Näillä sivuilla näyttää olevan joillekin ainoa motiivi osallistua keskusteluihin saada haukkua persuja. Kyllä tässä nyt persut saa ilmaista mediatilaa ja näkyvyyttä. Näillä vihakirjoittajilla luulisi olevan jotain rakentaviakin aiheita eikä alati ja jatkuvasti vihakirjoittelua persuja kohtaan.Ymmärretään vaalien läheisyys ja se pelko miten niissä käy. En ole kepulainen,mutta Virolainen tokaisi kerran ",vaalit on käyty, pulinat pois"! Otetaan rauhallisesti ,annetaan asiapitoiselle keskutelulle tilaa.
Sallan kestokirjoitteluaihe; Persujen haukkuminen
10
219
Vastaukset
- kyvyttömätpersut
Tokihan persujen virheitä kannattaa tuoda esiin.
Ja, oh boy, niitä riittää!
Ja sinä, ketjun aloittaja alias Jyrki Kantola, olet tervetullut puolustamaan kannattamasi kykypuolueen kyvyttömyyttä!- lassipeku
Okei aloita virheiden tuominen ?
Kansanäänestys oli virhe ? ei vaan ois saatu todellinen vastaus kuntalaisilta ...
entäs mitä muuta..kun suus aukaiset persreikä näkyy ::))
Ja vastaa,kun olet ottanut tekaris vesilasista sillä ei viitsi kuulla hampaattoman höpinöitä :) - rasistipersut
Olet ilmeisesti lukutaidoton (kirjoitustaidottomuutesi lisäksi). Tuo sinänsä ei ole yllätys! Varmista toki asia vielä äidiltäsi!
Tuollahan niitä ASIALLISIA keskustelunavauksia on pilvin pimein, jotka koskevat persujen mokauksia niin kuntatasolla kuin koko maatakin koskien! - lassipeku
Niin missä on ASIALLISIA keskustelunavauksia persujen suhteen niin menen sinne? sano YKSI ? ei riitä että sanoo että persut on paskapuolue... oot näemmä opiskellut kun kirjoitat ihan ulukomaan kieltä :) vai neuvoiko lapses että tekisit vaikutuksen vai äitis ::)) ja edelleenkin laita hampaat suuhus...äläkä ota äitis vaikka varmaan ois sopivammat....
Minä en ole tämän ketjun aloittaja.Kuten olen ennenkin sanonut,en koskaan kirjoita nimimerkin suojasta,ja samaa suosittelen sinullekin.
- lassipeku
jyrki.kantola kirjoitti:
Minä en ole tämän ketjun aloittaja.Kuten olen ennenkin sanonut,en koskaan kirjoita nimimerkin suojasta,ja samaa suosittelen sinullekin.
En ole koskaan niin väittänytkään vaan jos ketjujen otsikko on
Kepu on paskapuolue.
Idioottiko demariko käy kuntavaaleja.
Persuilla on P.Askat housuissa.
Niin Onko näiden joukossa asiallista keskustelun avausta ?
Kysynkin nimimerkiltä rasistipersut missä se ASIALLINEN keskustelunavaus on ?
Odotan vastaustausta mutta tuskin saan ?? jyrki.kantola kirjoitti:
Minä vastasin nimimerkille"kyvyttömätpersut".Kysyisin tältä samalta nimimerkiltä,mitä minun pitäisi puolustella,koska en minä ole puolustuskannalla,vaan sinä ja sinunlaisesi.Olet valinnut taktiikan"hyökkäys on paras puolustus" mutta tälläkertaa se ei tule toimimaan.Miksi sinä ja sinunlaisesi pelkäätte minua ja perussuomalaisia niin paljon?
- hyviäootte
No vittu, kun te olette niin hyviä , siksi !
- kyvyttömätpersut
jyrki.kantola kirjoitti:
Minä vastasin nimimerkille"kyvyttömätpersut".Kysyisin tältä samalta nimimerkiltä,mitä minun pitäisi puolustella,koska en minä ole puolustuskannalla,vaan sinä ja sinunlaisesi.Olet valinnut taktiikan"hyökkäys on paras puolustus" mutta tälläkertaa se ei tule toimimaan.Miksi sinä ja sinunlaisesi pelkäätte minua ja perussuomalaisia niin paljon?
Katsoisit peiliin ja myöntäisit virheesi (ja niitä on paljon) niin tekisit omastasi ja muiden elämästä paljon helpompaa!
- hyvätapasevaanon
Persuja nyt joutaa haukkua, vaikka eivät olisi mitään tehneetkään, ja erityisesti juuri siitä syystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303561Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91608Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241290Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.133906Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34903Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66864Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98829