http://www.iltalehti.fi/viihde/201701252200059541_vi.shtml
"Naiset kertoivat huomanneensa sen, että nykyisin sinkkumiehet odottavat enemmän aloitteita naisilta kuin aiemmin."
Oliskohan niin ettei 2000-luvun naiset olekaan ihan niin puoleensa vetäviä kuin kuplassaan kuvittelevat? Feminismi ja äijäily on tehneet tehtävänsä.
"- Olen ollut sinkku viimeksi silloin, kun miehet tekivät aloitteita. Nyt olen sinkku ja vain odotan, että miehet tekisivät aloitteen ja kukaan ei tee aloitetta. Odotan, että joku lähestyy ja kukaan ei lähesty, Milana naurahti."
Milana näytti ainakin kuvan perusteella jo hieman pyyylevältä neilkymppiseltä siiderisiepolta, kertokaa miksi sitä kenenkään pitäisi lähestyä kun kai itsevarma 2000-luvun amatsooni tietää mitä haluaa ja itse lähestyy tarvittaessa.
"Helsingissä naisia on suhteessa enemmän kuin miehiä. Suomi on huomannut tämän vaikuttavan parisuhdemarkkinoilla negatiivisesti naisten kohteluun."
Paskapuhetta, tämähän jo siellä toisessa ketjussa todettiin. Jo pelkästään espoon vantaan miehet tasoittaa tilanteen.
"- Tarjontaa on niin paljon, että nainen tulee kertakäyttötavaraksi. Kauhea sanoa näin, mutta silloin myös naisten kohtelu huonontuu. Silloin naista ei arvosteta niin paljon, koska aina on tulossa uusi. Tämä on hirveätä sanoa, mutta ei ole pelkästään omakohtaista kokemusta, Suomi sanoi."
Kyllähän naiset on tulleet kertakäyttötavaraksi ihan oman toimintansa vuoksi, kun jakaa persettä kaikille ja kaikkialla ei kai kukaan voi ottaa kovin vakavasti. En nyt viisi kaivaa linkkkejä jotka todistaa suomalaisen naisen euroopan pahimmaksi lutkaksi.
Mitä tulee siihen että kohtelu huonotuu kun tarjontaa on paljon, eikös se ole juurikin miesten ongelma? naiset kohtelee miten huvittaa kun aina on uutta miestä jonossa.
Summasummarum, kannattaisi vauhdikkaiden 2000-luvun naisten ihan oikeasti alkaa miettimään miksei miehet niistä enää innostu. Täällä palstalla on kyllä annettu ohjeet ja vinkit miten tehdä itsensä mielenkiintoiseksi miesten silmissä.
Mailisillä ei taatusti ole pulaa treffitarjouksista, on se niin ihana:
https://www.instagram.com/p/BPdCDZ3gI59/
Sinkkunaisten valtava itsepetos
20
381
Vastaukset 20
- N23_____
Olisikohan niin, että nämä naiset ovat 20-30 vuotta vanhempia kuin "aiemmin"?
Niin, voisikohan se olla niin? Suomalaisella naisella taitaa olla vähän niin että markkina-arvon laskiessa ego kasvaa samaa tahtia vaikka senkin pitäisi oikeastaan laskea. Kun olisi ymmärrystä omasta "arvosta" niin ehkä enemmän osaisi myös antaa miehelle anteeksi eikä sen olisi pakko olla aina sitä top 10% joukkoa.
- Pillujen--asiantuntija
Nainen tietää millaisessa parisuhteessa viihtyy mutta miten nainen sen voi tietää kun ei tutustu miehiin. Tietääkö nainen heti naamavärkistä että tuo on komea mies ja sen kanssa viihtyy. Varmaan nuorena jakaneet persettä ahkeraan ja nyt tietää ettei se enää kannata. Nainen voi olla kyllä sinkku miten kauan haluaa koska nainen saa miehen heti kun haluaa. Miehillä on kiire löytää edes joku nainen koska mies saa niin vähän mahdollisuuksia tutustua naisiin, tavis naisiin koska naiset on niin nirsoja.
- 121212121212
Ah, Milana.
Milana nuorena laulajattarena sai lähestymisiä miehiltä joilla oli "mielenkiintoisuutta (komeutta, rahaa ja statusta). Tällaisia miehiä hän sitten tottuikin tapailemaan.
Nyt kuvassa näkyy tavallinen tantta, mutta yhä haluttaisiin tapailla "mielenkiintoisia" miehiä.
Milana kyllä fiksuna naisena oikeasti tietää mistä kiikastaa. Noilla(kin) naisilla on havaittavissa Vahvaa ItsePetostelua ja/tai Itsekkyyttä.. Ihan samalla tavalla esim. esineellistävät miehiä ja Laskelmoimalla Laskevat minkälaisesta miehestä Hyötyisivät mahdollisimman Paljon.. ;P
Btw. En nyt itse kauheasti tuota Mailistakaan hehkuttaisi.. Mulla ei ole sen enempää mielenkiintoa tutustua kyseiseen tapaukseen, mutta HuomioHuomioHakuiselta Naikkoselta Ainakin vaikuttaa.. Siis sillä tavalla, että sitä HuomioHuomiota Janotaan ja Tarvitaan Mahdollisimman Usealta mieheltä jne.. ;PEi saa tuomita Mailista pelkästään sen vuoksi että esiintyy mediassa, minulle ainakin riittää että tykkää leipoa ja se mikä on hyvää tuossa huomiossa on se että saattaa jopa saada viestittyä muillekin naisille tuota naisellisuuden roolia, että sellainenkin on mahdollista naisen olla vielä tänäkin päivänä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/201701242200058754_vi.shtml
" Uskokaa tai älkää, on olemassa naisia, jotka tykkäävät näyttää nätiltä, laittaa kotia, tehdä ruokaa ja jopa leipoa, Mailis kuittaa takaisin arvostelijoilleen."Harmaaritari kirjoitti:
Ei saa tuomita Mailista pelkästään sen vuoksi että esiintyy mediassa, minulle ainakin riittää että tykkää leipoa ja se mikä on hyvää tuossa huomiossa on se että saattaa jopa saada viestittyä muillekin naisille tuota naisellisuuden roolia, että sellainenkin on mahdollista naisen olla vielä tänäkin päivänä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/201701242200058754_vi.shtml
" Uskokaa tai älkää, on olemassa naisia, jotka tykkäävät näyttää nätiltä, laittaa kotia, tehdä ruokaa ja jopa leipoa, Mailis kuittaa takaisin arvostelijoilleen."JoopaJoo.. Itsehän esim. Linkkasit Just Nuo InstaKuvat tänne.. Ihan niistä jo Aistii Ihan Tarpeeksi.. ;D
Ja sanat On Vain Sanoja.. Teot ja Käytös näyttää Totuuden.. ;P
Ai, niin eikös muuten joku Just linkannut joku aika sitten jonkun jutun tuostakin Naikkosesta tänne, jossa hän oli jonkun ihanan tavallisen ("kuin Räikkönen".. ;D) miehen kanssa reissussa?.. Ihan Tavallinen StatusResurssiVamp...., jos noin niin kuin Rumasti jos sanoisin.. ;P.. Mutta taidan jättää Sanomati.. Ettei tule Taas Sanomista, jos/kun Totuutta ei Muka Saisi Sanoa, jostain KuNmasta Syystä.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
JoopaJoo.. Itsehän esim. Linkkasit Just Nuo InstaKuvat tänne.. Ihan niistä jo Aistii Ihan Tarpeeksi.. ;D
Ja sanat On Vain Sanoja.. Teot ja Käytös näyttää Totuuden.. ;P
Ai, niin eikös muuten joku Just linkannut joku aika sitten jonkun jutun tuostakin Naikkosesta tänne, jossa hän oli jonkun ihanan tavallisen ("kuin Räikkönen".. ;D) miehen kanssa reissussa?.. Ihan Tavallinen StatusResurssiVamp...., jos noin niin kuin Rumasti jos sanoisin.. ;P.. Mutta taidan jättää Sanomati.. Ettei tule Taas Sanomista, jos/kun Totuutta ei Muka Saisi Sanoa, jostain KuNmasta Syystä.. ;DItsekukin saa minusta ajatella/sanoa ihan niin kuin tykkää mutta me varmaan nyt ajatellaan tätä juttua vähän eri näkökulmista. sinä ajattelet Mailisia kumppaninäkökulmasta ja ettei "tavallinen" mies varmaan kelpaa. Minä taas ajttelen ennemminkin sitä mitä viestiä Mailis antaa ulospäin noilla leivontajutuilla ja minusta se viesti on hyvä, niin hyvä että tykkään ja ylistän ottamatta sen kummemmin kantaa Mailisin seurusteluihin sun muihin juttuihin.
Harmaaritari kirjoitti:
Itsekukin saa minusta ajatella/sanoa ihan niin kuin tykkää mutta me varmaan nyt ajatellaan tätä juttua vähän eri näkökulmista. sinä ajattelet Mailisia kumppaninäkökulmasta ja ettei "tavallinen" mies varmaan kelpaa. Minä taas ajttelen ennemminkin sitä mitä viestiä Mailis antaa ulospäin noilla leivontajutuilla ja minusta se viesti on hyvä, niin hyvä että tykkään ja ylistän ottamatta sen kummemmin kantaa Mailisin seurusteluihin sun muihin juttuihin.
Hei Mua ei kiinnosta Oikeesti mikä hänelle kelpais ja mikä ei.. Ei se ole siitä kiinni.. ;P
Vaikka Minä olisin Maailman Komein ja Rikkain ja vieläpä Vaikka Just Se SiniVerinen PrinssienPrinssi, niin mihinkään Vakavampaan en Tod. tuollaisen Naikkosen kanssa lähtisi.. ;D
Mut Nyt mulla heräs KyMysys... Lähtisitkö Sinä?.. ;D
Btw. Käys nyt vaikka vilkaisemassa ne InstaKuvat tuosta linkistä jonka ketjun aloitukseen laitoit.. Ja sitten lue toi mun ensimmäinen viesti Uudestaan.. Ettei mene Vanhan Toistoksi ja Asioiden Kertaamiseksi.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Hei Mua ei kiinnosta Oikeesti mikä hänelle kelpais ja mikä ei.. Ei se ole siitä kiinni.. ;P
Vaikka Minä olisin Maailman Komein ja Rikkain ja vieläpä Vaikka Just Se SiniVerinen PrinssienPrinssi, niin mihinkään Vakavampaan en Tod. tuollaisen Naikkosen kanssa lähtisi.. ;D
Mut Nyt mulla heräs KyMysys... Lähtisitkö Sinä?.. ;D
Btw. Käys nyt vaikka vilkaisemassa ne InstaKuvat tuosta linkistä jonka ketjun aloitukseen laitoit.. Ja sitten lue toi mun ensimmäinen viesti Uudestaan.. Ettei mene Vanhan Toistoksi ja Asioiden Kertaamiseksi.. ;PEdelleenkin sinä ajttelet parisuhdemielessä asiaa mutta joo, vilkaisin instakuvat ja onhan e kieltämättä aikalailla samanalaisia kuin monella muullakin julkkunaisella mutta en pelkästään niiden vuoksi vielä tuomitse. Sitäpaitsi, Mailis ei muistaakseni ole kuitenkaan missään törkyjutuissa juurikaan ollut osallisena mikä on jo iso plussa julkkunaiselle.
Niin että lähtisinkö? tuskin tulee tarjolle mutta joo, kyllä voisin antaa Mailisille mahdollisuuden tutustua paremmin :DHarmaaritari kirjoitti:
Edelleenkin sinä ajttelet parisuhdemielessä asiaa mutta joo, vilkaisin instakuvat ja onhan e kieltämättä aikalailla samanalaisia kuin monella muullakin julkkunaisella mutta en pelkästään niiden vuoksi vielä tuomitse. Sitäpaitsi, Mailis ei muistaakseni ole kuitenkaan missään törkyjutuissa juurikaan ollut osallisena mikä on jo iso plussa julkkunaiselle.
Niin että lähtisinkö? tuskin tulee tarjolle mutta joo, kyllä voisin antaa Mailisille mahdollisuuden tutustua paremmin :DNohNoh.. Mut nyt ei jutella mistään KevyistäSuhteiluista sitten.. Sitä varausta tässä ei nyt tarjota.. Vaan Naimisiin ja Silleen, eli kunnolla yhteen, eikä mitään RusiNoitaPullasta tyylistä Suhteilua.. ;D
Mä vähän Eppäilen Sun puheita nyt, kun vertaan niitä kaikkeen aikaisemmin sanomaasi.. ;D
Ja vaikka Tsypy ois mitä, niin Mitään Playeri kuvioita ei nyt sallita, jos vaikka Ikis olisikin hieman puijannut meitä täällä palstalla ja onkin oikeasti itse oikea Susi, joka on pukeutunut Joutsenen Asuun.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
NohNoh.. Mut nyt ei jutella mistään KevyistäSuhteiluista sitten.. Sitä varausta tässä ei nyt tarjota.. Vaan Naimisiin ja Silleen, eli kunnolla yhteen, eikä mitään RusiNoitaPullasta tyylistä Suhteilua.. ;D
Mä vähän Eppäilen Sun puheita nyt, kun vertaan niitä kaikkeen aikaisemmin sanomaasi.. ;D
Ja vaikka Tsypy ois mitä, niin Mitään Playeri kuvioita ei nyt sallita, jos vaikka Ikis olisikin hieman puijannut meitä täällä palstalla ja onkin oikeasti itse oikea Susi, joka on pukeutunut Joutsenen Asuun.. ;DEi tietetenkään mitään playeri -kuvioita :) Niin, siksihän minä antaisin mahdollisuuden parempaan tutustumiseen että sitä kunnolla yhteen asiaa voisi siinä miettiä. Tuskin se yhteenmuutto minun puolelta olisi ongelma jos vain löytyisi kunnollinen, leipovainen ja kotia laittavainen nätti nainen mutta toki pitäisi kunnolla tuntea ennen isoja liikkeitä :)
Harmaaritari kirjoitti:
Ei tietetenkään mitään playeri -kuvioita :) Niin, siksihän minä antaisin mahdollisuuden parempaan tutustumiseen että sitä kunnolla yhteen asiaa voisi siinä miettiä. Tuskin se yhteenmuutto minun puolelta olisi ongelma jos vain löytyisi kunnollinen, leipovainen ja kotia laittavainen nätti nainen mutta toki pitäisi kunnolla tuntea ennen isoja liikkeitä :)
Niin.. Entäs se HuomioHuomioHakuisuus?.. Et kai sinä Sitä Alkaisi Rajoittamaan tai sitä ihmettelisi, jos/kun hän laitteilisi milloin minnekin hieman HerutusKuvia.. Välillä hieman Pitsiä ja välillä JumppaTrikoota.. ;D
Niin no sinähän taidatkin olla Suvaitsevainen ja Moderni 2000 luvun mies.. jostain syystä olet hieman antanut ymmärtää jossain vaiheessa jotain muuta.. Mut joo näin ne Yksilöt kehittyy ja muuttuu VirranMukana.. ;D
Mut joo.. Ei ole kuiteskaan ihan mun juttu.. Tai noh, mistäs sitä tietää, joskos munkin olisi "pakko" muuttua sellaiseksi Moderniksi NykySuhteilijaksi.. Tällä hetkellä tuntuu hieman kaukaiselta ajatukselta, kun en tiedä taipuuko mun persoonan/luonteen ydin sellaiseen.. Täytynee sukeltaa Vielä(kin) Syvemmälle ja tutkia asiaa.. ;P
.. No joo ei ole kyllä mun juttu.. Joten jokainen tyylillään persoonansa/luonteensa mukaan.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Niin.. Entäs se HuomioHuomioHakuisuus?.. Et kai sinä Sitä Alkaisi Rajoittamaan tai sitä ihmettelisi, jos/kun hän laitteilisi milloin minnekin hieman HerutusKuvia.. Välillä hieman Pitsiä ja välillä JumppaTrikoota.. ;D
Niin no sinähän taidatkin olla Suvaitsevainen ja Moderni 2000 luvun mies.. jostain syystä olet hieman antanut ymmärtää jossain vaiheessa jotain muuta.. Mut joo näin ne Yksilöt kehittyy ja muuttuu VirranMukana.. ;D
Mut joo.. Ei ole kuiteskaan ihan mun juttu.. Tai noh, mistäs sitä tietää, joskos munkin olisi "pakko" muuttua sellaiseksi Moderniksi NykySuhteilijaksi.. Tällä hetkellä tuntuu hieman kaukaiselta ajatukselta, kun en tiedä taipuuko mun persoonan/luonteen ydin sellaiseen.. Täytynee sukeltaa Vielä(kin) Syvemmälle ja tutkia asiaa.. ;P
.. No joo ei ole kyllä mun juttu.. Joten jokainen tyylillään persoonansa/luonteensa mukaan.. ;PMinä luulen että nuo instajutut jää Mailisiltä sitten pois kun löytää paikkansa jonkun kiltin & kunnollisen miehen kainalossa ja löytää onnen sisäisestä rauhasta fanituksen sijaan :)
Tietenkin olisin suvaitsevainen sen suhteen että jos tahtoisi pitää jotain leipomisblogia tai vaikka saisi oman leipomaproggiksen telkkariin niin en millään tavalla tahtoisi rajoittaa semmoista kuitenkaan kunhan vaan mullekin leipoisi ja muistaisi missä koti on :)- tfhfcth
Harmaaritari kirjoitti:
Minä luulen että nuo instajutut jää Mailisiltä sitten pois kun löytää paikkansa jonkun kiltin & kunnollisen miehen kainalossa ja löytää onnen sisäisestä rauhasta fanituksen sijaan :)
Tietenkin olisin suvaitsevainen sen suhteen että jos tahtoisi pitää jotain leipomisblogia tai vaikka saisi oman leipomaproggiksen telkkariin niin en millään tavalla tahtoisi rajoittaa semmoista kuitenkaan kunhan vaan mullekin leipoisi ja muistaisi missä koti on :)"Et kai sinä Sitä Alkaisi Rajoittamaan tai sitä ihmettelisi, jos/kun hän laitteilisi milloin minnekin hieman HerutusKuvia.. Välillä hieman Pitsiä ja välillä JumppaTrikoota.. ;D"
Niin, että olisiko tarvettaa rajoittaa, mikäli tämä piirre ei katoaisi puolivahingossa? c: tfhfcth kirjoitti:
"Et kai sinä Sitä Alkaisi Rajoittamaan tai sitä ihmettelisi, jos/kun hän laitteilisi milloin minnekin hieman HerutusKuvia.. Välillä hieman Pitsiä ja välillä JumppaTrikoota.. ;D"
Niin, että olisiko tarvettaa rajoittaa, mikäli tämä piirre ei katoaisi puolivahingossa? c:Tietysti jos pelkkää heruttelua olisi niin sittenhän siihen tutustumiseen kannattaisi laittaa katkoa "Meidän pitäis vähän jutella" ja silleen :D Siksi juurikin ei ihan heti pidä syöksymällä syöksyä saman katon alle jotta näkee sen ihmisen ihmisenä ja jos ei jotkut jutut jää luonnostaan pois niin siitä voi sitten vetää johtopäätökset liiallisesta erilaisuudesta, eihän siinä sen kummempaa. Väkisin en kuitenkaan yrittäisi muuttaa toista kun ei se onnistuisi kuitenkaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Tietysti jos pelkkää heruttelua olisi niin sittenhän siihen tutustumiseen kannattaisi laittaa katkoa "Meidän pitäis vähän jutella" ja silleen :D Siksi juurikin ei ihan heti pidä syöksymällä syöksyä saman katon alle jotta näkee sen ihmisen ihmisenä ja jos ei jotkut jutut jää luonnostaan pois niin siitä voi sitten vetää johtopäätökset liiallisesta erilaisuudesta, eihän siinä sen kummempaa. Väkisin en kuitenkaan yrittäisi muuttaa toista kun ei se onnistuisi kuitenkaan.
Mut muista sitten ettei saa noukkia niitä RusinoitaPullasta ja käyttää toista Hyväksi sen aikaa kun itsestä hyvältä tuntuu ilman sen suurempia Sitoutumisia.. ;D
Kyllä Sun pitäisi sitten nostaa Se "kissa pöydälle" jo ennen Rusinoiden Syöntiä, eikä niin että "annat ymmärtää jotain muuta", mitä et sitten aio antaakaan jne.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Mut muista sitten ettei saa noukkia niitä RusinoitaPullasta ja käyttää toista Hyväksi sen aikaa kun itsestä hyvältä tuntuu ilman sen suurempia Sitoutumisia.. ;D
Kyllä Sun pitäisi sitten nostaa Se "kissa pöydälle" jo ennen Rusinoiden Syöntiä, eikä niin että "annat ymmärtää jotain muuta", mitä et sitten aio antaakaan jne.. ;PEi tietenkään saa mutta minusta se tututstumisen aika on pakko olla kuitenkin niin sillä voi välttää sitten suuremmat katastrofit joita voisi tulla liialla hätiköinnillä.
Niin, kyllä ne asiat tulisi läpi käytyä varmaankin ihan itsestään jo aika aikaisessa vaiheessa ihan jutellessa että miksi ja miten tärkeää on heruttelut ja ne vastauksethan sitten tietysti antaisi osviittaa siitä kannattaako jatkaa juttua.
- ViolentMisogynist
Hahaa huorauksessa alkaa parisuhdemarkkinoilla olla taas meneillään dynamiikkaa yhden vaiheen equilibriumia kohti! Ja siinä hyperhuoraavat läskit ovat huonossa asemassa. S.o. he ovat miehelle haisevia spermarännejä! Ei se menekkän niin että akankuvatukset vaan valkkaa talutushihnaansa tasokkaan statuskundin!
How does it feel now skanks!- helgamies_
Naisilla on vielä kiimavittunsa kanssa päällimmäisenä äärimmäinen vapaus, vastuuta naiset eivät vielä ota mistään. Tämän voimme lukea erinäisten sinkkunaisten ruikutuksena vihervasemmistolaisessa femakkolehdistössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552