Onko yritys lestadiolainen?
Pörhön autoliike
13
3084
Vastaukset
- lieköhänkuitenkaanlestad
Tiedä tuosta lestadiolaisuudesta, mutta tällaista kerrotaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14710988/porhon-autoliikkeen-osuus-quottuppikaupassaquot - tiedähäntä
Miksi lestadiolaisuus kiinnostaa tässä yhteydessä?
Jotakin muuta siis täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14710988/porhon-autoliikkeen-osuus-quottuppikaupassaquot - onkojotakin
Mikä tämä Pörhö-lestadiolaisuus-kysymys on?
- Kusetusta
Eipä nuo uskovaiset kiinnosta, sen sijaan olin kiinnostunut ostamaan esittelyauton. Yllätys, yllätys, myyjä kertoi etteivät talvirenkaat kuulu hintaan vaikka ne olivat autossa. Se kauppa jäi tekemättä, enpä ole muualla moiseen törmännyt.
Ostin toisesta liikkeestä esittelyauton talvista kesärenkailla ilman lisärahastusta.- N.Q
Minulla kävi aivan samoin, yrittivät rahastaa samanlaisessa tilanteessa käytetyistä renkaista uusien hinnan ja uuden auton toimituskulut?
Sain sittemmin ajamattomasta autosta paremman tarjouksen ja renkaat vielä navipaketin kera kaupanpäälle.
Ei enää koskaan Pörhölle autoja ostamaan. - Anonyymi
N.Q kirjoitti:
Minulla kävi aivan samoin, yrittivät rahastaa samanlaisessa tilanteessa käytetyistä renkaista uusien hinnan ja uuden auton toimituskulut?
Sain sittemmin ajamattomasta autosta paremman tarjouksen ja renkaat vielä navipaketin kera kaupanpäälle.
Ei enää koskaan Pörhölle autoja ostamaan.Samoin ei ikinä Pörhölä mitään. Terv Jukka roista
- Kimpikar
Ostin Seat Todedon Oulun Pörhöltä ja uudet talvirekaat almiinivanteilla sain vanhat talvirenkaat. Ei kiinnosta.
- Volvoooo
Pörhön huoltoliikkeissä kaverit nukkuu, huomenen sanominenkin on lujassa, tieto,ei kulje ja puhelimenpäähän vaikea saada luottomies.
Volvolla on oma mekaanikko, miksei Pörhöllä. - Seuroissa
Omistaja ei ole mutta hän on palkannut kaupalliseksi johtajaksi lestadiolaisen. Ja automyyjiä sekä muita päälliköitä nyt sitte palkataan samasta hyväveli verkostosta. Pikkuhiljaa lestadilaistuu Pörhön liike.
- Anonyymi
Tiedustelin Pörhöllä Oulussa myynnissä olevaa Peugeotia. Chattitytöt oliva aivan pihalla kaikesta. Meni reilu viikko, ja tiedustelin uudestaan, kun vastausta ei kuulunut. Sieltä herra sitten vaivautui vastaamaan, että kyseessä on varmaankin esittelyauto. Auton myyntiesitteessä luki: ajamaton, vuosimalli 2020. Kerroin, että jos auto on esittelyauto, en ole siitä kiinnostunut. Selvisi, että auto on esittelyauto. Vilkaisin myöhemmin samana päivänä uudestaan auton mainosta. Ajokilometrejä olikin tullut tunnin kuluttua 1000km, hinta oli pysynyt täysin samana, eikä ollut mainintaa ESITTELYAUTO. Suurta huijausta! Olkaa tarkkoina, jos erehdytte joskus Pörhölle Ouluun. Minä en erehdy.
- Anonyymi
Ostin Pörhöltä epähuomiossa 32 000€ maksavan auton meni 4kk ja 6000km ja moottori hajosi . nyt on mennyt jo kuukausi ei mitään tapahtunut kymmeniä puheluita ja selityksiä, ainoa mikä selvinnyt niin mun osuus vähintään 6000€, aikamoista touhua. Kaikenlaisia kauppoja
- Anonyymi
Parempi autoliikkeen nimi voisi olla Pörinän Autot LLC.
- Anonyymi
En tiedä , mutta näyttää vielä puuttuvan Toxota ryhmä, palautus auto , saavat, tikkukaraminsa , vieressä naanatus auto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835