Uskova luottaa Jumalaan!

Jumalaanluottavainen

"Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin."
Psalmi 118:8

45

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamenaamenaamen

Aamen!!! Ihminen, jokainen meistä on mitätön pirpana. Jumala on kaikkivaltias.

• ihminenruokkii

Ken jumalan ruokkii.

• yhtätyperää

100% jumalaan luotto on yhtä typerää kun 100%ihmisiin luotto.

• Hänarmahtaa

Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."

• Hänarmahtaa

Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

• Jumalaonhyvä

Hän lähettää taivaasta minulle pelastuksen, kun minua herjaavat minun polkijani. Sela. Jumala lähettää armonsa ja totuutensa.

• Jumalaonhyvä

Minun armollinen Jumalani käy minua kohden, Jumala antaa minun nähdä iloni vihollisistani.

• Jumalaonhyvä

Hallitkoon hän iankaikkisesti Jumalan kasvojen edessä; säädä armo ja totuus häntä varjelemaan.

• Jumalaonhyvä

Ja sinun, Herra, on armo; sillä sinä maksat kullekin hänen tekojensa mukaan.

• alfa123om22

Ihmiselle on Baabelin tornin luota asti ollut selvää, että ihmiskunnan ei pitäisi hajaantua, vaan pitää yhtä. He muodostivat tornin luona ensimmäisen uskonnon. He puhuivat samaa kieltä kaikki. Jopa Herra todisti tuolloin; jos ihmiset saavat näin olla rauhassa MIKÄÄN EI OLE HEILLE MAHDOTONTA. He turvasivat toisiinsa ja Herra alkoi sortaa heitä.

"Mutta sinä, viritä itkuvirsi Israelin ruhtinaista

2. ja sano: Mikä naarasleijona olikaan sinun äitisi leijonain joukossa! Se makasi nuorten jalopeurain keskellä, kasvatti poikasiansa
      3. ja sai ylenemään yhden poikasistaan: siitä tuli nuori jalopeura, se oppi saalista raatelemaan, se söi ihmisiä.
      4. Mutta kansat kuulivat siitä: se pyydystettiin heidän kuoppaansa ja vietiin turpakoukussa Egyptin maahan.
      5. Kun emo näki, että viipyi, että hukkui hänen toivonsa, otti se toisen poikasistaan, sai sen nuoreksi jalopeuraksi.
      6. Se käyskenteli leijonain keskellä, siitä tuli nuori jalopeura, se oppi saalista raatelemaan, se söi ihmisiä.
      7. Se ryhtyi heidän leskiinsä ja teki autioiksi heidän kaupunkinsa, ja maa ja kaikki, mitä siinä on, kauhistui sen ärjynnän äänestä.

Olen viime aikoina miettinyt, että oliko esim. Karthago tuollainen ihmisten kaupunki, joka tehtiin autioksi.

Hyvä on ihmisten turvata ihmisiin, mutta silloin ihmiskuntaa usein lyödään päin nököä. Sen vuoksi se on pelottavaa.

• Jumalaonhyvä

Sillä sinun armosi on parempi kuin elämä, minun huuleni ylistäkööt sinua.

• Jumalaonhyvä

Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hyljännyt minun rukoustani eikä ottanut minulta pois armoansa.

• Jumalaonhyvä

Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

• Jumalaanvoiluottaa

Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni uskaltaa, ja sinun siipeis varjon alle minä turvaan siihenasti, että ahdistukset ohitse käyvät.

• Jeesusarmahtaa

Sillä sinun hyvyytes on suuri minussa, ja sinä olet pelastanut sieluni syvimmästä helvetistä.

• Jeesusarmahtaa

Herra, osoita meille armos, ja sinun autuutes anna meille.

• Jeesusarmahtaa

Sillä niin korkia kuin taivas on maasta, antaa hän armonsa lisääntyä niille, jotka häntä pelkäävät.

• Jeesusarmahtaa

Hän on säätänyt ihmeellisten tekojensa muiston; armollinen ja laupias on Herra.

• Jeesusarmahtaa

Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.

• Jeesusarmahtaa

Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.

• Jeesusarmahtaa

Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

• Jeesusarmahtaa

Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

• Niin koska jumalaa ei ole edes olemassa. Mielikuvitus ystävät ovat ihan tavallista pikkulapsille ja muille henkisesti sen tasoisille.

• Jeesusarmahtaa

Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

• Jeesusarmahtaa kirjoitti:

Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

Vai niin.

• Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

Vai niin.

Joo, hämmentävän tasokasta keskustelua! Melkein on taso kuin haaralhkon vähemmistön seuroissa.

Jos nämä kaikki uskonharhaiset luottaisivat jumalaansa, ei lääkärille tarvitsisi jonottaa. Se vaan tuppaa usko haihtumaan siksi aikaa, että saa maallista tieteellistä hoitoa. Parannuttuaan voi parantumisestaan olematonta jumalaa taas vilpillisesti kiittää.

Syvää myötähäpeää tunnen.

• Jeesusarmahtaa

Kun lähestyi aika, jolloin Israelin oli kuoltava, kutsui hän poikansa Joosefin ja sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin pane nyt kätesi minun kupeeni alle ja osoita minulle laupeus ja uskollisuus: älä hautaa minua Egyptiin,

• Jeesusarmahtaa

Uskollinen todistaja ei valhettele, mutta väärä todistaja puhuu valheita.

• Jeesusarmahtaa

Nyt siis, jos minä muutoin olen armon löytänyt sinun edessäs, niin osota nyt minulle sinun ties, että minä sinun tuntisin ja löytäisin armon sinun edessäs: ja katso kuitenkin, että tämä väki on sinun kansas.

• Jeesusarmahtaa

Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

• Sylkykuppi

Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

• Jeesusarmahtaa

Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

• Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

"Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

"Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

• Jeesusarmahtaa

Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

• Jeesusarmahtaa

Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

• Jeesusarmahtaa

Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

• Jos esim. sairastut pahasti, MITÄ teet?

Jos Sinun on saatava jotakin korjattua ja et itse osaa, MITÄ teet?

• Jeesusarmahtaa

Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.

• Jeesusarmahtaa

Mutta Herra on uskollinen, ja hän on vahvistava teitä ja varjeleva teidät pahasta.

• Jeesusarmahtaa

Herra, opeta minua ajattelemaan loppuani, ja mikä minun päivieni mitta on, että ymmärtäisin, kuinka katoavainen minä olen.

• Jeesusarmahtaa

Julkeat pilkkaavat minua kovin, mutta sinun laistasi minä en poikkea.

• Jeesusarmahtaa

Hän varjelee hurskastensa jalat, mutta jumalattomat hukkuvat pimeyteen; sillä mies ei omalla voimallaan mitään voi.

• Jeesusarmahtaa

Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.

• Jeesusarmahtaa

Ja kuka hyvänsä antaa yhdelle näistä pienistä maljallisen kylmää vettä, hänen juodaksensa, opetuslapsen nimen tähden, totisesti minä sanon teille: hän ei jää palkkaansa vaille."

• Jeesusarmahtaa

Ja nähdessään heidän uskonsa hän sanoi: "Ihminen, sinun syntisi ovat sinulle anteeksi annetut."

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1021
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      969
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      820
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      774
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      685
    6. 78
      541
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      538
    8. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      101
      532
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    10. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    Aihe