Oletko kääpiö vai lyhtypylväs?
Kuinka pitkä olet?
25
373
Vastaukset
167
- lihatipunen
n. 169 cm
- Teknomirri
Onko ihminen pidempi pohjoisnavalla kuin päiväntasaajalla?
Aamulla vai illalla?
Masiksessa vai hypessä?
etc
😁- EdesUnissa
Oikeat vastaukset:
Pohjoisnavalla
Aamulla
Hypessä
Olen 181 pohjoisnavalla, illan hypessä tai aamun depiksessä. Sentin lyhyempi päiväntasaajalla illan depiksessä, ja taas 181 päiväntasaajalla aamun hypessä.
(Ja tästä voikin sitten kukin laskea kuinka paljon vaikuttaa sijainti, oletko hypessä vai depiksessä ja aamun tai illan ero pituuteen.)
- Nnnnainen
173cm. Rakennusmiehet sekoavat reisistäni. (Siitä on huomauteltu minulle, itse en moiseen kiinnitä huomiota)
- lihatipunen
Ilmankos rakentamisen laatu on nykyään ns. sutta ja sekundaa.
- Nnnnainnen
lihatipunen kirjoitti:
Ilmankos rakentamisen laatu on nykyään ns. sutta ja sekundaa.
Hahaha. Mut oikeesti aina kun kävelen missä tahansa rakennustyömaan ohi, miehet keskeyttää työt ja usein viheltävät. Uskon kyllä että heille riittää kuka tahansa hyvinpukeutuva nainen.
- rollinkainen
Nnnnainnen kirjoitti:
Hahaha. Mut oikeesti aina kun kävelen missä tahansa rakennustyömaan ohi, miehet keskeyttää työt ja usein viheltävät. Uskon kyllä että heille riittää kuka tahansa hyvinpukeutuva nainen.
Sää se jaksat issees kehua.
Joo niin munkin kun olen saman pituinen eli joidenkin mielestä lyhyt ja joidenkin pitkä
Tkirjaimellaalkavamies kirjoitti:
Joo niin munkin kun olen saman pituinen eli joidenkin mielestä lyhyt ja joidenkin pitkä
Siis raksamiehet sekoaa
- Nnnnnainennnnnnnnnn
rollinkainen kirjoitti:
Sää se jaksat issees kehua.
Mukava kehua itseään kun kukaan ei tiedä kuka oon. 😂 Ystäville eikä sukulaisille ei sit tarvitse kehua.
En nyt tiedä onko se kehumista jos väittää pukeutuvansa nätisti minkä tekee 90% naisista.
- kaisanoasaa
Olen 185 senttiä pitkä. Ennemmin siis lyhtypylväs kuin kääpiö. Minuun pätee sanonta "mitä pidempi tolppa sen himmeempi lyhty".
- nainen3655
Olen tasan 180 cm.
- nainen161
Olen 161. Mutten mielestäni kääpiö.
- rollinkainen
Muiden mielestä kyllä.
- nainen161
rollinkainen kirjoitti:
Muiden mielestä kyllä.
Mutta tärkeintähän onkin, etten omasta mielestäni:)
- Jillissi
Ruoan jälkeen 180. Aamulla 175.
Vimosessa merimieslääkäri tarkastuksessa pituus mitattiin olevan 180cm. Tätä ennen olin aina olettanut/muistellut pituuden olevan 178cm, jonka intin aikoina muistelin olleen pituus.
- Mä__
Olen jättiläinen naiseksi, 197 cm.
- 30jajotain
182cm.
164cm normi
- Aivojenkoko
Kun sanon "kääpiö" en todellakaan tarkoita pituusmittaa.
- kivikasvo1
186cm, mutta eipä tuo pituus auta naisten kanssa
- miesz
172cm pitkä pätkä.
- Arjalaisugri
195 cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523305Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483061- 632784
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022149- 1142103
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651581Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221316