Enpä viiti lähtiä poronajoon ko kaikki omat peuravasat on jo löytyny. Istumpa ja tumputan täsä konella kaiken päivää. Eukkose siivoaa vaikka on päivät töissä. Eipä ole helepompaa hommaa ko poromiehen homma.
Poromiesten laiskuus
14
347
Vastaukset
- eskojiru
No sulla heleppo on.
- kuuturtuioer
One. Heleppo on.
- wirtnhoiu
Empä viiti ees kaupassa käyä. Voipi syyä mitä eukko on omalla rahallansa ostanu. Heleppoa tämä elämä.
- Heppikevonen
Eukko ostaa omilla rahoillaan mitä ostaa ja omalla tussullaan tekee mitä tekee. Niin mitä tekee? Meillä se kävi tuossa töistä tullessaan. Sanoi olevansa ylitöissä.
- poromääääs
Jo vain olet melekonen.
- Muillaeiole
met toiset tehty työt sinunkin puolesta
- halakialtavithaan
Nutukhaat kastu tuola ojan suussa ko lynksi tipahti komiskosta läpi tuli nuha ja kuume ei saata lähtä mihikhän
- ylössohovasta
laiskamato sulla on
- halakialtavithaantaas
Ei mulla sohovaa olekhaan ko talijan päälähä mie köllötään kato ko sohova ei mahu tänne ainakhaan se nurkkasohova mine haluis panna sinua ko sie niin nätisti minua moitit
- tööjuu
homotko tänne kirjottelee
- westsidereindeerguy
Mie se vain ruukaa kuorata net toistenki peurat. Te olettaki aika pehmeitä sielä iässä
- halakialtavithaantaase
Naa tulleeha niitä peuroja tänne vaikka mistä ilimansuunnasta kato ko laitumet on täälä niin ruokaha son joka poroaki liikuttaa jääpi niitä teänki peuroja sitte tänne ja merkhiin net laitamma nekki tietenki omhan merhin justhin
- köllikkälä
kuka viisas tämänkin keskustelun aliotti!? paljastaisit itsesi niin annetaan sulle apua!
- näyttäsolevan
No eikö tuollasella poromiehellä ole jo tarpeeksi heleppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379