kuten tästä huomaamme, mutta suomalaisen kanssa on eri juttu.
"Ensinnäkin minusta oleskelulupa pitäisi poistaa kaikilta niiltä, jotka ovat anoneet Euroopasta turvapaikkaa, mutta heti sen saatuaan vierailevatkin omassa maassaan. Senhän pitäisi olla heille hengenvaarallista – siksi heille turvapaikka on myönnetty. Tämänkaltaisia on kuitenkin useita tuhansia jo pelkästään Suomessa."
"Lisäksi täältä pitäisi poistaa ne poliittisen islamin kannattajat, shiiat tai sunnit, jotka ajavat Eurooppaan sharia-lakia. Erityisen vaarallisia ovat ns. parrattomat islamistit, jotka ajavat poliittisen islamin ideologiaa demokraattisen naamarin takaa."
Kirjoittaja on Alan Salehzadeh, geopoliittisiin konflikteihin erikoistunut tutkija ja luennoitsija.
Uussuomalainen saa kyllä sanoa asioita
21
222
Vastaukset
- jeeesss
Alan puhuu täyttä asiaa.
- rbtbgbf
jeeesss kirjoitti:
Alan puhuu täyttä asiaa.
Kun vaan kuunneltaisiin.
- OmanAsiantuntija
Hyvä kirjoitus, ehkä edes sillä on vaikutusta johonkin kun ei millään muulla näytä olevan. Erittäin hyvä on myös että kirjoittaja ei ole itse syntyperäinen Suomalainen. Hänen sanomisellaan on suurempi painoarvo kuin mitä kantasuomalaisen. Nyt kukaan ei syytä kirjoittajaa rasistiksi tai ulkomaalaisvastaiseksi, niin kuin kantasuomalaisen kohdalla olisi tehty ja vastaavasti leimattu rasistiksi välittömästi ja olisi myös syytetty asioiden vääristelystä ja valehtelusta, koska mitään tilastoja ei ole esittää tuon kirjoitetun faktan tueksi. Toivottavasti näiden älykkäiden ja asioista perillä olevien suomessa asuvien ulkomaalaistaustaisten kirjoituksia saisi lukea lisää ja näitä olisi syytä lukea myös päättäjien niin tietäisivät joskus oikeasti jostakin jotakin.
- dhvhfhv
Juuri niin, sillä monet mamutkin vastustavat tätä "mamutusta". Ruotsissakin tilanne on se, että vaan mamut itse voivat antaa kovaa kritiikkiä maan mamupolitiikasta, ruotsalainen jos sen tekee niin hän on heti rasisti.
- kaikki.näitä
Toivottavasti näitä älykkäitä, hyvin koulutettuja ja asioista perillä olevia ulkomaalaisia olisi tänne tulevista enemmän, mielellään kaikki. Kuitenkin sen laatuiset löytävät paikkansa mistä tahansa yhteiskunnasta ja ovat tervetulleita minne vain.
- Kaikensuvaitseva
Joku suvakki voisi nyt kertoa mistä hänen mielestään on tuossa Alan Salehzadeh:in kirjoituksessa kyse? Ja vastata esimerkiksi näihin kysymyksiin: Onko hän asiasta tietämätön ja väärä henkilö kirjoittamaan kyseisestä aiheesta? Valehteleeko hän? Onko hän mahdollisesti rasisti vai mikä? Loukkasiko kirjoitus ketään? Pitäisikö tehdä rikosilmoitus kiihoituksesta kansanryhmää vastaan?
- eieieieieiei
Turha odottaa vastausta suvakilta, sitä ei tule.
- Lieksapalsta
eieieieieiei kirjoitti:
Turha odottaa vastausta suvakilta, sitä ei tule.
Oletko humalassa kun jankutat jatkuvasti samaa? Kukaan ei halua vastata eikä keskustella asiasta. Täällä keskustellaan Lieksaan liittyvistä asioista.
- keskustelu.vapaa.vai
Lieksapalsta kirjoitti:
Oletko humalassa kun jankutat jatkuvasti samaa? Kukaan ei halua vastata eikä keskustella asiasta. Täällä keskustellaan Lieksaan liittyvistä asioista.
Suvakki kääntää asian pois aiheesta koska se ei miellytä . Ja asiahan liittyy Lieksaan ehkä paremmin suvakkispammarin uuninpankkosimulaattori tai serkkupoikarasse-litania. Huomatkaa suvakin määräämishalu mikä tyypillistä.
- keskustelu.vapaa.vai
keskustelu.vapaa.vai kirjoitti:
Suvakki kääntää asian pois aiheesta koska se ei miellytä . Ja asiahan liittyy Lieksaan ehkä paremmin suvakkispammarin uuninpankkosimulaattori tai serkkupoikarasse-litania. Huomatkaa suvakin määräämishalu mikä tyypillistä.
" paremmin KUIN " lisätäänpäs tämä
- siperia-opettaa
Taannoin hesassa oli joku mielenosoitus, siinä maahanmuuttaja yritti rajusti kiihdyttäen ajaa mielenosoittajien päälle, siinä kuitenkaan onnistumatta.
Kun poliisi kyseli tältä päälleajon yrittäjältä syytä ajotyyliin. Hän sanoi kymmenien todistajien kuullen seuraavaa. Ole hiljaa en ole antanut lupaa sinun puhua minulle.
Miksi et kunnioita minua, olen joku varapuheenjohtaja jossain heidän yhdistyksessään
Mene pois en halua puhua sinulle. Että tälleen.- arvostusta.pyydän
Hän on kunniakansalainen, eivätkö tollot tajua!
- hykerö
Hyvä kun joku uskaltaa ja saa sanoa.
- liekas-ollaan
Kuunteles tuota, elä kuitenkaan usko, sun uskoas emme tarvitse, pidä omas.
https://www.youtube.com/watch?v=3ePX5T43PTs
Mitä on islam - asiantuntija kertoo. - vanha.suomalainen
Järkevä uusi suomalainen.
- onneksinäin
Jotkut mamut ovat.
Se on totta, ei kantaväestö voi sanoa noin.
- Ogigogo
Ei pidä paikkaansa. Suomessa ei erotella mitenkään kuka saa syyllistyä mihinkä rikokseen ja kuka ei, vaan kaikkia koskevat samat lait.
Poliisi vasta kirjoitti näin pari päivää sitten Suomen poliisin sivuilla järjestetyssä vihapuhechatissa. - olen.kanttis
Ogigogo kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Suomessa ei erotella mitenkään kuka saa syyllistyä mihinkä rikokseen ja kuka ei, vaan kaikkia koskevat samat lait.
Poliisi vasta kirjoitti näin pari päivää sitten Suomen poliisin sivuilla järjestetyssä vihapuhechatissa.Miksi sahuri sai sakot vaikka sanoi paljon lievemmin? Siksi kun kuului kantaväestöön. Näin on käytäntö et voi sitä tyhjäksi selittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45599Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502