Nyt haetaan akustisen kitaran soittajaa, joka voisi soittaa ns. soolot ym. ja osallistua sovituksiin, cover ja omiin biiseihin. Haetaan siis ennen kaikkea tyyppiä, jolla on aikaa ja intoa treenailla, vähintään kerran viikossa sekä valmiutta keikka hommiinkin ja stemmalaulutaitoa. Ikä voisi olla se ylikolmekymppiä ja siitä ylöspäin. Itse olen jo hieman varttuneempi(äijä) pop-laulujentekijä, jolla erilaista soitto taustaa paljonkin. En ole itse mikään ns. kitaristi, mutta työvälineenä akustinen, jolla komppailen ja teen biisini. Teen suomenkielistä, yksinkertaista musaa, jossa tarttuvat kertosäkeet ja puhuttelevat tekstit ovat keskiössä. Siis, keikkahommiin cover-biisejä ,Karjalaista, Juicea, Eppuja ja jotain nykyartisteiltakin omia sinne sekaan muutama. Demojen työstäminen sinkkujulkaisuun ja tai tarjottavaksi levy-yhtiöille. Laita tänne kyselyjä jos kiinnostuit. Sinun tulisi olla alueelta ( Oulu on aika rajoilla, mutta toki sopii mulle sekin, jos pystyt sieltä ajelemaan) esim. Raahe, Oulainen, Ylivieska, Haapajärvi, Kannus, Haapavesi, Nivala.
Akustista ja/sähkistä soittavaa etsitään
singsongwrite
1
188
Vastaukset
- parhaat.kitaristit
Kuulostaa v*tun tylsältä. Etkö ole ikinä kuullut esim. Dimebagista???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888