Hei
Olen lukenut useita artikkeleita siitä miten parisuhde kariutuu lapsettomuus ongelman suhteen. Tämä on ollut esillä myös mm. Lesbo pariskuntien suhteissa kuten myös hetero suteissa. Paljon on ollut puhetta myös niistä naisita, jotka haluavat kasvattaa lapsensa yksin. Nyt kun ymmärtääkseni tämä ongelma siltä osin, että sperman luovuttajalata ei enää voida vaatia elatukseen liittyviä maksuja jne. Ajattelin ojentaa auttavan käteni muutamalle tässä asiassa apua tarvitsevalle. Sperman luovuttajana korvauksetta ja ilman aktia. Olen 186 cm pitkä vaalea siniharmaat silmät omaava terve kanta suomalainen mies. MInulla ei ole perinnöllisiä sairauksia enkä ole ylipainoinen spermani on tutkittu ja se on erittäin laadukasta. Perimänä omilta vanhemmiltani olen saanut erittäin hyvän oppimiskyvyn sekä taiteellisen lahjakuuden. Olen tasapainoinen ja rauhallinen.
Tässä siis keskusteltavaa
Lapsettomuus ongelma ?
Micael1970
4
202
Vastaukset
- 67676
Oot liian vanha.
- TotuusSattuu
"Perimänä omilta vanhemmiltani olen saanut erittäin hyvän oppimiskyvyn "
Opettele vielä oikeinkirjoitus, täydelliset lauseet sekä pilkkusäännöt niin joku voi kiinnostua. Koska lapsen elatusvelvollisuus on poistunut isältä?
- hansuliini123
tsemppiä sinulle jaa vaan hyvää tahtoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003645264- 182309
- 1972164
- 1071506
- 821448
- 741022
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu581017IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.126895Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59796