Naiset ja intuitio

0205

Erittääkö mies jotain sellaista hormoonia jonka vain nainen voi haistaa? Nimittäin, kun tässä nuoruudessa oli sikspäkit ja hartiat kunnossa eikä taloudessakaan ollut moitittavaa, niin eipä juuri osunut niitä suopeita naikkosia kohdille. Enemmän sai pyytää ja olla ilman kuin olla kaksin. Mutta annas olla kun ikää tulee lisää eikä pikkuvekkakaan enää aina nosta päätään, niin jo ui liiveihin naarasta enemmän viikossa kuin aiemmin vuodessa. yli 30 vuotta nuoremmatkin kyselee melko suoraan että "miten olis". Viimeisen kahden kuukauden aikana on useamman kerran luvattu suoraan kokovartalohoito.

Tietääkö nainen jostain sen kun miehestä on tullut vaaraton ja siksi flirttailevat? Vai mistä tämä johtuu? Harmatakaan ei ole tullut hiuksiin enkä näytä vähääkään Sean Conneryltä. Ja vuosirenkaat voi laskea housunkaulukselta.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Ei kai tässä muuta kuin huokailee että olisipa ollut samanlainen falksi 10 vuotta sitten... Silloin olisi ollut aina valmiina pieneen kisailuun.

12

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komeamies180

Vaikee sanoa, mutta olen saman huomannut. Tässä kun mittarissa on 45 ja paketti edelleen hyvässä kunnossa, niin naisia pörrää ympärillä vallan koko ajan, kaiken ikäisiä. Kai ne naiset rekisteröi myös sen, että mihin se toisten naisten kiinnostus kohdistuu ja iskevät samaan kohteeseen kiinni. Ehkä se elämänkokemus vetoaa ja sitä kautta tullut itsevarmuus omasta itsestä, tiedä häntä haiseeko se millekään, mutta ehkä se näkyy, itse ei vaan tiedosta sitä :)

Toki olen yli 180cm ja muutenkin varsin komea(näin mulle aina sanotaan), ei ole kaljamahaa ja kroppa kertoo itsensä huolehtimisesta. En minä osaa enempää nyt sanoa, mutta ei se haittaa, vaikka naiset lähestyy ja tekee aloitteita ja tuttavuutta :D Pääsee itse helpolla, on vain oma itsensä ja hymyilee :)

• Varstanheiluttaja

Ja täällä samat ajatukset. Ikää jo reippaasti yli 40 mutta tuntuu että monet eri-ikäiset tekevät tikusta asiaa ja ottavat kontaktia. Kroppani on ok mutta naamaltani olen kuin venäläisen pommikoneen rahastaja. Sikälikin tämä ihmetyttää. Pari vuotta sitten eronneena tilanne on ollut itselle jopa hieman outo. En tiedä miten tähän suhtautua. Tarjokkaita olisi mutta itse olen kiinnostunut vain eräästä tietystä naisesta ja hänestä ei valitettavasti selvää saa että missä mennään. No onhan tuo kiva että saa huomiota naisilta vaikkei just häneltä. Itsetunto kohoaa.

• Falskialoitus

Mitä tekemistä papparaisen päiväunilla on kenenkään naisen saatika intuition kanssa? Falski ja flaksi ovat kaksi eri asiaa.

• 720

Samaa mieltä. Yhtä falskeja nuo kaikki kirjoitukset, eivät ollenkaan uskottavia.

• EauDePaska

Paskan haju. Miehet eivät ainakaan näytä välittävän siitä, mutta naiset huomauttavat.

• paljon.menee.pieleen

Johtuu varmasti siitä että nämä kyseiset miehet alkaa (ainakin osa) olla turvallisesti oma itsensä! Eivät tunne tarvetta esittää muuta. Se paras mitä miehuudessa on, tulee hyvin usein esille vasta yli kolmekymppisenä. Nuoret miehet tuntevat tarvetta kukkoilla ja kilpailla, kamala näyttämisen tarve.
      Sisimmiltään naiset etsii sitä kunnollista perusmiestä. Nuoret naiset eivät ehkä niinkään, heillä menossa sama kilpailu- ja kokeiluvaihe kuin miehillä. Silloin ollaan sokeita kaikelle muulle, kunhan piintakiilto on kunnossa.
      Ja mitä hormoneihin tulee, pitää paikkansa että ne näyttelevät suurta osaa pariutumisessa. Niin miesten kuin naistenkin tuoksu, kutsuuko se vai torjuu. Sitä ei vain ymmärretä. Luullaan että silmä ja näköaisti on ainoa joka pelaa. Paljon tapahtuu tiedostamattomassa mielessä.
      Nuoret ei käytä eikä kuuntele itseään kokonaisvaltaisesti. Sitten tehdään täysin järjettömiä ratkaisuja jotka kyllä selkeästi näkyvät esim. tämän kaltaisilla foorumeilla.

• Miesvainaa

Se on niin että kaikki eläimet erittävät feronomihormoonia ja ihmisillä naisilla on vahvempi aisti tuntea feronomi.

Muilla lajeilla kumppanuus perustuu vahvasti pelkkään lisääntymiskykyisen ja vahvan kumppAnin löytymiseen. Osin muilla lajeilla on lyhyempi elinkaarikin meidän ihmisten ajanlaskuun suhteutettuna.

Mutta sen minä miehenä olen oppinut naissta että pelkkä hyväksyminen ei tarkoita mitään. Nainen kyl kertoo jos on asiaa, eikä sekään tarkoita mitään.

Joskus peiliin katsominen kannattaa mutta ei saa jumiutuA peiliin. Jokainen ihminen hoitakoon omat asiansa ja pitäköön tietonaan, mutta jos terveellä päällä varustettu nainen tietää feikin ja jos nähty ei haittaa tai haittaa.... yms asiat on ok, niin päätöksen saa joskus heti ja joskus myöhemmin.

• otaedesselvää

Se on feromoni.

• 50koneenaParhaimmillaan

Nuoret kalskeat kukot eivät ole valmiita muutokseen. Mutta kun naiset on niitä pakittanut 20 vuotta alkaa miehestä tulemaan muutosvalmis nössö, sen naiset vaistoavat ja alkavat tekemään omaa taideteostaan, motkottamalla, ja kiukuttelemalla, kumma kyllä ne tekee sen reidet levällään ja mielellään, tosin joskus sperman makua moittivat .

• kylkylkyl

Kyllä miehet tuoksuu. Oon kaveri yhden jätkän kanssa jonka tuoksusta en pidä, muuten tykkään hänestä paljon, mutta vain kaverina se tuoksu haittaa. Kun taas on tullut niitä miehiä vastaan jotka on tuoksuneet hyvältä ja heti iskee. Ja nyt en tarkota et tää tuoksu ois dödö.

• Feromonia

Tuoksuton, vaaraton, helppo lähestyä, ei kukkopoika, oma itsensä, siksi helposti lähestyttävä. N=>M.

• näinseonuskopois

Naiseen vetoaa myös kumppanin henkinen puoli. Esim. seksin tekee moninkertaisesti tyydyttävämmäksi, kun kokee yhteyttä. Vanhemmilla ihmisillä voi olettaa elämänkokemuksen myötä olevan monipuolisempaa näkökulmaa. Toinen juttu on se, että miehet ovat kai perinteisemmin seksuaalisempia kuin naiset. Eli nuorissa miehissä voi olla se 'ikävä ja rasittava' puoli, että he ajattelevat vain yhtä asiaa. Mies joka on menettänyt viriilisyyttään, voi naisen silmissä tarkoittaa, että suhteesta voi tulla monipuolisempi. Nuorten miesten yksioikoisuus ja hillitön energisyys voi olla väsyttävää, ei löydy yhteistä. Nainen kuitenkin saattaa näine odotuksineen pettyä myös vanhemman miehen kanssa. Mies saattaa kuitenkin 'ajatella vain alapäällään' ja katkeroituu, kun pikkuveikka ei enää nosta päätään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1668
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      163
      1247
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1209
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1145
    7. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      117
      1109
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      113
      1106
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      969
    Aihe