Te asialliset kirjoittajat. Miksette tee?
Vastaukset 52
- Fejkwfnksdfjknjdfssdff
Koska asialliset keskustelijat eivät osaa keskustella. Keskustelun aloittaminen ja suuntaaminen ei ole "asiallisen keskustelijan" traitti - asialliset keskustelijat keskittyvät pitämään keskustelun "asiallisena ja sivistyneenä" joka tarkoittaa jaarittelua ja loppunsa vesitettyä konformistista jaarittelua. Nämä "asialliset keskustelijat" eivät ole pioneereja, he eivät ikinä tunge käsiään mutakuoppaan kiskoakseen sieltä jotain uutta näkökulmaa tai huomioita maailmasta.
Asiallinen keskustelija on suunnilleen yhtä kaukana hedelmällisestä keskustelijasta kuin kaiken läskiksi lyövä keskustelija/pelle. Kummatkin edelläminituista vetävät omaa agendaansa eivätkä seuraa tai laajenna aihetta ja perspektiiviä.
Siispä : "asialliset keskustelijat" eivät osaa tehdä "asiallisia aloituksia" koska heiltä puuttuu oikeasti näkökulmia ja uuden löytämisen kyky - tai uskallus kyseenalaistaa ja heittäytyä asian kimppuun.
Se että karjalanpaisti ei ole viiden ruokalajin illallinen eikä se ole limainen eineslihapiirakka ei tee karjalanpaistista mitään muuta kuin karjalanpaistia - Ihan jees asiallinen ruoka - muttei mitään ihmeellistä tai kertamainintaa enempää.- Asiatonkirj
Juu taitaa asiallisilta puuttua sitä oma-aloitteisuutta. He keskustelevat vain kun joku tehnyt avauksen ja sitten he saavat paheksua muita kuinka kamalia käytöshäiriöiset on. Huh. :D
Siinäpä oli muuten aikalailla asiaa. En nyt ihan noin synkkänä näkisi etteikö asiallisilla olisi kykyjä avauksiin mutta kyllä tuossa totuutta piilee kun käytännössä jos tekee aloituksen on siihen pakko panna vähän provoa mukaan jotta saa keskustelun käyntiin, muuten hyvin pian häviää eka sivulta eikä sitä sitten löydä kukaan.
Jos joku haluaa profiloitua pelkästään asiallisena keskustelijana hän hyvin harvoin tekee aloituksia ja aika paljon tosiaan saattaa arvostella muiden tekemiä epäasiallisia vaikka ne hänellekin antaa mahdollisuuden päästä loistamaan asiallisuudellaan.Harmaaritari kirjoitti:
Siinäpä oli muuten aikalailla asiaa. En nyt ihan noin synkkänä näkisi etteikö asiallisilla olisi kykyjä avauksiin mutta kyllä tuossa totuutta piilee kun käytännössä jos tekee aloituksen on siihen pakko panna vähän provoa mukaan jotta saa keskustelun käyntiin, muuten hyvin pian häviää eka sivulta eikä sitä sitten löydä kukaan.
Jos joku haluaa profiloitua pelkästään asiallisena keskustelijana hän hyvin harvoin tekee aloituksia ja aika paljon tosiaan saattaa arvostella muiden tekemiä epäasiallisia vaikka ne hänellekin antaa mahdollisuuden päästä loistamaan asiallisuudellaan.Munkin mielestäni ihan asiaa ainakin iso osa tuosta kirjoituksesta. Tuo asiallisella tavalla provoaminen on sitten myös taitolaji, ettei mene överiksi. Pienemmälläkin koukulla saisit sinäkin ihan mielenkiintoisia keskuteluja aikaiseksi, ei joka aloitukseen tarvi teurastaa naista.
- ätminki
Täällä on pelkkiä asiallisia aloituksia. Siksi palsta onkin niin suosittu.
- asioistatietävätaho
Ja kaikki asialliset aloitukset ovat kilttien ja kunnollisten miesten tekemiä, paitsi naisten tekemät aloitukset.
- Kroonikkoätmi
asioistatietävätaho kirjoitti:
Ja kaikki asialliset aloitukset ovat kilttien ja kunnollisten miesten tekemiä, paitsi naisten tekemät aloitukset.
Kaiki plastam naset on miehä. :(
- Teknobuusti
Kroonikkoätmi kirjoitti:
Kaiki plastam naset on miehä. :(
Paitsi sinä.
😁 - Asiaa_kyrvästä
Kohta mä alan runkata!
- Teknoaloittelija
Asiallisen aloituksen tekeminen vaatii aiheen kopioimista netistä. Tämä siksi, että keskustelijat voivat keskustella aiheesta. Jos esimerkiksi aloittaja aloittaa aiheensa mediasisällön ulkopuolelta, niin tulos on lähes katastrofi.
😁- Teknopäättelijä
Mitä tästä voi päätellä?
😁 - Teknourpo
Teknopäättelijä kirjoitti:
Mitä tästä voi päätellä?
😁No tästä voi päätellä sen että todellisia vääntöjä ei ole muualla kuin taustoissa.
Tämä tässä on ihmiskauppamainos, josta jengi vetää gillaa.
😁 - Teknodyykkari
Teknourpo kirjoitti:
No tästä voi päätellä sen että todellisia vääntöjä ei ole muualla kuin taustoissa.
Tämä tässä on ihmiskauppamainos, josta jengi vetää gillaa.
😁Eli jos asiakeskusteluja kaivataan, niin keskustellaanpa hetki siitä, mitä tämä kaikki on.
Capiche?
😁 - Teknoloogikko
Teknodyykkari kirjoitti:
Eli jos asiakeskusteluja kaivataan, niin keskustellaanpa hetki siitä, mitä tämä kaikki on.
Capiche?
😁Mjoo
Siis jos joku gryndaa sulta käyttöaikaa tällaiseen perse-homonainen-kakka -fantasiaansa, niin se on kaupallistettu.
Kaikkia maailman ihmisiä kiinnostaa paska, poikkeavuus ja pyöreys. Marginaaleja ei jää.
Eli neromme rahastaa omilla omituisuuksillaan, ja minä maksan.
Ymmärrättekö?
😁 - Teknosävärit
Teknoloogikko kirjoitti:
Mjoo
Siis jos joku gryndaa sulta käyttöaikaa tällaiseen perse-homonainen-kakka -fantasiaansa, niin se on kaupallistettu.
Kaikkia maailman ihmisiä kiinnostaa paska, poikkeavuus ja pyöreys. Marginaaleja ei jää.
Eli neromme rahastaa omilla omituisuuksillaan, ja minä maksan.
Ymmärrättekö?
😁Lisäyksenä sanoisin, että idea on todella vanha.
Se minua tässä vituttaa.
😁
Lällyn vois tietysti laittaa, ei nyt muuta tule mieleen
- Munapoika38v
Vankkumattomana feministinä en TODELLAKAAN jaksa kun NAISIA HALVENNETAAN NÄIN! Selkeä erottelu kiitos KUMPAA SUKUPUOLTA TÄMÄ KOSKEE! Miehet tekevät valtaosan perhesurmista, ovat narsisteja ja tienaavat siihen päälle vielä enemmän. JOTEN LUULTAVASTI HUONOJA ALOITUKSIA TEKEVÄT ENEMMÄN MIEHET!
Kuten halua aina muistuttaa: JOS VÄHÄNKÄÄN EPÄRÖITTE, älkää koskaan jääkö huonoon tai keskinkertaiseen suhteeseen! Tekeekö mies sinut onnelliseksi? Oikeasti???
MENKKAVERTA! MENKKAVERTA! MENKKAVERTA! MENKKAVERTA!
MENKKAVERTA! MENKKAVERTA! MENKKAVERTA! MENKKAVERTA!
Ps. Keravalla Aurinkomäellä on huomenna naisten voimaryhmä, jossa huudetaan voimasanoja, kuten menkkaverta. En nyt tiedä mitkä minunkaan aloituksista lasketaan tai on laskettu "asiallisiksi", mutta nyt vain ei ole oikeastaan sellaisia aiheita mielessä, josta kokisin tarvetta keskustella sen enempää.. Ainakaan niin paljon, että siitä ketjua tekisin.. ;P
Jos/kun tulee jotain sellaista mieleen, josta haluaisin keskustella ja asiaa pohtia, niin toki siitä ketjun silloin teen.. ;P
Omat pohdintani ovat monen asian suhteen aika hyvin pohdiskeltu ja tiedon, sekä "totuuden" etsiminen ei aja enää niin vahvasti minua eteenpäin samalla tavalla, kuin silloin kun niitä yritti monin eri tavoin kaivella täältä(kin).. SuuriKuva on nyt siis monessa asiassa "selkeämpi", kuin aikaisemmin.. ;PSulla on ihan hyviä avauksia ollut eikä niiden aina tarvitsekaan olla mitään muuta kuin pelkästään kevyeen rupatteluun johtavia, siinä mielessä ei liikaa kannata ehkä aina miettiä haluaako itse keskustella aiheesta tai sitä kummemmin pohtia, riittää jos saa muut pohtimaan.
.. Ja toisaalta Röllit ja Provoajat, sekä muut outoilijat häiritsevät varmaan tällä(kin) hetkellä keskusteluita siihen malliin, että mikä järki sellaisessa keskustelussa ja pohtimisessa on, jos/kun ne aiheuttavat liikaa häiriötä keskusteluun, sekä myös pohtimis tulokseen.. ;P
Ja kuinka paljon täällä tällä hetkellä käy oikeasti Ihmisiä keskustelemassa?.. Ei ole, eikä olisi mitään järkeä keskustella jostain asiasta vaikkapa kahden trollin kanssa, jotka esiintyvät vaikka kuinka monena eri yksilönä.. ;PHarmaaritari kirjoitti:
Sulla on ihan hyviä avauksia ollut eikä niiden aina tarvitsekaan olla mitään muuta kuin pelkästään kevyeen rupatteluun johtavia, siinä mielessä ei liikaa kannata ehkä aina miettiä haluaako itse keskustella aiheesta tai sitä kummemmin pohtia, riittää jos saa muut pohtimaan.
"siinä mielessä ei liikaa kannata ehkä aina miettiä haluaako itse keskustella aiheesta tai sitä kummemmin pohtia, riittää jos saa muut pohtimaan."
Noh, tuotakin olen harrastanut, mutta nyt ei jostain syystä ainakaan tällä hetkellä ole sellaista oloa, että haluaisin joitakin Yksilöitä herätellä vaikkapa ItseTutkiskeluun.. ;P
Ja niin kuin sanoin.. Ei ole oikein järkeä keskustella tai herätellä ihmisiä pohtimaan, jos täällä ei ole Oikeita Yksilöitä tarpeeksi.. Eipä se kauhean Hedelmällistä ole, jos Rölli tai Röllit outoilevat ja persestelevät suurimmaksi osaksi jossain ketjussa.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
"siinä mielessä ei liikaa kannata ehkä aina miettiä haluaako itse keskustella aiheesta tai sitä kummemmin pohtia, riittää jos saa muut pohtimaan."
Noh, tuotakin olen harrastanut, mutta nyt ei jostain syystä ainakaan tällä hetkellä ole sellaista oloa, että haluaisin joitakin Yksilöitä herätellä vaikkapa ItseTutkiskeluun.. ;P
Ja niin kuin sanoin.. Ei ole oikein järkeä keskustella tai herätellä ihmisiä pohtimaan, jos täällä ei ole Oikeita Yksilöitä tarpeeksi.. Eipä se kauhean Hedelmällistä ole, jos Rölli tai Röllit outoilevat ja persestelevät suurimmaksi osaksi jossain ketjussa.. ;P" Ei ole oikein järkeä keskustella tai herätellä ihmisiä pohtimaan, jos täällä ei ole Oikeita Yksilöitä tarpeeksi.. Eipä se kauhean Hedelmällistä ole, jos Rölli tai Röllit outoilevat ja persestelevät suurimmaksi osaksi jossain ketjussa.. ;P "
Tuokin kyllä totta mutta mitä enemmän me vähän asiallisemmat tehdään avauksia, jutellaan sitten mistä vaan, sitä enemmän joutuu röllitkin sitten tekemään erottuakseen niin onpahan ainakin jotain kiusaa sitten niillekin.- Trollaatori
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Ja niin kuin sanoin.. Ei ole oikein järkeä keskustella tai herätellä ihmisiä pohtimaan, jos täällä ei ole Oikeita Yksilöitä tarpeeksi.. Eipä se kauhean Hedelmällistä ole, jos Rölli tai Röllit outoilevat ja persestelevät suurimmaksi osaksi jossain ketjussa.. ;PSinäkin olet trolli, mutta tylsänpuoleinen sellainen.
- Selitystä.kaivataan
Harmaaritari kirjoitti:
" Ei ole oikein järkeä keskustella tai herätellä ihmisiä pohtimaan, jos täällä ei ole Oikeita Yksilöitä tarpeeksi.. Eipä se kauhean Hedelmällistä ole, jos Rölli tai Röllit outoilevat ja persestelevät suurimmaksi osaksi jossain ketjussa.. ;P "
Tuokin kyllä totta mutta mitä enemmän me vähän asiallisemmat tehdään avauksia, jutellaan sitten mistä vaan, sitä enemmän joutuu röllitkin sitten tekemään erottuakseen niin onpahan ainakin jotain kiusaa sitten niillekin.Mikäs ihme susta teki asiakirjoittelijan?
Trollaatori kirjoitti:
Sinäkin olet trolli, mutta tylsänpuoleinen sellainen.
Juuh.. Fiiliksen mukaan mennään, mutta trolli en ole.. Vaikka välillä voi ampua hieman ylikin, jos on sellainen Fiilis.. ;P
Eli Trolli en ole Vaikka FiilisKirjoittaja olenkin.. Ja ainakin joskus on tullut oltua MukaHauskassa Fiiliksessäkin.. ;DSelitystä.kaivataan kirjoitti:
Mikäs ihme susta teki asiakirjoittelijan?
Kirjoitin "me vähän asiallisemmat" ja kyllä näin katson olevan jos verrataan trolleihin. Te asiallisetkin kyllä saisitte käydä talkoisiin tekemällä vaikka sitten asiallisia avauksia niin me vähän trolleja asiallisemmat sitten niihin vastaillaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Kirjoitin "me vähän asiallisemmat" ja kyllä näin katson olevan jos verrataan trolleihin. Te asiallisetkin kyllä saisitte käydä talkoisiin tekemällä vaikka sitten asiallisia avauksia niin me vähän trolleja asiallisemmat sitten niihin vastaillaan.
Ei kaikki trollit ole asiattomia. Ihan hauskojakin kommentteja ja avauksia täällä on ollut trollien ja muiden provoajien (esim. sinä) toimesta.
Pelkästään eri mieltä oleminen ei ole trollailua tai muuten huonoa kirjoittelua. Aika monella valittajalla näyttää olevan tarve saada kaikesta kirjoittelusta juuri itseä miellyttävää ja itselle sopivaa.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Kannustan joka päivä naisia luopumaan jännämiehistä mutta ei ne kunnollista miestä usko.
- super-atm_
Ei pysty nyt. Vedän helgamiestä perseeseen. Katsotaan huomenna sitten.
- helgamies_
Joko sinä tiedät, että nainen on kiimavitunsa viemä.
- super-atm_
helgamies_ kirjoitti:
Joko sinä tiedät, että nainen on kiimavitunsa viemä.
Eipä mua naiset ja niiden tekemiset kiinnosta. Tiedän vain että mä oon kiimakullini viemä ja sä tiedät sen myös koska mun kulli on sun perseessä.
- puolueetonhavainto
super-atm_ kirjoitti:
Eipä mua naiset ja niiden tekemiset kiinnosta. Tiedän vain että mä oon kiimakullini viemä ja sä tiedät sen myös koska mun kulli on sun perseessä.
Näin tuo taitaa tosiaan olla.
- helgamies_
super-atm_ kirjoitti:
Mistä teitä vihervasemmistolaisia femakoita oikein sikiää;)
- viheriäkuula
helgamies_ kirjoitti:
Mistä teitä vihervasemmistolaisia femakoita oikein sikiää;)
Etkö sä ole ollut hereillä bilsan tunnillakaan?
- helgamies_
viheriäkuula kirjoitti:
Etkö sä ole ollut hereillä bilsan tunnillakaan?
Mahdollisuutesi miehen saantiin paranee jos ajat posliiniksi.
- porsliini
helgamies_ kirjoitti:
Mahdollisuutesi miehen saantiin paranee jos ajat posliiniksi.
En etsi valtaa loistoa.
- helgamies_
porsliini kirjoitti:
En etsi valtaa loistoa.
Juuri näin, vihervasemmistolaisuuteen kuuluu tietty aneemisuus.
- lautasmallitoimisto
helgamies_ kirjoitti:
Juuri näin, vihervasemmistolaisuuteen kuuluu tietty aneemisuus.
Se johtuu kasvissyönnistä, ehkä myös joogasta.
- asiallinen.aloitus
Ei naiset vastaa meidän kysymyksiin että monenko jännämiehen nussimia olette?
Kuka on asiallinen kirjoittaja, minä en tiedä täältä yhtäkään? Mun mielestäni tämä palsta on täynnä hourupäitä. Siksi täällä onkin niin kiva käydä välillä katselemassa.
- 847658439
Sä se sitte jaksat nostaa itses jalustalle aina ku mahdollista :D
847658439 kirjoitti:
Miten niin? Kuvitteletko että pidän itseäni asiallisena kirjoittajana tai jonain muun akuin hourupäänä? No en tod! :D
LinerT.2 kirjoitti:
Miten niin? Kuvitteletko että pidän itseäni asiallisena kirjoittajana tai jonain muun akuin hourupäänä? No en tod! :D
*muuna kuin* ...
847658439 kirjoitti:
Voisit oikeastaan kertoa, miten ja miksi näet mut niin kiihkeästi aina jalustalla. ;P
Sori kun en näe tarvetta ottaa itseäni niin kovin vakavasti ;(- kapinallisiaovat
LinerT.2 kirjoitti:
Voisit oikeastaan kertoa, miten ja miksi näet mut niin kiihkeästi aina jalustalla. ;P
Sori kun en näe tarvetta ottaa itseäni niin kovin vakavasti ;(Sulla on palstan korkein arvonimi, palstahitler, joten olet totta kai jalustalla ;)
kapinallisiaovat kirjoitti:
Sulla on palstan korkein arvonimi, palstahitler, joten olet totta kai jalustalla ;)
Arvostan kyllä enemmän sitä Terminator2:sta. No, ei tuokaan huono ole. Joko olet ehtinyt rekkaamaan tuon Palstahitlerin?
- kapinallisiaovat
LinerT.2 kirjoitti:
Arvostan kyllä enemmän sitä Terminator2:sta. No, ei tuokaan huono ole. Joko olet ehtinyt rekkaamaan tuon Palstahitlerin?
En oo rekannut kuin yhden nimmarin, jonka poistin. Mutta se saa olla aika epeli, joka tuon arvonimen rekkaa.
- kapinallisiaovat
LinerT.2 kirjoitti:
12121212 antoi sulle ton arvonimen, jos en väärin muista, se ei varmaan ollu ihan yleisten naisten käytössä.
LinerT.2 kirjoitti:
Entäs kerran käyttämäni Isabella?
847658439 kirjoitti:
Nythän kuitenkin myönsit itse nostavasi mua jalustalle. Voisit lopettaa, niin ei tarvi valittaa :)
pujottelija kirjoitti:
Entäs kerran käyttämäni Isabella?
Nätti nimi, mutta musta on mukavampi esiintyä täällä mörrimöykkynä kuin sööttinä prinsessana :)
- Aloittajakakkonen
Siksi, koska se on viidessä minuutissa kakkossivulla ja siten täysin turhaan tehty :)
Ätmien pitää saada olla edes jossain näkyvissä ja he ovat täällä omissa aloituksissaan sitä, joten annetaan se kunnia heille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051294Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja123573Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31487