Mikä tämä Reetukoti on

peetupoti

28

1874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pylkeröinen

      Kunta yksityistää piheyttään esin toiminnot, kun yksityiset lupaa palvelut halvimmalla. Esim se, mihin mielenterveyspuoli on menossa. Muurola ajetaan alas ja annetaan yksityisten hoitaa. Kun yksityiset ovat saaneet kaikki itselleen ja kaupunki lopettanut omat toimintonsa, moninkertaistetaan hinnat ja siinäpä ollaan. Rautiosaaren lopettaminen tulee meille veronmaksajille myös kalliiksi. Nythän se tuntuu halvalta hoidattaa Attendolla ja muualla. Mutta annas, kun joku vuosi kuluu, niin moninkertaistavat hinnat kaupungille ja siinä ollaan. Ja verorahat valuvat ulkomaille ja Rovaniemellä jää vain maksajan rooli.
      Lisäksi se, millaista laatu voi yksityisillä olla. Hoitajat siivoavat ja kuorivat perunoita ja vanhukset makaa sängyssä märissä vaipoissa, kun ei saa vaihtaa vasta kuin kuuden tunnin päästä. Ja eipä sieltä pyykinpesusta ja lattian luutuamiselta ehdikään vanhusta nostamaan pesupaareille ja suihkuun.
      Hyvin menee, mutta menkööt. Me kaikkihan halusimme olla menestyjiä ja kokoomuslaisia, kun se tuntui niin trendikkäältä ja äänestimme kokoomuksen valtaan. Keskustahan nyt on pettänyt taas kerran, kuten aina.
      Ja kaiken tämän lystin maksamme me kansalaiset kohonneina veroina.

    • TietäjäII

      Turha syyttää Kokoomusta tai Keskustaa, ei mene fiksuille läpi. Perussuomalaiset ovat myös aivan samalla lailla syyllisiä jos niitä pitää etsiä. Jos asiaa tutkitaan hiukan pidemmältä niin myös SDP ja Vasemmistoliitto sekä Vihreät ovat syntipukkeja. RKP ja Kristilliset myös, ei siinä ole kahta puhetta.

      Perussuomalaiset pvat pettäneet kaikki vaalilupauksensa. Senhän piti olla se Suomen ainoa työväenpuolue mutta eipä se siltä näytä. Kaikki on kähmitty persuissakin itselle mitä vain on saatu ja suuret oppositiopuheet aikoinaan ovat paljastuneet pelkäksi kuplaksi.

      Koskahan ensimmäin täystorvi herää ja ehtii syyttämään pakolaisia vanhusten huonosta hoidon tilasta.

      Ja jos totta puhutaan niin hoidon huonosta laadusta on puhuttu vanhusten hoitopaikoissa jo noin 60 vuotta. Ei se kunnallinenkaan hoito ole hyvää kaikissa paikoissa ollut. Rautiosaarestakin olisi monta tarinaa tänne kertoa mutta katsotaanpa kehtaanko alkaa kirjoittamaan. Aivan hirveä paikka se on ollut aina.

    • Mooses

      Totuus Reetukodista näin omaisen näkökohdasta. Henkilökunta oli alhaista eivät tehneet mitään. Reetukotia kaupattiin, kodinomainen mutta henkilökunta ei tehnyt sen eteen mitään vaan istui tuolillaan. Minä nyt sanon sen jos joku tulee ja ilmoittaa olevansa olleen Reetukodissa töissä heittäkää romukoppaa

      • Omainen

        Totta Mooses, olen kuullut että toinen Reetukodin perustajista on kuollut ja toinen on eläkkeellä, he eivät ainakaan ole hakemassa töitä. Ja minusta he oli ainoita jotka tekivät töitä asiakkaiden hyväksi koko kodissa. Muut oli laiskoja valittajia, surkeaa henkilökuntaa.


    • Anonyymi

      Jipii nyt olen onnellinen kun koko Reetukoti historia alkaa olla hämärän peitossa. Rahalla olen päässyt eroon kaikesta ja nämä siunatut työntekijät päästi minut pälkähästä minun ei tarvinnut tuntea syyllisyyttä siitä että joudun sanomaan asia
      kkaille että Reetukoti lopettaa toimintansa ja siirrytte jonnekin muualle. meni kaikki kerta heitosta ja olin suunnitellut että lopetan yrityksen joulukuu 2012 mennessä. Minun ei tarvi enää huolehtia huomisesta eikä mistään. Hiihtelen valkoisia hankia ja nautin keväästä, prima vera.

    • Anonyymi

      on han se inhaa kun peetupoti kirjoitti mutta ei se tapa vaan antaa säälipisteet kirjoittajalle. Minua ei liikuta penninvertaa mitä kirjoittajat sanovat ja minä itse tiedän että pidin hyvää huolta ihmisistä. Kateus vie kalatkin vedestä, kakkaosneloset alle niin kateus loppuu hhahahaha

    • Anonyymi

      minulla ei ole sen kommentoitavaa vaan minä olen eläkkeellä ja ne jutut ei kertakaikkiaan murskaa minua. Eiköhän helvetin enkelit jätä asiaa sikseen. Ette pysty tuhoamaan minua.

    • Anonyymi

      Joo ja nyt ei syytetä henkilökuntaa, kuka hoitaa vanhuksia, henkilökunta, sitä varten ne on palkattu ja jos ei hoida hommiaan, yritys loppuu. Patalaiskat selvittäjät, kuhan oli kuukauden palkanmaksu päivä. jouten olo lisääntyi sairauslomien suhteen. Kuka helvetti palkkaa tuota sakia jos palkkaa on itsemurhan partaalla.

    • Anonyymi

      ettekö voi jo luteet lähteä hetekasta ja menekää ja eläkää omaa elämää jossain toisessa sängyssä ja jättäkää meneet jo haudan lepoon,

    • Anonyymi

      Joten pienet kultapienet pitäkää elämästänne huolta älkääkä missään tapauksessa tuhlakatkoon elämäänne toisen ihmisen tuhoon koska elämänne siten menee hukkaan.
      Olen syvästi pahoillani kun tarjosin teille töitä ja se ei teitä miellyttänyt mutta ette kuitenkaan kyennyt hakemaan toisilta työnantajilta vakituista työpaikaa.

      • Anonyymi

        Aina tulee parempia ja nuorempia kuten mullekin kävi ja vasta sitten kun kotini oli nurin sain kauniita ja nuoria, empaattisia ihmisiä, ihania ihmisiä.

        Valitettavasti kötäsin lihavia, vastenmielisiä ihmisiä töihin joista ei asiakkaan pitäneet.

        Olisi pitänyt uskoa asiakkaita, jotka olivat 24 tuntia vastenmielisten ihmisten kanssa.

        Taisi ottaa nuoralle Köttilää kun asiakas toivotti minut tervetulleeksi töihin ja tuli ihan lähelle ja Kössilä oli sivuseikka taisi ottaa aivoon. Eli heillä oli turvaton olo jota Kössilä ja Siwa ei pystynyt paikkaamaan.. liekkö olleet kännissä töissä. olisi pitänyt puhalluttaa alkometrissä tai huumeissa, Kemistä saa huumeita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina tulee parempia ja nuorempia kuten mullekin kävi ja vasta sitten kun kotini oli nurin sain kauniita ja nuoria, empaattisia ihmisiä, ihania ihmisiä.

        Valitettavasti kötäsin lihavia, vastenmielisiä ihmisiä töihin joista ei asiakkaan pitäneet.

        Olisi pitänyt uskoa asiakkaita, jotka olivat 24 tuntia vastenmielisten ihmisten kanssa.

        Taisi ottaa nuoralle Köttilää kun asiakas toivotti minut tervetulleeksi töihin ja tuli ihan lähelle ja Kössilä oli sivuseikka taisi ottaa aivoon. Eli heillä oli turvaton olo jota Kössilä ja Siwa ei pystynyt paikkaamaan.. liekkö olleet kännissä töissä. olisi pitänyt puhalluttaa alkometrissä tai huumeissa, Kemistä saa huumeita

        Voin vaan sanoa toille kahdelle, tie helvetiin on selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vaan sanoa toille kahdelle, tie helvetiin on selvä.

        Niin on, ja sinä olet jonossa ensin mäisenä helvetissä tavataan kurjaakin kurjempi ihminen-----marraskosken koiran tappaja


    • Anonyymi

      Pöljän hommaa, nyt on tullut niin paljon työntekijöitten surmaavia yksityisiä hoitokoteja.

      Miksi nämä työntekijät ei ala itse perustamaan kotia vaan mälkyttää seläntakana huonosta hoidosta ja kohtelusta?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2174
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      155
      1416
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      940
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      659
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    Aihe