" Pe.ku
4.2.2017 21:46
Juu kyllä.
Pohtamo on sen vihaliikkeen aktiivi"
Eikös tuollainen ole vihapuihetta ja valhetta Anne Pohtamosta ja poliisi asia?
Pe.ku väittää Pohtamoa vihaliikkeen aktiiviksi
23
311
Vastaukset
- tiedossa
hyvä esiemerkki rangaistavasta vihapuheesta. tästähän tehtiinkin ilmoitus eilen.
- törkeäää
Törkeää!!!
- aivan.oikein
Pe.ku on aivan oikeassa. Pohtamo on vihapuhuja ja on vihaliikkeensä aktiivi
lettas kirjoitti:
Peku ja sinä voitte olla sitä mieltä mutta Suomen laki on eri mieltä.
Laki ei kai kiellä olemasta ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa jollakin lailla mukana. Mutta jos Pohtamo sen jäsenenä sortaa ihmisiä ja asettaa heidät eriarvoiseen asemaan, niin se voi olla jo poliisiasia.
torre12 kirjoitti:
Laki ei kai kiellä olemasta ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa jollakin lailla mukana. Mutta jos Pohtamo sen jäsenenä sortaa ihmisiä ja asettaa heidät eriarvoiseen asemaan, niin se voi olla jo poliisiasia.
Älä sinä taas homota :D
Valehtelu ja henkilön solvaaminen on laissa kielletty.- faktaa.asisata
torre12 kirjoitti:
Kunnianloukkaus:
Mikäli henkilö esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa; taikka, muuten kuin edellä tarkoitetulla tavalla halventaa toista, katsotaan hänen syyllistyvän kunnianloukkaukseen.
Kunnianloukkauksesta tuomitaan sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta.
Onneksi asia on jo poliisilla joten sinun ei tarvitse jankuttaa. faktaa.asisata kirjoitti:
Kunnianloukkaus:
Mikäli henkilö esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa; taikka, muuten kuin edellä tarkoitetulla tavalla halventaa toista, katsotaan hänen syyllistyvän kunnianloukkaukseen.
Kunnianloukkauksesta tuomitaan sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta.
Onneksi asia on jo poliisilla joten sinun ei tarvitse jankuttaa.Miten on se mummomuorista tehty "fake" poliisi-ilmoitus edennyt? :)
Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:
Miten on se mummomuorista tehty "fake" poliisi-ilmoitus edennyt? :)
Ei tietysti mitenkään koska mitään aihetta tehdä mitään ilmoitusta ei ole ollut eikä mitään ilmoitusta ole siis tehty.
- lettakselle
lettas kirjoitti:
Älä sinä taas homota :D
Valehtelu ja henkilön solvaaminen on laissa kielletty.Voi hellan-lettas sentään! Onko sinua taas solvattu täällä? Sinähän olet viidesläis-helluntailais-niuvanniemeläis-lehtisläis-räyhis. Ilmoitas nyt kiiruusti poliisille:):):)
- MitäsRäyhäät
lettakselle kirjoitti:
Voi hellan-lettas sentään! Onko sinua taas solvattu täällä? Sinähän olet viidesläis-helluntailais-niuvanniemeläis-lehtisläis-räyhis. Ilmoitas nyt kiiruusti poliisille:):):)
Lukisit aloituksen niin et paljastaisi tyhmyyttäsi niin selvästi, Räyhis!
- oletko.A.P
<Onneksi asia on jo poliisilla joten sinun ei tarvitse jankuttaa.>
Tiedät kai, että vain asianosainen voi tehdä kunnianloukkauksesta ilmoituksen poliisille? Onko Anne Pohtamo tehnyt ilmoituksen? Mistä tiedät, että asia on jo poliisilla? Millä valtuudella poliisiasiaa tällä palstalla kirjoitat?Itse luulin Pohtamon olleen tekijänä, koska kuuluu ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa mukana. Hänestä ei siis ole tehty ilmoitusta? Anne P. ei siis ole syyllistynyt kunnianloukkaukseen.
Toisaalta itse koen Pohtamon edustaman järjestön halventavan minua, joten kyseessä voisi olla kunnianloukkauskin.- huhhuli.täällä
torre12 kirjoitti:
Itse luulin Pohtamon olleen tekijänä, koska kuuluu ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa mukana. Hänestä ei siis ole tehty ilmoitusta? Anne P. ei siis ole syyllistynyt kunnianloukkaukseen.
Toisaalta itse koen Pohtamon edustaman järjestön halventavan minua, joten kyseessä voisi olla kunnianloukkauskin.missäs hihhuliyhdistyksessä tämä rouva läski-Pohtamo puuhailee nykyisin?
- Irjako.siellä
huhhuli.täällä kirjoitti:
missäs hihhuliyhdistyksessä tämä rouva läski-Pohtamo puuhailee nykyisin?
Sitäkö kyselee ihannevartaloinen neiti Askola?
- kaada.itelles.vaan
torre12 kirjoitti:
Itse luulin Pohtamon olleen tekijänä, koska kuuluu ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa mukana. Hänestä ei siis ole tehty ilmoitusta? Anne P. ei siis ole syyllistynyt kunnianloukkaukseen.
Toisaalta itse koen Pohtamon edustaman järjestön halventavan minua, joten kyseessä voisi olla kunnianloukkauskin.Kyllä sinä Jouko ihan itse itsesi halvennat!
- voihuudot
kaada.itelles.vaan kirjoitti:
Kyllä sinä Jouko ihan itse itsesi halvennat!
Kuten muutkin homottajat!
- naurettava.sakki
On se vaan hieno nainen. Ensin vuosikausia keikisteli puolialasti pitkin maailmaa ja nyt ollaan niin pyhää.
- oletko.nudisti
Mitä pahaa on uimapuvuissa?
- ihmetteleväinen-
Pekua vituttaa ja purkaa vihansa uskoviin ja Aa:han.
Valahtelee törkeästi koska ei muuhun pysty. Onkohan jotenkin sairas mieleltään?- ei.muuta
Pakko olla sairas!
- Herran.tertut
Nämä evankelistamissithän: Pohtamon Anne, Carmen Mäkinen (nyk. Heikkilä) ja kumppanit kannattivat hyvin näkyvästi, ja kuuluvasti, Esko Ahoa presidentiksi vuoden 2000 presidentinvaaleissa. Menivät jopa julkisesti ilmoittamaan saaneensa jumalallisen ilmoituksen, jonka mukaan tuleva pressa on Aho. Jumala kaiketi sitten kannatti Ahoa!
Eipähän vaan jumalallisesta ilmoituksesta huolimatta Aho tullut valituksi! Uskoisin, että Niinistön tukiryhmässä olikin myöhemmin kylmä rinki tietyssä paikassa, kun pelkäsivät saavansa evankelistamissit Saulin kannatusjoukkoihin, jumalallisten ilmoitustensa kanssa! :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830