Tämä on aika mielenkiintoinen ilmiö kuinka kulutetut naiset ovat ryhtyneet korostamaan omaa koulutustaan parisuhdemarkkinoilla, ikäänkuin sillä olisi suurempaa merkitystä miehille parinvalinnassa kun kuitenkin kulutusaste on tieto joka kiinnostaa.
Ainakaan omakohtaisesti en voi sanoa että treffipalstaprofiilissa ilmoitettu koulutus olisi sellainen tieto jolla olisi minulle merkitystä parinvalinnan kannalta, se ei kerro hakijasta sellaista tietoa joka takaisi seksuaalisen nautinnon kun taas kulutusasteen kertominen olisi paljon tärkeämpää sekä fyysisen että henkisen hyvinvoinnin kannalta.
ps. Mukailin tässä hieman tuota aiempaa Pertin "Koulutettu sinkku" avausta kun sopi niin hyvin, kiitokset Pertille lainatuista osioista.
Kulutettu sinkku
5
184
Vastaukset 5
Tää on ainakin sun näköinen avaus, ihan hauska.
Minä olen suvaitsevainen mies, 50 miestä on vielä hyväksyttävissä ja 60 menettelee jos on ollut pitkiä pätkiä sinkkuna.
100 jos on hankkinut seksillä lisäansioita ja 200 jos on tehnyt seksiä työkseen. Siitä enemmän alkaa kuulostamaan jo lutkailulta.- Pillujen--asiantuntija
Koulutus ei kerro mitään siitä onko joku hyvä kumppani vai ei. Insinööritkin pettää, ja lääkärit ja kansanedustajat. Puuseppä on ihan yhtä hyvä ja kunnollinen mies kun 10 tuhatta viikossa tienaava kansanedustaja. Miksi aina vedetään koulutus esiin, kun haetaan kumppania. Kyllä ne korkeasti koulutetut ovat niitä jännämiehiä myös yhtä lailla.
Ehkä siinä takana on ajatus yleissivistävän ja aikaa seuraavan asiallisen keskustelun onnistumisesta. Enkä nyt tarkoita Ikis sun naisten lehtien artikkeleita tai jonkun HV-lehden pahantahtoisia juoruja, jotka uppoavat kouluttamattomaan älyttömystöön kuin kuuma veitsi voihin.
Hankittu koulutus voi kertoa ihmisen kapasiteetista oppia uutta. Tai taitoa erottaa väärä informaatio oikeasta. Koulutus voi kertoa jotain vaikka omista arvoista.
Joku voi ajatella yhteisen tulevaisuuden ja tavoitteiden kannalta, että tulotason olisi hyvä olla suurin piirtein sama.Jos Ikis haet vain seksuaalista nautintoa, sun kannattaa varmaan vaan pysytellä niissä yhdenillan baariörvelöpanoissasi. Silloin ei tarvi miettiä vanhoja ajotapoja eikä entisiä kuskeja.
- Käyttämätön-mies
Aika turha tieto miten monen ihmisen kanssa on lämässä seurustellut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja119558Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483