Mitä pelkäätte sinkut eniten?

Minä pelkään myrkkyjä ja radioaktiivisia aineita!
27498
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 27

Vanhimmat

Syöpäkipuja. En niinkään mitään syöpiä koska ihmisen aika on rajallinen ja hyviä hoitomuotoja on nykyään. Mutta se kivunlievitys on varsin tiukilla Suomessa. Vaik olisit viimeisiä viikkoja kitumassa niin "ettet vain tule riippuvaiseksi" on asenne.
Huonoja kohtaloita nähnyt suvussa. Moni on anellut kuolemaa pelkästään niiden kipujen vuoksi ja moni jää liikkumattomaksi neljän seinän sisään koska kipuja ei suostuta lievittämään tarpeeksi tai lainkaan. Se panadol kun ei auta kaikkia..

Onneksi voi edes yrittää elämäntavoillaan välttää sitä kohtaloa ja toivoa parasta.

1Äänestä

Piruja ja vaaleanpunaisia ruumisarkkuja :D

Äänestä
  • Pelkään että taivas putoaa päällemme har

.

1Äänestä

Kyllä täällä taitaa olla jokusia sinkkumiehiä, joita pelottaa tuo kauhia pillu aika tavalla.

1Äänestä
  • Minä ainakin pelkään että se hyökkää kimppuuni ja tekee minulle pahaa ja vie ainoani.

1Äänestä

Paljaalla pannessa pelkään,että minusta tulee isä

Äänestä

Aika epätodennäköistä kurppien kanssa sensijaan HIV ei ole epätodennäköistä

Äänestä

Mjaa

Ai siis eniten? No ensimmäiseksi tuli mieleen se ääni kun ajaa niihin tärinäuriin tiessä. Niitähän on laidalla ja keskellä ja ties missä.

Minusta se ääni on kammottava ja joka kerta tukka nousee pystyyn adrenaliinipaukku lähtee liikkeelle kuin suuremmassakin hädässä.

Mitä muuta ihminen voisi pelätä?

😁

Äänestä

Häpeän fobiaani syvästi koska sen mukana tulee helposti stigma.

Pelkään nimittäin vammaisia.

Äänestä
  • Miksi pelkäät valtakuntaa?

Äänestä

• Sinä et hyväksikäytä minun pelkojani luuseri. Poistu.

Äänestä

Pelkään vanhoja naisia.

Äänestä

Itselläni on korkean paikan kammo.

Äänestä

Pelkään tautisia naisia.

Äänestä

(((TUPAKAT ALKOON, ALKOHOLI APTEEKKIIN JA LÄÄKKEET VAPAAKSI....R-KISKALLE TAI JOTAIN)))

Äänestä

Keltaisia elefantteja, äitiä ja sitä, että taivas putoaa.

Äänestä

En pelkää mitään.

Äänestä

Minä joudun sanomaan että pelkään ihmisiä. Tällä ilmaisulla vältän olemasta rasistinen, koska pelkään homoja, lesboja, muslimeja, persuja, wt-roskaihmisiä ja afroafrikkalaisia.

Äänestä

Isokaluisia homoraiskaajia D:

Äänestä

Pelkään ätmejä, jotka onkin oikeasti piilohomoja, jotka yökylässä tai reissun päällä runkaten kyrpääni ja puristellen pallejani tunkeutuu peräreikääni huohottaen.

Mulla on näitä pelkoja varten lamautin ja nippusiteitä sängyn vieressä ja mukana.
Oon huomannu kun ne vilkuilee mun treenattuja pakaroita.

Äänestä

Täh? Mun viestini, jossa kerroin pelkääväni poliisia, on poistettu "sääntöjen vastaisena". :D :D

Äänestä
  • Poliisia ei pidä pelkäämän. o_o

Äänestä

• kas_kun kirjoitti:

Poliisia ei pidä pelkäämän. o_o

No ei. Oikeastaan pekään omaa käytöstäni poliisin läheisyydessä.

Äänestä

Lähinnä kuolemaa, alkaa olla tässä aika vähissä.

Äänestä

Pelkään, että perse repiää isosta paskasta ja joudun sairaalaan.

Äänestä

Pelkään lihavia yh-mammoja.

Äänestä

Pelkään itsemurhani epäonnistuvan ja jääväni kitumaan vielä lisää.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

NestorCable kirjoitti:

Minä pelkään myrkkyjä ja radioaktiivisia aineita!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu