Kävin vasiten lukemassa mitä Sodankylä keskusteluissa kirjoitellaan. Olen lähtenyt parikytä vuotta sitten etelään opiskelemaan ja jäänyt sille reissulle , niin kuin moni ikäiseni.
Kyllä taas luettuani kirjoituksia palautui mielen, miksei käynyt edes mielessä palata takaisin. Kyllä sinne vaan on tainnut jäädä net joiden olis pitänyt jäädä kondoomiin.
Minkään muun paikkakunnan keskusteluissa ei ole näin sekopäistä juttua kuin täällä. Onkohan siellä mielenterveyspalvelut ihan retuperällä.
Nythän taas muistin
Junanviemä
9
428
Vastaukset 9
- tunnensinut
Tunnen sinut! Olet se piruhomomies, jolla on valkaistu anus! Asut korsossa. Puhut kimittävällä äänellä ja olet hintelä.
- sorisori
En ole sinun ihailemaas tyyppiä.
- paskattaa
Paskaaaa tulee
- pöljiäRiittää
pöliän alotus
- paskaaaaaaaaaaa
pöljäääää pask
- Anonyymi
Kyllä ovat sekopäisiä.
- Anonyymi00008UUSI
Saman huomannu. Aivan sekopää sakkia täällä. Muilla paikkakunnilla fiksumpaa porukkaa kirjoittaa.
Ei vuodet täällä ole olleet helppoja.
Nykyään pärjää kun kulkee omassa kuplassa. - Anonyymi00009UUSI
Leksille ärsytän
- Anonyymi00010UUSI
Vieläki leksille ja yhelle muulle. Peilin eessä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210994Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 65632
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77493