Erottakaa hyvät ihmiset

http://m.iltalehti.fi/uutiset/201701122200052088_uu.sht
Minua käy sääliksi.

Onko joku joutunut uhriksi, koskaan?
Itselläni on kokemukset niin pienistä kuin isommista.

Itsensä suojeleminen on aina vaikeaa mutta itse tietää totuuden joten kukaan muu ei voi kuin puolustella tietysti hyvillä tavoilla,mikä on kunnioittavaa.
Eräketulle kiitos.😂
9152
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Sivua ei löytynyt

1Äänestä
Aloittaja
  • Yksittäistapaus kun mies lankeaa huijariin. Toista se on akoilla kun joukoittain lääpähtävät jatkuvasti:

"Poliisi varoittaa suomalaisia naisia USA:n armeijan sotilaina esiintyvistä huijareista – uhrit menettäneet jopa kymmeniä tuhansia euroja"
    http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005042100.html

Äänestä

• camaancamaan kirjoitti:

Yksittäistapaus kun mies lankeaa huijariin. Toista se on akoilla kun joukoittain lääpähtävät jatkuvasti:

"Poliisi varoittaa suomalaisia naisia USA:n armeijan sotilaina esiintyvistä huijareista – uhrit menettäneet jopa kymmeniä tuhansia euroja"
    http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005042100.html

Niinhän se tuppaa yleensä olemaan, että ne oman näkemyksen vastaiset esimerkit on aina yksittäistapauksia ja säännön vahvistavia poikkeuksia... Huokaus.

Äänestä

• 2322 kirjoitti:

Niinhän se tuppaa yleensä olemaan, että ne oman näkemyksen vastaiset esimerkit on aina yksittäistapauksia ja säännön vahvistavia poikkeuksia... Huokaus.

No, yllä on samalta päivältä esimerkit väitteen tueksi, padam'tsihhh :)

Äänestä

• Aloittaja

2322 kirjoitti:

Minusta tervettä ihan varottaa ja lisäksi uskon olevan enempi koska olen itsekin uhriksi joutunut naisen takia. En voinut olla tukematta ja valehdeltiin maksavan ja venytti ja lainasi aina lisää. Yritti osaa itsensä pihalle ja en lähtenyt tuollaiseen väärin käyttöön.

Olisin itse ollut pahemmassa tilassa ja kävi tyttöäni morjestaa. Että sellainen tapaus jouduin ilmoittamaan päiväkotiin tästä syystä.

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

Minusta tervettä ihan varottaa ja lisäksi uskon olevan enempi koska olen itsekin uhriksi joutunut naisen takia. En voinut olla tukematta ja valehdeltiin maksavan ja venytti ja lainasi aina lisää. Yritti osaa itsensä pihalle ja en lähtenyt tuollaiseen väärin käyttöön.

Olisin itse ollut pahemmassa tilassa ja kävi tyttöäni morjestaa. Että sellainen tapaus jouduin ilmoittamaan päiväkotiin tästä syystä.

Se lainasi lapsen vaatteita ja eikä palautellut mutta kun löysin kirpparilta johan loppu yhteys.Alkoi poliisilla uhkaan ja sanoi että "mennään käsikynkkään" kaikki viestit tallessa niin loppui kiusaaminen mutta valheita minusta levittänyt sen ukolle ja sanoi tottakai uskot. Ja lastensosiaalilla jos ilmoitan poliisille. Ne kiristyksen mestareita(jotka harrastanut pitempää) mutta tein ilmoituksen.

En minä lastensosiaaleja pelkää koska olen hakenut apua ilman muitakaan vuosia sitten riitojen aikaan,eikä meitä syytetä mistään monet. psykologi on yksi joka diagnosisoi kielellisen erityisvaikeuden, ei sitä yksi henkilö päätä.

minä tiedän tekeväni oikein, joten suositten muita lujittumaan ja tietämään oikeuksia.

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

Se lainasi lapsen vaatteita ja eikä palautellut mutta kun löysin kirpparilta johan loppu yhteys.Alkoi poliisilla uhkaan ja sanoi että "mennään käsikynkkään" kaikki viestit tallessa niin loppui kiusaaminen mutta valheita minusta levittänyt sen ukolle ja sanoi tottakai uskot. Ja lastensosiaalilla jos ilmoitan poliisille. Ne kiristyksen mestareita(jotka harrastanut pitempää) mutta tein ilmoituksen.

En minä lastensosiaaleja pelkää koska olen hakenut apua ilman muitakaan vuosia sitten riitojen aikaan,eikä meitä syytetä mistään monet. psykologi on yksi joka diagnosisoi kielellisen erityisvaikeuden, ei sitä yksi henkilö päätä.

minä tiedän tekeväni oikein, joten suositten muita lujittumaan ja tietämään oikeuksia.

Muutenkin turhat lastensuojelu ilmoitukset jotka on perättömiä on myös rikos

Äänestä

Sivua ei löytynyt

Hakemaasi sivua ei löytynyt. Raportoi virheellisestä sivusta Iltalehden toimitukseen tästä linkistä...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

http://m.iltalehti.fi/uutiset/201701122200052088_uu.sht
Minua käy sääliksi.

Onko joku joutunut uhriksi, koskaan?
Itselläni on kokemukset niin pienistä kuin isommista.

Itsensä suojeleminen on aina vaikeaa mutta itse tietää totuuden joten kukaan muu ei voi kuin puolustella tietysti hyvillä tavoilla,mikä on kunnioittavaa.
Eräketulle kiitos.😂

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu