpostitili näkyville.No mulle on aivan sama mitä kukakin uskoo ja uskooko ketään mitään. Kirjoitin viestin Pertti-sedälle.
Ja ajattelin, että jotain saattaa asia kiinnostaa, että tilejä käytellään miten vaan.- Nnnnnainennnnn
Onko tuo jotain trollamista vai onko täällä menossa joku Epidemia, jossa Yhdellä jos Toisella PääPehmenee.. ;POnko täällä sekasin koko sakki?
- flowersreally
julianassangenhaamu kirjoitti:
Ikävä juttu, mitä niitä nyt oli, jotain 30000 kpl. Maksaiskohan venäläiset noista viesteistä jotain... vaikka karvahatun ja pullon parasta vodkaa.
Jos tulis jotain ongelmia, voisi Nainen34v:n pyytää todistamaan että ihan omilla tunnuksilla pääsee käsiksi toisen tiliin ja tietoihin.Kyllä puolustukseksi riittää että tulivat "ihan yllättäen ja pyytämättä".
"Mistä sinä tiedät mitkä mun tunnukset on?"
No voi ElämänKevät.. ;D
En tiedä millainen "KirjautumisSivu" Sulle Olevinaan ilmestyy... Mulle ainakin ilmestyy sellainen, missä on Vain Kaksi kenttää.. Toiseen tulee Käyttäjätunnus ja toiseen Salasana.. KäyttäjätunnusHan on Nimimerkki.. Eli minulla "NuuskaMuikkune".. Jos se käyttäjätunnus olisi Olevinaan joku muu, niin silloin se näkyisi minun NimiMerkkinä.. Eikö Vain?.. ;P
Väitätkö nyt ihan Tosissasi, että olet kirjoittanut Kirjautumissivulle oman nimimerkkisi, eli "Nainen34v" ja oman Salasanasi ja sitten olet Muka Ilmestynyt tänne "N38" NimiMerkillä?.. ;P
Laitas kuule YlläPidolle Viestiä ja kerro mitä ne sanoo tuosta sun Väitteestäsi.. Mä laitan sen jälkeen kanssa sinne viestiä ja kyselen hieman, että onko Muka tälläisiä tapauksia Oikeasti käynyt ja kerron sitten täällä mitä ne vastasi.. ;P
Tällä hetkellä en usko Sanaakaan noista Sun Höpinöistäsi.. ;PItsekään en varmaan uskoisi.
Näin juuri kävi ja minulla on tästä screenshot otettuna. Mietin laitanko tästä viestiä tukeen, siellä saavat selvittää asiaa. En silti ole varma kiinnostaako minua. Tämä on aivan pyllystä koko touhu.
Kun kirjauduin sivulle uudelleen, olin taas omassa profiilissanin.NuuskaMuikkune kirjoitti:
Jos otit muuten siitä ScreenShotin, kun Muka Kirjauduit omilla tunnuksilla ja sitten päädyit väärään Profiiliin, niin laitas se ScreenShotti myös meillä näkyville ja anna se myös YlläPidolle samalla, kun laitat heille Kysely MukaTapahtumasta.. ;P
Voin kuule laittaakin. Miten se laitetaan?
Nnnnnainennnnn kirjoitti:
Onko täällä sekasin koko sakki?
Vaikea on erottaa välillä sitä, että kuka on Trolli ja kenellä on "vaan" PääPehmennyt Syystä tai Toisesta.. ;D
Nainen34v kirjoitti:
Voin kuule laittaakin. Miten se laitetaan?
Itse en ole aikoinaan käyttänyt noita kuvapalveluita, mutta moni näyttää käyttävän täälläkin tätä sivustoa.. http://aijaa.com/
Itse en ole aikoinaan käyttänyt noita kuvapalveluita, mutta moni näyttää käyttävän täälläkin tätä sivustoa.. http://aijaa.com/
aikoinaan = aikoihin.. ;D
Nainen34v kirjoitti:
Itsekään en varmaan uskoisi.
Näin juuri kävi ja minulla on tästä screenshot otettuna. Mietin laitanko tästä viestiä tukeen, siellä saavat selvittää asiaa. En silti ole varma kiinnostaako minua. Tämä on aivan pyllystä koko touhu.
Kun kirjauduin sivulle uudelleen, olin taas omassa profiilissanin."Näin juuri kävi ja minulla on tästä screenshot otettuna. Mietin laitanko tästä viestiä tukeen, siellä saavat selvittää asiaa."
Minusta olisi hyvä jos laittaisit ja CopyPastettaisit vastauksen tänne.. Samalla voisit kysyä, että onko kuinka yleistä, miten on mahdollista jne.. ;P
Sitten jos joku haluaa varmistaa Tarinan, niin se pitäisi onnistua helposti, kun jokainen voi kysyä sitä sitten YlläPidolta ja sieltä pitäisi tulla sitten Sama Vastaus myös muille.. ;P- ihanvahingossavaan
flowersreally kirjoitti:
Kyllä puolustukseksi riittää että tulivat "ihan yllättäen ja pyytämättä".
Aa, klassinen annelijäätteenmäki-defenssi. Voi toimiakin. Ja kun et varmaan ole Juha Sipilä niin ei tartte edes pääministerin paikalta erota.
- trolllllllllllllllll
Nainen34v kirjoitti:
No mulle on aivan sama mitä kukakin uskoo ja uskooko ketään mitään. Kirjoitin viestin Pertti-sedälle.
Ja ajattelin, että jotain saattaa asia kiinnostaa, että tilejä käytellään miten vaan.Ei niit VOI käyttää, kuten Nuuskis tuossa sanoi!
Kummaa, miten sulla ja pertsalla on nyt yht` äkkiä samoja ongelmia "kirjautumisessa".. Ei tuollaista täällä ennen ole ollut. trolllllllllllllllll kirjoitti:
Ei niit VOI käyttää, kuten Nuuskis tuossa sanoi!
Kummaa, miten sulla ja pertsalla on nyt yht` äkkiä samoja ongelmia "kirjautumisessa".. Ei tuollaista täällä ennen ole ollut.Kai minä oon sen verran ärsyttävä sitten...
- Pertti-neitikö
Nainen34v kirjoitti:
Tällä neidillä alkaa tosissaan mennä hermot."Tällä neidillä alkaa tosissaan mennä hermot."
- Just_joo_niin_varmaan
"Mietin itse ihan samaa äsken. Meinasin kirjoittaa aloituksen, jossa kerron, että joku koodari, joka on töissä suomi24.fi:sä kiusaa minua. "
Et sellaiset harhat siellä tällä kertaa :D Just_joo_niin_varmaan kirjoitti:
"Mietin itse ihan samaa äsken. Meinasin kirjoittaa aloituksen, jossa kerron, että joku koodari, joka on töissä suomi24.fi:sä kiusaa minua. "
Et sellaiset harhat siellä tällä kertaa :DNo en uskoisi itsekään, jos joku näin kirjoittaisi. Kirjoitin Pertille, koska hänellä oli käynyt joku vastaava tilanne.
Nainen34v kirjoitti:
No en uskoisi itsekään, jos joku näin kirjoittaisi. Kirjoitin Pertille, koska hänellä oli käynyt joku vastaava tilanne.
Laitoitko sinne YlläPitoon kyselyä menemään vaatien SelvitysPyyntöä?.. ;P
Saataisiin asioihin selvyys ja epäilykset tarinaa ja/tai sinun nimimerkkiäsi kohtaan mahdollisimman nopeasti selville.. Tämä olisi myös sinulle parasta, koska jos olet Aidosti sitä mitä sanot ja sinulle on AikuistenOikeasti noin käynyt, niin olisi hyvä, ettet saa turhaan Epäilyksiä päällesi.. ;P
Vaikea On Puolustaa esim. Sinua, jos jostain KuNmasta syystä, et halua selvittää tätä YlläPidon kanssa ja kertoa kaikki avoimesti ja rehellisesti myös meille niin, että kuka vaan voi tarkastaa Sanomasi Aitouden.. ;P
Noh, voihan sitä toisaalta tiedustella itse kukin YlläPidosta, eli kuinka mahdollista tälläinen Muka on.. Mut auttais se suakin, jos kerran sulle on Muka niin käynyt.. Itse ainakin selvittäisi Heti/Välittömästi mikä on homman nimi.. Joten ihmettelen Suuresti miksi sinä Muka et Näin Toimisi.. ;P- trolllll
Saataisiin asioihin selvyys ja epäilykset tarinaa ja/tai sinun nimimerkkiäsi kohtaan mahdollisimman nopeasti selville.. Tämä olisi myös sinulle parasta, koska jos olet Aidosti sitä mitä sanot ja sinulle on AikuistenOikeasti noin käynyt, niin olisi hyvä, ettet saa turhaan Epäilyksiä päällesi.. ;P
Vaikea On Puolustaa esim. Sinua, jos jostain KuNmasta syystä, et halua selvittää tätä YlläPidon kanssa ja kertoa kaikki avoimesti ja rehellisesti myös meille niin, että kuka vaan voi tarkastaa Sanomasi Aitouden.. ;P
Noh, voihan sitä toisaalta tiedustella itse kukin YlläPidosta, eli kuinka mahdollista tälläinen Muka on.. Mut auttais se suakin, jos kerran sulle on Muka niin käynyt.. Itse ainakin selvittäisi Heti/Välittömästi mikä on homman nimi.. Joten ihmettelen Suuresti miksi sinä Muka et Näin Toimisi.. ;PTuskin saat vastausta... :)
- trollll
trolllll kirjoitti:
Tuskin saat vastausta... :)
Luultavasti tänne tulee pian taas niin provosoiva aloitus, että kaikki kiinnittävät huomionsa siihen.
Noh, voihan sitä toisaalta tiedustella itse kukin YlläPidosta, eli kuinka mahdollista tälläinen Muka on.. Mut auttais se suakin, jos kerran sulle on Muka niin käynyt.. Itse ainakin selvittäisi Heti/Välittömästi mikä on homman nimi.. Joten ihmettelen Suuresti miksi sinä Muka et Näin Toimisi.. ;PLaitoin heti aamulla viestiä tukeen.
Nainen34v kirjoitti:
Laitoin heti aamulla viestiä tukeen.
Hyvä.. Mä ehkä olisin vielä lisäksi pyytänyt, että laittavat tietoa asiasta jonnekin mistä kaikki voivat sen käydä lukemassa.. Ja vaikka myös tännekin Palstalle erikseen.. Ei luulisi olevan iso vaiva, jos YlläPito näin tekisi, jos/kun tälläistä olisi päässyt sattumaan ja/tai tälläinen olisi mahdollista.. ;P
Toivottavasti puhut totta.. Haluaisin uskoa sinua, mutta sille ei mitään voi, että koska porukkaa trollaa niin paljon ja/tai muuten Outoilee ja Persestelee, niin täällä, kuin IRL:kin, niin Epäilyksiä on enemmän tai vähemmän nyt tätäkin juttua kohtaan.. ;P
Laittaisitko Ylläpidolle pyynnön, että Ilmoittavat tuosta asiasta täällä ja/tai muuallakin Suomi24 palvelussa, jos tuollainen MUKA on mahdollista ja syyt siihen miksi näin on voinut päästä käymään jne.. Laita vaikka jo nyt tai viimeistään siihen viestiin minkä saat vastauksena.. ;P
Mä meinaan laittaisin Heti.. Ja vaatisin heitä Ilmoittamaan asiasta Suomi24 käyttäjille yleisesti ainakin jossakin.. Kuin myös esim. täällä, koska he olisivat sitten Aiheuttaneet esim. Sinua kohtaan nyt epäilyksiä, jos näin Muka olisi mahdollisesti käynyt, kuin myös sen takia, että kaikki tietävät miten toimia jos/kun niin kävisi jne..jne.. ;PNainen34v kirjoitti:
No en uskoisi itsekään, jos joku näin kirjoittaisi. Kirjoitin Pertille, koska hänellä oli käynyt joku vastaava tilanne.
"koska hänellä oli käynyt joku vastaava tilanne."
Ymmärsin jostain Pertin viestistä, että hän tunnusti, että hänellä itsellä oli käynyt "vahinko", kun oli itse Trollannut.. Eli yritti valehdella itsensä ulos tilanteesta, kun ei halunnut myöntää jotain kommenttiaan.. ;P
RatikkaKuskille kävi samoin.. Eli tarkoitus oli Trollata ja/tai kirjoittaa joku kommentti "puskasta" "ei kirjaantuneena", mutta sitten olikin vahingossa kommentoinut "kirjaantuneena".. Ymmärsitkö?.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
"Mistä sinä tiedät mitkä mun tunnukset on?"
No voi ElämänKevät.. ;D
Tällä hetkellä en usko Sanaakaan noista Sun Höpinöistäsi.. ;PTäällä tapahtui pari vuotta sitten ylläpidolle oikeasti sellainen kämmä, että ainakin sähköpostiosoitteiden salasanat meni ristiin ja käyttäjät päätyivät toisten käyttäjien sähköpostitileille yrittäessään avata oman sähköpostin.
Siitä muistaakseni uutisoi Iltalehtikin.- Ikis..M
"koska hänellä oli käynyt joku vastaava tilanne."
Ymmärsin jostain Pertin viestistä, että hän tunnusti, että hänellä itsellä oli käynyt "vahinko", kun oli itse Trollannut.. Eli yritti valehdella itsensä ulos tilanteesta, kun ei halunnut myöntää jotain kommenttiaan.. ;P
RatikkaKuskille kävi samoin.. Eli tarkoitus oli Trollata ja/tai kirjoittaa joku kommentti "puskasta" "ei kirjaantuneena", mutta sitten olikin vahingossa kommentoinut "kirjaantuneena".. Ymmärsitkö?.. ;PSe screenshotti vaikka aijaan kautta olisi kyllä hyvä saada vaikka eihän sekään todistaisi vielä paljoa, N38 ja nainen34v. kun ilmestyivät palstalle niin epäilyttävän samaan aikaan :D Alanko minäkin muka trolleihin uskomaan? No ei kun mulle ihan sama vaikka olisikin vain yksi nainen noiden molempien naisten takana kunhan kirjoittelevat mukavia juttuja :) Mielelläänhän kuitenkin saisi nainen olla ja jos on jäppinen niin aika taitava se on kyllä, paljon parempi kuin puskista huutelevat perustrollit vaikka minun nimissä.
Miksiköhän minun nimissä muuten huuteleekin erityisen vajaa trolli, varmaan joku kehari kun ei sen kommenteissa ikinä ole mitään hauskaa, tuokin koko ketju minkä se on väkertänyt:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14666400/naisten-hukkaviiva
Ei kai ketään tuollainen naurata? Kaikki vähänkään minun juttuja lukeneet varmaan heti tunnistaa vajakkitrolliksi ihan niin kuin kaikki sen muutkin "läpät", tähänkin ketjuun näköjään ihan vasta tullut muka multa:
"10.1.2017 17:20
Uusi
Pertsa oli kuin pieru. Aikansa lemahti ja haihtui pois.
Todelliset palstasankarit ei unohdu ihan näin keposesti."
V..u se on nolo, varmaan äitinsäkin häpeää sitä. Melkein ikävä sitä trollia joka jotain puoli vuotta sitten vielä heitteli minun nimissä ihan hauskoja läppiä, oli mukava lueskella palstan juttuja kun se oli väläytellyt ihan hyvin toisinaan mutta tämä nykyinen on varmaan ääoo 70 tai jotain niin ei se vajukki vaan kykene, kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia. Ikis..M kirjoitti:
Se screenshotti vaikka aijaan kautta olisi kyllä hyvä saada vaikka eihän sekään todistaisi vielä paljoa, N38 ja nainen34v. kun ilmestyivät palstalle niin epäilyttävän samaan aikaan :D Alanko minäkin muka trolleihin uskomaan? No ei kun mulle ihan sama vaikka olisikin vain yksi nainen noiden molempien naisten takana kunhan kirjoittelevat mukavia juttuja :) Mielelläänhän kuitenkin saisi nainen olla ja jos on jäppinen niin aika taitava se on kyllä, paljon parempi kuin puskista huutelevat perustrollit vaikka minun nimissä.
Miksiköhän minun nimissä muuten huuteleekin erityisen vajaa trolli, varmaan joku kehari kun ei sen kommenteissa ikinä ole mitään hauskaa, tuokin koko ketju minkä se on väkertänyt:
Ei kai ketään tuollainen naurata? Kaikki vähänkään minun juttuja lukeneet varmaan heti tunnistaa vajakkitrolliksi ihan niin kuin kaikki sen muutkin "läpät", tähänkin ketjuun näköjään ihan vasta tullut muka multa:
Uusi
V..u se on nolo, varmaan äitinsäkin häpeää sitä. Melkein ikävä sitä trollia joka jotain puoli vuotta sitten vielä heitteli minun nimissä ihan hauskoja läppiä, oli mukava lueskella palstan juttuja kun se oli väläytellyt ihan hyvin toisinaan mutta tämä nykyinen on varmaan ääoo 70 tai jotain niin ei se vajukki vaan kykene, kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.Muistelit vissiinkin tätä uutista.
http://m.iltasanomat.fi/digitoday/art-2000001864058.html?nomobile=2- Ikis..M
pete_pjn kirjoitti:
Muistelit vissiinkin tätä uutista.
http://m.iltasanomat.fi/digitoday/art-2000001864058.html?nomobile=2En minä kun hullu_ukko näytti muistelevan mutta joo, kaikki muutkin s24:n tekniikkasekoilut huomioonottaen eipä kai tuo mahdotonta sitten ole varmaankaan. Uskon toistaiseksi Nainen34v kertomaa kun on prempi luottaa kuin epäillä.
Ikis..M kirjoitti:
Se screenshotti vaikka aijaan kautta olisi kyllä hyvä saada vaikka eihän sekään todistaisi vielä paljoa, N38 ja nainen34v. kun ilmestyivät palstalle niin epäilyttävän samaan aikaan :D Alanko minäkin muka trolleihin uskomaan? No ei kun mulle ihan sama vaikka olisikin vain yksi nainen noiden molempien naisten takana kunhan kirjoittelevat mukavia juttuja :) Mielelläänhän kuitenkin saisi nainen olla ja jos on jäppinen niin aika taitava se on kyllä, paljon parempi kuin puskista huutelevat perustrollit vaikka minun nimissä.
Uusi
V..u se on nolo, varmaan äitinsäkin häpeää sitä. Melkein ikävä sitä trollia joka jotain puoli vuotta sitten vielä heitteli minun nimissä ihan hauskoja läppiä, oli mukava lueskella palstan juttuja kun se oli väläytellyt ihan hyvin toisinaan mutta tämä nykyinen on varmaan ääoo 70 tai jotain niin ei se vajukki vaan kykene, kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.Yritikin hänen tiedostaan selata, että koska hän oli kirjottanut palstalle ensimmäisen kerran. Se sijoittui johonkin viime vuoden loppuun, viestejä oli 10 sivua. Aika naisellisella tyylillä hän oli kirjoittanut ja käytti jonkun verran myös minun käyttämääni :) -merkkiä. Tein varmasti väärin kun näitä selasin, mutta sydän jyskyttäen ihmettelin, että "mitä ***tua" suoraan sanoen.
Ja tosiaan, kukapa minua uskoisi, voisin yhtä hyvin kirjoitella periaatteessa molemmilla profiileilla.Ikis..M kirjoitti:
En minä kun hullu_ukko näytti muistelevan mutta joo, kaikki muutkin s24:n tekniikkasekoilut huomioonottaen eipä kai tuo mahdotonta sitten ole varmaankaan. Uskon toistaiseksi Nainen34v kertomaa kun on prempi luottaa kuin epäillä.
Kiitos Ikis..M. Tämä lohduttaa edes vähän. Onneksi tajusin edes ottaa screenshotin varmuuden vuoksi. Voihan olla, että tämäkään nainen ei edes ole trolli.
- Onkotäätrikki
Nainen34v kirjoitti:
Yritikin hänen tiedostaan selata, että koska hän oli kirjottanut palstalle ensimmäisen kerran. Se sijoittui johonkin viime vuoden loppuun, viestejä oli 10 sivua. Aika naisellisella tyylillä hän oli kirjoittanut ja käytti jonkun verran myös minun käyttämääni :) -merkkiä. Tein varmasti väärin kun näitä selasin, mutta sydän jyskyttäen ihmettelin, että "mitä ***tua" suoraan sanoen.
Ja tosiaan, kukapa minua uskoisi, voisin yhtä hyvin kirjoitella periaatteessa molemmilla profiileilla.Miten hyvin tunnet pertsan?
- Ikis..M
Nainen34v kirjoitti:
Kiitos Ikis..M. Tämä lohduttaa edes vähän. Onneksi tajusin edes ottaa screenshotin varmuuden vuoksi. Voihan olla, että tämäkään nainen ei edes ole trolli.
Jos se on tosiaan on s24:n sekoilua niin hänkin on syytön sitten tapahtumaan. Tietokannoistahan ne jutut haetaan kirjautuessa ja jos siellä joku indeksi muuttuu niin varmaan mahdollista tulla toisen tiedot. Tuokin kyllä hyvä tietää ettette kukaan sitten sinne profiileihinne laita liian henkilökohtaisia juttuja. N38:han tosiaan ilmestyi sun kanssa samaan aikaan tänne kirjoittelemaan ja on teillä vähän samaa tyyliä, ainakin asiallisuus noissa viesteissänne :) joo, kirjoittele sinä vaan kuin ennenkin ja jos alkaa toistuu noi häikät niin sitten vaan teet "pertit" eli profiili pois ja kirjoittelua ilman vakinikkiä, hyvin minäkin silleen pärjännyt.
Onkotäätrikki kirjoitti:
Miten hyvin tunnet pertsan?
En tunne yhtään. Eli täällä tämän verran, mitä palstalla olen nyt kirjoitellut, pari viikkoa?
Hän on kuutenkin vaikuttanut perusrehelliseltä.
Mieluiten luottaisin tähän Peteen, jos jollekin täyttyisi oma henkilöllisyys paljastaa.- Mitääntietoa
Nainen34v kirjoitti:
En tunne yhtään. Eli täällä tämän verran, mitä palstalla olen nyt kirjoitellut, pari viikkoa?
Hän on kuutenkin vaikuttanut perusrehelliseltä.
Mieluiten luottaisin tähän Peteen, jos jollekin täyttyisi oma henkilöllisyys paljastaa.Miksi pertsa sulki profiilinsa, onko mitään käryä?
Mulle on käynyt samantapainen juttu kuin Nainen34v kommentoi - kirjautuessa omalle tilille on hypännyt jonkun muun käyttäjän tilille. Tästä on kylläkin jo aikaa, vuosia, mutta siis täysin mahdollista.
Mitääntietoa kirjoitti:
Miksi pertsa sulki profiilinsa, onko mitään käryä?
En tiedä yhtään Pertin syistä sulkea profiilinsa. Olisi kiva saada tähän tietoa. Tykästyin kyllä hänen tyyliinsä.
- Loppuikokiinnostus
Nainen34v kirjoitti:
En tiedä yhtään Pertin syistä sulkea profiilinsa. Olisi kiva saada tähän tietoa. Tykästyin kyllä hänen tyyliinsä.
Olisko vaan kyllästynyt?
- arvausssss
Ikis..M kirjoitti:
Jos se on tosiaan on s24:n sekoilua niin hänkin on syytön sitten tapahtumaan. Tietokannoistahan ne jutut haetaan kirjautuessa ja jos siellä joku indeksi muuttuu niin varmaan mahdollista tulla toisen tiedot. Tuokin kyllä hyvä tietää ettette kukaan sitten sinne profiileihinne laita liian henkilökohtaisia juttuja. N38:han tosiaan ilmestyi sun kanssa samaan aikaan tänne kirjoittelemaan ja on teillä vähän samaa tyyliä, ainakin asiallisuus noissa viesteissänne :) joo, kirjoittele sinä vaan kuin ennenkin ja jos alkaa toistuu noi häikät niin sitten vaan teet "pertit" eli profiili pois ja kirjoittelua ilman vakinikkiä, hyvin minäkin silleen pärjännyt.
Jos molemmat ladyt ovat pertsan nikkejä, ja hän meni sekaisin käyttäjätunnuksissa punkun voimasta -salasana molemmilla "naisilla" sama?
(Noin tyhjäpäistä ja ympäripyöreää juttua saa aikaiseksi vaan mies joka yrittää pähkäillä, mitä kauniin naisen päässä liikkuu.. ) - Ikis..M
Loppuikokiinnostus kirjoitti:
Olisko vaan kyllästynyt?
Näkyi pertti tuolla jo uudella nikillä kommentoivan toisessa ketjussa.
elisakettu kirjoitti:
Mulle on käynyt samantapainen juttu kuin Nainen34v kommentoi - kirjautuessa omalle tilille on hypännyt jonkun muun käyttäjän tilille. Tästä on kylläkin jo aikaa, vuosia, mutta siis täysin mahdollista.
Ihanaa, että kerrot jollekin muullekin käyneen näin. Helpottaa, etten leimaudu täysin hulluksi. Vaikka on kyllä aika järkyttävää, että näin voi käydä.
- Mikätääjuttu
Ikis..M kirjoitti:
Näkyi pertti tuolla jo uudella nikillä kommentoivan toisessa ketjussa.
Millä nikillä?
- Ikis..M
Mikätääjuttu kirjoitti:
Millä nikillä?
Mitä sillä on väliä? Eiköhän se sulle selviä ajan kanssa, kirjoitustyylistä tunnistaa. Pertillä on kuitenkin aika hyvä tyyli kirjoittaa pitkiä tarinoita niin ei kai se nikin vaihdossa häviä mihinkään.
elisakettu kirjoitti:
Oisko kyseessä ollut tuo tapaus mistä @hullu-ukko mainitsi ja Pete linkkas jonkun uutisenkin?.. ;P
Meinaa jos on sähköpostin ottanut samalla tunnuksella käyttöön, niin eihän sinne tarvitse edes erikseen kirjaantua, kun sinne pääsee vain klikkauksella, jos on kirjaantunut sisään rekisteröidyllä nimimerkillä.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Oisko kyseessä ollut tuo tapaus mistä @hullu-ukko mainitsi ja Pete linkkas jonkun uutisenkin?.. ;P
Meinaa jos on sähköpostin ottanut samalla tunnuksella käyttöön, niin eihän sinne tarvitse edes erikseen kirjaantua, kun sinne pääsee vain klikkauksella, jos on kirjaantunut sisään rekisteröidyllä nimimerkillä.. ;PNäin mä veikkaan käyneen...
Nainen34v kirjoitti:
Näin mä veikkaan käyneen...
Mut ois hyvä, jos/kun laittaisit meillekin tiedoksi sen vastauksen YlläPidolta.. Luulis, että ne infois porukkaa laajemmaltikin, jos Taas on joku vastaava Ongelma ollut tjms.. ;P
Mut ois hyvä, jos/kun laittaisit meillekin tiedoksi sen vastauksen YlläPidolta.. Luulis, että ne infois porukkaa laajemmaltikin, jos Taas on joku vastaava Ongelma ollut tjms.. ;P
En ole saanut ylläpidolta minkäänlaista viestiä takaisin.
Nainen34v kirjoitti:
En ole saanut ylläpidolta minkäänlaista viestiä takaisin.
Juuh.. mut, jos/kun saat.. Taidan laittaa niille itekin kohta jotain viestiä ja kyselyä.. Ihan uteliaisuuttani, jos ei muuten.. Onhan se nyt Perkule, jos ei homma toimi niin kuin kuuluu ja sitten jätetään porukkaa infoomatta mokista, jos on jotain sattunut tai mahdollisuus siihen yms.. ;P
Pahoitteluni Sulle jo valmiiksi epäilyistäni ja anteeksi pyyntö, jos/kun olit ihan aidosti vilpittömän rehellinen..NuuskaMuikkune kirjoitti:
Juuh.. mut, jos/kun saat.. Taidan laittaa niille itekin kohta jotain viestiä ja kyselyä.. Ihan uteliaisuuttani, jos ei muuten.. Onhan se nyt Perkule, jos ei homma toimi niin kuin kuuluu ja sitten jätetään porukkaa infoomatta mokista, jos on jotain sattunut tai mahdollisuus siihen yms.. ;P
Pahoitteluni Sulle jo valmiiksi epäilyistäni ja anteeksi pyyntö, jos/kun olit ihan aidosti vilpittömän rehellinen..Ei haittaa ollenkaan, mun mielestäni tilanne oli aamulla omastakin mielestäni absurdi. Enkä sitä olisi tosta vaan niellyt. Kyllä ymmärrän, jos mua epäillään. Pahoittelu hyväksytty lämmöllä. Olen iloinen ylipäätään, kun joku edes viitsii täällä mitään pahoitella.
Voihan sinne kyselyä laittaakin, ei siinä mitään menetä. :)
Ja jos saan vastauksen, laitan sen tottakai tänne, jos vaan osaan.Nainen34v kirjoitti:
Ei haittaa ollenkaan, mun mielestäni tilanne oli aamulla omastakin mielestäni absurdi. Enkä sitä olisi tosta vaan niellyt. Kyllä ymmärrän, jos mua epäillään. Pahoittelu hyväksytty lämmöllä. Olen iloinen ylipäätään, kun joku edes viitsii täällä mitään pahoitella.
Voihan sinne kyselyä laittaakin, ei siinä mitään menetä. :)
Ja jos saan vastauksen, laitan sen tottakai tänne, jos vaan osaan.On täällä paljon asiallista porukkaakin, mutta koska jotkut outoilee ja persestelee, sekä trollaa, niin se aiheuttaa ikäviä epäilyksiä varsinkin, jos/kun tulee joku uusi palstalle.. Varsinkin, jos se uusi on nainen.. ;P
Johtuu varmaan osittain myös siitä, kun joku/jotkut "naiset" on kuulemma jäänyt kiinni siitä, että ovat olleet miehiä.. En ole silloin vielä palstaillut itse, kun jotain "Varmoja" KiinniJäämisiä on ollut.. Olen siis vain kuullut näistä.. ;P
Jos olet mitä sanot, niin Harmiksesi ja muidenkin harmiksi täällä ei nyt tällä hetkellä ole syystä tai toisesta pyörinyt niin paljon "fiksua" porukkaa, kuin parhaimmillaan.. Parhaimmillaan täällä on ollut esim. nipullinen fiksuja naisia jatkuvasti, nyt niistä suurin osa näyttää vain piipahtavan hetkittäin ja osa on tauolla tai sitten niillä on jotain muuta.. ;P
Pahoittelut ja anteeksi pyytämiset eivät siis ole palstalla olleet harvinaisuuksia, eikä myöskään hyvä käytös.. Vaikka pyrimmekin puhumaan asioista avoimesti, rehellisesti ja suoraan.. Myös sellaisista asioista, joista ei normaalisti puhuta, mutta ne ovat mielessä.. Se voi joistakin "uusista" tuntua töykeältä tjms.. Mutta se ei ole ainakaan kaikilla tarkoitus.. Tarkoitus on puhua asioista, eikä niiden vierestä jne.. ;P
Mut joo.. Tulit väärällä hetkellä.. Mutta jos olet mitä sanot olevasi, niin kyllä sinä paikkasi täältä löydät ja "tukijoukkojakin".. Koska ei kaikki tykkää katsoa vierestä kiusaamista, outoilua ja muuta persestelyä.. Varsinkaan jos/kun ei ole siihen aihetta ja/tai se menee liian pitkälle.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Meinaa jos on sähköpostin ottanut samalla tunnuksella käyttöön, niin eihän sinne tarvitse edes erikseen kirjaantua, kun sinne pääsee vain klikkauksella, jos on kirjaantunut sisään rekisteröidyllä nimimerkillä.. ;PEi muikkunen, juttu on vanhempi kuin tuo sähköpostitilisekoilu josta h-ukko ja pete mainitsi.
Eli kirjautuessa normisti omalle käyttäjäjätilille pompputoiminto vei sen suoraan toisen käyttäjän profiiliin (mistä nyt näkyi ne julkiset ja peitetyt tiedot). Sitä en tarkastunut, olisiko se avannut toisen käyttäjän sähköpostitilinkin. Sitä toista käyttäjää en "tuntenut".
Miten moinen vahinko voi tulla, en tiedä, mutta hyvin vikkelästi se korjattiin kun olin ilmon tehnyt. Selitystä asiaan ei ainakaan minulle koskaan tullut.
En nyt sanoisi että tuommoisen takia kannattaa alkaa vainoilemaan. Kun bittimaailmassa on hullumpiakin juttuja sattunut. Mutta kyllähän se silloin hieman pisti miettimään, että entäpä jos omaan profiiliini olisi uitu samalla tavalla. Itselleni ei nyt muuta merkitystä asialle olisi ollut kuin yksityisviestit (joka toiminto vielä oli) ja sähköpostitili, silloinhan vahinko koski muitakin käyttäjiä.NuuskaMuikkune kirjoitti:
On täällä paljon asiallista porukkaakin, mutta koska jotkut outoilee ja persestelee, sekä trollaa, niin se aiheuttaa ikäviä epäilyksiä varsinkin, jos/kun tulee joku uusi palstalle.. Varsinkin, jos se uusi on nainen.. ;P
Johtuu varmaan osittain myös siitä, kun joku/jotkut "naiset" on kuulemma jäänyt kiinni siitä, että ovat olleet miehiä.. En ole silloin vielä palstaillut itse, kun jotain "Varmoja" KiinniJäämisiä on ollut.. Olen siis vain kuullut näistä.. ;P
Jos olet mitä sanot, niin Harmiksesi ja muidenkin harmiksi täällä ei nyt tällä hetkellä ole syystä tai toisesta pyörinyt niin paljon "fiksua" porukkaa, kuin parhaimmillaan.. Parhaimmillaan täällä on ollut esim. nipullinen fiksuja naisia jatkuvasti, nyt niistä suurin osa näyttää vain piipahtavan hetkittäin ja osa on tauolla tai sitten niillä on jotain muuta.. ;P
Pahoittelut ja anteeksi pyytämiset eivät siis ole palstalla olleet harvinaisuuksia, eikä myöskään hyvä käytös.. Vaikka pyrimmekin puhumaan asioista avoimesti, rehellisesti ja suoraan.. Myös sellaisista asioista, joista ei normaalisti puhuta, mutta ne ovat mielessä.. Se voi joistakin "uusista" tuntua töykeältä tjms.. Mutta se ei ole ainakaan kaikilla tarkoitus.. Tarkoitus on puhua asioista, eikä niiden vierestä jne.. ;P
Mut joo.. Tulit väärällä hetkellä.. Mutta jos olet mitä sanot olevasi, niin kyllä sinä paikkasi täältä löydät ja "tukijoukkojakin".. Koska ei kaikki tykkää katsoa vierestä kiusaamista, outoilua ja muuta persestelyä.. Varsinkaan jos/kun ei ole siihen aihetta ja/tai se menee liian pitkälle.. ;PNyt kävi eilen todella nolosti.
Tein vääriä johtopäätöksiä tilien sekoittumisesta. Illalla kun kuvaa tarkasteltiin paremmin, huomattiin, että kuva olikin vain yleisnäkymä toisen henkilön profiilista.
Minua hämmensi tilanne, koska kirjautuessani sisään, aukesi tämän naisen profiili eikä oman profiilini yleisnäkymä. Olen ollut täällä niin vähän aikaa, että luulin samantien, ettänolen toisen profiilissa, varsinkin kun täällä on kohistu kaikkea hakkeroinnista trollaamiseen. Pyydän anteeksi väärää informaatiota ja olen todella todella nolona tästä.
Kirjauduin eilen hätäpäissäni samantien toisella laitteella sisään ja toinen laite kirjasi minut samantien ulos. En siis päässyt tutkimaan tilannetta tarkemmin. Vain tuln screenshotin ehdin ottamaan. Ja tottakai, kun toinen oli laittanut viestit näkyviksi julkisesti näin ne sieltä.
En yhtään ihmettele, jos mun vähäinenkin uskottavuus karisi palstalla. Olen pahoillani tästä sekaannuksesta. Joskus voisi miettiä hieman enemmän kuin hetken ennen kuin toimii...Ikis..M kirjoitti:
Juu, omalta osaltani voin kertoa, että olemme Nainen34v kanssa eri henkilöt. Onneksi asia selvisi, eikä mitään hakkerointia tapahtunut :)
- Krapulainen34v
Nainen34v kirjoitti:
Nyt kävi eilen todella nolosti.
Tein vääriä johtopäätöksiä tilien sekoittumisesta. Illalla kun kuvaa tarkasteltiin paremmin, huomattiin, että kuva olikin vain yleisnäkymä toisen henkilön profiilista.
Minua hämmensi tilanne, koska kirjautuessani sisään, aukesi tämän naisen profiili eikä oman profiilini yleisnäkymä. Olen ollut täällä niin vähän aikaa, että luulin samantien, ettänolen toisen profiilissa, varsinkin kun täällä on kohistu kaikkea hakkeroinnista trollaamiseen. Pyydän anteeksi väärää informaatiota ja olen todella todella nolona tästä.
Kirjauduin eilen hätäpäissäni samantien toisella laitteella sisään ja toinen laite kirjasi minut samantien ulos. En siis päässyt tutkimaan tilannetta tarkemmin. Vain tuln screenshotin ehdin ottamaan. Ja tottakai, kun toinen oli laittanut viestit näkyviksi julkisesti näin ne sieltä.
En yhtään ihmettele, jos mun vähäinenkin uskottavuus karisi palstalla. Olen pahoillani tästä sekaannuksesta. Joskus voisi miettiä hieman enemmän kuin hetken ennen kuin toimii...Kiva, että olet jo selviämään päin ja elämä alkaa taas voittaa. Ja onhan näitä kännisekoiluja sattunut toisillekin ; )
elisakettu kirjoitti:
Ei muikkunen, juttu on vanhempi kuin tuo sähköpostitilisekoilu josta h-ukko ja pete mainitsi.
Eli kirjautuessa normisti omalle käyttäjäjätilille pompputoiminto vei sen suoraan toisen käyttäjän profiiliin (mistä nyt näkyi ne julkiset ja peitetyt tiedot). Sitä en tarkastunut, olisiko se avannut toisen käyttäjän sähköpostitilinkin. Sitä toista käyttäjää en "tuntenut".
Miten moinen vahinko voi tulla, en tiedä, mutta hyvin vikkelästi se korjattiin kun olin ilmon tehnyt. Selitystä asiaan ei ainakaan minulle koskaan tullut.
En nyt sanoisi että tuommoisen takia kannattaa alkaa vainoilemaan. Kun bittimaailmassa on hullumpiakin juttuja sattunut. Mutta kyllähän se silloin hieman pisti miettimään, että entäpä jos omaan profiiliini olisi uitu samalla tavalla. Itselleni ei nyt muuta merkitystä asialle olisi ollut kuin yksityisviestit (joka toiminto vielä oli) ja sähköpostitili, silloinhan vahinko koski muitakin käyttäjiä.Kiitti Infosta.. =)
Nainen34v kirjoitti:
Nyt kävi eilen todella nolosti.
En yhtään ihmettele, jos mun vähäinenkin uskottavuus karisi palstalla. Olen pahoillani tästä sekaannuksesta. Joskus voisi miettiä hieman enemmän kuin hetken ennen kuin toimii...Ok.. Inhimillisiä juttuja sattuu kaikille.. Ja ei siinä periaatteessa mitään sellaista ole, että tuollainen söisi liiaksi Sun uskottavuutta.. Ainakaan mun silmistä katsottuna.. Mut mulla nyt on muutenkin ehkä vielä liikaa SinistystäSilmissä.. Eikä siitä "vaivasta" taida ihan helpolla "parantua".. Mut ei se haittaa niin paljon, jos/kun sen itse tiedostaa, että se on persoonassa/luonteessa.. ;P
Mut joo.. Toivottavasti olet mitä sanot olevasi, niin kaikki on ihan OK.. Kukapa nyt tykkäisi vedätyksistä, valheista jne.. Noh, ehkä joku ymmärtää sellaista paremmin, jos itse sitä harrastaa myös.. Tai on persoonaltaan/luonteeltaan sellainen.. Musta vaan on outoa, miten joku sellaisesta nauttii ja ihmettelen mitä nautintoa sellainen tuottaa.. Varmaan jotain sellaista mitä on vaikea käsittää/ymmärtää, jos ei itse ole sellainen myös.. ;P
Ja jos hieman pidemmälle miettii, niin aika moni yksilö loppujen lopuksi sellaista harrastaa.. Somessa ja IRL:kin.. Se mitä esitetään tai näytellään ei ole monesti ihan sitä mitä oikeasti on.. Tai ei ainakaan ole koko totuus.. Naamikset yms. on oikeita KulissienKulisseja jne.. ;P- Nauratttaa
flowersreally kirjoitti:
Heh. Mullekin pläjähti inboxiin kaikki Hilary Clintonin kadonneet mailit. Nyt on kone ihan jumis.
Ihan ykköskommentti!
- f8978
Älä lopeta pertti
- rtrt44
Ei oo vielä suljettu.
- Eiköhäntääolenähty
On suljettu, katso itsekin. Surun päivä.
Eiköhäntääolenähty kirjoitti:
On suljettu, katso itsekin. Surun päivä.
Just Pertti ilmoitti, että hänellä on Jo Uusi Nimimerkki Valmiiksi mietitty.. Se oli joku sellainen ketju missä, joku puhui jotain Trolleista... Ja Pertti ilmoitti, että jos joku Trolli onnistuu tekemään samantapaisen nimimerkin, joka muistuttaa liikaa hänen nimimerkkiään, niin Hänellä on jo Uusi mielessä.. ;P
Se taisi olla eilen.. tai sitten jopa tänään.. ;P- Mikäilouutinen
Just Pertti ilmoitti, että hänellä on Jo Uusi Nimimerkki Valmiiksi mietitty.. Se oli joku sellainen ketju missä, joku puhui jotain Trolleista... Ja Pertti ilmoitti, että jos joku Trolli onnistuu tekemään samantapaisen nimimerkin, joka muistuttaa liikaa hänen nimimerkkiään, niin Hänellä on jo Uusi mielessä.. ;P
Se taisi olla eilen.. tai sitten jopa tänään.. ;PIhanko tosi? PERTTI PALAA PALSTALLE!!!!
- 89768697
Oon muuten huomannut, että ihmiset unohtaa täällä HYVIN äkkiä.. Kuka enää muistaa esim. tarralenkkarin, Marrrnien, Atm32:n tms. ? Sitä vaan itse luulee, että on jotenkin tärkeä ja korvaamaton. Uusia, mielenkiintoisia ihmisiä tulee kuitenkin koko ajan palstalle.
Tuskin Pertti-setä on mihinkään lähdössä, ei vaan enää kirjaudu. Parempi niin, koska pää ei näköjään kestä.Atm32 kirjoittelee uusilla nimimerkeillä.. Ei siis ole poistunut mihinkään.. Sillä oli aikaisemminkin useita nimimerkkejä käytössä (ei rekisteröityjä).. ;P
Tarris voi huudella myös jollain muulla nimimerkillä (vaihtuvilla).. Ja Marrrnien muistan hyvin.. Symppis tyyppi.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Atm32 kirjoittelee uusilla nimimerkeillä.. Ei siis ole poistunut mihinkään.. Sillä oli aikaisemminkin useita nimimerkkejä käytössä (ei rekisteröityjä).. ;P
Tarris voi huudella myös jollain muulla nimimerkillä (vaihtuvilla).. Ja Marrrnien muistan hyvin.. Symppis tyyppi.. ;P.. Ja Pertistäkään en usko, että haihtuu yhtään mihinkään.. Tää on taas näitä ihme Outoiluja.. ;P
- Nnnnnnainennnnnn
Kyl mä muistan atm32:n ja tarralenkkarin. Pimppalooran ja monet monet muut.
- flowersreally
.. Ja Pertistäkään en usko, että haihtuu yhtään mihinkään.. Tää on taas näitä ihme Outoiluja.. ;P
Showssa on väliaika. Hae kaffetta ja pullaa.
- sioille.helmiä
Vaihda nikkisi Pertti-vaariin :)
- vaariuskoittaaehkäpian
Tiedä vaikka jompi kumpi Pertin tyttäristä pian synnyttäisi mokan värisen ja kikkarahiuksisen mulattilapsen...
- jalostustakaipaa
vaariuskoittaaehkäpian kirjoitti:
Tiedä vaikka jompi kumpi Pertin tyttäristä pian synnyttäisi mokan värisen ja kikkarahiuksisen mulattilapsen...
Sehän olis vaan hyvä, että jalostaa rotua. Vaalea iho palaa niin helposti kesällä ja on muutenkin ongelmallisempi.
- byääääh
Harmi jos lähdet, sulla oli hyviä aloituksia ja asiaa, niitä oli kiva lukea. Tänne ei jää kuin noita tyhjänpäiväisiä samoista asioista jankkaajia, joitain poikkeusta lukuun ottamatta.
- Pertti_jäi
näköjään kaipaamaan itseään tuossa yllä :D
- eipäs_jäänyt
Pertti_jäi kirjoitti:
näköjään kaipaamaan itseään tuossa yllä :D
Älä luule kaikkia laiseksesi:D:D
- hoonosoomikoollako
eipäs_jäänyt kirjoitti:
"laiseksesi:D:D"
- åpåpåpåpöpö
eipäs_jäänyt kirjoitti:
Älkää unohtako, että me muut ollaan yksi ja sama henkilö, jonka henkilöllisyyden (Ikis?, siolle.helmiä?, 121212? joku muu?) Pertsa TIETÄÄ!!!!
- tarraIenkkari
Ja tästä vielä viimeiset huomiohuoraukset ;)
- ätminki
Nainen34v ja pertti setä yhteen sopii. Joko menitte pussaus koppiin
- Onkokaikkisattumaa
Kävi sama mielessä, heillä tuntui synkkaavan hyvin ja ainakin Pertti lopetti. Syntyiko romanssi kulisseissa?
- Jakomielinen
Sama tyyppi molempien nikkien takana!?
- Enuskosattumaan
Jakomielinen kirjoitti:
Kirjoittelivat samaan ketjuun pitkiä toveja yhtä aikaa, ei onnistu mitenkään.
Ehkä rakkaus vain leimahti. - äöläöäöäl
Jakomielinen kirjoitti:
Hmmm.. Luuletko, että noin kaunis 35v nainen näkis noin paljon vaivaa 47-vuotiaasta, eronneesta ja ylipainoisesta parin mukulan iskästä muuten???
- jaheti
Enuskosattumaan kirjoitti:
Kirjoittelivat samaan ketjuun pitkiä toveja yhtä aikaa, ei onnistu mitenkään.
Ehkä rakkaus vain leimahti.Pertti pois sieltä puskasta
- Sanoisin.että
Jakomielinen kirjoitti:
erittäin mahdollista, jopa luultavaa.
- Sammuttikokipinän
Epäreilua, pertsa lähtee ja homot jää.
- kaikkisinunmetkusitietää
expua lopeta toi sinun touhusi, etkä sinä mihinkään ole lähdössä
- Nnnnnnainenn
Tänä aamuna 08.44 kirjauduin pankkitunnareilla suomi24:seen ja tuli ihan ihme profiili. Sen nimimerkki oli Susirumant. Sit muistin etten ookaa rekisteröityny ikinä tänne.
- Iiiiihankoooo
tttttottaaaaa?
- Hcicicicicic
Nainen34v kirjoitti:
Ei tarvitse uskoa, mutta miksi keksisin näin typerää juttua?
Ei täällä muidenkaan mielenterveys ole kunnossa. ;)
- Kerro.sinä
Nainen34v kirjoitti:
että miksi jauhat tuota paskaa täällä? Pidätkö toisia ihan idiootteina, joita voit manipuloida mielesi mukaan noilla 1000 ja 1 yön stooreilla? Tässä suhteessa teillä on hämmästyttävän paljon yhteistä Pertin kanssa, voisi jopa luulla samaksi henkilöksi ; )
- P..setä
Nainen34v kirjoitti:
Miksi sinulla on tuo Kuopiolaisen missin kuva vaikka et missi ole koskaan ollu?
P..setä kirjoitti:
Miksi sinulla on tuo Kuopiolaisen missin kuva vaikka et missi ole koskaan ollu?
En ole kuopiolainen. Kerroppa, ketä kuopiolaista missiä siis muistutan. Sanon ihan nimi reilusti vaan.
- Sen-nimi-on
Nainen34v kirjoitti:
En ole kuopiolainen. Kerroppa, ketä kuopiolaista missiä siis muistutan. Sanon ihan nimi reilusti vaan.
Ellen Anna Aina Impi ja sekin on huorahtava, kuten sinäkin.
- Jaahas.ja
taas pukkaa "päivän pertsaa", vai mikä se oli? Joka tapauksessa pertillä uusi trilleri menossa. Saa nähdä, että jos pertsa lähtee, niin monta muuta nikkiä lähtee samalla, heh heh!
- helgamies_
SInulla jokin markkinointistrateginen koe meneillään?
- no_vittu_joo
Minkä takia tällaasen pertin menemiset tai tulemiset
kiinnostaisi ketää. Täys nyhverö ja lapanen koko nikki!!- paskaaspedeilyä
Paskalla palstalla tällainen paska trillerikin menee kuin häkä päähän.
- Pillujen-asiantuntija
Kuka nainen lähtee mukaasi, joko treffit sovittu?
- Puullapäähän
Mitävittua?
Pilaako? - Noproblem
Mitä välii, pertsa oli ok mutta on täällä pärjätty ilmankin.
- Ikis..M
Todelliset palstasankarit ei unohdu ihan näin keposesti.- voikoymmärtäis
Saisi IkisM:kin lemahtaa ja haihtua pois.
Ilmoitatko itse uuden nimimerkkisi, jos/kun sen otat tai olet ottanut jo käyttöösi?.. Vai pitääkö meidän vain veikkailla, jos/kun sellainen sopiva ilmaantu, joka voisi olla Sä?.. ;D
Tsori.. Mut mulla nyt vaan on Taas tälläne Kutina.. Syystä tai toisesta.. Pahoittelut siitä.. ;P- Pertsastaeivoierehtyä
Tarviiko pertsan ilmoittaa nimensä tänne kirjoittaessaan?
Sanoisin että ei tarvi, tyyli on jäljittelemätön.
- sioille.helmiä
Ei mulla muuta tähän aiheeseen kuin sitä vaan, että miten te jaksatte tätä? Onko niin paha puute huomion saamisesta ja antamisesta, että kaikki mahdollinen käy?
- Vittumikäpelletääsioille
Onko se jotenkin sulta pois?
- sioille.helmiä
Vittumikäpelletääsioille kirjoitti:
Ei. Minä en ole addiktoitunut siihen. Kuhan ihmettelin... :)
- Aivansamatääontyhmää
sioille.helmiä kirjoitti:
Ei. Minä en ole addiktoitunut siihen. Kuhan ihmettelin... :)
Millä sä ihmettelit? Pertsa nyt vain oli vähän eri maata kuin muut.
- senkinalfa
Vittumikäpelletääsioille kirjoitti:
T: Poliisinpoika
- Heippa__________________
HYVÄSTI IÄKSI !!!!!!!!!!!!!!!
- 2p12
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
- thepoliisinpoika
Pertsa is back!
- Eiolepertsaanähnyt
Poliisinpoika ei kyllä ole yhtään Pertsan tyylinen, täähän on kai joku nörtti.
- kjhkjhkjhk
Ei helvetti!!!
Kuinka tyhminä sä palstan ihmisiä oikein pidät!!!!!!?????
Tää on kyllä jo huolestuttavaa.. :D - Eiolepertsaanähnyt
kjhkjhkjhk kirjoitti:
Ei helvetti!!!
Kuinka tyhminä sä palstan ihmisiä oikein pidät!!!!!!?????
Tää on kyllä jo huolestuttavaa.. :DPertsahan oli ihanan romanttinen, tää uus juippi on kuin palstan normiätmit.
- lähtee-ei-lähde
Pertsa on kuin DarkFear!
- normihommaa
Että tällainen päivän pertti tänään, hohhoijaa. Voisikohan tuolle huomiohuoraukselle laittaa edes jotain rajaa. Tämä alkaa olla jo mautonta paskaa.
- Pertsaforever
Pertsa on palstalegenda, oli surullista menettää hänet, mutta reilua että ilmoitti siitä näin.
Eiköhän se ahdistus sullakin kohta helpota, tuskin tulee enää toista ketjua pertsan vetäytymisestä. - Joo_tuskin
Pertsaforever kirjoitti:
Pertsa on palstalegenda, oli surullista menettää hänet, mutta reilua että ilmoitti siitä näin.
Eiköhän se ahdistus sullakin kohta helpota, tuskin tulee enää toista ketjua pertsan vetäytymisestä.vetäytymisestä mut muuten tää ufoilu varmaan jatkuu yhtä himmeenä.
- seuraavanobelprize
Pertsaforever kirjoitti:
Eiköhän se ahdistus sullakin kohta helpota, tuskin tulee enää toista ketjua pertsan vetäytymisestä...tuli toinen ketju nääs pertsan avautumisesta Poliisinpojan muodossa.
- Spede-setä_vauhdissa
seuraavanobelprize kirjoitti:
..tuli toinen ketju nääs pertsan avautumisesta Poliisinpojan muodossa.
Mitähän se vetää, kun on tuollainen draivi päällä?
- Aikaufojututsulla
seuraavanobelprize kirjoitti:
..tuli toinen ketju nääs pertsan avautumisesta Poliisinpojan muodossa.
Poliisinpoika on 45 vuotias ujo vanhapoika, ei siis pertsa.
- doctordoctor
Spede-setä_vauhdissa kirjoitti:
Mitähän se vetää, kun on tuollainen draivi päällä?
Vaikkaan et se on maanis-depressiivinen, ja nyt mania päällä..
- Dezavuuhuu
Dejavuuu!!! Se oli dejavuuuuuuu!!!
- palstapsykologi
No tälläkertaa ei tehnyt siitä ainakaan numeroa....suoraan...
Vielä joutuu perttisetä keksimään "coolimman" hahmon itselleen.... ei palstamäkikään pysynyt järjissään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833852
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t332746Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261608Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454- 271446
Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731443