Hei
Olen lukenut useita artikkeleita siitä miten parisuhde kariutuu lapsettomuus ongelman suhteen. Tämä on ollut esillä myös mm. Lesbo pariskuntien suhteissa kuten myös hetero suteissa. Paljon on ollut puhetta myös niistä naisita, jotka haluavat kasvattaa lapsensa yksin. Nyt kun ymmärtääkseni tämä ongelma siltä osin, että sperman luovuttajalata ei enää voida vaatia elatukseen liittyviä maksuja jne. Ajattelin ojentaa auttavan käteni muutamalle tässä asiassa apua tarvitsevalle. Sperman luovuttajana korvauksetta ja ilman aktia. Olen 186 cm pitkä vaalea siniharmaat silmät omaava terve kanta suomalainen mies. MInulla ei ole perinnöllisiä sairauksia enkä ole ylipainoinen spermani on tutkittu ja se on erittäin laadukasta. Perimänä omilta vanhemmiltani olen saanut erittäin hyvän oppimiskyvyn sekä taiteellisen lahjakuuden. Olen tasapainoinen ja rauhallinen.
Tässä siis keskusteltavaa
Lapsettomuus ongelma ?
Micael1970
4
244
Vastaukset
- 67676
Oot liian vanha.
- TotuusSattuu
"Perimänä omilta vanhemmiltani olen saanut erittäin hyvän oppimiskyvyn "
Opettele vielä oikeinkirjoitus, täydelliset lauseet sekä pilkkusäännöt niin joku voi kiinnostua. Koska lapsen elatusvelvollisuus on poistunut isältä?
- hansuliini123
tsemppiä sinulle jaa vaan hyvää tahtoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862