Ylimmän tulodesiilin mies

ydm

ei kelpaa naisille jos ei myös ole riittävästi supliikkia ja maskuliinisuutta.
Vaikka toisaalta ylimpään tulodesiiliin pääsemisen pitäisi osoittaa että mies ei ihan tyhjäpää voi olla.

17

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ydm

Ylin tulodesiili tarkoittaa siis että löytyy helkatan paljon massia.

Eikö naisilla ole asiaan mitään kommentoitavaa? Sanokaa nyt jotain.

• voijäädäilmanjuu

Sanon semmoista, että mitä kokemattomampi mies, sitä enemmän aliarvioi sosiaalisten taitojen merkityksen ja sitä enemmän yliarvioi sen massin ja maskuliinisuuden ja "statuksen" mitä se ikinä kellekin onkaan.

Kyllä, jos käyttää elämänsä rahantekoon voi muutama muu juttu jäädä tajuamista vaille. Ja sit ollaan tilanteessa, ettei naisten 2 perusvaatimusta eli riittävän hottis ja riittävän kiva, toteudukaan.

• voijäädäilmanjuu kirjoitti:

Sanon semmoista, että mitä kokemattomampi mies, sitä enemmän aliarvioi sosiaalisten taitojen merkityksen ja sitä enemmän yliarvioi sen massin ja maskuliinisuuden ja "statuksen" mitä se ikinä kellekin onkaan.

Kyllä, jos käyttää elämänsä rahantekoon voi muutama muu juttu jäädä tajuamista vaille. Ja sit ollaan tilanteessa, ettei naisten 2 perusvaatimusta eli riittävän hottis ja riittävän kiva, toteudukaan.

SeliSeli.. Kyllä ihan varmana toi on puuta heinää.. Kyllä tuollaisille Naisia Riittää YllinKyllin vaikka ulkonäkö ja luonne olisi melkein ihan mitä tahansa.. ;P

• eioohelppoelämä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

SeliSeli.. Kyllä ihan varmana toi on puuta heinää.. Kyllä tuollaisille Naisia Riittää YllinKyllin vaikka ulkonäkö ja luonne olisi melkein ihan mitä tahansa.. ;P

Vastahan se hyvätuloinen lääkärikin hesarissa valitteli miten ei naiset lämpene vaikka hälle kelpais nainen joka olis kuin käytetty auto...

• eioohelppoelämä kirjoitti:

Vastahan se hyvätuloinen lääkärikin hesarissa valitteli miten ei naiset lämpene vaikka hälle kelpais nainen joka olis kuin käytetty auto...

SeliSeli Sillekin.. Enkä tiedä tuota tarinaa ja totuutta Sun tai Sen Jantterin puheista.. ;P

Mut pelkkää SeliSeliä Se on on.. Se taas on Ihan EriAsia, jos/kun tarjonta ei kelpaa tai ei miellytä jne.. Jos on vain tarpeeksi Resursseja ja/tai Statusta, niin kyllä varmana löytyy nainen/naisia.. ;P

Tosin, jotkut joutuvat myös tarjoamaan näitä naisen käyttöön enemmän, kuin taas joku toinen.. Joillekin riittää ihan se, että näitä on ja/tai nainen "unelmoi" itse, että niistä pääsee "hyötymään" tai sitten mies antaa ymmärtää, että nainen voisi päästä näitä "hyödyntämään".. Eli antaa ymmärtää, mutta ei aio välttämättä näitä antaa.. Ainakaan niin paljon, kuin nainen ehkä syystä tai toisesta luulee tai hänelle on "uskoteltu" suoraan tai epäsuoraan.. ;P

Turha tässä kenenkään on näytellä Tyhmää tai yksinkertaista.. Puhutaan vain suoraan niin kuin asiat on.. Kaikille parempi niin.. Paitsi ehkä Persestelijöille ja Huonolla tavalla Outoilijoille.. ;P

• Tyttönainen

No, itselleni miehen tuloilla ei ole merkitystä. En tosin myöskään pidä kauhean maskuliinisista miehistä.

• ydm

On aika järkyttävää että menestys rahalla mitattuna on käytännössä menettänyt merkityksensä parinvalinnassa.

Eikö miehen kannata enää yrittää tavoitella mitään materiaalista?

Riittää että mies käy baarissa kehittämässä supliikkitaitojaan??

• Tyttönainen
        ydm kirjoitti:

On aika järkyttävää että menestys rahalla mitattuna on käytännössä menettänyt merkityksensä parinvalinnassa.

Eikö miehen kannata enää yrittää tavoitella mitään materiaalista?

Riittää että mies käy baarissa kehittämässä supliikkitaitojaan??

En siitä materiaalista tiedä, mutta eikö sitä voisi edellä uralla ihan muista syistä? Jos se antaa itselle jotain, palkitsee, saa tehdä kiinnostavaa työtä - tämä on elämänsisältöä itselle. Ei minusta materian kasaaminen ole itseisarvo. Eikä kaiken toiminnan tarvitse tähdätä siihen, miltä se näyttää deittikumppanin silmissä. Ja mitä kumppaniin tulee, minua kiinnostaa se, synkkaako minulla hänen kanssaan.

En minäkään halua, että minun kanssani ollaan sen vuoksi, mikä ammatti minulla on tai kuinka paljon minulla on rahaa.

• sj123

Kyllähän rahamies vielä kelpaa monille naisille, tosin tyydyttävään suhteeseen tarvitaan muutakin kuin rahaa. Mutta ei raha enää ole tärkein tekijä, sillä ihmiset tulevat toimeen omillaan, ja hakevat materiaalisen hyvinvoinnin sijaan onnellista suhdetta: http://bit.ly/2iW0Yy6

• TekopyhienValheita

Paskapuhetta. Totuus on tuolla ulkona.

• 4424224

Jotain 18-20 v baarimisua harvemmin pätäkkä kiinostaa. Vähän myöhemmin kun elämän elämän realiteeti iskee kasvoille voi tilanne olla toinen

• Kyllä Se Ahneus ajaa monia Yksilöitä eteenpäin SukuPuolesta riippumatta.. Ja Jälki on sitten myös sen mukaista.. ;P

Esim. Aika harva nainen taitaa olla Oikeasti sellainen, jolle nuo Resurssit ja/tai Status ei paljon merkkaa.. Suurin osa vain ItsePetostelee ja/tai Itsekkyyttään suoraan sanoen Valehtelee päin naamaa, jos/kun muuta yrittää selittää.. Siitä vain näkee niin helposti läpi, jos vain haluaa nähdä.. Musta paistaa niin silmiin pistävästä sen Valkoisen OhuenOhuen maalikerroksen läpi.. ;P

• Nussifukkinussi

Totta kai se raha kiihottaa naista - MUTTA ei sitä pidä esitellä tyyliin MULLA ON MASSIA KANNATTAA LÄHTEÄ PANEEN ... toisaalta sitten monesti noin tyhmäntahdittomalla ja röyhkeällä tyylillä se raha tehdään. Joten miten sen sian karsinastaan erottaisi! Se menee käsi kädessä!

• tietävä-taho

Ylimpään tulodesiiliin pääsee jo tavallinen DI, joten sellainen ei kostuta naisten pikkareita vielä. Sitten kun ollaan miljonääriluokassa asia on eri.

• 7kymppiä.viime.vuonna

Eikä tarvitse olla edes DI.
        Ammattitaitoinen hitsarikin tienaa riittävästi.

• miettikääheitätä

Miettikää kaikkia niitä köyhempiä jotka saa! Monet ihan alimman tulodesiilinkin miehet saa!!!!

• Jännä-aisuri

Ne ovat niitä jännämiehiä, jotka jännittävästi kapakkatappelevat ja sarjahukuttavat ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2905
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1195
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    4. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      937
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      905
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      877
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      830
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      157
      811
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      764
    Aihe