Tarkastelen tässä tämän kaffelaisuuden kuppikuntaista kehityskaarta. Varmuudeksi silmälasit päässä ja mielikuvituksellisesti hattukin tyyliin sopivasti valittuna. Virkkailen edelleenkin ympäripyöreää patalappua ja harjoitan vakavamielistä itsehintään perustuvaa kuvittelun itsesensuuria.
Elenhän se oli tuo synkkä päivä ja ihmettelenkin kuinka vaisunlaisesti tänään on kantaa otettu juuri mihinkään.
Mitä nyt Jurmu on vähäsen uhitellut tankillaan ja pullistellut egoaan. Hän näyttää juoksentelevan kahden oven välissä ja ei kykene päättämään mihin rivistöön kuuluuisi.
Normix on ollut hiljaa eilisestä suoriutumiseta lähtien ja näyttää olevan kykenemätön vastaamaan Taikanaisen vonkaukseen.
MaXi on mitä ilmeisemmin sotkeutunut muihin naisiin tai muuten estynyt ilahduttamaan kaffelaisia edes niillä maan kuuluilla novelleillaankaan.
MillaniXin matkoja on käyty tilaamassa, mutta itse hän on nähtävästi lähtenyt omille teilleen.Huonoa mainosta matkatoimistolle jättää nyt asiakkaat oman onnensa nojaan.
Soffin eläimellinen meno vetää edelleen keskusteluja ja sika jutut eivät tunnu loppuvan.
Gloppi on pyrkimässä lehteen juttuineen.
Mutta ennustettavissa on että Mamma pitää ohjat tiukasti käsissään ja glopilla tuskin tulee olemaan edes juoksupojan asemaa. Kannattaisi mieluimminkin aloittaa vaikka päätoimittajan hartiahieronnalla, saattaisi olla tuloksellisempaa.
Koska nyt edelleenkin mietin kunnon aloitusta, niin keskityn vielä tarkkailemaan mihin suuntaan kuppikuntalaisuus on kallellaan.
Päämartta ei ole tullut tänään paikalle ja minä olen viimeisen päälle tympääntynyt virkkaukseen.
...hartausharjoitus oli pelkkää harhautusta.....
Jonkun pitäisi nyt kunnolla räväyttää , sillä täällä muuten taas palaa pannu pohjaan ja sumppi ei suuta makeaksi tee.
--------voisikko joku ihan oikeasti yllättää-----
*haukottelee*
HAJATAITTOA
34
1124
Vastaukset
- moccamamma ehk
eihän aina tarvitse äänessä olla, varsinkaan jos ei ole mitään sanottavaa. "Jos sinulla ei ole mitään sanottavaa, sano se vain kerran". Pitänee heti perään tarkentaa, etten nyt tarkoittanut sinua, vaan sitä ilmiötä että palstalle pitäisi koko ajan rustata jotain. Tietysti toimittajana haluaisin että kuppilassa on eloa, mutta kyllä tässä ehtii. Ja eikös novelleja tms. varten pidä jonkinlainen inspis olla *arvelee*
Monethan ovat töissä, eivät välttämättä pääse nettiin. Toiset eivät käytä duunissa tietsikaa ollenkaan. Toiset, kuten minä, käyvät työmaalla milloin huvittaa, ja mitä harvemmin, sen parempi (kaikille).
Vähän nyt erehdyit tuon glopin suhteen, luulen että hänellä tulee olemaan mielenkiintoinen asema sekä palstalla että lehdessä. Aika näyttäköön.- Anonyymi
Totta! Tuo Glopin verbaalinen VERRYTTELY sai minunkin tunteisiini volymiä. Sujuvaa sanailua ja jopa olin haistavinani, että ajatustakin ilmeni tekstin sisällä. Toivottakaamme hänet iloisesti yllättyneenä tänne kuppikuntaan. Näitä kiihkeitä ja vielä niin innostuksen puhkumia juttuja tänne kaivattaisiinkin. Hänellä on tuota alkuhuumaa vaikka muille jakaa.
Novellin kirjoittamiseen vaaditaan inspis. Täällä kun ei palkkaa saa kirjoituksista, niin sitäkin suurempi inspis.
Siirtelen tässä omia papereitani pinkasta toiseen ja etsin inspiraation lähdettä näkyville saadakseni itseni käynnistetyksi tekemään kurssisuunnitelmaa. Teinhän tässä muutaman tunnin töitäkin välillä ja taukojumpaan aivojani kaffeessa. -----kyllä tämä tästä vielä käynnistyy--- - Moccamisu vmjk
ei huvita kirjautua, vai mitä?
- moccamamma ehk
Moccamisu vmjk kirjoitti:
ei huvita kirjautua, vai mitä?
vmjk = voin minä joskus kirjautua, vai??
- Jermu
moccamamma ehk kirjoitti:
joskus kirjautua, vaikkei millään joka kerta, vakkariksi minut jokainen katsoo....jne jne.
- Moccamisu vmjk
vmjk = vitutmäjaksakirjautua :)
- moccamamma vemjk
Moccamisu vmjk kirjoitti:
vmjk = vitutmäjaksakirjautua :)
se oli suoraan sanottu! Samaa tarkoittaa meikäläisellä vemjk eli v***t en minäkään jne.
Se on kova homma kirjautua koko ajan, kun pitää nikkiä vaihdella, ohhoijakkaa. - Moccamisu evvvkksm
moccamamma vemjk kirjoitti:
se oli suoraan sanottu! Samaa tarkoittaa meikäläisellä vemjk eli v***t en minäkään jne.
Se on kova homma kirjautua koko ajan, kun pitää nikkiä vaihdella, ohhoijakkaa.evvvkksm = eivoisvähempäävi***kiinnostaakirjaudutkosinämihinkään
- gloppi
Anonyymi kirjoitti:
Totta! Tuo Glopin verbaalinen VERRYTTELY sai minunkin tunteisiini volymiä. Sujuvaa sanailua ja jopa olin haistavinani, että ajatustakin ilmeni tekstin sisällä. Toivottakaamme hänet iloisesti yllättyneenä tänne kuppikuntaan. Näitä kiihkeitä ja vielä niin innostuksen puhkumia juttuja tänne kaivattaisiinkin. Hänellä on tuota alkuhuumaa vaikka muille jakaa.
Novellin kirjoittamiseen vaaditaan inspis. Täällä kun ei palkkaa saa kirjoituksista, niin sitäkin suurempi inspis.
Siirtelen tässä omia papereitani pinkasta toiseen ja etsin inspiraation lähdettä näkyville saadakseni itseni käynnistetyksi tekemään kurssisuunnitelmaa. Teinhän tässä muutaman tunnin töitäkin välillä ja taukojumpaan aivojani kaffeessa. -----kyllä tämä tästä vielä käynnistyy---ei auta mitään. Vaikka hiveleekin silmiäni ja melkein kostuvia kyynelkanavia herkkien ja kannustavien sanojenne johdosta.
En silti kehota jatkamaan valitsemallanne linjalla. Imartelu saattaa antajasta ja kohteesta tuntua hetken jopa ihan siedettävältä, mutta kanssakahvettelijoista jo siinä vaiheessa ällömakeilta kuten marsipaanileivos. Pitäytykäämme Faktojen maailmassa - todellisten tai keksittyjen *virne*
*imarreltu muttei ympäripuhuttu* gloppi-poika - Anonyymi
gloppi kirjoitti:
ei auta mitään. Vaikka hiveleekin silmiäni ja melkein kostuvia kyynelkanavia herkkien ja kannustavien sanojenne johdosta.
En silti kehota jatkamaan valitsemallanne linjalla. Imartelu saattaa antajasta ja kohteesta tuntua hetken jopa ihan siedettävältä, mutta kanssakahvettelijoista jo siinä vaiheessa ällömakeilta kuten marsipaanileivos. Pitäytykäämme Faktojen maailmassa - todellisten tai keksittyjen *virne*
*imarreltu muttei ympäripuhuttu* gloppi-poika...jotain imartelua harrastaisi. Täällä on pelin henki se, että ensin * nuollaan* läpensä märäksi ja sitten harkitaan seuraava toimenpide.
-----SE se vasta voi ollakkin yllättävää se------
....sinua on vasta hieman sisäänajettu ,joten odotas kun vauti kiihtyy---------- - Anonyymi
...siis kumpi teistä oli ensin mamma vai misu ja varmuudeksi kysyn, että eikai teitä ole kloonattu ... siis onko nätä moccia vielä enemmän ????
kiireissään kun lukee niin nuo nimet mene sekaisin
...onhan noita kuppikokojakin ainakin kaksi ..iso ja pieni ja tarkoitan kahvikuppeja.... - moccamamma
Anonyymi kirjoitti:
...siis kumpi teistä oli ensin mamma vai misu ja varmuudeksi kysyn, että eikai teitä ole kloonattu ... siis onko nätä moccia vielä enemmän ????
kiireissään kun lukee niin nuo nimet mene sekaisin
...onhan noita kuppikokojakin ainakin kaksi ..iso ja pieni ja tarkoitan kahvikuppeja....kumpi oli ensin, mutta minä en siis ole moccamisu, joten misukaan ei voi olla minä. Eli kaksi eri nikkiä kuin myös eri henkilöitä. Näinhän ei aina ole, mutta tässä tapauksessa on! On olemassa myös moccamaster, kävin katsomassa profiilia kun yritin ensin rekata sen.
- Moccamisu
moccamamma kirjoitti:
kumpi oli ensin, mutta minä en siis ole moccamisu, joten misukaan ei voi olla minä. Eli kaksi eri nikkiä kuin myös eri henkilöitä. Näinhän ei aina ole, mutta tässä tapauksessa on! On olemassa myös moccamaster, kävin katsomassa profiilia kun yritin ensin rekata sen.
eri henkilöt ollaan..
ehkä meillä on ns telepatiaa nikkien valinnan suhteen ;) - Anonyymi
moccamamma kirjoitti:
kumpi oli ensin, mutta minä en siis ole moccamisu, joten misukaan ei voi olla minä. Eli kaksi eri nikkiä kuin myös eri henkilöitä. Näinhän ei aina ole, mutta tässä tapauksessa on! On olemassa myös moccamaster, kävin katsomassa profiilia kun yritin ensin rekata sen.
.....Kivaa tuo telepatia:)
- moccamamma ehk
Anonyymi kirjoitti:
.....Kivaa tuo telepatia:)
siinä kovin kummoista telepatiaa tarvita, jos kaffepalstalla ottaa mokka-aiheisen nikin?
- Jermu
siinä kovin kummoista telepatiaa tarvita, jos kaffepalstalla ottaa mokka-aiheisen nikin?
Tästä alkaa iänikuinen taistelu puolesta ja vastaan...Multinikki vai...lonkeroita vai ei...(Hienoa, lisää löylyä, niin kyllä se tästä...)
- moccamamma evk
Jermu kirjoitti:
Tästä alkaa iänikuinen taistelu puolesta ja vastaan...Multinikki vai...lonkeroita vai ei...(Hienoa, lisää löylyä, niin kyllä se tästä...)
jokainen luulkoon mitä huvittaa!
- Jermu
Joo, se matkatoimisto kyllä jaksaa yllättää..
No pakkohan tässä on olla kahden kerroksen väkeä, kun täällä on porukkaa, jonka kanssa vois tap..siis jutella, mutta täällä ei voi tap...siis täällä vaan ääh..no kyllä sä tiedät.- "sama"
toinen kerros on taas siivottu....
- Jermu
"sama" kirjoitti:
ja alkaa kitisemään poistojen perään..Nyyh nyyh, viestit on poissa..Kjähähää! Mutta toisaalta tämä todisti sen, että lonkeroista ei saa puhua pahaa tai epäillä niiden olemassaoloa, muuten viesti katoaa..Yllättikö???
- "sama"
"sama" kirjoitti:
ei tainnut yllättää..olisikohan sulla lonkeroa, jano yllätti... tia siis..täällähän juodaan kahvia :)
- Jermu
"sama" kirjoitti:
ei tainnut yllättää..olisikohan sulla lonkeroa, jano yllätti... tia siis..täällähän juodaan kahvia :)
kahvikupista, kuten kieltolain aikaan, saattaa olla pieni mahdollisuus pysyä maisemissa..Kukahan siellä itkee poistoja..Olisiko pääpukari itse lonkerotarinoita vainoamassa?
- Anonyymi
...tuo turhanpäiväinen kyykykkyyn ylös jumppa ei kehitä muuta, kuin piukat pohkeet ja kiinteän takapuolen.
Tantiriset harjoitukset sitävastoin voisivat saada henkisen puolenkin säpisemään.
Mikä ihmeen syndrooma sinulla on tuohon tappelukseen jäänyt? Olitkos sinä pikkupoikana mamin kultamussukka ,joka pinkoi aina essunhelmaan nyyhkimään, kun isommat kiusasivat?
Minun kai täytyy ryhtyy sinut terapoimaan...ei tässä nyt enää muu auta. - Jermu
Anonyymi kirjoitti:
...tuo turhanpäiväinen kyykykkyyn ylös jumppa ei kehitä muuta, kuin piukat pohkeet ja kiinteän takapuolen.
Tantiriset harjoitukset sitävastoin voisivat saada henkisen puolenkin säpisemään.
Mikä ihmeen syndrooma sinulla on tuohon tappelukseen jäänyt? Olitkos sinä pikkupoikana mamin kultamussukka ,joka pinkoi aina essunhelmaan nyyhkimään, kun isommat kiusasivat?
Minun kai täytyy ryhtyy sinut terapoimaan...ei tässä nyt enää muu auta.Ei, kun mä olin se pahankurinen naapurin poika, joka hiffas hyvin äkkiä, minkä takia siellä naapurissa kannattaa käydä vierailulla...
Ja mä olin se, joka taisteli viimeiseen hengenvetoon..Lue kirja "Pahuus" Jan Guillou...Erittäin hauska tarina. - "sama"
Jermu kirjoitti:
kahvikupista, kuten kieltolain aikaan, saattaa olla pieni mahdollisuus pysyä maisemissa..Kukahan siellä itkee poistoja..Olisiko pääpukari itse lonkerotarinoita vainoamassa?
=) hyvää on vuosikertaa, kiitos taas.
- Anonyymi
Jermu kirjoitti:
Ei, kun mä olin se pahankurinen naapurin poika, joka hiffas hyvin äkkiä, minkä takia siellä naapurissa kannattaa käydä vierailulla...
Ja mä olin se, joka taisteli viimeiseen hengenvetoon..Lue kirja "Pahuus" Jan Guillou...Erittäin hauska tarina.Tuo kuulostaa jo tosi vakavalle. On tarkkaan harkittava millaiseen hoitotoimenpiteissiin sinun kanssasi olisi ryhdyttävä.
Mites sen nyt sanoisi......
Sinun olisi nyt luovuttava samaistumasta tähän kyseisen romaanin roolihahmoon.
Keksittäiskös me sinulle ihan ikioma persoona ...jooko---? - Jermu
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kuulostaa jo tosi vakavalle. On tarkkaan harkittava millaiseen hoitotoimenpiteissiin sinun kanssasi olisi ryhdyttävä.
Mites sen nyt sanoisi......
Sinun olisi nyt luovuttava samaistumasta tähän kyseisen romaanin roolihahmoon.
Keksittäiskös me sinulle ihan ikioma persoona ...jooko---?Enhän se minä ollut, vaan se oli se toinen...Niiiiiiiiiin..Minä kun niin niin niiiiin kiltistiyritän täällä olla ja toiset minua vaan analysoi ja kiusaa..nyyh nyyh..(hah, taas tuli pisteet kotiin ja anomyymi saa pitkulaisen banaanin nenäksi)
- plantaasi rules
Jermu kirjoitti:
onkos täällä kaffiplantaasilla..kin lonkeroita???
- päämartta
Pois on sulkakynä-ruutupaperi nyt maakuntamme marttojen jäsenrekisterin ylläpitosta. Uusi makkimme hoitelee asentajan tanhuavvaarin mukaan kaikki kirjalliset tehtävät.
Siispä nyt jos ja kun olet kiinnostunut liittymään totella virikkeiseen piiriimme, lähetä hakemus. Ponus-palkintona viikon sisällä hakemuksensa lähettäneiden kesken arvotaan hurmapappimme yksityissessioita kolme kappaletta.
Sekä yllätysmuna. Suklainen.- Anonyymi
..on viisainta ensin itse esitellä itsensä ennenkuin minä sen suklaamuna sessioon osallistun edes arvonnassa voittaneena.Äläkä edes uneksi nikin vaihdolla esiintyväsi tuon huijarin nimissä.
Pappi esiin ja sassiin nyt!!!
Minä kun en virkkaa enää silmukkaakaan!!!!
Marttakerho kokoontuu tuolla 40 CHATISSA (ylellä) ....täällä ei ole kuin älymystöön kuuluvat henkisesti valveutuneet naiset ...sanos terveiset!!! Mekun ei aleta mitään kakkureseptiä vaihteleen ja Herbalive laihdutuksiin puhumattakaan mistään tuppervaarasta tai blondi kerhosta tai kuppikoon mittauksista.
Tämä mikään Tena- yhdistys ole!!! Eikä päiväkaffeen juorupiiri.
-----nyt minä kohta hiillyn----------- - hurmapappi
Korjaus yksityissessioihin. Suuren kysynnän vuoksi, joudutaan siirtymään ennakkoilmoittautumismenettelyyn. Printtailette uudesta macistanne lomakkeita illan kokoontumista varten.
Kunnioittaen hp Hartikainen
PS. Laadukkaat öylättipinssit nyt tarjouksessa! - Anonyymi
hurmapappi kirjoitti:
Korjaus yksityissessioihin. Suuren kysynnän vuoksi, joudutaan siirtymään ennakkoilmoittautumismenettelyyn. Printtailette uudesta macistanne lomakkeita illan kokoontumista varten.
Kunnioittaen hp Hartikainen
PS. Laadukkaat öylättipinssit nyt tarjouksessa!...vieläkään uskottavalle. Mutta niin paljon muutakin uskomatonta on tarjolla ja uskon asiosta ei kannata kiistellä.
-------en ole kyllä nähnyt ainuttakaan hakemuspaperia todistettavasti ---ja epäilen hurmahartikaisen olevan multinikkelijä...... joten se siittä!!!
...tai sitten en, kunhan kiireiltäni ehdin :))
- Anonyymi
Miehet ovat selvästi nyt sekoittuneet tutkimuksissaan ja minä pidättelen naurunPyrskähdyksiä koskapa geishapalloilu on vielä kesken. Mielenkiinnolla odottelenkin tutkimusten etenemistä todeten seuraava:
Matka minuuteen on suurimpia elämyksiä , mutta miehen matka päätyy ennenpitkää naisen tutkimiseen. Niinpä miehillä ei ole koskaan tuleva selvyyttä siitäkään, mistä oikein elämä on saanut alkunsa ja missä se loppuu. Naiset harvemmin päätyvät tieteen pariin siitä syystä , että heille on itsestään selvää mysterioden ymmärtäminen sillä hehän ovat itse mysteerioita.
...mystistynyt Anonyymi:-)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407909Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.313116Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3722165Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841750Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1471573Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211401- 1001229
- 151208
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371152Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com191096