Antaako naiset ekoilla treffeillä pillua

Pillujen--asiantuntija

18

1170

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulkonäkö-on-kemia

      Kyllä

    • Näinkinpäin

      Mun tarinani on se, että ensin en antanut eikä suhteesta tullut mitään, ajattelin että pidän vaan hauskaa vähän aikaa ja annoin. Ollaan yhdessä oltu 14 v :)

    • atm-poikuustallella

      Miten pääsee ekoille treffeille?

      • rumahcätmi

        Niinpä?? En ole päässyt vielä koskaan.


    • mieeees

      Jos homma toimii muuten niin miksi ei voisi pannakin. En oikein ymmärrä mitä pahaa siinä on. Niinhän sitä on itsekin toiminut. Ei se paneminen kenestäkään huonompaa tee.

      • mieeees

        Meni taas överiksi nuo sinun jutut. Koitahan palata maanpinnalle.


    • n28hki

      Tokilla treffeillä olen pari krt antanut jos mies on komea, samalla aaltopituudella, saa minut nauramaan, miehellä on positiivinen ja turvallinen energia ja jos olen puutteessa. Kaiķien kohtien täytyy täyttyä.

    • nojopasylläripanetti

      https://3.bp.blogspot.com/-qvmkBfLHaPo/V4plD29BrNI/AAAAAAAAA2A/yuTjVH6PY_s4PoalI9NhDiDZSmUvemjfwCEw/s1600/13664844_1403014453058615_1520707111_n.jpg

      Mutta siis naiset itse monesti tuntuvat viljelevät tätä, että ei saa olla helppo kun miehiltä loppuu into metsästää. Bull shit... Suurimmalla osalla mielenkiinto vaan lisääntyy jos seksi on nopeasti kuvioissa ja muutenkin synkkaa. Tai sitten on treffailtu jotain pahimman luokan playereitä pelimiesajatusmalleineen.

      Tämä siis edellyttää sitä, että seksi tuntuu molemmista sujuvan hyvin ja luontevasti / halukkaasti. Eli ei mitään aikarajoja kannata viljellä. Tosin ekalla kerralla saattaa jänskättää, joka vaikuttaa molempien nautintoon. Eli sen seksin laadun suhteen ei pidä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä kuitenkaan tehdä. Sitä voi treenata jos muuten on sopiva / hieno tyyppi löytynyt.

      • nojopasylläripanetti

        Mitähän hiton väliä sillä on onko sitä ainut jolle on ekoilla deitellä annettu? Jos nainen tykkää miehestä ja panemisesta, niin silloin on ihan ok vähän paneskella.


    • tääonhyvämalli

      Miksi akat ei suosi tätä tapaa enemmänkin? Olisi paljon helpompaa toteteuttaa teemaa "panosta parisuhteeseen..."

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Axl smith sai pillua 60 naiselta ainakin ekoilla treffeillä. Minä en ole saanut koskaan enkä ole edes treffeille päässyt. On se niin saakelin väärin kun tälläinen kunnollinen mies ei pääse treffeille.

      • 8118

        Mikä tekee sinusta kunnollisen?
        Entä kiltin?


      • OmaKasiPallo

        Meidät on luotu runkkaamaan.


    • EdesUnissa

      Kummallista jeesustelua. Sama tilanne on ollut ainakin viimeiset 20 vuotta.
      Ehkä vain kerran olen tavannut naisen, jonka kanssa en mennyt sänkyyn ekana iltana.
      Kysyin kyllä silloinkin lähteekö, mutta ei halunnut lähteä. Etenimme sitten hitaammin.

      "Ei se lampi soutamalla kulu ! "

      • Naisasialooser1

        Huoriahan olet siis vain tavannut. Kunnollinen nainen ei voisi kuvitellakkaan menevänsä sänkyyn muuten kuin vakavassa parisuhteessa. Etkai sentään parisuhteeseen noita naisia kelpuuttanut, kai ymmärrät että he jakavat reikäänsä ekoilla treffeillä myös kaikille muille miehille.


    • Aitosinkkumies-

      En ole varsinaisesti ekoilla treffeillä saanut mutta baari illan jälkeen ole mennyt naisen luokse seksiä harrastamaan. En edes ymmärrä miten treffeillä tilanne etenisi siihen että seksiä lähdettäisi harrastamaan. Sanooko nainen siinä vaan että lähdetään hänen luokse panemaan.

    • asioistatietävätaho

      Jos äitiinsä tulevat niin kyllä antavat.

    • mies433243242424

      En ole koskaan ekoilla treffeillä mennyt sänkyyn, mutta tokilla treffeillä sen sijaan olen pari kertaa. Yleensä kuitenkin ehkä tapailen pari-kolme viikkoa ennen kuin mennään makuuhuoneeseen. Pisin aika minkä odotin oli 2,5kk.

      Se riippuu todella paljon henkilöstä. Joskus nainen on ehdottanut seksiä, mutta en ole ollut varma naisen suhteen niin olen kieltäytynyt, koska en ole halunnut myöskään "huijata" naista sänkyyn. Joskus ekoilla treffeillä tietää sen ja on vaikea hillitä itseänsä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2433
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      85
      1931
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      149
      1399
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1175
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe