Hei,
Haluaisin vinkkejä siihen, toiminko oikein kun menetin parisuhteen. Puoliso oli tiettyä mieltä eri asioista ja olen nähnyt kirjallisuutta ja artikkeleja, jossa eksäni mielipide ei ole yleisesti hyväksytty mielipide. Ero tuli.
Jos joskus vielä olen parisuhteessa, niin miten kannattaa menetellä sellaisessa tilanteessa, jossa puolison mielipiteet poikkeavat yleisesti tunnetuista mielipiteistä? Haluaisin kuitenkin olla rento ja mukava ihminen, mutta toisaalta haluaisin, että ihan kaikkeen huuhaahan ei puoliso uskoisi.
Mielipiteet vs painettu sana
2
232
Vastaukset
- Yyhk
Vaikea kommentoida kun et yhtään valota että mistä oli kyse. Siis mies oli ''tiettyä mieltä eri asioista'', kun taas kirjallisuudessa ja artikkeleissa miehen mielipide '' ei ole yleisesti hyväksytty mielipide''. ???
Mutta jos mies uskoo ''huuhaahan'' ja itse ei, niin kai se on yhteensovittamaton juttu, varsinkin jos on kyse arkielämää määrittävästä huuhaahasta. - rajansa_kaikella
Haluatko sinä joo joo miehen joka on tasaista höttöä, aina samaa mieltä kuin muut?
Kyllä minun mielestä kaikilla ihmisillä saa mielipiteitä olla, kunhan ne eivät mene ääripäähän tai muutu pakkomielteeksi. Siinä menee rajat jos aletaan muita ihmisiä tuhoamaan tai niiden omaisuutta varastamaan.
Esim. minä en kuuntele rasistisia enkä naisia vähätteleviä stooreja pätkääkään, enkä missään nimessä ottaisi natsisikaa kumppaniksi, tosin en äärisuvakkiakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244252Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132958Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22940Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43935PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117763- 37754
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38746- 107699
- 135667