Pyytäisin Kauniisti... Kiitos.. ;P
Lopettakaa Palstan Suolistaminen!!!
9
308
Vastaukset
Ja Trollaus.. Trollina Vitsailu on mun mielestä ihan Hauskaa seurattavaa, mutta mikä järki on siinä, että joku puhuu itsensä kanssa, esiintyy toisena sukupuolena jne..jne.. ;P
.. Parempi siis mun mielestä se, että on vähemmän kommentointia.. Ei sellaisessa ole mitään järkeä, että joku/jotkut puhuvat Miljuunilla NimiMerkeillä keskenään.. AIvan Persiistä sellainen Suolistaminen.. ;P
- Tekniikkavako
MGTOW kirjoitti:
.. Parempi siis mun mielestä se, että on vähemmän kommentointia.. Ei sellaisessa ole mitään järkeä, että joku/jotkut puhuvat Miljuunilla NimiMerkeillä keskenään.. AIvan Persiistä sellainen Suolistaminen.. ;P
Ihanaa.
Kiihotutko mun puheista?
😬 Tekniikkavako kirjoitti:
Ihanaa.
Kiihotutko mun puheista?
😬Noh, ei tässä Sua ja Sun Hassutuksia tarkoitettu.. Sä kuulut Palstan Kalustoon.. ;D
- Kaikissapimeys
Hmm..
Ei pysty suolistamatta syödä!
Aina!
- DAwejkfjdnjksdnfnjdf
Jos lopetan niin palsta joutuu pian kuolioon.
Paholainen tarvitsee asianajansa.- erika-täti
Sioille.helmiä, sä oot sekasin. Sun kaltainen asianajaja joutaisi teloituskomppanian eteen.
- kansliasta.kajahtaa
erika-täti kirjoitti:
Sioille.helmiä, sä oot sekasin. Sun kaltainen asianajaja joutaisi teloituskomppanian eteen.
Aito Erika-täti on lopettanut kommentoinnin vakkarinimimerkillään. Ja hän pitää sioille.helmiä -tyypistä oikein paljon.
kansliasta.kajahtaa kirjoitti:
Aito Erika-täti on lopettanut kommentoinnin vakkarinimimerkillään. Ja hän pitää sioille.helmiä -tyypistä oikein paljon.
Trolli näköjään tihutöissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233041Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122129Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661978Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001833Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761563Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥391336Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141282Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1111065
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151056