Tehdään tästä yleinen ohje miehille että millaiset miehet ansaitsevat vastauksen nettitreffailussa ja millaiset ei.
Minua ei innosta vastaamaan:
- Lyhyet aloitusviestit esim. "Moi." "Mitä kuuluu?" "On muuten ilmoja pidellyt."
- Pelkät flirtit/tykkäykset ilman mitään kunnollista viestiä, joita todennäköisesti lähetetään kymmenille muillekkin naisille.
- Lähes tyhjät profiilit mistä ei saa mitään mielikuvaa miehestä. Jos ei profiiliaan viitsi yhtään rakentaa, niin tuskin aito keskustelukaan kiinnostaa.
- Jos kerran kirjoitan itse pidemmän pätkän takaisin, niin miehen vastaus on vain parin rivin mittainen ja vielä sellainen vielä että siihen on jotenkin vaikeata vastata. Tulee tunne ettei toista kiinnosta aito tutustuminen ja keskustelu.
- Suorat tai epäsuorat vonkaamiset seksiä heti tai melko pian vaikkei mitenkään vielä oikeasti tunneta toisiamme. Esim. "Tuletko saunomaan luokseni?"
- Ollaan jo ekassa tai viimeistään kolmannessa viestissä tulossa luokseni "kahville" eikä yleinen paikka jotenkin miellytä miestä ensitreffeillä.
- Kuvattomat profiilit ja se kuvan lähettäminen on vain jotenkin vaikeata miehelle eikä myöskään osata kertoa miksei halua lähettää kuvaansa.
- Epäilys että on kuitenkin varattu (usein kuvattomat ja joilla on jo lapsia plus jotain hänen tyylissään lähestyä minua).
- Minuun ottaa yhteyttä mies joka ei ole lukenut profiiliani tai ei välitä siitä esim. "Kalju mies ei sytytä minua" ja vastaus tulee sitten kaljulta mieheltä.
- Mies kirjoittaa useamman sadan kilometrin päästä ja on valmis tulemaan minua tapaamaan (panemaan) jo parin viestin jälkeen.
.... Vieläkö tulee jotain mieleen arvon naiset? Ja nyt varmaan moni mies tarttuu joihinkin yksityiskohtiin ja rynnii tänne kirjoittamaan että minä (mies) en ole sellainen tai ei kaikki (esim. kuvattomat) miehet ole sellaisia. Ehei, loukkaaminen ei ollut tarkoitus vaan ikäänkuin kannustamaan teitä miehiä kunnolliseen lähestymiseen niin saatte myös takaisin viestejä helpommin. :) Zemppi kunnollisuuteen miehet... ja nimenomaan siihen naisen hurmaamiseen. :D
Kertokaa naiset miksi ette vastaa miehille?
14
249
Vastaukset
:D heh... Tuota. Minä en kylläkään näe tuossa kirjoituksessasi kovinkaan paljoa 'ohjeita' siihen millaiset miehet 'ansaitsevat' vastauksen. Vaan enemmänkin listauksen siitä millaiset eivät mielestäsi ansaitse vastausta.
Ja ihmettelen kovasti kuinka tällainen 'kannustaa' kirjoittamaan parempia viestejä.
Ja mitä tulee noihin listaamiisi eri kohtiin, niin samoja asioita toivon myös naisilta. Ja harmikseni täytyy todeta, että suurin osa omalle kohdalleni osuneista ovat sortuneet samoihin 'synteihin'.
On lyhyttä "moi. mitä kuuluu?", flirttiä olman sen kummempaa viestiä, tyhjää profiilia ja profiilitekstissä ei ole itsensä kuvailua ja omia toiveita/haaveita vaan listausta mitä ei olla hakemassa, vastaus viestit ovat lyhyitä virkkeen kahden mittaisia, vastauksessa ei kerrota omia ajatuksia joista voisi kysellä lisää ja ylläpitää keskustelua, vastauksissa ei kysella ja tietustella minulta juurikaan mitään, joten keskustelun ylläpitäminen jää toisen harteille. Ne jotka ottavat yhteyttä eivät ole selkeästikkään lukeneet profiilia, kun kyselevät samoja asioita jotka selkeästi näkyvät profiilissa, taikka yhteyden otto tulee henkilöltä, joka ei vastaa omaa ihannekumppaniani taikka en vastaa edes heidän ihanne kumppania.
Mutta toisaalta sen olen huomannut, että meitä on moneen junaan. Toiset tykkäävät kirjoitella pitkät pätkät viestiin, kun taas toiset kirjoittelevat "tekstarimaisesti" ja paljon.Kieliposkella voisi todeta, että "Ai! Tämänkö taika aika monen naisen nettideitti profiili on pelkästään millaista EI ole etsimässä?"
- 41v-sinkkumies
- Lyhyet aloitusviestit esim. "Moi." "Mitä kuuluu?" "On muuten ilmoja pidellyt."
Juuri tuollaisia viestejä naiset lähettää. Itse jos kirjoittaa puoli sivua, nainen vastaa enintään 10 sanalla.- rubenruben
Samaa varmaan liki voisi sitten soveltaa naisten viesteihin vastaamiseen. Ensin kun vastataan, että millaisiin ehdotuksiin vastaillaan ja aletaan nettideittejä käymään.
Kyllä se tunteen taso pitäisi, jotenkin osata kuvata hehkuvasta profiilista ja tulevasta vastakaiusta hurmioituneena. Halu tapaamattakin yhteiseen elämään pitäisi osata kuvailla vaikka saunoen tutustuen.
- Isämies
Novelin mittaisia viestejä on rasittava lukea, varsinkin jos niissä ei ole mitää asiaa, vaan jotai höpöhöpörunoilua ja tyhjillä sanoilla leikkimistä.
Yritä noihin sitten vastailla kun ei ole mitään mihin vastinetta antaa. - LempiLaatikainen
Eri deiteissä profiilitietoineen ei ole ollenkaan paha, jossei aloitusviestin syystä ja sen harkinnastakin riippuen valmius viimeistään tulla tapaamaan (panemaan) jo parin viestin jälkeen. Naisten viesteissäkin sitä sitten voi viestitellä kuukauden, kaksikin ajasta ja etäisyydestä riippuen tai toiminnan ajanjaksosta. Itsellennikin nainen on sitten kuukauden viestittelyn jälkeen muistuttanut asiaa vasta, vaikka kutsunut olen jo heti kai aloitusviestissä hänen jo vierailtuaan profiilissani. Tuo saunakutsu kyllä kuuluu samaan sarjaan, eikä ole ollenkaan paha aloitus.
Erinäisten deittien toiminnallisuus siten voi kumota useammankin kohdan yltä. Ja muutoinkin niihin kannattaisi kiinnittää huomiota jo profiilia laatiessa tai aloitusviestiä laatiessa viimeistään.
Turhia treffejä haluavat lieni eräs kohtasi, kun sama kysymyksin osataan selvittää erinäisillä nettitreffeillä. Suurin osa haluaa viettää ensitapaamistaan kahdestaan nettideittien jälkeen löytyy niistä vastauksena. Kotiruoka voittaa ravintolaruoan jne.
Mitkä ne muutoin olisivat ne aloitusviestin asiat, jotka aiheuttavat myös vastaamisen ensin profiiliin kunnolla tutustuen. - 41v-sinkkumies
Koskaan nainen ei ole vaivautunut vastaamaan yli 10 sanalla. Nainen profiilikin on jotain skeidaa jossa ei lue mitään tietoja. Kaks päivää sitten tuli peräti 2 sanan viesti naiselta jossa nainen kysyi mitäs puuhailen. Ei ollut kuvaa edes, missä naisten kuvat on? Tuskin naiset etsii mitään vakavaa, pelaavat vain ja luulevat olevansa täydellisiä.
- olenerilainen
En harrasta nettitreffailua, mutta jos ulkona liikkuessa ennestään tuttu mies moikkaa niin moikkaan kyllä takaisin. Ja itsellä pitää olla enemmänkin tietoa miehestä, eli pelkät tutut kasvot eivät saa jatkamaan mahdollista juttelua.
- 184
Näin myös miehenä kiinnostaa tietää että jos profiiliteksti on lyhyt niin voiko siitä päätellä että viestitkin halutaan pitää lyhyenä.
Jos profiilissa on vain "kysymällä selviää" niin kyllä mielellään ensi viestikin on luokkaa "onko lumi vielä maassa?"
Pidempään profiiliin sitten pidemmät aloitukset.
Onko paremmat mahdollisuudet saada vastaus jos siinä ensiviestissä suurin osa sisältää oman elämän maalausta ja tapahtumia jotta naisen on helpompi
muodostaa kokonaiskuva vai kannattaisiko ihan vaan suosiolla aloittaa puolustuslinjalla niihin naisten vaatimuksiin?
Paljonko saa viestissä olla tekstiä itsestä suhteessa siihen naisen profiilitekstiin?
Eli jos kirjoitan kolme kappaletta viikonlopun tapahtumistani niin riittääkö jos kappaleen verran käyn läpi naisen profiilissa olevia mielestäni tärkeitä asioita? - sinikukkaliini
Pitää olla aika hyvä kirjoittamaan, jos aikoo pitkillä teksteillä tehdä vaikutuksen. En itse perusta kovin pitkistä tarinoista. Mieluimmin sitten jo pyydän puhelinnueron, koska puhelimessa on kivempi jutella. Huumori ja pikku flirtti tekstissä on minulle se, joka sytyttää. Vaikka miehellä olisi jo ikääkin, on kiva että on veikeys ja pilke on silmäkulmassa. Pidän siitä että mies kyselee kuulumisia ja on selkeästi kiinnostunut minusta ja asioistani. Itse myös kyselen paljon, jos kohtaan kivalta vaikuttavan miehen. Siitä se lähtee ;-)
Itse aika useasti skippaan nuo profiilit, joissa toivotaan että toisella olisi "pilkettä silmäkulmassa", sillä olen huomannut että tuo tarkoittaa jokaisella vähän eriasiaa. Itselleni tuosta tulee lähinnä mieleen henkilö, joka ei ole kasvanut aikuiseksi, on pikkutuhmaa flirttiä heittävä kujeilija.
Sama kuin tämä miltein jokaisen viljelemä "olen huumorintajuinen"-mantra. Emmeköhän me kaikki mielestämme ole huumorintajuisia.Tässä ainakin yksi keskustelu ketju tuosta "pilkettä silmäkulmassa" asiasta.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14106990/onko-sinulla-pilketta-silmakulmassa
- olen-mies---
Eiköhän se ole lähinnä siitä viestin lähettäjän kuvasta (tai kuvista) pitkälti kiinni vastaako nainen/mies viestiin, vaikka profiili olisi lyhyt ja viestikin lyhyt. Niin se vaan on. Kuva kannattaa pyytää heti (jos sitä ei profiilissa ole), mutta jos ei sitä saa, niin kannattaa antaa olla.
Kieltämättä kuva on suht iso osa. Mutta vaikka olisi kuvan perusteella erittäinkin viehättävä, niin eipä sitä ekaa viestiä tule lähetettyä jos profiili on muuten tyhjä taikka omasta mielestäni tylsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1689779Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513179Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432947- 612699
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012105- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä581517Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261