Minä pelkään myrkkyjä ja radioaktiivisia aineita!
Mitä pelkäätte sinkut eniten?
NestorCable
27498
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 27
Vanhimmat
Syöpäkipuja. En niinkään mitään syöpiä koska ihmisen aika on rajallinen ja hyviä hoitomuotoja on nykyään. Mutta se kivunlievitys on varsin tiukilla Suomessa. Vaik olisit viimeisiä viikkoja kitumassa niin "ettet vain tule riippuvaiseksi" on asenne.
Huonoja kohtaloita nähnyt suvussa. Moni on anellut kuolemaa pelkästään niiden kipujen vuoksi ja moni jää liikkumattomaksi neljän seinän sisään koska kipuja ei suostuta lievittämään tarpeeksi tai lainkaan. Se panadol kun ei auta kaikkia..
Onneksi voi edes yrittää elämäntavoillaan välttää sitä kohtaloa ja toivoa parasta.
Piruja ja vaaleanpunaisia ruumisarkkuja :D
Pelkään että taivas putoaa päällemme har
.
Kyllä täällä taitaa olla jokusia sinkkumiehiä, joita pelottaa tuo kauhia pillu aika tavalla.
Minä ainakin pelkään että se hyökkää kimppuuni ja tekee minulle pahaa ja vie ainoani.
Paljaalla pannessa pelkään,että minusta tulee isä
Aika epätodennäköistä kurppien kanssa sensijaan HIV ei ole epätodennäköistä
Mjaa
Ai siis eniten? No ensimmäiseksi tuli mieleen se ääni kun ajaa niihin tärinäuriin tiessä. Niitähän on laidalla ja keskellä ja ties missä.
Minusta se ääni on kammottava ja joka kerta tukka nousee pystyyn adrenaliinipaukku lähtee liikkeelle kuin suuremmassakin hädässä.
Mitä muuta ihminen voisi pelätä?
😁
Häpeän fobiaani syvästi koska sen mukana tulee helposti stigma.
Pelkään nimittäin vammaisia.
Miksi pelkäät valtakuntaa?
Sinä et hyväksikäytä minun pelkojani luuseri. Poistu.
Pelkään vanhoja naisia.
Itselläni on korkean paikan kammo.
Pelkään tautisia naisia.
(((TUPAKAT ALKOON, ALKOHOLI APTEEKKIIN JA LÄÄKKEET VAPAAKSI....R-KISKALLE TAI JOTAIN)))
Keltaisia elefantteja, äitiä ja sitä, että taivas putoaa.
En pelkää mitään.
Minä joudun sanomaan että pelkään ihmisiä. Tällä ilmaisulla vältän olemasta rasistinen, koska pelkään homoja, lesboja, muslimeja, persuja, wt-roskaihmisiä ja afroafrikkalaisia.
Isokaluisia homoraiskaajia D:
Pelkään ätmejä, jotka onkin oikeasti piilohomoja, jotka yökylässä tai reissun päällä runkaten kyrpääni ja puristellen pallejani tunkeutuu peräreikääni huohottaen.
Mulla on näitä pelkoja varten lamautin ja nippusiteitä sängyn vieressä ja mukana.
Oon huomannu kun ne vilkuilee mun treenattuja pakaroita.
Täh? Mun viestini, jossa kerroin pelkääväni poliisia, on poistettu "sääntöjen vastaisena". :D :D
Poliisia ei pidä pelkäämän. o_o
No ei. Oikeastaan pekään omaa käytöstäni poliisin läheisyydessä.
Lähinnä kuolemaa, alkaa olla tässä aika vähissä.
Pelkään, että perse repiää isosta paskasta ja joudun sairaalaan.
Pelkään lihavia yh-mammoja.
Pelkään itsemurhani epäonnistuvan ja jääväni kitumaan vielä lisää.