Nyt olis tarvis saada pian töitä. Onko ideoita mistä voisi löytää nopeiten töitä? Palkkatoive väh. 18€t
Onko aloja joissa ei ole kauheesti kilpailua mihin voisi naisena valmistua nopeasti?
Olen opiskellut ammatin johon on vaikeaa työllistyä...(mainosala)ihan melkein vaan vähemmän glamourmainen työ kelpaisi mulle hyvin.
Mistä saa helpoiten töitä?
7
415
Vastaukset
- telemarkkinointi
puhelinmyynti ja telemarkkinointi. paikkoja on vaikka huru mycket tarjolla.
paikan saa kyllä välittömästi. eri asia pääsetkö mainitsemaasi 18 euron tuntipalkkoihin
vaikka soittelisit koko ajan. - Työnnälkäinen
Olen ollut puhelinmarkkinoinnissa ja kahdesta paikassa ja saanut kummastakin potkut, joten jotain muuta alaa tulee kokeilla. Onko tietoa millä toimialoilla on työpaikkoja alkaen 18e/t?
Sosiaalialalle. Toinen kysymys sitten kuinka henkisesti raskasta se työ on.
- Työnnälkäinen
Sosiaaliala kyllä kiinnosta mutta ei lähihoitajan hommat. Psykologi, sosiaalityöntekijä tai joku sellanen ihan yes mutta eikö sinne sosiaalialalle tarvita koulutus?
- Työnnälkäinen
Mitä töitä sieltä sieltä sosiaalialalta voi saada ilman sosiaalialan koulutusta?
- sj123
Työnhaussa auttaa tehokkaat työkalut, tässä yksi: http://bit.ly/haeduunia , kirjoita hakutermiksi "avoimet työpaikat" sitten ammattinimike ja lopuksi paikkakunta. Esim. "avoimet työpaikat myyjä helsinki". Tällä työnhakutyökalulla voit hakea töitä kaikkialta Suomesta helposti ja nopeasti. Onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904