Mitäs romanttista naiset sitten on tehneet?

Avataanpas ihan oma ketju aiheelle "Naisten romanttiset teot". Kun kerran niille pitää sitä romantiikkaa olla niin olisipa mukava tietää mitä omia tekojaan naiset sitten pitää romantiikan riemuvoittoina.

Kuten hyvin tiedämme naisten romantiikan vaatimukset yleensä nousee iän myötä ja huipussaan ne varmaan on siinä vaiheessa kun "juoksut on juostu" ja halutaan asettua aloilleen oman kiltin, joustavan ja maksukykyisen aisurimiehen kainalossa. Mitä romanttisia tekoja siis tämä aisumies naiselta saa:

- Lapsi/lapsiluku on jo täynnä, ne tehtiin muille miehille joiden ei tarvinnut tuoda kukkia
- Naisella on takana useita pidempiä seurusteluja jännittävien elämäntapataiteilijoiden kanssa, naisen pankkkitilit huutaa tyhjyyttään niiden jäljiltä
- Naisen historiassa kymmeniä ellei satoja irtopanoja erilaisten treffailukumppanien, baarituttavuuksien ja muiden satunnaisten miesten kanssa, näille ei esitetty vaatimuksia
- Aiempien suhteiden aiheuttamat henkiset patoutumat ja traumat joita puretaan löydettävään aisurimieheen surutta
- jne. kaikenlaista menneisyyden taakkaa mitä nyt on matkan varrella kertynyt

Ollaanpas nyt ihan rehellisiä ja myönnetään ettei tyypillisesti naiset oikein ansaitse mitään kukkapuskia, kylpyläviikonloppuja, ulkomaanmatkoja sun muuta härpäkettä enää siinä vaiheessa kun ovat itsensä jo loppuun ajaneet muiden miesten käytössä kun itse ovat kaikki hyödykkeensä antaneet niille muille. Ainoastaan semmoinen nainen joka ei ole jakanut itseään ympäriinsä on ansainnut hemmottelua ja hyvää kohtelua koska itsekin antaa vaihdossa jotain miehelle arvokasta.

14

221

4Äänestä

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuo listat ei nyt osuneet mulle eikä oikein muutenkaan, niin kirjoittelen ihan aiheen vierestä.

Mun "romanttisuuteni" on hyvin arkista. Arvostan itsekin arkista huomioimista. Muunlainen on mun mielestäni hyvin herkästi liimattua, etenkin suhteen alkuaikoina ja tutustumisvaiheessa sellainen siirappi on mulle hyvin vastenmielistä. Voi olla että mulla on vääränlainen kuva romantiikasta, mutta koen sen hyvin intiimiksi eikä se siis oikein toimi kuin vasta hyvin läheisissä, tutuissa ja jo turvallisissa yhteiseloissa. Muuten se on epäaitoa, liikaa yrittämistä ja vääränlaista miellyttämistä (tulee mieleen manipulointi). Eli sellaiset kynttiläillalliset viulunvingutuksineen jossain pintakiiltoravintolassa, ei kiinnosta.

En edes halua mitään " kukkapuskia, kylpyläviikonloppuja, ulkomaanmatkoja sun muuta härpäkettä". Mulle romanttisuus on vaikkapa muutama nätti sana ennen nukkumaan menoa, "kiitos tästä päivästä", tai kahvin kaataminen toisen kuppiin. Ihan sellaista arkista toisen huomioimista, kosketusta kesken kauppareissun, auttamista vaikka tavaroiden kantamisessa.

• Sulla kyllä on ihan realistinen ja meidän miesten mieleinen suhde tuohon romanttisuuteen, kyllä noihin ihan mielellään taipuu varmaan useimmat miehet. En nyt ihan huonona pidä sitäkään etteikö joskus voisi käydä vähän paremmin syömässä muttei siihenkään mitään viuluja taustalle tarvitse.

• Ironwoman

Mitkä ihmeen romantiikan vaatimukset? Olet lukenut liikaa naistenlehtiä.

• Teknobiatch

Matkusteletko paljon?

😁

• siinäonromantikkaa

Naisen romantikka on se, että pillu kostuu komeille miehille.

• Muutama lälly on tullut

• Niinsemetsavastaa

Hmmh.

Ne pari exääni olivat kumpikin kai aika nössöjä & olivat myös sinut sen feminiinisen puolensa kanssa kun talviaikaan sain kukkapuskia ja muistamisia muutenkin. Matkoja, ravintolaillallisia jne aika harvoin oli kun opiskelijoita oltiin ja sitten olikin se oma tupa molempien maksettavana.. Kyllä ne kukat yhä kelpais :P
      Olen vähän luullut, että se on kummankin luonnostaan tehtävä mikä hyvältä tuntuu ja mitkä asiat kellekin sitten ovat sitä "romantiikkaa".

Harmikseni multa jäi nuo kuuluisat juoksut välistä. Nyt olen "liian vanha" ja laiska sellaisiin. Ja tottunut liian "hyvään" ehkä?

Mitään hirveän siirappisen romanttista en ole voinut tehdä kun kovin vaatimattomia olivat..

Aamukahvit ja eväät aina kun kukkelehdin muutenkin aiemmin ylhäällä. Sittemmin lopetin kurkkujen ym leikkaamisen sydämen muotoon siinä vaiheessa kun sai niistä kuulla liikaa naispuolisilta työkavereiltaan. Teen jatkossakin pääkalloja jos viel joku olis taas..
      Piipertäjäluonne niin mikään ei tuntunut kovin pakolta.

Istutin pihaan miehen lempiväriä olevia perennoja ja tulppaaneja. Niitä sain hetken etsiä ja maksaa itsensä kipeeks heh..

Joitain kertoja hommasin matkat, keikkaliput ja majoituksen ns.arkiromanttisena yllärinä. Ei pahastusta aiheuttanut.

Ne kynttiläillat(ok melkein aina arkenakin jossain jotain paloi muutenki) hepenineen on taas painokelvotonta. Eihän nykyään sellaista saa myöntää edes kun ollaan niin tasa-arvoisia.

Kyl oikean ihmisen kanssa sitä romantiikkaa voi löytää leffaillasta kotona ja vaikka mäkkärin parkkiksella autossa syöden :P
      Tai iltalenkillä hämärän aikaan kuunvalossa tai kunnon loskasäässä.. Kalassa mato-ongella ja yöpyen mökissä ilman mukavuuksia ( kerran romantiikka kaukana hirveän myrskyn aikaan huonon teltan kanssa mutta kokemus sekin oli), nuotiolla sitten kalat paistella tai vetää pussikeittoa huonolla onnella..
      Tiedän monelle nykyään olevan kauhistus monetkin asiat niin en siksikään enää haihattele. En viel olisi valmis sentään jonkun kuuskymppisen papan matkaan.

• kaikkea.kivaa

Lapset olen tehnyt miehelleni, yhteen on menty ihan nuorina, takana ei ole mitään suhteiluja, ravintolaan olen elämässäni eksynyt kaksi tai kolme kertaa. Pankkitilinikin on täysin miehen käytössä. En koskaan saa mieheltäni kukkia, kylpylässä en ole käynyt ikinä, en matkusta enkä saa muutenkaan lahjoja.
      Olen erittäin onnellinen ja mieheni on ihanin ihminen maailmassa ja pyrin hemmottelemaan häntä muun muassa tekemällä kaikki kotityöt. Teen niitä myös erityisesti silloin kun hän ei ole paikalla, joten hänen ei tarvitse edes ajatella, että niitä yleensä tehdään. Hemmottelen miestäni myös hyvällä ruoalla.
      Romantiikka taas välillämme on yhteistä aikaa, kosketusta ja hellyyttä sekä sen osoittamista ja kertomista kuinka tärkeä toinen on.

• Pillujen--asiantuntija

Uskon että naiset on romanttisia niille paskoille tyypeille. Naiset järkkä iltoja ja kokkaavat hyvää ruokaa ja hierovat mutta jännämiehet ei oikein arvosta sitä koska jännämies ei romatiikasta piittaa. Jännämiehelle on tärkeintä että nainen on siinä silloin kun sitä tarvii eli tekemässä ruokaa, pesemässä pyykkiä ja tyydyttämässä jännämiehen seksi tarpeet. Nainen siinä sitten ihmettelee vuosia löysässä hirressä että miksi se komea mies ei ollutkaan se unelmien mies.

• niimpä.niin

Niinhän sinä uskot. Ja koska uskonasioista on kyse, mitkään todisteet päinvastaisesta eivät uskoasi voi horjuttaa. Sitähän se oikea uskovaisuus on, niin ätmiuskovaisuus, kuin kaikki muutkin uskovaisuuden muodot.

• Romanttinen-mies

Pillun antaminen on aina romanttista.

• luulisinnäin

Miehet ei ymmärrä tai huomaa sitä kun nainen on romanttinen, vaan pitävät kaikkea itsestäänselvyytenä.

Kohteliaisuus ei ole romantiikkaa.

• 678

Eivät he huomaa, koska eivät välitä siitä itseensä kohdistuvana. He lähinnä kiusaantuvat tai ärsyyntyvät, jos nainen on romanttinen. Sehän on lällyä.

Seksi on se asia, mitä miehet haluavat vastavuoroisuudeksi omasta romanttisuudestaan.

• "Kohteliaisuus ei ole romantiikkaa."

Epäkohteliaisuusko sitten on romantiikkaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1510
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      88
      708
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe