Mikä ois paras jättämislaini

Essi-Tarja

Hei moi kaikki! Oon 27-vuotias muija. Opiskelen merkonomiksi. Mun pitäis jättää mun poikkis, ku se nyt oli vaan semmonen välipano. Et miten sanosin sille kohteliaasti et hei mult ei enää heru pildee:

a) lähden etsimään itseäni
b) mikään suhde ei sovi elämäntilanteeseeni
c) minun pitää keskittyä nyt kouluun/ opiskeluun/töihin/harrastuksiin
d) kännykkä hajosi
e) muutan huomenna Timbuktuun

Tai oisko nää ok:

f) syytän sitä siitä, että jätän sen (syy voi olla aivan mikä vain)
g) en sano mitään ja katkaisen kaiken yhteydenpidon

Kylhän täs välit varmaan pysyy, jos sanon jonkun noista. Ne on mun mielestä tosi hyviä!

12

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veera.V

      Yks hyvä on kans "lähden telttailemaan opettajani Jounin kanssa"

      • Eihän tos oo mitään järkee sanoo noin. Se kundi vois ihan hyvin vaik kuittaa siihen, et hyvä, hän tuleekin mukaan, et sit he voi panna sua molemmat samalla kertaa. Ja sillo sä oot vaan itse kusessa, kun sä joudut keksii jonku uuden syyn siihen, et se ny ei vaan onnistu.


      • puhukerrankintotta

        Sanot olevas kusipää joka todennäköisesti oletkin eli kerrot totuuden, reilumpaa kaikille ja sattuu vain kerran.


    • Ullamaija-

      Kaikki ovat hyviä vaihtoehtoja. Voit valita vapaasti näistä vaihtoehdoista, koska kaikki niistä toimivat varmasti.

    • tässäsetulee

      Voittajalaini: mun pilde on kasvanu umpeen

    • dfffffff

      Sori, tunnenkin olevani poika ja meen vaihtaa sukupuolen. Ja tykkään tytöistä, niin vaihda sukupuoles tai tää on over. Ja vielä niiQ mahollisimman teinix txt pls

    • Hetkenolinsun

      Minut on ommeltu kiinni. Heippa ja hyvää loppuelämää

    • a) sano et sun kalenteris on täys, eikä siellä oo hänelle enää tilaa
      b) siis hei kuka sä oot, mee veks mun elämästä
      c) mul on just nii parempaaki tekemistä ku olla sun kaa
      d) mee hankkii ittelles elämä jonku toisen kaa
      e) next..

      tms.

    • pissapä

      Sano: määä ny oon tällane pissapää. Sääää oot iha liian fiksu mulle. Mun alapää hakee paljo alempiarvosta seuraa.
      Tuossa säää vaa kerrot kaunistelemattoman totuuden.

    • jätettyjoskus

      Sano sille että mulla tippuri,onko sulla jo?

      • Hei oikeesti! Ei noi tautijutut toimi. Kundi voi hyin vastaa siihen takas, että ei se haittaa, niin on hänelläkin ja jotain viitteitä kupasta. Joutuu sit vain ite juoksee testeissä ihan turhan takii.


    • Sekaisinkin

      Jos 27 vuotias opiskelee merkonomiksi niin jotain muutakin on elämässä hullusti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe