Nutrilett VLCD kokemuksia?

boy83

Olen 84-kiloinen 182cm pitkä mies. Aloitin laihdutuksen tammikuun alussa 87-kiloisena. Tavoitteeni on 75kg.

Olen syönyt hyvän kuitupitoisen aamupalan (Klggs Spcl K ja ruisleipää). Aamupalan lisäksi paljon vettä ja lounas puolilta päivin. Iltaisin vain vettä.

Lisäksi kävelen pari-kolme kertaa viikossa työmatkan 6km. Iltaisin teen vatsalihasliikkeitä ja nostelen käsipainoja.

Laihdutuksen tulokset eivät kuitenkaan ole miellyttäneet. Siksi päätin ruveta 5-6 päivän mittaiselle Nutrilett VLCD-kuurille, jonka aikana syön _pelkästään_ Nutriletteja.

Aloitin eilen ja hyvin on mennyt, nyt vaan on koko aamun ollut huimaava, voimaton ja huono olo. Vettä olen juonut paljon.

Kellään kokemuksia?

5

5709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Tottumiseen menee 2-3 päivää. Vähäsuolainen ruokavalio saa tuon heikotuksen aikaan, joten hyvä että juot paljon vettä. Olosi paranee kyllä kohta.

Minulla vain positiivisia kokemuksia. 10 kg lähti ja on pysynyt poissa.

• aika

5-6 pv (siis ei viikkoja??!!) on todella lyhyt aika nutraamiseen.

• mies 183/86.9kg nainen 166/...

moi!voit seurata meidän nutrausta viestiketjussa alempana otsikkona nutrifast aloitus 10.1....

• ei pahoinvointia

Mainitsit syöväsi aamuisin ja jättäväsi illallaateriat vähiin. Itse teen juuri päin vastoin. Elimistön kannalta on sama mihinaikaan joulet tulee... Vika saattaa olla siinä, että muroissa on sokeria, jonka elimistö voi muuttaa esim. rasvaksi, jos sitä saa liikaa. Painon pudotus pysähtyy. Myös painoa pudottaessa pitää syödä kahden kolmen tunnin välein, näin vältytään monilta ongelmilta, joita mainitsit. En mainosta täällä apunani ollutta konseptia, mutta kaikille
      halukkaille voin tarkentaa mailitse: kirjoita [email protected] ja mainitse ongelmat.

• ja lue tämä

Heitä laihdutusvalmisteet menemään. Älä syö muroja. Syö aamupalaksi 4 ruisleipää, joiden päälle laitat yhden viipaleen vähärasvaista leikkelettä, neljä palaa kurkkua ja halutessasi 1/4-palan juustoviipaleesta. Juustoa siis enintään yksi pala koko aamupalalla.

Tee samanlainen satsi evääksi töihin. Syö vielä samalla tavalla iltapala. Hedelmiä voit syödä muutaman päivän mittaan. Älä syö mitään muuta. Juo rasvatonta maitoa, vettä tai light-juomia.

Jatka kävelyä ja lihaskuntoharjoituksia.

Ruisleivästä vapautuu energiaa todella hitaasti. Vaikka joskus voikin tulla nälän tunne, mitään voimattomuutta tai huimausta ei varmasti tule. Ruisleipä on parasta, mitä laihduttaja voi syödä, varsinkin, jos joutuu olemaan joskus tuntikaupalla syömättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1701
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1402
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      982
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      81
      833
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      831
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe