Poromiesten laiskuus

40986tlnjkjrt

Enpä viiti lähtiä poronajoon ko kaikki omat peuravasat on jo löytyny. Istumpa ja tumputan täsä konella kaiken päivää. Eukkose siivoaa vaikka on päivät töissä. Eipä ole helepompaa hommaa ko poromiehen homma.

14

378

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eskojiru

No sulla heleppo on.

• kuuturtuioer

One. Heleppo on.

• wirtnhoiu

Empä viiti ees kaupassa käyä. Voipi syyä mitä eukko on omalla rahallansa ostanu. Heleppoa tämä elämä.

• Heppikevonen

Eukko ostaa omilla rahoillaan mitä ostaa ja omalla tussullaan tekee mitä tekee. Niin mitä tekee? Meillä se kävi tuossa töistä tullessaan. Sanoi olevansa ylitöissä.

• poromääääs

Jo vain olet melekonen.

• Muillaeiole

met toiset tehty työt sinunkin puolesta

• halakialtavithaan

Nutukhaat kastu tuola ojan suussa ko lynksi tipahti komiskosta läpi tuli nuha ja kuume ei saata lähtä mihikhän

• ylössohovasta

laiskamato sulla on

• halakialtavithaantaas

Ei mulla sohovaa olekhaan ko talijan päälähä mie köllötään kato ko sohova ei mahu tänne ainakhaan se nurkkasohova mine haluis panna sinua ko sie niin nätisti minua moitit

• tööjuu

homotko tänne kirjottelee

• westsidereindeerguy

Mie se vain ruukaa kuorata net toistenki peurat. Te olettaki aika pehmeitä sielä iässä

• halakialtavithaantaase

Naa tulleeha niitä peuroja tänne vaikka mistä ilimansuunnasta kato ko laitumet on täälä niin ruokaha son joka poroaki liikuttaa jääpi niitä teänki peuroja sitte tänne ja merkhiin net laitamma nekki tietenki omhan merhin justhin

• köllikkälä

kuka viisas tämänkin keskustelun aliotti!? paljastaisit itsesi niin annetaan sulle apua!

• näyttäsolevan

No eikö tuollasella poromiehellä ole jo tarpeeksi heleppoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1473
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      931
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      764
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      691
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      679
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      662
    Aihe