Miten hieman laiska ja etupainoinen hevonen kannattaa verrytellä? Teenkö paljon siirtymisiä vai...???
Mitä teen??? APUA!
1
268
Vastaukset
- reeniireenii
Riippuu mitä tarvitsee siinä tilanteessa verkkaa :D
Jos hepo on hidas pohjeavuille, tee temmonvaihteluita, jos on hidas siirtymisille, tee niitä.
Ite tuppaan verkkaa niin, et kävelen about 10 min kunnes kävely tuntuu vetreeltä ja eteenpäinmenevältä, ja sit rupeen ravaamaan pääty-ympyröitä. Sit ravatessa rupeen tekee avoja ja sulkuja (tosi helppoja kyseiselle hepalle, mut jos näitä teen, alotan vähän käynnistä jo noita.
Jos heppa on etupainoinen täytyy muistaa kaks juttuu, että hevonen on eteenpäinmenevä, että se menee siis itse eteen ilman että sun täytyy potkia sitä joka askeleella, ja jos se tulee kovaksi kädelle, näpäytä/potkaise kantapäällä että ei tulis niin raskaaks kädelle. Sit vaa ohjat lyhyiks ja tee aikasempaa ni eipä oo etupainone enää. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732