Onko tietoa kellään?
Naku-uimakoulua PK- tai Tre-seudulla?
2
267
Vastaukset
- nakkiuimari
Tre-seudulla Ylöjärvellä yritetään ilmeisesti herätellä tällaista toimintaa henkiin. Pientä alkukankeutta ilmeisesti kuitenkin on ja uimahallilta sekä viranomaisilta hieman nihkeää suhtautumista. Toivotaan, että homma kuitenkin pääsee starttaamaan pian kunnolla!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702172200072852_uu.shtml
Ylöjärven uimahallin perjantai-ilta sai erikoisen käänteen, kun hallin pääaltaaseen pulahti uimaan alaston nainen. Naista yritettiin saada pois altaasta vielä hieman ennen kello kahdeksaa.
Tilanne vahvistettiin Iltalehdelle uimahallista.
Erikoisesta tilanteesta kertoi ensimmäisenä Ilta-Sanomat, jonka haastatteleman silminnäkijän mukaan tilanne oli käynnissä jo kello seitsemältä illalla.
Tuolloin henkilökunta kierteli uima-altaan laidoilla pyyhkeiden kanssa ja lähinnä odotti, että nainen tulisi itse pois altaasta, kertoi silminnäkijä Ilta-Sanomille.
Silminnäkijä arveli lehdelle naisen olevan noin 40-vuotias.- sääntöjenluvattumaa
Suomen nippottavan tarkat säännöt... Ei hyväksytä minkäänlaista vaatteet päällä uintia, eikä vastaavasti naku-uintia vaan millintarkasti määritellyt uimapuvut/uimahousut ainoastaan käy. Huohh....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953