Hän haluaisi pari lasta lisää ja omakotitalon. Hänellä on yksi lapsi jo ennestään jännämiehen kanssa, jota hän itsekin kutsui niljakkeeksi. Hän on myös ylipainoinen nykyään, jännämies sai aikoinaan 19 vuotiaan hoikan naisen pilattavakseen, nyt aisurille olisi tarjolla 24v ylipainoinen yyhoo. Jännämies on työtön juoppo ja pilven polttelija ja juokseen jo nuorempien pillujen perässä, mutta aisurin pitäsi olla tarpeeksi varakas elättääkseen ne lapset ja ostaakseen sen omakotitalon.
Kamunainen etsii aisuria.
8
484
Vastaukset
- kyyllä
Nainenhan katsoo aina miestä sillä silmällä että onko rahaa, onko taipuvainen hänen hallittavakseen, pystyykö tekemään lapsia ja kyyditsemään heitä mihin ikinä nainen heidät haluaa vietävän. Ainoa asia mitä nainen ei pysty hallitsemaan on hänen himonsa. Hän on himojensa orja, hän rakastuu samoihin miehiin kuin hänen alapäänsäkin. Tosin yläpää yrittää viestittää että eikun omakotitalo. Se on turhaa siksi parempi suunnitelma on hankkia sekä omakotitalo että rakastaja.
- KemiatonNussimaton
Tässä täyttä
Asiaa!!! Naisen järki käskee ottaa kunnon mies mutta sortuu silti jännämieheen. No parempi ennemmin kun myöhemmin kiltin miehen kannalta. Meinaan ikävä jos vaimo sitten pettää kun ei ole "kemiaa" oman miehen kanssa mutta keniaanlöytyy roimasti naapurin luunmurskaaja-kaken sekä kylän panomiehen moukari-maken ym ym ym etnomulkkujen kanssa!
- NuuskaRunkkune
Minä rupean, anna yhteystiedot..;P
- Tyämiäs
Täällä 40 mutta vielä 50- setämies jolle tommonen tyllerö vittu kelpais ihan hyvin kjeh kjeh
kyä naisessa täytyy olla jotain mistä ottaa kiini !!!!
ja miähellä mahaa !!!!! - Aisuri-38
Aisuruus on hyvä juttu tälläiselle vähän ylipainoiselle rumalle miehelle. Olin totaalokokematon 33 vuotiaaksi asti kunnes löysin yh naisen jolla oli tyttö lapsi 8 v.Nyt olen 38 v ja olen ollut tämän naisen kansssa 5 vuotta. Todella mukavaa elämään olen viettänyt viimeiset 5 vuotta, nuoruus yksinäisenä oli todella kamalaa. Myös kaverini seurustelee yh naisen kanssa, on seurustellut jo 8 vuotta ja sillä on kaksi lasta. Toisen lapsen se teki sen naisennsa kanssa.
- Sinkkumies---
Kaverikin seurustelee naisen kanssa jolla on lapsia. Ovat olleet yhdessä monta vuotta mutta kaveri sanoi eilen että haluaa erota koska ei saa juopotella viikonloppuisin. Pyysi että saako muuttaa luokseni asumaan mutta sanoin että ei todellakaan saa.
- Nnnnainen
"Mutta kaveri sanoi eilen että haluaa erota koska ei saa juopotella viikonloppuisin. "
Varsinainen järjen jättiläinen kaverinasi. Mitä noin itse tuumaat, jos sinulla on lapsia niin dokaisitko joka viikonloppu? Oikein näyttäisit esimerkkiä miten ottaa kuppia?
- Pillujen--asiantuntija
Aisuruus on parasta mitä miehelle voi tapahtua. Ätmien pitää kelpuuttaa yh nainen ja alkaa elämään kuten kuuluu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323385Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032565Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732537- 112178
- 1112178
- 411408
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3851068Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos40887TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28818Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6810