Hei,
otin napakorun noin 9kk sitten, eikä tähän mennessä sen kanssa ole ollut pienintäkään ongelmaa ja se parantuikin ennätysajassa. Ensimmäisen korun kävin vaihdattamassa lävistäjällä ja kahdesti kun olen korua pitänyt hieman liian kauan poissa ja sen jälkeen joutunut hieman "tunkemaan" sitä takaisin niin olen myös käynyt varalta lävistäjällä näytättämässä, eikä minkäänlaisia ongelmia ole silloinkaan ilmennyt.
Nyt kuitenkin tuossa joulun jälkeen korun keskiosan vasemmalle puolelle ihon alle ilmestyi ensin pieni pehmeähkö patti. Kävin sitä näyttämässä lävistäjällä ja hän sanoi sen olevan tavallinen kudosnestepatti. Sen jälkeen kuitenkin noin viikon päästä patti kasvoi kokoa ja muuttui kovaksi. Kävin näyttämässä uudestaan ja lävistäjä sanoi sen olevan mahdollisesti joko rasva- tai arpikudospatti. Patti siis tosiaan on ihon alla, eikä näy ulospäin kuin punoituksena. Ei myöskään ole kipeä, mutta sanoisinko että kosketusarka. Itse lävistys on täysin kunnossa ja korun vaihtaminen onnistuu kuten ennenkin ja koru menee paikalleen normaalisti. Huolestuttaa kuitenkin, kun tuntuu että patti jatkaa kasvamistaan (ei siis tosiaan aivan järkyttävän merkittävän kokoinen ole, sanoisinko että puolikkaan rusinan) ja että mahdollinen arpikudoksen lisääntyminen tarkoittaisi sitten että koru pitää ottaa kokonaan pois.
Lävistäjä tosiaan maanantaina sanoi että tulisin parin viikon jälkeen uudestaan, koska patti voi kuulema kadota yhtä nopeasti kuin on tullutkin. Stressaan silti tästä aivan kamalasti, koska en haluaisi missään tapauksessa luopua napakorustani. Joten pyytäisinkin siis apua varsinkin jos on ollut samantyylisiä kokemuksia tai tietää yhtään mistä tämä voisi johtua ja mikä tähän voisi auttaa! Teepuuöljyä olen käyttänyt parin päivän ajan, mutten ole huomannut eroa suuntaan tai toiseen. Asiallista apua kaipaan tämän asian kanssa!
Napakoru ja ihonalainen patti, apua!
Navelpiercing
0
259
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185183MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152694- 102194
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5841987Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1201704Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691299Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411289Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31068Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641037Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028