Minä pelkään myrkkyjä ja radioaktiivisia aineita!
Mitä pelkäätte sinkut eniten?
27
440
Vastaukset
- Tätiyättähäärä
Syöpäkipuja. En niinkään mitään syöpiä koska ihmisen aika on rajallinen ja hyviä hoitomuotoja on nykyään. Mutta se kivunlievitys on varsin tiukilla Suomessa. Vaik olisit viimeisiä viikkoja kitumassa niin "ettet vain tule riippuvaiseksi" on asenne.
Huonoja kohtaloita nähnyt suvussa. Moni on anellut kuolemaa pelkästään niiden kipujen vuoksi ja moni jää liikkumattomaksi neljän seinän sisään koska kipuja ei suostuta lievittämään tarpeeksi tai lainkaan. Se panadol kun ei auta kaikkia..
Onneksi voi edes yrittää elämäntavoillaan välttää sitä kohtaloa ja toivoa parasta. - EnNiinMittään
Piruja ja vaaleanpunaisia ruumisarkkuja :D
- taivas_putoaa_päälle
Pelkään että taivas putoaa päällemme har
.
- tynamiitti
Kyllä täällä taitaa olla jokusia sinkkumiehiä, joita pelottaa tuo kauhia pillu aika tavalla.
- kaisanoasaa
Minä ainakin pelkään että se hyökkää kimppuuni ja tekee minulle pahaa ja vie ainoani.
- yökuksiminen
Paljaalla pannessa pelkään,että minusta tulee isä
- MonikultturelliRikastaja
Aika epätodennäköistä kurppien kanssa sensijaan HIV ei ole epätodennäköistä
- Teknodonna
Mjaa
Ai siis eniten? No ensimmäiseksi tuli mieleen se ääni kun ajaa niihin tärinäuriin tiessä. Niitähän on laidalla ja keskellä ja ties missä.
Minusta se ääni on kammottava ja joka kerta tukka nousee pystyyn adrenaliinipaukku lähtee liikkeelle kuin suuremmassakin hädässä.
Mitä muuta ihminen voisi pelätä?
😁 - Fefwefewjknewfjwen
Häpeän fobiaani syvästi koska sen mukana tulee helposti stigma.
Pelkään nimittäin vammaisia.- ei.pelottava
Miksi pelkäät valtakuntaa?
- Fewfweklfwefksd
Sinä et hyväksikäytä minun pelkojani luuseri. Poistu.
- Ex---PUA
Pelkään vanhoja naisia.
Itselläni on korkean paikan kammo.
- silver1412
Pelkään tautisia naisia.
(((TUPAKAT ALKOON, ALKOHOLI APTEEKKIIN JA LÄÄKKEET VAPAAKSI....R-KISKALLE TAI JOTAIN)))
Keltaisia elefantteja, äitiä ja sitä, että taivas putoaa.
- buieom
En pelkää mitään.
Minä joudun sanomaan että pelkään ihmisiä. Tällä ilmaisulla vältän olemasta rasistinen, koska pelkään homoja, lesboja, muslimeja, persuja, wt-roskaihmisiä ja afroafrikkalaisia.
- shjtgd
Isokaluisia homoraiskaajia D:
- pelkäävä_mies
Pelkään ätmejä, jotka onkin oikeasti piilohomoja, jotka yökylässä tai reissun päällä runkaten kyrpääni ja puristellen pallejani tunkeutuu peräreikääni huohottaen.
Mulla on näitä pelkoja varten lamautin ja nippusiteitä sängyn vieressä ja mukana.
Oon huomannu kun ne vilkuilee mun treenattuja pakaroita. - lihatipunen
Täh? Mun viestini, jossa kerroin pelkääväni poliisia, on poistettu "sääntöjen vastaisena". :D :D
- kas_kun
Poliisia ei pidä pelkäämän. o_o
- lihatipunen
kas_kun kirjoitti:
Poliisia ei pidä pelkäämän. o_o
No ei. Oikeastaan pekään omaa käytöstäni poliisin läheisyydessä.
- sfdzxcvzdxv
Lähinnä kuolemaa, alkaa olla tässä aika vähissä.
- toivotaanparastaM
Pelkään, että perse repiää isosta paskasta ja joudun sairaalaan.
- super-atm_
Pelkään lihavia yh-mammoja.
- 3737n
Pelkään itsemurhani epäonnistuvan ja jääväni kitumaan vielä lisää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310121Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523395Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493143- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032179- 1162153
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221376Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346