Millainen pitää olla että naiset kiinnostuu. Paljonko pitää olla pituutta, paljonko pitää olla rahaa tilillä, pitääkö käydä baareissa, pitääkö olla sosiaalinen ja suosittu että koko ajan pyydetään jonnekkin juhliin, pitääkö olla lihaksikäs ja paljonko pitää nostaa penkistä, pitääkö olla työpaikka, millain pitää pukeutua? Toivoisin vastauksia.
Miten saa tyttöystävän?
14
236
Vastaukset
- lopputangonnuppi
Millainen pitää olla? Turha miettiä, kannattaa mennä paikkoihin joissa on paljon molempia esim juhlimassa. Sairaanhoitajaksi opiskelijat meni aikanaan juhlimaan tekniikan opiskelijoiden kanssa 80 luvulla. Jälkiä näkyy 2 sukupolvessa nyt ja paljon.
- Viakaravaari
Tänä päivänä ainoa kiinnostavuus löytyy lompsasta ja pankkitililtä!
- TuhlaatteAikaanneTäällä
Hyvä fiilis ja positiivinen asenne.
Jos ei ole kehari auttaa.
Ja lisäksi tuuria.
Ei muuta. Muut ovat selitystä. Usko pois. - kummallista-
Hyvä ulkonäkö ja hyvä työ. Siinä kaksi taikasanaa jolla kumppanin saa.
- Noeikös
Tee nyt vaikka aluksi Facebookiin ja Instagramiin näyttävät profiilit hyvin kuvin ja näytä uramieheltä vempaimineen ja kermaperseystävinesi. Maksamalla ja lyöttäytymällä niissä saa paljon hyviä ystäviä.
Aina baarikierrokselle voit kerätä itsekin porukan ja sopia kaikkien kanssa Facebook-ystävyydestä maksaen laskut. - Liian-ruma-mies
Pitää olla komea, yli 175 cm pitkä. Pitää olla kokenut naisten mies pelimies, sosiaalinen, paljon kavereita ja pitää juhlia usein ja pitää olla työpaikka, rahaa, auto ja kaikki. 30 -40 v pullukka naiset haluaa just sellaisen tauskin tai axl smithin näköisen miehen.
- ikuinen-sinkku
No ladyt. Eikö kiinnosta suomalainen rumilus. Odotatteko sitä tomppa kruisea valkoisella ratsullaan? Katselin juuri naisten profiilejä ja mainasin oksentaa kun vaaditte kaikenlaista. Lihava lyhyt rillipäinen 164 cm nainen vaati 180 cm miestä, sellaisia on useimmat tavis naisten profiilit että ette ole katsoneet peiliin jotta näkisitte että teille kuuluu samanpituinen lihava mies.
- ei_ihmetyta
Taitaa olle molemmin puolin samanlaista. Itse en vaadi profiilitekstissä mitään. Kerron vain suurpiirteisesti mitä teen. Valtava turn off myös miesten profiilitekstit, joissa listattu vaatimuksia. Ja se ylenpalttinen urheilullisuuden ihannointi... mitä vikaa tavallisuudessa? Voin kuvitella että naisten profiileissa paljon samanlaista. Sitten yrität sieltä etsiä sitä yhtä ihan tavallista ja normaalia tyyppiä. Ei ole helppoa.
- mummeli42v
Ole avoin, iloinen oma itsesi. Minusta ei pituus ja rahat paljon merkkaa, mutta pihi mies ei saa olla. Eli naista huomioiden ja kunnioittaen, kun se ihastuksen kohde löytyy. Kyllä useimmat naiset arvostaa hyvää käytöstä ja itsetuntoa miehessä. Eli reippain mielin, itselle kivat kuteet ja pilkettä silmään. Olet vahvoilla.
Tunne ja kemia. muuta selitystä ei oo koska jopa meitsillä 20 tyyttöystävää. Luonne kans. ja pitää ittestään huolta. ja harrastaa jutskii.
- en_ihmettele
Kannattaa varmaan miettiä ensiksi mitä itse haet? Pitkää vai lyhyttä suhdetta? Ikuista elämänkumppania? Perheen perustamista? Koulutus siltä osin kuin se merkitsee? Ja ole sitten sellainen, joka tähän ryhmään vetoaa. Oikeammin siis, ole se paras versio omasta itsestäsi eikä mitään pelleilyä.
Raha ei ratkaise. Nykypäivänä naisetkin käy hei töissä ja heillä on rahaa. Itseäni jopa vaivaa jos mies tulee itseäni huomattavasti paremmin toimeen. Koen loukkaavana että joku muu minut elättäisi. Etten muka omin avuin pärjäisi. Inhottaa ajatuskin että olisi rahallisesti jostain toisesta riippuvainen. Hyi. - kummallista-
Jos olet työtön niin saat heittää haaveesi parisuhteesta unholaan. Mitä nainen tekee työttömällä miehellä jolla ei ole varaa edes matkustella tai käydä missään elokuvissa tai tapahtumissa. Lähes kaikki tapahtumat maksaa. Työttömän kanssa joutuu vaan istumaan kotona kun sillä eiole rahaa käydä edes ravintolassa. Vai ei naisille merkkaa mitään, puhutte paskaa, miksi valehtelette niin paljon siitä että rahalla ei väliä. Raha on koko elämä. Rahalla elämälle luodaan hyvät puitteet.
- diipadaapaa123
Näkisit joskus mitä kuvia miehet laittaa itsestään seuranhakupalstoille. Siis niinku omakuvan sijasta on auto tai ahven ja sitten ne ihmettelee kun ei ketään kiinnosta. En tiedä nolompaa kuin sen että se auto laitetaan sinne tai poseerataan auton edessä.
- NeitiNainen31v
Pituus: Lähipiirissäni ihan kaiken pituisilla ihmisillä on kumppaneita. Biologiassamme on jonkin verran jäänteitä pitkän ja vahvan miehen etsimisestä suojaamaan jälkeläisiä, mutta ei sitä hakemalla nainen kyllä itselleen onnea takaa.
Raha: Kokemuksen mukaan iso ero suhteen osapuolten tuloissa voi muodostua haasteeksi. Minulle todella varakas kumppani aiheuttaa stressiä itsenäisyydestä ja vähäistä alemmuudentunnetta, minulle kun itsenäisyys on tärkeä arvo. Jos toinen on rutiköyhä mutta mahtava tyyppi, ei rahalla ole väliä. Sillä on mitä tilanteestaan ajattelee, itse olen kunnianhimoinen urani suhteen ja raha välttämätön paha elämän pyörittämisessä. Jos toinen tavoittelee ensisijaisesti rikastumista (tai on velkaantunut eikä raha-asioiden hoitaminen kiinnosta pätkääkään) on ajatusmaailma liian kaukana omastani.
Baarit: Koska käyn joskus itse, olisi kiva jos toinenkin kävisi, mutta ei suhteen kannalta oikeasti ratkaisevaa. Jos taas toinen kävisi tosi tiuhaan, niin siinähän kävisi. Jokaisella on oma tapansa rentoutua ja pitää hauskaa.
Sosiaalisuus: Sosiaalisesti hyvin aktiivisena kaipaan tätä ominaisuutta myös kumppanissani. Luulen, että samankaltaiset ominaisuudet sopivat yhteen. Sosiaalisuutta ei kannata arvottaa hyveeksi noin vain, koska se on ihmisen perusominaisuuksia. Sitä voi halutessaan kehittää, mutta epäsosiaalisuus ei ole mitenkään lähtökohtaisesti huono asia. Tämä on muistettava yhteiskunnassa, jossa näkyvillä ovat tietenkin ne eniten sosiaaliset! Peremmällä on vähintään tuplaten vähemmän sosiaalisia ihmisiä, jotka ovat ihan yhtä arvokkaita ja kiinnostavia.
Sosiaalisuus kuitenkin vaikuttaa siihen, kuinka tapaa uusia ihmisiä. Siksi epäsosiaalisen sinkun täytyy keksiä keinot joilla päästä ns markkinoille sekä heittää aktiivisesti verkkoja vesille. Sinkuutta ei kannata salailla, sillä omat kaverit ja heidän kaverinsa voivat olla avain uusien ihmisten tapaamisessa. Mieti mikä on juuri sinulle luonteva foorumi ihmisten tapaamiseen. Baari? Kavereiden kautta? Kokkauskurssi? Koirapuisto? Vapaaehtoistyö? Missä sinun unelmiesi nainen voisi käydä vapaa-ajallaan? (Jos vastasit "ihan missä vaan" ja ajattelet että samapa tuo missä se käy kuhan vaan saisi naisen kun naisen - et ole miettinyt kunnolla mitä oikein haluat kumppaniltasi ja vaikeutat sen etsimistä luomalla loputtoman massan potentiaalisia ehdokkaita. Rajaamalla helpotat etsintääsi.)
Lihaksikkuus ja penkistä nostaminen: samaa kuin ekassa kohdassa. Toisaalta, voithan kysyä kiinnostavalta naiselta että haluaako hän kuulla paljonko jaksat nostaa. Joitain kiinnostaa, joitain ei todellakaan :D
Työ: Työttömyys voi olla monille kova pala hyväksyä kumppanissa, mutta mulle silloinkin on ratkaisevaa mitä asiasta ajattelee. Tässä ajassa työttömyys on myös niin yleistä, että toisen hylkääminen sen perusteella olisi kapeakatseista. Työ on kuitenkin niin suuri osa arjen sisältöä ja sitä kautta ihmisen hyvinvointia, että sen puute aiheuttaa usein muita ongelmia. Minä olen työttömänä todella stressaantunut, murehdin jatkuvasti rahasta ja turhaudun joutenoloon, joten en ole kovin houkutteleva kumppanikaan. Yhteisen elämän suunnittelu olisi haastavaa sellaisen kumppanin kanssa, joka ei olisi kiinnostunut lainkaan hakemaan töitä. Haaveile siinä sitten loppuelämästä ihmisen kanssa, kun valmiiksi on tiedossa että sinä maksat lomamatkat, uudet kodinkoneet, kaiken. Korostan silti, etten itse hylkäisi toista tilapäisen työttömyyden vuoksi, olen itsekin ollut elämäni aikana pitkiä jaksoja vailla työtä.
Pukeutuminen/ulkoinen olemus: Petyn, jos mies tulee treffeille likaisissa vaatteissa, haisee hieltä, tukka on rasvainen, hampaissa eilisiä persiljan lehtiä.. Koska hän ei ole panostanut. Miksi tuntisin itseni tärkeäksi ja kiinnostavaksi, kun toisen olemus on suoraan kotisohvalta? Minäkin peseydyn, pukeudun siististi ja laittaudun näyttääkseni miellyttävältä ja samalla osoittaakseni kiinnostusta. Jos satun baarissa/ulkona/missä vaan kiinnittämään huomiota miehen pukeutumiseen, se johtuu jostain omasta kiinnostuksestani. Esim mustiin pukeutunut rokkari kiinnostaa enemmän kuin pukumies, koska rock kiinnostaa enemmän kuin businessmaailma. Luotaantyöntävää olisi jos toinen on ihan viimeisen päälle kalliisti ja trendikkäästi pukeutunut, koska en tietäisi mistä puhua kun itseä ei muoti tai raha juuri kiinnosta. Tärkeintä on siis pukeutua niin, että antaa itsestään hyvän ja itseä vastaavan kuvan. Jos pukeutuminen ei ole suuri kiinnostuksenkohteesi, ei kannata lähettää viestiä että se sitä olisi. Sen sijaan jos nainen on kiinnostuksenkohteesi, kannattaa se näyttää panostamalla hieman.
Ps. Älä piittaa muiden miesten katkeruuden värittämistä viesteistä. Kaikki mihin pyysit vastausta, on kiinni kunkin naisen persoonasta ja arvoista. Tärkeämpää olisi tietää mitä sinulla on tarjota ja mitä haluat. Tee persoonallisuustestejä selvittääksesi millainen olet. Vertaa lähipiirissä olevia pariskuntia ja etsi esimerkkejä siitä millaisen suhteen haluaisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.42516719Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1402660- 941986
- 861859
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te491447- 1021310
Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi391266Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2921240Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831199Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211173