noin vuos tai 1,5 vuotta sitten huomasin että minun kuvakulmastani vasempaan poskeen oli ilmestynyt 3 salmiakki kuvioista koloa. Ne ovat vaivanneet minua joka päivä, sillä haluan näyttää komealta... Noh se oli aika iso täräys. Mutta tänään huomasin, että koloja oli tullut lisää, mutta ei salmiakki kuvioisia tällä kertaa, vaan ihan koloja koloja. Mitä teen??? Kohta koko vasen poskeni on koloja täynnä!
. pienin salmiakki muoto on noin 0.3-0.4 mm korkea (kuvio pystyasennossa)
Keskimmäinen on noin 5-6 mm korkunen ja syvin ja viiminen on melkein sentin korkunen....
MITÄ TEEN :(( ??? NÄÄ KOLOT VAIVAA MUA JA ON TULLUT VASTAAN UNISSAKIN!
Koloja poskessa
jorma0000
3
762
Vastaukset
- ygjlh
Jos olet yli 60 niin en hirveesti huolestuisi, mene kuitenkin lääkäriin.
- jorma000v
No joo mutta oon 16v :C
- Jenny
Hei, menisin ihotautilääkärin vastaanotolle. Arpia voidaan poistaa laserilla, mutta aloittaisin kevyellä tulehdusta rauhoittavalla voiteella. Saa apteekista nimellä Bepanthen Anti-Exem Creme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584118Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262944Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432643Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621277
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.721266- 571170
- 2591069
- 45988