Onko aids älykäs?

tietämätönhomo

Otsikko kertoo. Olen miettinyt tätä pitkää. Joskus hän sanoo viisaita ja älykkäitä mietintöjä mutta usein taas ei. Oletko aids koskaan tehnyt äö testiä?

16

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen hyperälykäs supernero. Olen henkisesti valaistunut ja tuhansia kertoja kehittyneempi kuin ikätoverini. Tämän vuoksi ole aina yksin ja huono koulussa.

      Kuka ymmärsi?

      • Niin testistä tuli 133. Sopivalla harjoittelulla ylittäisin varmaan sen 160 rajan ja pääsisin keskustelemaan nerojen kanssa.

        Harmikseni nämä testit ovat tehty boostaamaan ihmisten itsetuntoa.


      • Mä ymmärän sua AIDS silkä itsekkin olen hyvin älykäs ja sen takia sain häädön lukiosta ja amiksesta heti toisena päivänä. Kesätöihin ei ees päästä. Vaikka arvosanat on todella hyviä ja käyttäytyminen sitä timanttia.


    • Mikäli AIDS on välillä viisas välillä tyhmä tarkoittaa tämä1 kaksisuuntainen mielialahäiriö tai2. Hän on superälykäs eikä tämän vuoksi tule toimeen ihmisten kanssa koska muut alemman ÄO:n omaavat ihmiset ovat niin yksinkertaisia hänelle ja tämän takia hän aina välillä turhaantuu ja rupeaa trollaamaan. Itse toivon 1. kohtaa

      • Kaksisuuntainen mielialahäiriö tarkoittaa masentuneita ja energisiä kausia.

        Ei siitä sen enempää.


      • maaseudun.olevaisuus
        AIDS kirjoitti:

        Kaksisuuntainen mielialahäiriö tarkoittaa masentuneita ja energisiä kausia.

        Ei siitä sen enempää.

        Minulla on yksisuuntainen pinta-alahäiriö. Tarkottaa sitä että lihon ja ihon pinta-ala kasvaa vaan.


      • Dominaklaanien.tasavalta
        maaseudun.olevaisuus kirjoitti:

        Minulla on yksisuuntainen pinta-alahäiriö. Tarkottaa sitä että lihon ja ihon pinta-ala kasvaa vaan.

        AIDS on niin älypitoinen että silloin kun muilla lapasilla oli kyselykausi, Aids oli jo vastailukaudessa menossa


      • maaseudun.olevaisuus kirjoitti:

        Minulla on yksisuuntainen pinta-alahäiriö. Tarkottaa sitä että lihon ja ihon pinta-ala kasvaa vaan.

        Minulla on yksisuuntainen mielialahäiriö. Näin on kaikilla tuntemilla ihmisilläkin.


      • kuusilastalaasikusta
        AIDS kirjoitti:

        Kaksisuuntainen mielialahäiriö tarkoittaa masentuneita ja energisiä kausia.

        Ei siitä sen enempää.

        Mutta sen verran kuitenki vielä että Suomen kansa kokonansa voi olla vähän kestamaanisdepiksellisessä tilassa. Toisinaan joukkoylpistymme (paitsi minä) jostain pikkujutusta, kuten Saara Aallosta ja sitten taas joskus jonkun silmäätekevän ulkomaalaisen laatima pikkiriikkinen, jotain ruyokalajiamme nälväävä tölväisy vetää raskassoutuisen massahäpeän kaapun koko maan ylle


      • kuusilastalaasikusta kirjoitti:

        Mutta sen verran kuitenki vielä että Suomen kansa kokonansa voi olla vähän kestamaanisdepiksellisessä tilassa. Toisinaan joukkoylpistymme (paitsi minä) jostain pikkujutusta, kuten Saara Aallosta ja sitten taas joskus jonkun silmäätekevän ulkomaalaisen laatima pikkiriikkinen, jotain ruyokalajiamme nälväävä tölväisy vetää raskassoutuisen massahäpeän kaapun koko maan ylle

        Ehkä meillä kaikilla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, masennumme talvella ja olemme onnellisia kesällä.


    • On minullakin niin paljon älyä, että tiedän, että se ei ole "älykkyysösamäärä"

    • maaseudun.olevaisuus

      ehkä oot enemmän perus-Erno kuin supernero

      • Ei vaan olen supernero. Stephen Hawking varasti kaikki teoriansa minulta kun olin 4.


      • Ongikuzi

        Ei kai??!!


    • ei666

      ei!

    • Aidsin älykkyys vaihtelee hänen mielialansa mukaan. Yleensäkkin hän on downeri, mutta energyä naamariin ja matikkanero on taas vauhdissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe