12kg pudotettu vielä muutama pitäisi saada?

tavoite45kg

Olen 16 vuotias tyttö ja olen saanut pudotettua painoani jo 12 kiloa ja mittani ovat nyt 172/49
Laihdutuksen alussa mittani olivat 172/61
Nyt kumminkin laihdutus on hidastunut ja en jostain syystä jaksa juosta enää niin paljon, vaikka lenkkeilen enemmän kun ennen laihtumista? Miten saisin vielä pudotettua muutaman kilon?

5

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 646345634563465

Mitä ihmettä? Jos olet 172cm pitkä niin tavoitteesi 45kg on aivan liikaa.. pysyttele siinä 50kg

• 4903u

Olet alipainoinen ja lihakseni ovat kuihtuneet. Ei ole ihme, ettet jaksa enää juosta samaan malliin kuin aiemmin. Mistä syystä pitäisi vielä laihtua?

• 800mjuoksija

Kestävyysjuoksijana painoni pitää olla pieni! Juoksen kovempaa silloin! Mitä mieltä te olette? Vaikuttaako paino juoksun nopeuteen 400m-2000m juoksumatkoissa?

• bcbcbbcxbcx

Toki kevyt ja pitkäjalkainen tarpoo nopeammin. Onkin sitten asia erikseen, mikä on terveydelle ja itselle hyväksi. Jos ei ole luonnostaan sorja, niin onkohan lajivalinta oikea?

Perinteisesti esim. mallit ovat olleet hyvin nuoria siitä syystä, että keho muokkautuu vielä kuukautisten alkamisiän jälkeenkin. *Eli naisellisten muotojen saamisen jälkeen on annettu kenkää. Se, mitä tulee lisää, ei ole pelkkää rasvaa, vaan myös lihasta. Laihduttamalla kuukautiset pois voi saada osteoporoosin, vaikka onkin urheilija. Valinta on tietysti oma.

• 800mjuoksija

Joo kuukautiseni ovat loppuneet ja tiedostan kyllä riskit! Mutta voiko siis joku antaa vielä pari vinkkiä miten rasvaa saisi pois ilman, että viimeiset lihakseni lähtisi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2513
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1758
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1593
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1015
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      968
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      905
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      866
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      854
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      65
      837
    Aihe