kulujen jakaminen

olenkosittenloinen

mulla on oma asunto mutta olen enimmäkseen miesystäväni asunnossa.hän saa työmarkkinatukea ja asumistukea ja täydentävää tomeentulotukea ja sähkö ja vesi sisältyy vuokraan eli hänelle ei tule yhtään kustannuksia siittää että olen hänen luonaan.itse maksan talvella kovia sähkölaskuja tyhjään kämppääni koska on sähkölämmitys ja peruslämpö täytyy pitää.meillä on auto jota yksin maksan ja myös maksan kaikki auton kulut yksin,veron ,vakuutuksen ja bensat.vaikka usein kuskaan häntä kavereilleen ja sukulaisilleen niin en ole ikinä niistä pyytänyt bensarahaa.minä myös omistan hänen puhelin liittymänsä ja maksan kulut.me yhdessä maksetaan ruokakuluja mutta tosi usein hän juo oman osuutensa ja todelliset ruokakustannukset maksetaan minun pussista.tänään tuli puhetta rahasta ja hän kehtasi mainita että minä asun ilmatteeksi hänen kämpässään.minäkin olen vain takuueläkkeellää eli rahhaa ei ole ylettömästi.mitä mieltä olette.olenko hänelle jotain velkaa????

4

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi olet tollaisen miehen kans joka juo oamn osuutensa ja selvästi käyttää sinua hyväkseen.

• Lellu_5671

Pidä aluksi yksi kuukausi kirjanpitoa siitä mihin rahasi tai jos mahdollista rahanne menevät, niin sinulla esittää faktat. Ei ole hyvä ratkaisu asua 'pimeästi' toisen kämpässä. Näet vain vuokralaisen puolen asiasta, mutta et vuokranantajan. Joku maksaa sinunkin veden- ja sähkönkäyttösi. Olisiko sinun mahdollista miettiä asumisjärjestelyäsi uudelleen ja vaihtaa halvempaan omistus- tai vuokra-asuntoon johonkin miehen lähistölle esim. kerrostaloyksiöön. ?

Toinen asia joka kiinnittää huomiota on miehen juominen. Mahdollistat nykyisellä toiminnallasi sitä, kun pidät miehen ruuaassa. Miten monta annosta alkoholia mies juo viikossa ? Vertaa sitä netistä saataviin suurkulutusrajoihin, niin saat kuvan tilanteesta.

Viime kädessä kyse on aina siitä mitä sinä haluat ja mitä suostut tekemään.

• nelikymppinenmies

Oklen sitä mieltä että olet heikko luonteinen ja mies käyttää sitä hyväksi. Et osaa pyytää tai vaatia mieheltä rahaa kuluisin johon sulla olisi oikeus. Miehes on juoppo luuseri ja sellaisiin naiset usein lankeaa.

• Bukiop

Minäkin sanoisin että kirjaa kertomasi menot paperille kuukauden tai parin ajan. Siis hänen maksamansa ja sinun . Oman asuntosi kulut on mielestäni ihan oma juttunsa.
      Puhelin liittymä hänen omalle nimelle. Miksi maksat sitä?

Lellun vastaus oli asiallinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      177
      2681
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2499
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2187
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2063
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1729
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      204
      1420
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      224
      1153
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1128
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      368
      1069
    Aihe