Muistellaan Paksuniska-Makea :)))

lähetäperuuta

Sehän ei ollut sama henkilö kuin SUOMI-Make? Eikö Paksuniska-Make ollut joku jyystärikarjun näköinen remonttimies tai rakennusalan yrittäjä, joka pani aina perheen teini-ikäisiä tyttöjä työkohteessaan.

Tietääkö kukaan mitä hänelle kuuluu nykyisin? Tunteekohan hän itse Bicky Royal miehen tai onko hänellä kytköksiä Penetrators MC kerhoon?

48

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei come on, miks täällä kirjoitellaan musta ihan kuin olisin kuollut?

Se on ämmät kuulkaas 3,5 vuoden kakku lusittu ja vapauduin Saramäen posesta tossa reilu tunti sitten! Istutaan tässä Bicky Royalin kanssa kahvilla Orikedon Shellillä ja kohta mennään Tuulissuolle, jossa mun Ford F350 Super Duty on varastoituna. Saa nähdä lähteekö laakista tulille, mut onneks Bickyllä on sentään ladattu akku mukana.

Mitähän sitä nyt alkais tekemään vapaana miehenä? Onhan mulla työkalut edelleen auton lavalla, jos alkais tekeen taas remonttihommia. Ainakin aiemmin niissä hommissa oli mukavat työsuhde-edut, kjähähää. Voi tietty olla että kaverien kanssa keksitään jotain helpompaakin, niin ei tarttis hikoilla muualla ku salilla ja sängyssä.

Ja tämän näköinen heebo täällä kirjoittelee: http://aijaa.com/7kKw89

• Tunnetko sä Make muuten ketään tuolta Liljanlaaksosta päin??

Ajattelin vaan sitä, kun Bickyn exä Janica asuu nykyään siellä miehensä Timpan kanssa ja siellähän asuu myös Timpan kaveri Eki perheineen:))))))

Bickyhän kertoi mulle, että Timpan ja Ekin vaimo ovat molemmat käyneet viettämässä iltaa tuolla Penetrators MC:n kerhotiloilla:))))

• DarkFear kirjoitti:

Tunnetko sä Make muuten ketään tuolta Liljanlaaksosta päin??

Ajattelin vaan sitä, kun Bickyn exä Janica asuu nykyään siellä miehensä Timpan kanssa ja siellähän asuu myös Timpan kaveri Eki perheineen:))))))

Bickyhän kertoi mulle, että Timpan ja Ekin vaimo ovat molemmat käyneet viettämässä iltaa tuolla Penetrators MC:n kerhotiloilla:))))

Kjähähähääää.... Kukapa ei tuntisi Timpan tai Ekin exää. Saatanan kyläpyöriä kumpikin. Jansku oli varsinainen Helkama ja Timpan vaimo Sarita sai aikoinaan lempinimen Yosemite.

Mitä Bicky on kertonut, niin kummasti tuo Minttu-Petteri muistuttaa Luunmurskaaja-Kakea. No joo kaipa se on vain pelkkää sattumaa. Kjähähäähääähähähhäähähähähähähähäh.

• paksuniska-make kirjoitti:

Kjähähähääää.... Kukapa ei tuntisi Timpan tai Ekin exää. Saatanan kyläpyöriä kumpikin. Jansku oli varsinainen Helkama ja Timpan vaimo Sarita sai aikoinaan lempinimen Yosemite.

Mitä Bicky on kertonut, niin kummasti tuo Minttu-Petteri muistuttaa Luunmurskaaja-Kakea. No joo kaipa se on vain pelkkää sattumaa. Kjähähäähääähähähhäähähähähähähähäh.

Eiku vittu Ekin vaimo Sarita.

Vedin tossa just pari dorkajumia hihaan niin ei ajatus ihan kulje.

Niin te ootte varmaan Bickyn kanssa jyystäneet kumpaakin:)))))

Ootko sä Make myös tuolla Facebookissa? Siellähän oli ainakin Bicky ja myös koko Timpan perhe:))))))))

• Onhan se vitun hienoa että vapauduit, bro! Eiköhän viikonloppuna järjestetä kunnon bileet kerhotilalla ja niistä bileistähän ei viinaa tai naisia puutu. Samalla voidaan keskustella että mistä kerhon positiivinen kassavirta tällä muodostuu ja löytyiskö sulle jotain sopivaa duunia.

Kyllä sun raksafirmallekin löytyy varmasti duunia, sillä Kari Moukarilla (alias Kirves-Kari, Luunmurskaaja-Kake) on tapana tunkeutua Älvsby-omakotitaloihin panemaan perheenäitejä hakkaamalla reikä makuuhuoneen seinään.

PS. Super Duty saatiin käyntiin ja Make lähti moikkaamaan muita vanhoja kavereitaan ympäri Turkua.

• Kävittekö Bicky Maken kanssa Liljanlaaksossa morjestamassa myös Timpan ja Ekin perhettä? Siellä olisi varmasti naisväki ollut ihan mielissään teidän kyläilystänne:)))))

Timppa ja Eki olisivat sanoneet vaan, että oi-voi voi:))))) Kun olisitte kaartaneet Silveradolla heidän Älvsby-talon pihaan:))))))))))

Varmasti myös Bicky jr. tutustuu paljon mieluummin sun kavereihin, kun mitä Timpan insinöörikavereihin:)))))))

• DarkFear kirjoitti:

Kävittekö Bicky Maken kanssa Liljanlaaksossa morjestamassa myös Timpan ja Ekin perhettä? Siellä olisi varmasti naisväki ollut ihan mielissään teidän kyläilystänne:)))))

Timppa ja Eki olisivat sanoneet vaan, että oi-voi voi:))))) Kun olisitte kaartaneet Silveradolla heidän Älvsby-talon pihaan:))))))))))

Varmasti myös Bicky jr. tutustuu paljon mieluummin sun kavereihin, kun mitä Timpan insinöörikavereihin:)))))))

Njääh ei me vaivauduttu mihinkään aisuriseudulle. Mulla oli pari parikymppistä misua tiedossa, joihin tyhjentää kassinsa joten jätetään ne Milfit Luunmurskaaja-Kakelle.

• Varmasti paksuniska-Make tuntee hyvin Bicky Royal-miehen ja hänellä taitaa myös olla yhteyksiä Penetrators MC:n moottoripyöräkerhoon:))))))

Muistan kun paksuniska-Make kirjoitteli tänne palstalle joku pari-kolme vuotta sitten ja hän kehui usein sillä, kuinka hän oli kertomansa mukaan jyystänyt alaikäisiä teinityttöjä, joihin oli tutustunut varissuon ostarilla:))))))))

Autona Makella oli ainakin silloin Dodge Ram, eli kunnon jyystöauto:)))))))))

Ettei vaan olosi ostanut tota autoa itse Bickyltä, kun Bickyllä oli ennen Silveradoa just Dodge Ram:))))))

• Joo olen kyllä jäsen ja kuten olen kertonut, niin Bicky haki mut aamulla posesta ja heitti Tuulissuolle.

Sen verran pitää kyllä huomauttaa, että mä en koskekaan Mopar-vehkeisiin. Ne on täysiä paskoja mielestäni:))) Bickyllä kylläkin taisi olla Dodge Ram ennen tuota Chevy Silveradoa, mutta mä olen luottanut aina Ford F350 jyystö-truckiin.

Joo olen kyllä jäsen ja kuten olen kertonut, niin Bicky haki mut aamulla posesta ja heitti Tuulissuolle.

Sen verran pitää kyllä huomauttaa, että mä en koskekaan Mopar-vehkeisiin. Ne on täysiä paskoja mielestäni:))) Bickyllä kylläkin taisi olla Dodge Ram ennen tuota Chevy Silveradoa, mutta mä olen luottanut aina Ford F350 jyystö-truckiin.

Niin ainahan ne jyystöautot varmasti jonkun Skoda Octavian tai VW Touranin voittaa:)))))

Onko sulla myös sellainen Penetrators MC:n musta nahkaliivi?

Olisi aika hauska näky, jos Timpalla tai Ekillä olisi päällä sellainen jengiliivi:)))))))

• DarkFear kirjoitti:

Niin ainahan ne jyystöautot varmasti jonkun Skoda Octavian tai VW Touranin voittaa:)))))

Onko sulla myös sellainen Penetrators MC:n musta nahkaliivi?

Olisi aika hauska näky, jos Timpalla tai Ekillä olisi päällä sellainen jengiliivi:)))))))

Joo totta vitussa mulla on musta nahkaliivi Penetratorsin logolla varustettuna. Oli vitun siisti tunne pukea se tänään päälle pitkästä aikaa.

Joo olen kyllä jäsen ja kuten olen kertonut, niin Bicky haki mut aamulla posesta ja heitti Tuulissuolle.

Onko Make tossa jutussa sulle tuttuja tyyppejä?

Tuli mieleen, että jos vaikka tolla moottoripyöräkerholla ollut mahdollisesti yhteistyötä Penetrators MC:n kanssa:))))) Tiedä jos vaikka Bicky tuntisi hyvin heidän presidenttinsä:))))))))))

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701192200056137_uu.shtml

• DarkFear kirjoitti:

Onko Make tossa jutussa sulle tuttuja tyyppejä?

Tuli mieleen, että jos vaikka tolla moottoripyöräkerholla ollut mahdollisesti yhteistyötä Penetrators MC:n kanssa:))))) Tiedä jos vaikka Bicky tuntisi hyvin heidän presidenttinsä:))))))))))

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701192200056137_uu.shtml

No siinäpä se onkin, että me ollaan moottoripyöräkerho ja UB on liivejä käyttävä rikollisryhmä joka ei edellytä jäseniltään prätkää. Bicky Royal miehellä, mulla, Luunmurskaaja-Kakella ja muilla täysjäsenillä on pyörä ja sen harrastuksen takiahan me vietetään aikaa yhdessä. Jos joku tyrii ja joutuu poseen, niin se tekee sen yksilönä eikä moottoripyöräkerholaisena.

Mitä Bicky on kertonut, niin meidän prätkät on jääneet aika vähälle huomiolle tällä palstalla. Tietty nyt on vuodenaikakin sellanen, että mieluummin tässä ryypätään kerhotilojen tallissa laittamassa pyöriä kesää varten kuntoon ja normaalit ajot hoidetaan autolla.

No siinäpä se onkin, että me ollaan moottoripyöräkerho ja UB on liivejä käyttävä rikollisryhmä joka ei edellytä jäseniltään prätkää. Bicky Royal miehellä, mulla, Luunmurskaaja-Kakella ja muilla täysjäsenillä on pyörä ja sen harrastuksen takiahan me vietetään aikaa yhdessä. Jos joku tyrii ja joutuu poseen, niin se tekee sen yksilönä eikä moottoripyöräkerholaisena.

Mitä Bicky on kertonut, niin meidän prätkät on jääneet aika vähälle huomiolle tällä palstalla. Tietty nyt on vuodenaikakin sellanen, että mieluummin tässä ryypätään kerhotilojen tallissa laittamassa pyöriä kesää varten kuntoon ja normaalit ajot hoidetaan autolla.

Joo näin se asia just on. Me ollaan moottoripyöräkerho ja kun Paksuniska-Make tyri 2013, niin en mä tai kukaan muukaan käskenyt sitä tuomaan Super Dutyn lavallista kamaa Venäjältä enkä kaatamaan jotain tyyppiä grillijonossa niin että jätkän kallo halkesi ja se kuoli. Make lusi kakkunsa ja on jälleen enemmän kuin tervetullut takaisin veljiensä luo.

Me ei välitetä mitä muut kelaa. Me ollaan Penetrators.

• 15plus16

Milloin olet Paksuniska-Make ajatellut hankkiutua poikuudestasi eroon? Ja oletko ajatellut salilla käydä kun elopainosi on kuitenkin vain 55 kg?

• Aikamoisen kommentin menit kyllä antamaan, kun kyseessä on kuitenkin sentään Penetrators MC:n jäsen:))) Odotas vaan sitä, kun Make näkee kommenttisi, niin hän kyllä varmasti antaa sun kuulla kunnolla kunniasi:))))))

• Niin mä vähän arvelinkin, että sä oot varmasti SUVAITSEVAISENA EUROOPPALAISENA MIEHENÄ hankkiutunut siitä poikuudesta eroon jo viimeistään varhaisnuoruudessa tai ehkä jo teini-ikäisenä.

Onko sulla Make vielä tatuointeja peniksessä tai perseessä? Oletko saanut Bickyltä hyviä treenivinkkejä noihin penistreeneihin:))))))

• DarkFear kirjoitti:

Niin mä vähän arvelinkin, että sä oot varmasti SUVAITSEVAISENA EUROOPPALAISENA MIEHENÄ hankkiutunut siitä poikuudesta eroon jo viimeistään varhaisnuoruudessa tai ehkä jo teini-ikäisenä.

Onko sulla Make vielä tatuointeja peniksessä tai perseessä? Oletko saanut Bickyltä hyviä treenivinkkejä noihin penistreeneihin:))))))

Joo nimenomaan kaikki SUVAITSEVAISET EUROOPPALAISET MIEHET

Joo nimenomaan kaikki SUVAITSEVAISET EUROOPPALAISET MIEHET

VITTU.

Niin siis hankkiutuvat siitä poikuudestaan eroon viimeistään parikymppisenä.

Onhan mulla peniksessä tatuoituna kuva eräästä lehtolapsestani. Miss you ****** <3 :(

VITTU.

Niin siis hankkiutuvat siitä poikuudestaan eroon viimeistään parikymppisenä.

Onhan mulla peniksessä tatuoituna kuva eräästä lehtolapsestani. Miss you ****** <3 :(

Jaa, että sellainen tatuointi sulla on:)))) Onko kuva muuten otettu jossain liikkeessä vai Penetratorsin kerhotiloilla??

Asuuko tämä sun lehtolapsesi ihan äitinsä kanssa, vai onko hänen äitillä vielä uutta miestä/perhettä löytynyt?

• DarkFear kirjoitti:

Jaa, että sellainen tatuointi sulla on:)))) Onko kuva muuten otettu jossain liikkeessä vai Penetratorsin kerhotiloilla??

Asuuko tämä sun lehtolapsesi ihan äitinsä kanssa, vai onko hänen äitillä vielä uutta miestä/perhettä löytynyt?

Käsittääkseni nainen on ns. sinkkuäiti eli YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO,

Ehkä jonain päivänä hän löytää oikean isänsä :))) Siinä ei ole naisen nykyiselllä miehellä muuta sanottavaa kuin että oivoi.. voi.. :))))))))

Käsittääkseni nainen on ns. sinkkuäiti eli YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO,

Ehkä jonain päivänä hän löytää oikean isänsä :))) Siinä ei ole naisen nykyiselllä miehellä muuta sanottavaa kuin että oivoi.. voi.. :))))))))

Niin tiedä, jos vaikka joku Timpan ja Ekin kaveri saisi siitä vaimon itselleen ja perustaisi hänen kanssaan oman perheen:)))))))

Sä varmaan kävisit sitten aina välillä omaa lehtolastasi morjestamassa ja kyselisit samalla exäsi uuden miehen kuulumisia:)))))))))))))))

• semmoisia.kysymyksiä
        DarkFear kirjoitti:

Niin mä vähän arvelinkin, että sä oot varmasti SUVAITSEVAISENA EUROOPPALAISENA MIEHENÄ hankkiutunut siitä poikuudesta eroon jo viimeistään varhaisnuoruudessa tai ehkä jo teini-ikäisenä.

"Onko sulla Make vielä tatuointeja peniksessä tai perseessä? Oletko saanut Bickyltä hyviä treenivinkkejä noihin penistreeneihin:))))))"

DarkFearia kiinnostaa kovasti Maken penis ja perse. Eivät ne huhut Darkkiksen homoseksuaalisista taipumuksista taidakaan olla ihan perättömiä.,.

• kyrpää_suoleen_DF
        semmoisia.kysymyksiä kirjoitti:

"Onko sulla Make vielä tatuointeja peniksessä tai perseessä? Oletko saanut Bickyltä hyviä treenivinkkejä noihin penistreeneihin:))))))"

DarkFearia kiinnostaa kovasti Maken penis ja perse. Eivät ne huhut Darkkiksen homoseksuaalisista taipumuksista taidakaan olla ihan perättömiä.,.

No kaikkihan sen tietää millainen perserassi tuo kalju dorka eli Darkkis on, ja sekin on tiedossa enemmän kuin hyvin, miksi sitä kaikkien perselävet niin kovasti kiinnostaa. Kalju pikku hinttari Turun Varissuon kätköistä yrittää känistä jotain.

Darkkis = vittu mikä pelle, oikea helvetin koomikko. Ja hinurikin vielä, Hrrrrrrr , hyi shaatana . . . .

• Onpa paljon asiavirheitä ja kirjoitusvirheitä noissa keskiviikko-illan viesteissä. Jumalauta että olin kännissä ja sitten kun Bicky heitti vielä noita Dormicumeja niin johan oli äijä kuoseissa.

Jätkät lupasi järjestää mun vapautumisen kunniaksi bileet tänä iltana. Lupailivat että näissä bileissä korkataan ja paljon. Sehän nähdään että mitä ja kuinka paljon! Ei meiltä 80% Saaremaa pullot heti lopu kesken ja Varissuon ostarilla pyörii varmaan jotain muutakin korkkausmatskua. Kjähähähäää!

• Pakkohan sitä oli tehdä pieni jäynä, kun jätkä on lusinut 3½ vuotta ja on varmaan toleranssit ehtineet laskea aika alas. Hähähähää! Otahan päivänsankari tänään vähän iisimmin sun partyissä, niin voidaan ryypätä ja iskeä naisia ihan pikkutunneille asti.

• bicky_royal kirjoitti:

Pakkohan sitä oli tehdä pieni jäynä, kun jätkä on lusinut 3½ vuotta ja on varmaan toleranssit ehtineet laskea aika alas. Hähähähää! Otahan päivänsankari tänään vähän iisimmin sun partyissä, niin voidaan ryypätä ja iskeä naisia ihan pikkutunneille asti.

Tarjoahan bro mulle kunnon Bicky Royal -hampurilaisateria ennen bileitä, niin en ainakaan tyhjään mahaan ala dokaamaan. Täytyy koittaa ottaa vähän iisimmin, niin mun karvainen tatuoitu perse nousee ja laskee vielä aamuyölläkin!

• bicky_royal kirjoitti:

Pakkohan sitä oli tehdä pieni jäynä, kun jätkä on lusinut 3½ vuotta ja on varmaan toleranssit ehtineet laskea aika alas. Hähähähää! Otahan päivänsankari tänään vähän iisimmin sun partyissä, niin voidaan ryypätä ja iskeä naisia ihan pikkutunneille asti.

Mites Bicky sun ja Maken viikonloppu sujui, nyt kun Makekin on taas vapaalla posesta?

Näittekö muuten viikonloppuna Janicaa ja Saritaa? Kuulin Timpalta, että hänen ja Ekin vaimo olivat lähteneet yhdessä viikonlopun viettoon ja vieneet lapset hoitoon Timpan vanhemmille:)))))

Oletko koskaan tavannut Timpan vanhempia? Tuli vaan mieleen, että onkohan Timppa tullut paljon isäänsä:))))))))))

Tarjoahan bro mulle kunnon Bicky Royal -hampurilaisateria ennen bileitä, niin en ainakaan tyhjään mahaan ala dokaamaan. Täytyy koittaa ottaa vähän iisimmin, niin mun karvainen tatuoitu perse nousee ja laskee vielä aamuyölläkin!

Niin sulla Make sitten vaan karvainen ja nyt myös tatuoitu perse pääsi nousemaan ja laskemaan:))))))) Oli varmasti ihan hyvä idea ottaa hieno tatuointi perseeseen:))))))

• Aloittaja on aivan oikeassa, että me ollaan tosiaan kaksi ihan eri tyyppiä vaikka sama kutsumanimi onkin. Mä olen Markku Näätä ja Paksuniska-Maken oikea nimi on Marko Porari. Mä olen 50 ja elän nyt parhaita nuoruusvuosiani, siinä missä toisella Makella ne on vasta 10-15 vuoden päässä edessäpäin.

• lähetäperuuta

Ei jumalauta miten jylhä ja maskuliininen nimi. Marko Porari.

Lakki. Päästä.

• 11plus17

Miten ovat parhaat nuoruusvuodet sujuneet? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• 11plus17 kirjoitti:

Miten ovat parhaat nuoruusvuodet sujuneet? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kiitos ihan hyvin :))))))) Yleensähän mä vietän aikaa perheeni sekä Penetrators-veljien kanssa, mut olen kyllä monesti käynyt yksin baarissa ja ihmiset ovat tulleet ihan vapautuneesti juttelemaan ja kyselemään kuulumisia. Kukaan ei ole pälyillyt minua siihen sävyyn että ajattelisi jotain negatiivista musta. Kävin myös luokkakokouksessa kotiseudulla ja oli tosi mukava nähdä vanhoja tuttuja ja muistella menneitä.

• SUOMI-Make kirjoitti:

Kiitos ihan hyvin :))))))) Yleensähän mä vietän aikaa perheeni sekä Penetrators-veljien kanssa, mut olen kyllä monesti käynyt yksin baarissa ja ihmiset ovat tulleet ihan vapautuneesti juttelemaan ja kyselemään kuulumisia. Kukaan ei ole pälyillyt minua siihen sävyyn että ajattelisi jotain negatiivista musta. Kävin myös luokkakokouksessa kotiseudulla ja oli tosi mukava nähdä vanhoja tuttuja ja muistella menneitä.

No hyvä juttu Make, jos oot viihtynyt yksin baareissa:)))) Missä päin suomea ne sun kotiseudut muuten ovat?

• 12plus4
        DarkFear kirjoitti:

No hyvä juttu Make, jos oot viihtynyt yksin baareissa:)))) Missä päin suomea ne sun kotiseudut muuten ovat?

Ihan oman yksityisyytensä takia Make tuskin vastaa tuohon.

• 12plus4 kirjoitti:

Miksei muka vastaisi. Onhan Make sentään tällä palstalla ihan omalla oikealla nimellä ja vielä kuvankin tänne laittanut:)))) Varmasti samalta kotiseudulta on muitakin ihmisiä lähtöisin Maken lisäksi:)))

• nihhhhhhhhhhh
        DarkFear kirjoitti:

Miksei muka vastaisi. Onhan Make sentään tällä palstalla ihan omalla oikealla nimellä ja vielä kuvankin tänne laittanut:)))) Varmasti samalta kotiseudulta on muitakin ihmisiä lähtöisin Maken lisäksi:)))

Kaikkein ironisintahan tässä on se, että tuo SUOMI-Make oli alunperin ihan vaan sun kiusaamista varten luotu nikki. :)

• 12plus4 kirjoitti:

Ei se ole mikään salaisuus. Lahden suunnalta mä olen kotoisin. Muutin täysi-ikäisenä Turkuun töiden perässä ja siitä asti olen täällä asustellut.

• SUOMI-Make kirjoitti:

Ei se ole mikään salaisuus. Lahden suunnalta mä olen kotoisin. Muutin täysi-ikäisenä Turkuun töiden perässä ja siitä asti olen täällä asustellut.

Kato perhana, ilmankos sä olit niin tutun näköinen:))))

Oon varmaan nähnyt sut joskus erään Lahden itäpuolisen lähiön S-marketissa ja ostarin suunnalla:)) Et sä varmaan Lahden aikoinakaan missään paikallisissa Liljanlaaksoissa viihtynyt:))))))

• Oli kyllä onnistuneet bileet eilen. Paksuniska-Make pääsi korkkaamaan Saaremaa-lekan sekä jotain muutakin. Kjähähää. En kyllä itsekään jäänyt ilman ja Luunmurskaaja-Kakekin pääsi panemaan paria milfiä ihan täällä hoodzeilla joten hänen ei tarvinnut lähteä moukaroimaan reikiä Älvsby-talojen seiniin.

Tein myös eilen illalla Paksuniska-Maken pakaraan tatuoinnin, jossa lukee "Kaikki poliisit on äitinsä nussijoita. Terveisin Marko Armas Porari."

• Joo teki kyllä hyvää tyhjentää kassit 17-vuotiaaseen misuun joka kuulemma sai ekaa kertaa vittuunsa muutakin kuin omat sormensa. Uskon tämän kyllä, sillä kuulin skumppapullon avaamista muistuttavan äänen kun penetroiduin sisään. Hah, siinä meni immenkalvo tuhannen päreiksi eikä enää koskaan kasva takaisin!

Toi tatska oli tosi hyvä idea. Jos joskus vaikka tullissa joku haluaa tutkia että onko mulla jotain kamaa peräröörissä niin siinäpä saavat kuulla kunniansa!

• Kävittekö tänään Raision Mäkkärissä syömässä noin klo 15.30 aikoihin? Itse kävin ja olin näkevinäni tutun näköisen Silveradon autokaistalla :))))))

• Totuus2017Official kirjoitti:

Kävittekö tänään Raision Mäkkärissä syömässä noin klo 15.30 aikoihin? Itse kävin ja olin näkevinäni tutun näköisen Silveradon autokaistalla :))))))

Joo me käytiin heittämässä Janica ja Sarita Liljalaaksoon, sillä hehän olivat eilisissä #Make Free Partyissä. Sitten iski pieni nälkä, joten päätettiin käydä syömässä burgerit kun Raision Mäkkärihän on ihan kivenheiton päässä.

Mä katsoinkin Mäkkärin pihalla, että onpa jollain komia Mersu. Mulla on kotopuolessa Brysselissä samanlainen bensamersu, sillä siellä ajatellaan negatiivista jos meinaisi mennä keskusta-alueelle tällaisella V8-dieselillä.

• Mistäs sut tavottais? Turusta?

• Varisuolta voit varmasti Bicky Royal-miehen ja paksuniska-Maken tavoittaa:)))))

Siellä on Penetrators MC:n kerhotilat ja Bickylä on siellä myös 60 neliön kaksio, jossa Bicky varmasti korkkaa 80% Saarenmaa-lekoja ja jotain muutakin:))))))

Bickyllä ja paksuniska-Makella on kumpikin tatuoitukaluisia penetraattoreita ja heidän karvaiset perseet on myös tatuoitu:))))))

Bickyllä oli perseessä jännät liekkitatuoinnit ja Make oli ottanut eilen jonkun hauskan tekstin tatuoituna perseeseen:)))))))))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      4737
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3173
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3135
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      2229
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1378
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1132
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1104
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1020
    Aihe