Mitähän viddua tässä tekis, kun kuukaudesta toiseen mies jättää oman puolikkaansa vuokrasta maksamatta, eikä maksa ennen kuin oon kymmeniä kertoja hänelle siitä sanonut? Asunto on yhteisellä nimellä ja maksetaan molemmat omat osuutemme suoraan vuokranantajan tilille. Meillä on 1 yhteinen lapsi, sekä minulla 2 isompaa lasta ja miehellä 1 lapsi entisistä suhteista. Minusta tuntuu, että mies jatkuvasti viittaa kinttaalla perheen hyvinvoinnille ja parisuhteelle tuolla vitkastelulla. Hän kyllä ostaa ruokaa ja herkkuja yhteiseksi vaikka niillä vuokrarahoilla. Minusta vaan aina pitäs se katto maksaa pään päälle ennen muita. Ja perseestä seki ois, että minä jatkuvaan maksan kaikki pakolliset menot (ja oon loppukuun pa) ja mies humputtaa. Millä tuon vuokranmaksun saa ykkösprioriteetiksi, en jaksa enää nalkuttaa :(
Vastaukset 11
- ilmanvuokraa
Aivan ensiksi, steriloi itsesi. Ollessasi idioottien mangneetti, sinun ei tarvitse enään lisääntyä.
Toiseksi, jätä omakin osuutesi maksamatta. Kyllä vuokranantaja pian teidät kadulle nakkaa. Siihen loppuu vuokran maksusta sureminen.
Sitten voit hankkia itsellesi ja omalle synnyttämällesi katraalle ikioman pikkiriikkisen asunnon josta VAIN sina olet vastuussa. Ilman idiootti miehiä.
Tiedät tarkkaan että pystyt hallitsemaan oman ja katraasi talouden paremmin kuin hyvin ilman idiootteja.
Tiedät myöskin että katraasi menee kaiken muun edelle.
Tiedät senkin että katraasi tulee olemaan paljon onnellisempi kun sen ei tarvitse kuulla sinun jatkuvaa nalkutusta ja tuntea epäsopua kodissaan. Kodissaan, jonka täytyy olla rauhan tyyssija jossa voi varttua yhteiskuntaa rakentavaksi yksilöksi. Jossa sinä voit täysin omistautua heille, ohjaten, rakastaen, tukien, opettaen ja osallistuen heidän kouluttamiseen. Todistaen että he ovat tärkein asia maailmassa ja luottaen heihin.
Nykyinen kotinne ilmapiiri kertomasi mukaan estää kaiken tuon.- hakeudusinäkinhoitoon
idioottien vastauksia tollaset.
- Ilmanvuokraa
Se koira älähtä johon kalikka kalhtaa!
- ytyutyutygh
Mulle tulis mieleen taloustili, eli siihen on kummankin laitettava etukäteen sovittu summa ja sovittuna päivänä. Muu menee mihin menee, mutta taloustilillä on aina sovittu summa sovittuna päivänä. Sano sille, että viimenen asia mistä haluat stressata on katto pään päällä.
- Et_oo_tosissas_
No miksi ihmeessä ette laita vuokraa menemään suoraan nettipankissa niin että se sama summa aina varmasti lähtee tiettynä päivänä, joka kuukausi.
Kuulostaa vähän siltä että mies ei kovin järkevä ja vastuuntuntoinen ole jos vuokrarahat menee herkkuihin... Huhhuh. - selväpyys
No jos ei voi elää yhdessä, niin siten täytyy erota. Siinähän se, muita vaihtoehtoja ei ole.
- selkäSeinääVasten
Minä en tuommoista miestä katselisi päivääkään. Seurustele hänen kanssaan, mutta älä asu yhdessä!
- Vanhoja
Olet löytänyt unelmiesi prinssin joka osaa ottaa elämän rennosti. Muistelet vain sitä mihin hänessä ihastuit ja vuoranmaku ei tunnu lainkaan vastemieliseltä.
- herääpahvi_
Miehellä ei ole aikomustakaan myöhemmin maksaa vuokraa ollenkaan.
Joten on jo ensimäiset elkeet näkyvillä. Ikivanha temppuhan toi on!- Niin_se_menee
Onkohan miehesi ns. ikuinen lapsi, Peter Pan, joka ei kanna aikuisen vastuuta.
Toista ei voi muuttaa!
Joko hyväksyt tilanteen tai et hyväksy ja hankit oman asunnon.
- dawfef
Huh huh, mitä ongelmia ihmisillä. Kuulostaa, kun olisitte jotain kämppiksiä :D Me ei olla akan kans ikinä tapeltu kumpi maksaa. Yhteinen perhe, yhteiset rahat. Tottakai kummallakin myös omaa rahaa jos haluu/tarvii jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164907
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30843Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24729Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25657
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122645VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.134518- 39495
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo185490sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487