Shirley Karvinen

Nnnnnnnainennnnnnn

Musta ekaa kertaa mun elinaikana valittiin huippukaunis miss suomi. Harmi vaan että on muakkn lyhyempi mutta toivotaan että menestyy silti. Kasvoja siis tarkoitan,musta sillä on aivan jumalaisen kauniit kasvot.

23

1345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

      Onhan se nätti mutta ei se ulkomailla menesty.

      • Anonyymi

        Kyllä taitaa olla loisija ei tee työtä vaan elää toisten siivellä ja ulosotossa taitaapi olla muhkea summa. Näitäkö suomessa pitää elättää kiinalainen taitaa kuvitella että valti maksaa velat tyypillinen loisija. Juhlissa kyllä viihtyy ja rakastaa mediaa niin tyhjä nainen kuin olla saattaa. Ei suomi tollasia tarvii. Menis kiinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä taitaa olla loisija ei tee työtä vaan elää toisten siivellä ja ulosotossa taitaapi olla muhkea summa. Näitäkö suomessa pitää elättää kiinalainen taitaa kuvitella että valti maksaa velat tyypillinen loisija. Juhlissa kyllä viihtyy ja rakastaa mediaa niin tyhjä nainen kuin olla saattaa. Ei suomi tollasia tarvii. Menis kiinaan.

        Seuraavaksi on varmaan pornokuvissa hehhhh. Kiinalainen on tyhmä.


      • Anonyymi00026

        Eihän aasialaisen näköinen voi olla miss suomi holmöjäkö olette. Panokaveriksi ehkä kelpaa ei muuhun


    • Missä.logiikka

      Suomessa on nyt muotia nimetä kauniiksi meikäläisen mittapuun mukaan eksoottisia naisia.

      Valitettavasti se mikä on meillä eksoottista, on muualla tavanomaista. Ei järkeä, meidän missimme ovat kansainvälisillä areenoilla tavallisia tytöntylleröitä.

      • Nnnnnnnainennnnnnn

        Ei ne romuluiset pitkähiuksiset blonditkaan kovin hyviä edustajia ole. Ootteko katsoneet miss norjan? Ihan helkkarin ruma, näyttää toki norjalaiselta.


      • helgamies_

        Mistäköhän johtuu että tulee miss suomesta mieleen joku pornonäyttelijä, mutta miss helsingistä ei tule.


      • 1plus2
        Nnnnnnnainennnnnnn kirjoitti:

        Ei ne romuluiset pitkähiuksiset blonditkaan kovin hyviä edustajia ole. Ootteko katsoneet miss norjan? Ihan helkkarin ruma, näyttää toki norjalaiselta.

        Mistä vetäisit vuonomaan missin tähän keskusteluun?


      • Nnnnnnnainennnnnnn
        1plus2 kirjoitti:

        Mistä vetäisit vuonomaan missin tähän keskusteluun?

        Panin vaan merkille sen norjan missin kun shirleyn instagram tuliä seuraan


      • Nnnnnnnainennnnnnn
        helgamies_ kirjoitti:

        Mistäköhän johtuu että tulee miss suomesta mieleen joku pornonäyttelijä, mutta miss helsingistä ei tule.

        Et ole vain katsonut sitä pornoa missä on tummaihoiset näyttelijät. :D
        (En minäkään)


    • SuomalaisetEuroopasta

      Shirley karvinen on ruma persenaama-vinosilmä loinen, ei ole edes suomalainen

      • katkeraarutinaa

        Onko nainen jättänyt?


      • NäinOnAsianLaita

        Täysin totta, mitä SuomalaisetEuroopasta kirjoittaa


      • TässäVastaus
        katkeraarutinaa kirjoitti:

        Onko nainen jättänyt?

        Ei ole jättänyt, puhuin miten asian laita on


    • Kaisanoasaa

      Haluaisin työntää munani shirleyn suuhun.

    • Kaisanoasaa

      Shirlyn pillua haluaisin.

    • Anonyymi

      Eilen just näin sattumalta kuvan yhdessä lehdessä, ja katoin että hyvännäköinen on tämä Shirly. Ainakin noin kasvoiltaan, muuta ei kuvasta voinut arvioida. Eksoottinen on, eikä perus aasialaisen näköinen edes.

    • Myönnetään niiku nättiys, mut must ois vielä nätimpi, jos sillois pärstässä kolme sarvee.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Shirley on muuttunut lesboilessa tosi ruman näköiseksi. Sokea vaan voi sanoa kauniiksi hehhhh. Suu isonee mutta miks noin iso suu. Hehhhhhh

      • Anonyymi

        Iso pää, iso suu!


    • Anonyymi

      Täysin ekvivalentti kuin Selviytyjien Sita. Toinen tuommoinen pari on Wallu Valpio ja Tuomas Enbuske.

    • Anonyymi00027

      ns. suojavärin perusteella valittu missi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      278
      840
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe