Olen 16 vuotias tyttö ja olen saanut pudotettua painoani jo 12 kiloa ja mittani ovat nyt 172/49
Laihdutuksen alussa mittani olivat 172/61
Nyt kumminkin laihdutus on hidastunut ja en jostain syystä jaksa juosta enää niin paljon, vaikka lenkkeilen enemmän kun ennen laihtumista? Miten saisin vielä pudotettua muutaman kilon?
12kg pudotettu vielä muutama pitäisi saada?
5
234
Vastaukset 5
- 646345634563465
Mitä ihmettä? Jos olet 172cm pitkä niin tavoitteesi 45kg on aivan liikaa.. pysyttele siinä 50kg
- 4903u
Olet alipainoinen ja lihakseni ovat kuihtuneet. Ei ole ihme, ettet jaksa enää juosta samaan malliin kuin aiemmin. Mistä syystä pitäisi vielä laihtua?
- 800mjuoksija
Kestävyysjuoksijana painoni pitää olla pieni! Juoksen kovempaa silloin! Mitä mieltä te olette? Vaikuttaako paino juoksun nopeuteen 400m-2000m juoksumatkoissa?
- bcbcbbcxbcx
Toki kevyt ja pitkäjalkainen tarpoo nopeammin. Onkin sitten asia erikseen, mikä on terveydelle ja itselle hyväksi. Jos ei ole luonnostaan sorja, niin onkohan lajivalinta oikea?
Perinteisesti esim. mallit ovat olleet hyvin nuoria siitä syystä, että keho muokkautuu vielä kuukautisten alkamisiän jälkeenkin. *Eli naisellisten muotojen saamisen jälkeen on annettu kenkää. Se, mitä tulee lisää, ei ole pelkkää rasvaa, vaan myös lihasta. Laihduttamalla kuukautiset pois voi saada osteoporoosin, vaikka onkin urheilija. Valinta on tietysti oma. - 800mjuoksija
Joo kuukautiseni ovat loppuneet ja tiedostan kyllä riskit! Mutta voiko siis joku antaa vielä pari vinkkiä miten rasvaa saisi pois ilman, että viimeiset lihakseni lähtisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361449Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2521013Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68762Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan93761Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713- 109609
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34564Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31471
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47441Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 27400
- 30393
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381