Kuinka vanhoja olette?

Kyselijä-

Kauanko olette olleet sinkkuja?

49

876

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistäköhän asti sitä aletaan laskemaan tätä kauanko on ollut sinkkuna? Syntymästä? 18v iästä? teini-iästä?

      Helpompi sanoa, että olen 33v ja sinkkumarkkinoilta poissa olen ollut tuona aikana alle puolivuotta.

      • Tosin tähän pitääpi tarkentaa, että ikävuodet 16-22v ollut edes hakemassa taikka valmis suhteeseen, sillä totuttelin elämään Touretten tic-oireiden kanssa ja sisäistämään sen, että joku voisi olla kiinnostunut miusta kaikesta huolimatta.


      • kehitystä
        pete_pjn kirjoitti:

        Tosin tähän pitääpi tarkentaa, että ikävuodet 16-22v ollut edes hakemassa taikka valmis suhteeseen, sillä totuttelin elämään Touretten tic-oireiden kanssa ja sisäistämään sen, että joku voisi olla kiinnostunut miusta kaikesta huolimatta.

        Arvostan! Täällä on monilla huono itsetunto, mutta siitä voi päästä eroon.


    • Ykä.Ylijäämä

      73 v.
      Sinkkuna ikävuodet 0-39. Sitten taas viimeiset 20 vuotta ja jatkuu näköjään loppuun asti.

    • Rakkaus.pakkaus

      Sinkkuna toissa keväästä, sen jälkeen vain seksisuhteissa.

    • Olen ollut.. Ja Olen.. Vai mitä sä Kysyit?.. ;D

    • n28hki

      28v, 8kk sinkkuna, tosin 2kk olen tapaillut erästä miestä ja ollaan sovittu, ettei muita tapailla joten teknisesti ehdin olla vain 6kk sinkkuna, exäni kanssa oltiin 4v yhdessä.

    • konevarasto1982

      53 v. 35 vuotta

    • kuulusteluko.tämä.on

      Eikös hyviin käytöstapoihin kuulu ensin esitellä itsensä ja sitten kysyä muilta?

      • AIoittaja

        Vedäppä tumppuus viisastelija.


    • vittu mä en ees muista mikä vitun sinkkuaika :D joka päivä oli joku eukko ja ny on 13 vuotta takana <3 <3 <3 enkä vaiha vaikka koko eurojäkpotti tuotas nenän etteen

      • 38 v ja sinkkuna 2,5 kuukautta kohta :)


    • Palstan--Rumin--Mies

      36v ja sinkkuna koko ikä. Hauska seurata kun jos vastaajana on mies niin sinkkuajat on pitkiä ja jos vastaajana nainen niin sinkkuajat on vain kuukausissa:) No palstatotuus jyllää. Sinkkuushan on naisille vapaaehtoinen olotila. Miehelle pakollinen.

      • nuorinainen88-

        "ja jos vastaajana nainen niin sinkkuajat on vain kuukausissa:) "

        Aijaa, mites toi mun 3 vuotta sitten??? Eikä tämä todellakaan ole mulle mikään vapaaehtoinen olotila, vaan ihan oikeasti kukaan ei lähesty!


    • ököafköök

      31v ja sinkkuna ollut kymmenen kuukautta. En ole vaan löytänyt sopivaa ja järkevää naista jonka kanssa voisin kuvitella suhdetta. Edellisen suhteen kariutuminen kieltämättä tällä hetkellä kaduttaa, kun eroajana olin itse ja erosyy aika tyhmä.

      • Saisko kysyä että mikähän se tyhmä syy eroon mahtoi olla?

        Saa toki vastata muutkin jälkeenpäin ajateltuna tyhmästä syystä eroneet, itseäni nääs kiinnostaa kovasti tällaiset asiat...


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Sinkkuna ei saa pillua, saamattomuus johtuu rumuudesta. En ole edes pussannu naista koskaan ja tuskin tulen pussaamaan.

      • Kdlsksk

        Ei johdu rumuudesta vaan siitä että heti pitää saada pillua sun muuta.


      • ForeverVirginM
        Kdlsksk kirjoitti:

        Ei johdu rumuudesta vaan siitä että heti pitää saada pillua sun muuta.

        Olen koko ikäni ollut sinkku (35v). Jos joskus saisin seurustelukumppanin, ei minulla todellakaan olisi heti mielessä seksi - korkeintaan haluaisin pitää kädestä toista ja olla lähellä. Läheisyydenkaipuu on suurempi kuin seksin tarve.

        Olen ruma ja sosiaalisesti estynyt, joten naiset eivät ole koskaan olleet kiinnostuneita minusta. Nuorena aikuisena kävin innokkaasti baareissa, mutta koskaan kukaan ei tullut juttelemaan minulle (ja minun harvat lähentymisyritykset torjuttiin). Paitsi kerran eräs nainen tuli luokseni ja tokaisi: "sulla ei sais olla 'anteeksi, että olen olemassa' -asennetta"). Ehkä hän näki, että häpeän rumuuttani ja minulla pitäisi olla enemmän itsevarmuutta kompensoisi sitä.


    • Teknotrolli

      Palstavanhuuteni on jotain 13 vuoden luokkaa. Tänä aikana minulla on ollut kolme pitempää suhdetta ja kaksi lyhyttä. Seukkaaminen on minulle kriisitila, ja kaipaan yleensä vapauteen, jota sitäkään en kauaa kestä.

      Kovin monimutkaista tämä elämäni.

      Inhoan Nightwishin musaa ja makaronilaatikkoa.

      😁

      • Teknotrolli

        Harvinaisen tyhjentävä kuvaus. Oikeastaan mitään ei puutu.

        😁


      • Djkqdkjndkwqnwdjas

        Mä tykkään tästä. Tuo on pelottavaa ja viehättävää.


      • Teknotrolli
        Djkqdkjndkwqnwdjas kirjoitti:

        Mä tykkään tästä. Tuo on pelottavaa ja viehättävää.

        Olen tietoinen seikoistani, mutta pidän silti niiden lausumisesta ääneen.

        😁


    • etsijäN

      21v sinkkuna n. puoli vuotta.

    • kiltti-ja-kelvoton

      Sinkkuna 5 vuotta.

    • voi kehno... ei pitäs vastata näihin öisin puolinukuksissa.. nyt on ollu jo 13 vuotta tyttöystävä ja en muista edes mitä on olla sinkku...

    • Sinkkumies---

      Olen ollut sinkku 4 vuotta. Ikää 33

    • Nnnnainen

      23h 5min 34 s

    • HCÄTMINKÄINEN

      38v. SInkku koko ikäni ja tulen olemaan elämäni loppuun.

      • Hf67g7gh7

        Onko sukunimesi oikeasti Ätminkäinen? Tai oletko harkinnut vaihtavasi sukunimesi Ätminkäiseksi?


      • HCÄTMINKÄINEN
        Hf67g7gh7 kirjoitti:

        Onko sukunimesi oikeasti Ätminkäinen? Tai oletko harkinnut vaihtavasi sukunimesi Ätminkäiseksi?

        Jep:) Olen Hans Christian Ätminkäinen. Sukunimi kertoo meikäläisestä kaiken.


    • Olen 26 vuotta, ja kokemus naisista on pyöreä nolla.

    • Olen ollut sinkku muutaman vuoden.

      • Unohdit ikäsi!


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Unohdit ikäsi!

        Shhh... :)


    • Ex--------PUA

      Täytän keväällä 59

      • Onkototta

        Nykyisin sanotaan ns. kurppaikää 61v.henkinen ehkä 30 v. Sinkkuna virallisesti 3,5 v. Oikea yksin eläminen 7v.

        Noh sanotaan, elämä on. Kiva olis löytää joku.


    • Olen 31 vuotta nuori ja ollut sinkkuna 32 vuotta.

    • Poikamies46

      Olen ollut sinkku yli 46 vuotta. Ja myös neitsyt.

    • ghthtrff

      48 vuotta, mies, sinkkuna olen ollut aikuiselämästäni yhteensä ehkä kolme vuotta. Tälläkin hetkellä olen suhteessa. Käyn tällä vitsipalstalla huvittamassa itseäni.

    • 37 vuotta ja sinkkuna olen ollut koko ikäni.

    • EdesUnissa

      Sinkkuna viimeiset 4 viikkoa ja alan olla sitä mieltä että tämä on nyt sitten nähty. Sinkkuna viimeksi 25 vuotta sitten, parikymppisenä. Sinkkukokemus kertynyt tuolta ikävuosilta 18-20, kun erosimme ekan tyttöystävän kanssa vuoden yhdessäolon jälkeen 17 vuotiaana. Yksi vuosi meni armeijassa. En varmaan saa kovin korkeita sinkkuus pisteitä...
      Tässä välillä sinkkuusajat ovat olleet äärimmäisen lyhyitä, lyhyimmillään jääneet työpäivän mittaiseksi, joten sinkkuelämän vapaus ei ole minulle tuttu ollenkaan.
      Mutta olen kyllä yrittänyt elää kuten olisin vapaa.

      (Miksiköhön noissa robotin esto kuvissa on espanjan kielistä tekstiä, ja kysymykset esitetään englanniksi. Sieltä löytyi myös italiaa ja ranskaa. Onko tarkoitus hämätä robotteja vai ihmisiä ?)

    • super-atm_

      Aina oon seurustellut. Joko oikean tai vasemman käden kanssa. Nyt oli pikasuhde sian kanssa mutta oon palannut takaisin kimppaan oikean käteni kanssa.

    • Jos käteni kans solmimaani suhdetta ei lasketa niin olen ollut sinkkuna about 3-5 vuotta nyt kun tarkemmin aloin aatteleen en nyt tarkkaan muista millon viimesin meni poikki. Ikää on 31.
      No ainakin sain nyt päätettyä että turha tänne enää ainakaan itkeä siitä mistä nyt olen purkanut että tästälähin kommentoi sillon tällön jos jotain mielenkiintosta tekstiä löytyy. Joo ohi aiheen mutta sitä se teettää välillä kun ei nuku kunnolla :)

    • ATM_mies

      Olen 39-vuotias mies ja olen ollut yksin koko ikäni. Seksiä olen harrastanut maksullisten naisten kanssa.

    • 29. Kohta 3v. Sitä ennen 10v. Suhde.

      • jeeeejee

        Muutoin samat paitsi sinkkuna kohta 2v. Ja mies olen


      • jeeeejee kirjoitti:

        Muutoin samat paitsi sinkkuna kohta 2v. Ja mies olen

        Tervepä terve. :)


    • nuorinainen88-

      28 ja sinkkuna 3 v.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7264
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2204
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1449
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      113
      1162
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      885
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe