Kuinka pitkä olet?

rollinkainen

Oletko kääpiö vai lyhtypylväs?

25

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 167

    • lihatipunen

      n. 169 cm

    • Teknomirri

      Onko ihminen pidempi pohjoisnavalla kuin päiväntasaajalla?

      Aamulla vai illalla?

      Masiksessa vai hypessä?

      etc

      😁

      • EdesUnissa

        Oikeat vastaukset:
        Pohjoisnavalla
        Aamulla
        Hypessä

        Olen 181 pohjoisnavalla, illan hypessä tai aamun depiksessä. Sentin lyhyempi päiväntasaajalla illan depiksessä, ja taas 181 päiväntasaajalla aamun hypessä.

        (Ja tästä voikin sitten kukin laskea kuinka paljon vaikuttaa sijainti, oletko hypessä vai depiksessä ja aamun tai illan ero pituuteen.)


    • Nnnnainen

      173cm. Rakennusmiehet sekoavat reisistäni. (Siitä on huomauteltu minulle, itse en moiseen kiinnitä huomiota)

      • lihatipunen

        Ilmankos rakentamisen laatu on nykyään ns. sutta ja sekundaa.


      • Nnnnainnen
        lihatipunen kirjoitti:

        Ilmankos rakentamisen laatu on nykyään ns. sutta ja sekundaa.

        Hahaha. Mut oikeesti aina kun kävelen missä tahansa rakennustyömaan ohi, miehet keskeyttää työt ja usein viheltävät. Uskon kyllä että heille riittää kuka tahansa hyvinpukeutuva nainen.


      • rollinkainen
        Nnnnainnen kirjoitti:

        Hahaha. Mut oikeesti aina kun kävelen missä tahansa rakennustyömaan ohi, miehet keskeyttää työt ja usein viheltävät. Uskon kyllä että heille riittää kuka tahansa hyvinpukeutuva nainen.

        Sää se jaksat issees kehua.


      • Joo niin munkin kun olen saman pituinen eli joidenkin mielestä lyhyt ja joidenkin pitkä


      • Tkirjaimellaalkavamies kirjoitti:

        Joo niin munkin kun olen saman pituinen eli joidenkin mielestä lyhyt ja joidenkin pitkä

        Siis raksamiehet sekoaa


      • Nnnnnainennnnnnnnnn
        rollinkainen kirjoitti:

        Sää se jaksat issees kehua.

        Mukava kehua itseään kun kukaan ei tiedä kuka oon. 😂 Ystäville eikä sukulaisille ei sit tarvitse kehua.
        En nyt tiedä onko se kehumista jos väittää pukeutuvansa nätisti minkä tekee 90% naisista.


    • kaisanoasaa

      Olen 185 senttiä pitkä. Ennemmin siis lyhtypylväs kuin kääpiö. Minuun pätee sanonta "mitä pidempi tolppa sen himmeempi lyhty".

    • nainen3655

      Olen tasan 180 cm.

    • nainen161

      Olen 161. Mutten mielestäni kääpiö.

      • rollinkainen

        Muiden mielestä kyllä.


      • nainen161
        rollinkainen kirjoitti:

        Muiden mielestä kyllä.

        Mutta tärkeintähän onkin, etten omasta mielestäni:)


    • Jillissi

      Ruoan jälkeen 180. Aamulla 175.

    • Vimosessa merimieslääkäri tarkastuksessa pituus mitattiin olevan 180cm. Tätä ennen olin aina olettanut/muistellut pituuden olevan 178cm, jonka intin aikoina muistelin olleen pituus.

    • Mä__

      Olen jättiläinen naiseksi, 197 cm.

    • 30jajotain

      182cm.

    • 164cm normi

    • Aivojenkoko

      Kun sanon "kääpiö" en todellakaan tarkoita pituusmittaa.

    • kivikasvo1

      186cm, mutta eipä tuo pituus auta naisten kanssa

    • miesz

      172cm pitkä pätkä.

    • Arjalaisugri

      195 cm.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe