Olen ajatellut lähteväni Espanjaan puhelimyyntityöhön. Mitkä ovat kokemustenne perusteella varteenotettavia yrityksiä? Kannattaako lähteä, jos vaihtoehtona on työttömyys Suomessa tai hyvin heikosti palkattu puhelinmyyntityö, Paljonko voi olettaa realistiseksi ansioksi. Jonkin verran minulla on kokemusta tästä työstä. Parhaillaan olen Pasastarilla myntinuvottelijana.
Puhelinmyynti Espanjassa
3
1438
Vastaukset
- Viisivuotta
Ole tarkkana mihin firmaan menet! Pinklink eli 118Finder pahin mahdollinen! Samoin Jaromaticilla ollut paljon ongelmia maksaa palkkoja. Baronan & Staff Pointin kautta ihan ok, eli heillä kk-palkka noin 1135 euroa kuussa, se siellä ok liksa ja hoitavat kaiken hyvin. Muista että eläminen siellä on halpaa, älä pelästy pientä palkkaa.
- Huhujenkuulia
Sähkölasku voi Aurinkorannikolla olla yli 400 ekiä/kk.
Se ei oo halpaa.
- JormaMatleena
Epsanjassa on puhelinmyyjillä vieläkin huonompi palkkaus kuin Suomessa, ja palkka jää usein saamatta kokonaan kun huijarityönantaja vetää välistä.
Lisäksi kun olet viinalle perso, alat pettymyksestä juopottelemaan.
Sen jälkeen hortoilet rahattomana pummina kaduilla, ja on pakko alkaa myymään persettä.
Seuraavaksi kuvaan astuvat huumeet ja oletkin mennyttä kalua ja käsitelty tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882