suolihuuhteluun

tintti

Kellään kokemusta suolihuuhtelusta? Onko siitä ollut apua mihinkään, hintaluokka pyörii? Millaisissa paikoissa sitä mm. tehdään, kauneushoitoloissa vai onko niillä ihan omat firmat?

11

11542

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suolihuuhtelu

      Tee itse, niin ei maksa kuin huuhtelupaketin hinnan, saat sen apteekista. Ihan helppo homma, ei siitä kannata alkaa maksaamaan jotain 60 euroa jollekin toiselle.
      Mä olen tehnyt niitä itse about 7 vuotta.

      • ?????

        mitä siihen apteekin huuhtelu -pakettiin kuuluu???siis erikoista? eikö pelkkä vesi aukosta sisään riitä???


    • huuhtelun????

      Mihin sitä suolihuuhtelua tarviit????
      Jos luulet sen laihduttavan,olet väärässä.
      Mehupaastolla olevat ottavat suolihuuhtelun siksi,että saavat kuona-aineet pois kehosta,muuten seurauksena on armoton päänsärky.
      Muuten suolihuuhtelua kannattaa välttää.
      Seurauksena on myöhemmin vaikeuksia ulostamisen kanssa.lihakset ovat "veltostuneet" ja et pysty pidättämään hätääsi.
      Älä ota huuhtelua jos et ole asianmukaisella mehupaastolla!!!!

      • suolihuuhtelija

        En mä ainakaan mikään paskahousu ole vaikka olen suolihuuhteluja tehnytkin tuon 7 vuoden aikana. Mihin ne lihakset siitä katoais? Onko kaikki homot sitten löysä peppusia? Ei tosiaankaan.

        Mä olen tehnyt suolihuuhtelua silloin kun vatsa jumii pahasti ja on mennyt useita päiviä ilman vessakäyntiä. Esimerkiksi kun lopetin tupakoinnin, niin iski hirveä ummetus moneksi kuukaudeksi ja pakko oli jotenkin saada elimistöä tyhjenemään.

        Ei mulla ole ikinä ollut mitään ongelmia, päinvastoin. Enkä ole ikinä ollut paastolla. Paastolla niitä päänsärkyjä saa, ei suolihuuhtelulla.


    • kerran kärsinyt

      En ikinä tekisi mistään hinnasta suolihuuhtelua vapaaehtoisesti. Kerran olen sen joutunut tekemään minulle seuraavana päivänä tehtyjen tutkimusten vuoksi, ja se oli elämäni kauhein kokemus, olkoonkin, että kaikenlaista on elämäni varrelle sattunut.

      Miksi kiduttaa itseään turhaan, ja vielä maksaa siitä? En ymmärrä. Oikeassa kyllä olette, että varmasti puhdistuu, mutta ei sitä ihminen tarvitse kuin vain tähystykseen mentäessä.

      • tai ei

        Jollakulla joku toimenpide sattuu, jollakulla ei. Vertaillaan monia asioita: punkteeraus, eka kerta, synnytys, hammaslääkäri... Voi myös riippua siitä, kuinka toimenpide tehdään ja miten siihen itse suhtautuu, siis pelkääkö ja jännittääkö etukäteen.

        Suolihuuhtelu on terveellinen ja luonnonmukainen keino hoitaa ummetusta. Jotkut käyttävät erilaisia lääkkeitä tai kuituvalmisteita, mutta vesi on kai kaikkein luonnonmukaisin ja ainakin nopein tapa helpottaa oloa.


    • kokenut

      Ei muuta kun apteekkiin vaan. Veteen kannattakisata tipan sitruunamehua tai omenaviinietikka, näin suoliston pH pysyy terveenä. Vesi ei saa olla missään tapauksessa kylmä, eikä kovin lämmin, hitusen alempi kuin ruumiinlämpö. Eka kerta ei paljoa vettä mahdu, mutta puhdistettuaan tilanne paranee. Äläkä v'älitä aihdasmielisista vastajista! :-) Tsemppiä ja kevyempää oloa
      toiv. monesta vaivasta eroon päässyt huutelija :-)

      • noa/

        Itse olen tehnyt suolihuuhtelun paaston yhteydessä. Miten teillä muilla jotka huutelette säännöllisesti on olo parantunut?


      • itsekkin

        en ole kuullutkaan että etikkaa tai sitruuna mehua veden joukkoon.
        itse huuhtelen silloin tällöin mutta aloitan sen ensin glauperilla ja sitten vasta seuraavana päivänä huuhtelen.
        tulee tosi hyvä ja kevyt olo sen jälkeen. suosittelen........ja taidan kokeilla tota etikka juttua................kevättä


      • tehdään?
        itsekkin kirjoitti:

        en ole kuullutkaan että etikkaa tai sitruuna mehua veden joukkoon.
        itse huuhtelen silloin tällöin mutta aloitan sen ensin glauperilla ja sitten vasta seuraavana päivänä huuhtelen.
        tulee tosi hyvä ja kevyt olo sen jälkeen. suosittelen........ja taidan kokeilla tota etikka juttua................kevättä

        ja maksaako kuinka ´paljon? siis sieltä apteekista ostettuna ja ite tehtynä...


    • Mauno

      Avovaimoni joi kupin kahvia vuoden tauon jälkeen. Tulos: Täydellinen tyhjennys. Kuulemma teki ihanan terveellisen olon jälkeenpäin...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe