Seksitiedustelu

Nyt kun olen jo aika kauan tänne kirjoitellut, ja peffa sekä pärstäkuvat olleet nähtävissä, niin kysynkin naisilta....kelpaisinko teille seksiseuraksi?

34

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TellervoVonGurbbendahl

      En ole ahteriasi nähnyt, mutta olet muutoin(kin) mukavan oloinen tyyppi, joten voisihan sitä testata. :)

    • seksitäti

      Et kelpaisi koska kyselet tuollaisia kuin joku epävarma ihminen. ! Menee miehekkyys. Mies ei kysele, vaan tulee ja ottaa.

      • Kiltti ja kunnollinen kyselee ensin


      • 121212121212

        Ehkäpä pujottelija pitää itsenäisistä ja tasa-arvoisista naisista, eikä passiivisista ja alistuvista jotka vikisevät kun (vahvempi, älykkäämpi, parempi) mies vie.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Ehkäpä pujottelija pitää itsenäisistä ja tasa-arvoisista naisista, eikä passiivisista ja alistuvista jotka vikisevät kun (vahvempi, älykkäämpi, parempi) mies vie.

        Ei naiset mitään tasa-arvoa kaipaa, paitsi jos siitä on heille itselleen hyötyä. Lisäksi naiset vaativat että he saavat olla mitä tahansa, mutta miesten pitää olla Miehiä.


      • 564
        121212121212 kirjoitti:

        Ehkäpä pujottelija pitää itsenäisistä ja tasa-arvoisista naisista, eikä passiivisista ja alistuvista jotka vikisevät kun (vahvempi, älykkäämpi, parempi) mies vie.

        Tarkoitat, että hän itse haluaa olla passiivinen ja alistuva, joka vikisee, kun (vahvempi, älykkäämpi, parempi) nainen vie.


      • Nnnnainen
        pujottelija kirjoitti:

        Kiltti ja kunnollinen kyselee ensin

        Siksi kiltti ja kunnollinen.eo saakaan seksiä, korkeintaan säälistä.


      • llp09
        Nnnnainen kirjoitti:

        Siksi kiltti ja kunnollinen.eo saakaan seksiä, korkeintaan säälistä.

        Pitääkö sinutkin ottaa väkisin?


      • Nnnnainen kirjoitti:

        Siksi kiltti ja kunnollinen.eo saakaan seksiä, korkeintaan säälistä.

        Saadaan me muutenkin, tai ainakin on joskus saatu


      • Eijännämies

        Naisten yleisin fantasia on, että jännämies tulee ja ottaa rajusti.


    • lihatipunen

      Taisit kysellä samaa asiaa viime kuussakin?

      • Silloin oli treffitiedustelu


      • Anonyymi
        pujottelija kirjoitti:

        Silloin oli treffitiedustelu

        no se olikin silloin


    • assmanni

      Johan se kuukauden päästä alkaa jo panettamaan!

    • ytfryutruytu

      Kelpaisit ihan ehdottomasti -olen 8v nuorempi.

      • eiymmärrä

        pyyhkii yli hilseen


      • ymmärtänyt
        eiymmärrä kirjoitti:

        pyyhkii yli hilseen

        Mitä et ymmärtänyt, eihän tuossa ole mitään epäselvää?


      • lihatipunen

        8 vuotta nuorempi ketä? Vai onko pujottelija kertonut ikänsä täällä? On ainakin multa mennyt ohi. Mutta ilmeisesti on joku reilu nelikymppinen, musiikkivalinnoista päätetelin.


      • lihatipunen kirjoitti:

        8 vuotta nuorempi ketä? Vai onko pujottelija kertonut ikänsä täällä? On ainakin multa mennyt ohi. Mutta ilmeisesti on joku reilu nelikymppinen, musiikkivalinnoista päätetelin.

        50 vuotias olen, luulen että tuo 8 vuotta nuorempi on Susanna Tanni


    • Anonyymi

      Onhan täällä yksi, jolla ei ole rima korkealla.

      • Anonyymi

        Hyvähän se kun maalaisaikamiespoikakin kelpaa jollekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän se kun maalaisaikamiespoikakin kelpaa jollekin.

        Mielenterveyspalveluja tarvitaan vähemmän.


    • Anonyymi

      Aika tyrkky ukko :D

    • Anonyymi

      Mitä vattua. Olen uusi palstalla. Miten kauan olette täällä hengailleet😳järkyttävää..

      • Anonyymi

        Siis tässähän näemme että palsta toimii.
        Vajaat kymmenkunta vuotta kun olet aktiivisesti tyrkyllä, niin tulee joku joka poimii talteen. :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tässähän näemme että palsta toimii.
        Vajaat kymmenkunta vuotta kun olet aktiivisesti tyrkyllä, niin tulee joku joka poimii talteen. :)

        -keinovaginamies-

        En ole tyrkyllä. Tulin uteliaisuuttani. Tekö olette tyrkyllä? Olleet kymmenkunta vuotta? Aina vaan järkyttävämpää😳🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tässähän näemme että palsta toimii.
        Vajaat kymmenkunta vuotta kun olet aktiivisesti tyrkyllä, niin tulee joku joka poimii talteen. :)

        -keinovaginamies-

        Näin on, suurpiirteinen kurppa poimii talteen.


    • Anonyymi

      Mikä on kurppa?

      • Palstailmaisu keski-ikäisestä naisesta.
        Ikähaarukka vaihtelee, riippuen ihan kuinka tyhmä ja kakaramainen ilmaisua käyttävä on.


    • Anonyymi

      Palsta ätmien hautausmaa?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe