Itse olen aina kuvitellut että se olisi rehellisyys mutta ilmeisesti pitää osata kivasti valehdella niin nainen pysyy tyytyväisenä:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005050082.html?ref=rss
"Lehtinen oli lähettänyt sensuellin kuvan itsestään viestillä miehelleen, joka oli silloin työpaikkansa virkistysillassa Tampereella.
– Mies vastasi minulle, että mä en voi olla täällä enää sekuntiakaan, nainen nauraa pilke silmäkulmassa.
– Myöhemmin hän laittoi vielä uuden viestin, jossa hän harmitteli sitä, että ilta oli edennyt vasta alkupaloihin asti ja valitteli illan hidasta kulkua, koska halusi olla jo kotona.
Lopulta mies oli kuitenkin jäänyt illanviettoon ruokailun loppuun saakka ja sen jälkeen hän oli kiirehtinyt kotiin vaimonsa luokse.
– Onhan se hyvä, että näin 12 vuoden yhdessäolon jälkeenkin saa miehellä sukat pyörimään jaloissa, Lehtinen nauraa ja lisää, että kyseinen kuva on tällä hetkellä miehen puhelimessa taustakuvana."
Eli siis kun heti kuvan saatuaan mies valehteli ettei voi olla siellä illanvietossa dokaamassa enää sekuntiakaan tuli nainen hyvälle tuulelle, sitten kun alkupalavaiheessa vielä valitteli muka illan hidasta kulkua dokaillessaan nainen oli ihan innoissaan ja mies sai rauhassa dokailla ja mokailla koko illan. Vielä kun sitten muka innoissaan laittoi kuvan taustakuvaksi saa varmaan kaikki tulevatkin synnit anteeksi.
Tyhmempi, rehellisempi ja parisuhdekokemattomampi kaveri niin kuin vaikka minä olisi vastaavassa tilanteessa vaan laittanut jotain kohteliasta "nätti kuva" tms. ja nainen olisi sitten koko illan sohvalla miettinyt että "mitä se oikein tarkoitti, olenko minä muka liian lihava sen mielestä?", varmaan olisi täysi sota syttynyt kotiin tullessa ja aamulla olisi "pitänyt vähän jutella"
Liittoja koossa pitävä voima lienee valehtelu
1
61
Vastaukset 1
Olihan tuossa taas TotuudenJyviä varmaan nipullinen mukana ja kuvaa hyvin ainakin joitakin Yksilöitä.. ;P
.. Tuonkin Naisen HuomionHakuisuus, Kipeys ja Tarve paistaa läpi kuin Naantalin Aurinko.. Siis just ne Suhteen Ulkopuoliset Sellaiset.. Suhteen Sisäpuolinen HuomionKaipuu ja tarve on sitten taas ihan eri asia ja siinä ei ole mitään Outoa.. ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3901515- 65981
- 116945
- 77944
- 92930
- 94711
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50629Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku116624En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56614