http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005058705.html
Eihän tuo varsinaisesti sinkkuuteen kuulu mutta niin traaginen tarina että laitoin linkin. Saattanut heppua jälkeenpäin vähän ajatteluttaa että miten meni noin niin kuin omasta mielestä?
Kaverihan oli jutun mukaan kännissä niin kysytäänpä onko palstan sinkuille kännätessä tullut tuollaisia kalliita juttuja? Itsellä ei ole kuin kerran nilkka murtunut ja se olisi voinut sattua selvin päinkin kun oli niin liukasta eikä siitä tullut isoja kuluja kun en käynyt edes lekurissa.
Kallis kalareissu
2
61
Vastaukset 2
- ykinäinen-ätmi
Luin jutun jo päivällä. No eihän se mies mitään joudu maksamaan koskaan kun sillä ei ole rahaa. Joku alkoholisti se on joka elää sossun rahoilla. Itse kalastan kesäisin vähintään kolme kerta viikossa ja minulla on oma vene. Minulle ei ole mitään kummempaa onnettomuutta tapahtunut koskaan. Pari kertaa kun veneellä olin kalassa niin on alkanut tuulemaan kovaa ja aallot aika isoja pienelle veneellä että pelkäsin tosissaan että vene kaatuu mutta eipä sitten kaatunut.
- kaksinainenytmi
Jännämiehet ei pelkäis. Siksi naiset tykkää niistä kun niillä ei oo itsesuojeluvaistoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941056Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3231014- 102895
- 82797
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39650