No niin, siinä kun muut vetivät napansa täyteen herkkua ja ruokaa, minä päätin suorittaa 7 pvn vesipaaston, koska olin kokopäiväsesti töissäkin pyhien ajan,niin paastolle ajankohta oli täydelinen.
Tässä lyhyesti muistiinpanoja kyseiseltä ajalta
21.-27.12.2017
Päivä 1
Suolentyhjennys glauberilla. Päivä sujui hyvin,mutta illalla vähän paleli ja oli hetkittäin huono olokin. Piti nukkua päikkärit. Tämä oli vp töistä. Alkupaino 73,8.
Päivä 2
uni ed.yöllä syvää,aamulla olo ok. Töissä hyvä jaksaminen. Paino 72.
Päivä 3
Syvät unet ed.yönä. Aamulla vähän heikotusta. Motivaatio 200%. Hyvin jaksoin kotona siivotaennen illan työvuoroa. Jaksu hyvä, ei mielitekojakaan. Paino 71,2.
Päivä 4
Hyvät energiat töissäkin, iltasella 3 tuntia siivousta kotona,hyvin jaksoi nakella huonekalut uuteen järjestykseen =) Ei näläntunnetta. Paino 70,6.
Päivä 5
Edelleen sikeät yöunet,aamulla pieni heikotus. Töissä 11,5 h. Ei näläntunnetta lainkaan. Paino 70
Päivä 6
Hyvä jaksaminen vieläkin. Nukuin hyvin, ja palelu vähentynyt nukkuessa. Illalla päänsärkyä ja hieman huono olokin. Paino 69,8.
Päivä 7
Vieläkin energiatasot ok, vois vielä jatkaa pari p.ivää,mutta nyt jätän tähän 7 päivään,illalla söin vähän marjoja. Paino68,9.
Seur.aamun paino 68,5.
5,3 tippui paino joka tasaantui kahdella kilolla.
Iho puhdistui näppylöistä ja koko vartalon iho voi paremmin,sileä kuin mikä ;)
Seuraava vesipaasto alkanee huomenna.
Helppoa kuin heinänteko =)
Joulunajan vesipaasto 7vrk suoritettu
WaterWoman2017
2
182
Vastaukset
- AntiSaatana
Kuulostaa hienolta ;). Toivottavasti et kuitenkaan liian usein, koska kuulosti liiankin helpolta.
Hyviä lopettamisia lienee riisi- tai kotimainen kauravelli, sekä avokado ja manteli myöhemmin..
Itselläkin teki kyllä mieli paastota muiden mässäillessä ym... - 21_päivää_
Usko pois, että vesipaastosi sujuu paremmin, kun vuorokaudessa saat suolaa ½-1 tl. Riippuen vähän, miten hikoilet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569